Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя та офісне устаткування для потреб Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду
Очікувана вартість
316 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001489-b efcdba3916ea42f7bd6f0b62bf5c1849
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грищенко В.А.

380445852475 V.HRYSHCHENKO@VAKS.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42836259
Вебсайт: https://hcac.court.gov.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Грищенко В.А.
380445852475
V.HRYSHCHENKO@VAKS.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 316 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

21 лютого 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 12:46
Договір канцелярія 3 лоти АП (3) (1).docx
21 лютого 2020 12:46
ТД канцелярія 3 лоти АП.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 11:14
Дата відповіді: 26 лютого 2020 16:36
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі.
Стосовно першого вашого запитання повідомляємо, що тендерна документація містить наступну примітку: «У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»».
Стосовно другого запитання повідомляємо, що тендерна документація передбачає обов’язок учасника зазначити повну назву (виробника, марку, модель, тощо) товарів, що пропонуються.
Стосовно третього питання повідомляємо, що тендерна документація не містить жодних обмежень щодо участі у процедурі закупівлі фізичних осіб-підприємців. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель.
Стосовно четвертого питання повідомляємо, що цінова пропозиція подається з урахуванням усіх податків, зборів, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 11:14
Дата відповіді: 26 лютого 2020 16:37
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі.
Стосовно першого вашого запитання повідомляємо, що тендерна документація містить наступну примітку: «У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»».
Стосовно другого запитання повідомляємо, що тендерна документація передбачає обов’язок учасника зазначити повну назву (виробника, марку, модель, тощо) товарів, що пропонуються.
Стосовно третього питання повідомляємо, що тендерна документація не містить жодних обмежень щодо участі у процедурі закупівлі фізичних осіб-підприємців. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель.
Стосовно четвертого питання повідомляємо, що цінова пропозиція подається з урахуванням усіх податків, зборів, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ
Щодо технічних вимог по Лоту 1
Дата подання: 27 лютого 2020 17:18
Дата відповіді: 03 березня 2020 15:04
Прошу надати роз'яснення: По запиту, питання по всіх конвертах: Тип склеювання: самоклеючий, то що мається на увазі, з стрічкою чи таки без, чи можливо мокрий клей??? В4 - трикутний клапан з розширенням??????
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі.
Всі конверти, які зазначені в інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за лотом 1 (додаток 2 до тендерної документації), повинні мати тип склеювання - стрічка. Конверт В4 повинен мати клапан звичайний прямокутний.
Папка "До підпису"
Дата подання: 28 лютого 2020 16:03
Дата відповіді: 03 березня 2020 15:05
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо надати пояснення щодо технічної характеристики поз. 3 - Папка "До підпису". Технічні вимоги: Формат: А4 книжний. Матеріал: шкірозамінник. Обкладинка: м’яка. Чи повинна папка містити тиснення або нанесення на лицьовій стороні? Якщо так, для розрахунку вартості цієї позиції надайте, будь ласка, технічні характеристики тиснення/нанесення – тип, колір, розмір, зображення або макет та інше. Якщо тиснення/нанесення не однакове для всієї кількості, просимо надати технічні характеристики для кожного випадку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі.
Додаткових вимог, окрім тих, що зазначенні в інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за лотом 1 (додаток 2 до тендерної документації) за позицією «папка до підпису», замовником не встановлювалось.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-001489-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Салон "Софт", Код ЄДРПОУ:34257839
Дата подання: 18 березня 2020 18:12
Свідома подача не правдивої інформації.
Шановний Ігор Володимирович .
Наша компанія ПП "Салон"Софт" приймала участь в закупівлі UA-2020-02-21-001489-b.
Розуміючи що ми ні в якому разі не можемо впливати на рішення Замовника торгів - просимо Вас прийняти до уваги наступне:
- На сторінці http://da.ua/product/unictozitel-dokumentov-kobra-2401-hs-6-es-5e034e63f2d26 офіційного сайту ТОВ "Анкор-ДА" , на якого вказує учасник ТОВ "Епіцентр К" як на представника виробника KOBRA в Україні, вказана наступна інформація "Скорость уничтожения 3.5 м/мин", що на 50% меньше затребуванної Вами (7 м/хв).
- Знищувач WALLNER сторінка сайта http://da.ua/product/unictozitel-dokumentov-wallner-hd-120-c2-5e034e63ce6a6 має швидкості більшої 2 м/хв., що на 50% меньше затребуванної Вами (4 м/хв).

Таким чином Учасник ТОВ "Епіцентр К" завищив характеристики запропонованого обладнання і вводить Вас в оману.
Просимо уважно перевірити цю інформацію і дискваліфікувати пропозицію ТОВ "Епіцентр К", як таку що не відповідає технічним вимогам.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2020 16:07
Шановний учаснику! Подана у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Епіцентр К" інформація підтверджує відповідність запронованих шредерів вимогам тендерної документації. Підтвердження подано у спосіб, передбачений тендерною документацією. У випадку надання у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності запропонованого обладнання посилання на офіційний сайт виробника, невідповідність інформації, зазначеній на такому сайті, тендерним комітетом була би врахована.
В той же час Законом України "Про публічні закупівлі" учаснику, який вважає, що його права та законнні інтереси порушені внаслідок дій замовника, надана можливість оскаржити такі дії замовника у порядку, передбаченому законодавством.
Також повідомляємо, що в разі постачання учасником-переможцем товарів, технічні характеристики яких не будуть відповідати умовам договору, такі товари замовником прийматися не будуть та до учасника-переможця будуть застосовані штрафні санкції.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Канцелярське приладдя для потреб Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 236 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 180,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

74674 шт
Канцелярське приладдя для потреб Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, Київ, провулок Хрестовий, 4
Дата доставки: 20 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару впродовж 10 банківських днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 222 222,00
UAH з ПДВ
222 222,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 18:27
Електронний підпис
06 березня 2020 18:27
Витяг ЄДР 12.09.2019.pdf
06 березня 2020 18:27
Витяг ПДВ загальний.pdf
06 березня 2020 18:27
Відгук Інститут рослин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 березня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій