Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (системний блок в кількості 3 шт. та ноутбук в кількості 3 шт.)
Очікувана вартість
52 200,00 UAH
UA-2020-02-21-001423-a 5ab7f90700904cb3be88918d2dcbaef7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дзюба Тамара Василівна

+380324854135 bug.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Бориславської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22400792
Місцезнаходження: 82300, Україна , Львівська обл., місто Борислав, вул. Шевченка, 42
Контактна особа: Дзюба Тамара Василівна
+380324854135
bug.mvk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 14:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 14:43
Початок аукціону: 02 березня 2020 11:24
Очікувана вартість: 52 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 522,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82300, Україна, Львівська область, м.Борислав, вул.Шевченка,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82300, Україна, Львівська область, м.Борислав, вул.Шевченка,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 14:39
Проект договору на комп.техн..docx
21 лютого 2020 14:39
оголошення,технічні вимоги,цінова пропозиція.pdf
21 лютого 2020 14:39
протокол засідання комісії.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 24 лютого 2020 11:04
Дата відповіді: 24 лютого 2020 14:55
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання.
1. В зв'язку з тим, що нам потрібний товар саме за вказаними нами в оголошенні технічними вимогами, пропозиції з аналогами та еквівалентами товару розглядатись не будуть.
2. Щодо запитання про системні блоки на базі процесора AMD, то ми плануємо в роботі використовувати системні блоки на базі процесора Intel, про що зазначили в поданій нами документації до оголошення.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 11:46
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:26
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за поставлені запитання.
1. В зв'язку з тим, що нам потрібний товар саме за вказаними технічними вимогами, пропозиції з аналогами та еквівалентами товару розглядатись не будуть.
2. Ми повністю підтримуємо дотримання замовником та всіма учасниками закупівель принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі".
3. Щодо участі в закупівлях фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Подавати заявку та приймати участь в закупівлі може будь який учасник ( в т.ч. фізична особа-підприємець) відповідно до п.1.2 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом від 13.04.2016 р. №35 ДП "Зовнішторгвидав України". Також наголошуємо про те,що під час оголошення закупівлі нами розміщено в Системі інформацію про очікувану вартість Закупівлі, а також п.8.1 поданого нами оголошення для проведення закупівлі зазначає, що учасник визначає ціну на товар (послуги/роботи), який він пропонує поставити (надати/виконати) за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження, розвантаження. Не врахована учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
4. Оголошення розміщене нами для проведення закупівлі на суму 52200,00 грн. Дана вартість включає в себе орієнтовну ринкову вартість на даний товар, а також враховується всі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені та витрати на транспортування, навантаження, розвантаження. Ми не вимагаємо подавати пропозиції виключно з ПДВ. Учасник з своєї сторони визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, кожна пропозиція буде розглядатись як остаточна вартість. Приймати участь у закупівлі мають право всі бажаючі учасники.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 51 861,60
UAH з ПДВ
51 339,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 51 870,00
UAH з ПДВ
51 348,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 52 098,00
UAH з ПДВ
51 576,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 52 198,20
UAH з ПДВ
52 198,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 20:24
ПРОПОЗИЦІЯ_51339_00.pdf
28 лютого 2020 14:34
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 лютого 2020 14:34
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

28 лютого 2020 10:04
Електронний підпис
28 лютого 2020 10:03
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
28 лютого 2020 10:03
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 51 339,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 15:55

Документи

03 березня 2020 15:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
51 339,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 15:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
pdf_20200818_0001.pdf укладений
18 серпня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 16:11
Договір укладений
16 березня 2020 16:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Невиконання зобов’язань Продавцем