Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
СPV ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проєктування (Розроблення регіонального плану управління відходами у Дніпропетровській області до 2030 року)
DK 021:2015:71320000-7 Engineering design services (Development of a regional waste management plan in Dnepropetrovsk region by 2030 year)
DK 021:2015:71320000-7 Engineering design services (Development of a regional waste management plan in Dnepropetrovsk region by 2030 year)
Очікувана вартість
7 000 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001365-b ● 78ffe3d51a8f4c4e91dade9719b07039
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 33383791 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Лариса Артюхова +380675774618 kpdocpvdor2017@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Slyusarenko Marina 0567222116 kp_ecolog@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo "Dnipropetrovskyi oblasnyi tsentr povodzhennia z vidkhodamy" Dnipropetrovskoi oblasnoi rady |
National ID: | 33383791 |
Contact point: |
Larisa Artiukhova +380675774618 kpdocpvdor2017@ukr.net |
Additional contacts: |
Slyusarenko Marina 0567222116 kp_ecolog@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2020 12:11 |
Очікувана вартість: | 7 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 130000 UAH |
Publication date: | 21 лютого 2020 12:22 |
Enquiries until: | 03 квітня 2020 13:00 |
Complaints submission until: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 квітня 2020 13:00 |
Information
Estimated total value: | 7 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 35 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проєктування (Розроблення регіонального плану управління відходами у Дніпропетровській області до 2030 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49004, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект О.Поля, буд.2
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
DK 021:2015:71320000-7 Engineering design services (Development of a regional waste management plan in Dnepropetrovsk region by 2030 year)
CPV: 71320000-7
Період постачання:
з 01 червня 2020 по 30 листопада 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Детальніше про умови оплати читати в Проєкті договору (Розділ ІV. Порядок здійснення оплати) | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2020 12:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2020 11:56 |
Протокол 060420_0001.pdf | |
19 березня 2020 14:56 |
Протокол засідання ТК про зміни в ТД.pdf | |
19 березня 2020 14:56 |
Тендерна документація зі змінами _19.03.20.docx | |
19 березня 2020 14:56 |
Перелік змін.pdf | |
02 березня 2020 09:42 |
Додатки 2 і 3 до Договору.docx | |
02 березня 2020 09:41 |
Повідомлення про внесення змін.pdf | |
21 лютого 2020 12:23 |
Технічне завдання (Додаток 4 до ТД, Додаток 1 до Договору).docx | |
21 лютого 2020 12:23 |
Додаток8-Проєкт договору.docx |
06 квітня 2020 12:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
06 квітня 2020 11:56 |
Протокол 060420_0001.pdf
|
||||||||||||||||||
19 березня 2020 14:56 |
Протокол засідання ТК про зміни в ТД.pdf
|
||||||||||||||||||
19 березня 2020 14:56 |
Тендерна документація зі змінами _19.03.20.docx
|
||||||||||||||||||
19 березня 2020 14:56 |
Перелік змін.pdf
|
||||||||||||||||||
02 березня 2020 09:42 |
Додатки 2 і 3 до Договору.docx
|
||||||||||||||||||
02 березня 2020 09:41 |
Повідомлення про внесення змін.pdf
|
||||||||||||||||||
21 лютого 2020 12:23 |
Технічне завдання (Додаток 4 до ТД, Додаток 1 до Договору).docx
|
||||||||||||||||||
21 лютого 2020 12:23 |
Додаток8-Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно кваліфікаційних критеріїв та цінової пропозиції
Дата подання: 26 лютого 2020 13:33
Дата відповіді: 02 березня 2020 09:39
1. Якими документами підтверджується досвід працівників з розробки документів: національних чи регіональних планів управління твердими відходами; концепцій комплексного управління твердими відходами; техніко-економічних обґрунтувань для комплексного управління твердими відходами; економічна та фінансова оцінки заходів управління твердими відходами?
2. В якій формі подається кошторис послуги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання 1 «Якими документами підтверджується досвід працівників з розробки документів: національних чи регіональних планів управління твердими відходами; концепцій комплексного управління твердими відходами; техніко-економічних обґрунтувань для комплексного управління твердими відходами; економічна та фінансова оцінки заходів управління твердими відходами?»:
Досвід працівників з розробки відповідних планів, концепцій, обгрунтувань, оцінки може бути підтверджений документами, які за формою та змістом відповідають вимогам чинного законодавства та змісту кваліфікаційної вимоги. Учасник самостійно визначає, яким документом можуть бути підтверджені відомості, що подаються ним на підтвердження відповідності кваліфікаційній вимозі. Подана Учасником інформація може бути перевірена Замовником в порядку ч.7 ст.28 ЗУ "Про публічні закупівлі" .
