Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клей для плитки
Очікувана вартість
9 780,00 UAH
UA-2020-02-21-001471-a 3f46eae6962b493897c7c0a7dbeac534
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сущенко Сергій Анатолійович

+380445255096 golosshey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ШЕУ Голосіївського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03334894
Місцезнаходження: 03083, Україна , Київська обл., Київ, проспект Науки, 53
Контактна особа: Сущенко Сергій Анатолійович
+380445255096
golosshey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 14:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 14:50
Початок аукціону: 26 лютого 2020 15:45
Очікувана вартість: 9 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24910000-6: Клеї


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кг
Клей для плитки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03083, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Науки, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно умов договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 14:46
40 Клей для плитки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 11:48
Дата відповіді: 24 лютого 2020 12:23
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана закупівля не передбачає пропозицію аналогів.
Підприємство жодним чином не може обмежувати участь ні технічно, ні документально.
Щодо оцінки: Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Щодо розгляду та порівняння цін всіх учасників з/без ПДВ: Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМБУДПОСТАЧ" 8 280,00
UAH з ПДВ
8 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 8 798,40
UAH з ПДВ
8 798,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 16:20
Електронний підпис
25 лютого 2020 13:42
Електронний підпис
25 лютого 2020 13:40
Сертифікати.pdf
25 лютого 2020 13:40
Лист-гарантія.pdf
25 лютого 2020 13:40
2_СТАТУТ 2019.pdf
25 лютого 2020 13:40
2_СВІДОТЦТВО ПДВ.pdf
25 лютого 2020 13:40
2_Виписка та витяг.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 19:52
Технічні вимоги.pdf
24 лютого 2020 19:52
Пропозиція.pdf
24 лютого 2020 19:52
Лист-підтвердженння.pdf
24 лютого 2020 19:52
4. Витяг ЄДРПОУ (20.02.2020).pdf
24 лютого 2020 19:52
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
24 лютого 2020 19:52
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМБУДПОСТАЧ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОМБУДПОСТАЧ"
#24376460
Переможець 8 280,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 14:36

Документи

27 лютого 2020 14:36
Акцепт

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМБУДПОСТАЧ"
#24376460
8 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2020 14:36
Акцепт

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
04 березня 2020 09:18