Так, наприклад, це можуть бути копії договорів щодо розроблення учасником відповідної документації з відомостями про період виконання, копії наказів про прийняття на роботу відповідного працівника за напрямком, копії трудової книжки працівника з вказівкою про місце роботи за відповідний період, закріплення працівника відповідальною за виконання певного обсягу послуги розроблення відповідної документації, копії посадових інструкцій працівників, що діяли в період, що відповідає періоду виконання учасником послуги з розробки відповідних документів, копії договорів цивільно-правового характеру за відповідним предметом договору тощо.
Відповідь на питання 2 «В якій формі подається кошторис послуги?»:
Невід’ємною частиною договору згідно проєкту Договору про закупівлю послуги є калькуляція кошторисної вартості (Додаток № 3). Форма калькуляції кошторисної вартості надається Замовником додатково окремим файлом в порядку внесення змін до тендерної документації. Таким чином, просимо учасників торгів додержуватись форми, зазначеній в проєкті договору.
Досвід працівників з розробки відповідних планів, концепцій, обгрунтувань, оцінки може бути підтверджений документами, які за формою та змістом відповідають вимогам чинного законодавства та змісту кваліфікаційної вимоги. Учасник самостійно визначає, яким документом можуть бути підтверджені відомості, що подаються ним на підтвердження відповідності кваліфікаційній вимозі. Подана Учасником інформація може бути перевірена Замовником в порядку ч.7 ст.28 ЗУ "Про публічні закупівлі" .
Так, наприклад, це можуть бути копії договорів щодо розроблення учасником відповідної документації з відомостями про період виконання, копії наказів про прийняття на роботу відповідного працівника за напрямком, копії трудової книжки працівника з вказівкою про місце роботи за відповідний період, закріплення працівника відповідальною за виконання певного обсягу послуги розроблення відповідної документації, копії посадових інструкцій працівників, що діяли в період, що відповідає періоду виконання учасником послуги з розробки відповідних документів, копії договорів цивільно-правового характеру за відповідним предметом договору тощо.
Відповідь на питання 2 «В якій формі подається кошторис послуги?»:
Невід’ємною частиною договору згідно проєкту Договору про закупівлю послуги є калькуляція кошторисної вартості (Додаток № 3). Форма калькуляції кошторисної вартості надається Замовником додатково окремим файлом в порядку внесення змін до тендерної документації. Таким чином, просимо учасників торгів додержуватись форми, зазначеній в проєкті договору.
Питання відносно положень тендерної документації
Дата подання: 11 березня 2020 17:12
Дата відповіді: 13 березня 2020 10:12
Тендерна документація на закупівлю СPV ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проєктування (Розроблення регіонального плану управління відходами у Дніпропетровській області до 2030 року), Додаток №1, містить наступне:
«2.1. Інформаційна довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника виконавчого органу або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника (за наявності), що містить інформацію про наявність в Учасника працівників або найманих осіб, що будуть залучатись до надання послуг.
Обов’язкова наявність в Учасника або можливість залучення працівників або найманих осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у одній або кількох з наведених сфер: розробка національних чи регіональних планів управління твердими відходами; розробка концепцій комплексного управління твердими відходами; розробка техніко-економічних обґрунтувань для комплексного управління твердими відходами, економічна та фінансова оцінки заходів управління твердими відходами
3.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника виконавчого органу або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника (за наявності) за змістом, наведеним нижче, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (заповнюється Учасником відповідно до предмету, що закуповується):
Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: стороною договору є відповідний учасник закупівлі, який подає тендерну пропозицію, виконання послуг за аналогічним договором здійснено на території України, предметом договору є закупівля послуг з розробки національних чи регіональних планів управління твердими відходами, або розробки концепцій комплексного управління твердими відходами, або розробки техніко-економічних обґрунтувань для комплексного управління твердими відходами, або економічної та фінансової оцінки заходів управління твердими відходами.»
Просимо надати роз’яснення щодо змісту п.3.1. Додатку №1 до тендерної документації на закупівлю СPV ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проєктування (Розроблення регіонального плану управління відходами у Дніпропетровській області до 2030 року), а саме:
-чи вважається наявність у Учасника працівників або найманих осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у одній або кількох з наведених сфер: розробка національних чи регіональних планів управління твердими відходами; розробка концепцій комплексного управління твердими відходами; розробка техніко-економічних обґрунтувань для комплексного управління твердими відходами; економічна та фінансова оцінки заходів управління твердими відходами – наявністю в Учасника досвіду виконання аналогічного договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Додатком №1 до тендерної документації встановлені вимоги за трьома кваліфікаційними критеріями, серед яких вимоги, встановлені п.2.1. Додатку №1, належать до кваліфікаційного критерію, а саме - наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а вимоги, встановлені п. 3.1. Додатку №1- до кваліфікаційного критерію наявності досвіду Учасника виконання аналогічного договору. Названі критерії не є ідентичними згідно положень тендерної документації та вимог ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Досвід фізичної особи (працівника, найманої особи) у виконанні певного напрямку роботи може мати ознаки ідентичності з досвідом Учасника у виконанні такого напрямку роботи (аналогічний договір) виключно у випадках, якщо така фізична особа набула відповідний досвід в порядку виконання аналогічного договору в інтересах Учасника, тобто стороною в такому аналогічному договорі має бути безпосередньо Учасник, а фізичні особи згідно наданих у тендерній пропозиції документів набули відповідний досвід в порядку виконання такого аналогічного договору на стороні Учасника.
В інших випадках досвід виконання аналогічних видів робіт/послуг фізичної особи (працівника, найманої особи) Учасника не матиме ознак аналогічного договору, оскільки не буде дотримано вимоги п.3.1. Додатку №1 до тендерної документації «стороною договору є відповідний учасник закупівлі».
Додатком №1 до тендерної документації встановлені вимоги за трьома кваліфікаційними критеріями, серед яких вимоги, встановлені п.2.1. Додатку №1, належать до кваліфікаційного критерію, а саме - наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а вимоги, встановлені п. 3.1. Додатку №1- до кваліфікаційного критерію наявності досвіду Учасника виконання аналогічного договору. Названі критерії не є ідентичними згідно положень тендерної документації та вимог ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Досвід фізичної особи (працівника, найманої особи) у виконанні певного напрямку роботи може мати ознаки ідентичності з досвідом Учасника у виконанні такого напрямку роботи (аналогічний договір) виключно у випадках, якщо така фізична особа набула відповідний досвід в порядку виконання аналогічного договору в інтересах Учасника, тобто стороною в такому аналогічному договорі має бути безпосередньо Учасник, а фізичні особи згідно наданих у тендерній пропозиції документів набули відповідний досвід в порядку виконання такого аналогічного договору на стороні Учасника.
В інших випадках досвід виконання аналогічних видів робіт/послуг фізичної особи (працівника, найманої особи) Учасника не матиме ознак аналогічного договору, оскільки не буде дотримано вимоги п.3.1. Додатку №1 до тендерної документації «стороною договору є відповідний учасник закупівлі».
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 квітня 2020
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 33383791 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Resources and Waste Advisory Group Ltd SCE | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОІНТЕХНО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Resources and Waste Advisory Group Ltd SCE |
6 200 000,00
UAH з ПДВ
|
5 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОІНТЕХНО" |
6 540 000,00
UAH з ПДВ
|
5 045 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Resources and Waste Advisory Group Ltd SCE #204728478 |
Переможець |
5 040 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2020 12:27
|
Л.Г..pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2020 14:38
|
ДУ № 5.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2020 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2020 13:31
|
Додаткова угода №4 001.jpg | зміни до договору |
20 серпня 2020 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2020 14:13
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
16 червня 2020 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2020 14:08
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
16 червня 2020 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 13:04
|
договір_закупівлі_15052020.pdf | укладений |
15 травня 2020 12:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Про залучення субпідрядників |
Номер договору про закупівлю: | 15/05/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція Додатку 3 до Договору - "Калькуляція кошторисної вартості роботи виконання послуги |
Номер договору про закупівлю: | 15/05/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення до Договору п.6.4.6 наступним змістом: Виконавець може долучати субпідрядників, співвиконавців для виконання складових Послуги на Етапах 2-4 згідно Календарного плану виконання послуги за закупівлею (Додаток №2 до Договору) |
Номер договору про закупівлю: | 15/05/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 6.4.6. Виконавець може долучати субпідрядників, співвиконавців для виконання складових Послуги на Етапах 2-4 згідно календарного плану виконання послуги за закупівлею |
Номер договору про закупівлю: | 15/05/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку надання послуги на Етапі 4 та встановити строк виконання 1 листопада-21 грудня 2020 року (замість: 1 листопада-30 листопада 2020 року), без зміни загального строку дії Договору (до 31 грудня 2020 року) |
Номер договору про закупівлю: | 15/05/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |