Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

СPV ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проєктування (Розроблення регіонального плану управління відходами у Дніпропетровській області до 2030 року)
DK 021:2015:71320000-7 Engineering design services (Development of a regional waste management plan in Dnepropetrovsk region by 2030 year)
Очікувана вартість
7 000 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001365-b 78ffe3d51a8f4c4e91dade9719b07039
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Артюхова

+380675774618 kpdocpvdor2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 33383791
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Лариса Артюхова
+380675774618
kpdocpvdor2017@ukr.net
Додаткові контактні особи: Slyusarenko Marina
0567222116
kp_ecolog@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne pidpryiemstvo "Dnipropetrovskyi oblasnyi tsentr povodzhennia z vidkhodamy" Dnipropetrovskoi oblasnoi rady
National ID: 33383791
Contact point: Larisa Artiukhova
+380675774618
kpdocpvdor2017@ukr.net
Additional contacts: Slyusarenko Marina
0567222116
kp_ecolog@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 13:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 12:11
Очікувана вартість: 7 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH
Publication date: 21 лютого 2020 12:22
Enquiries until: 03 квітня 2020 13:00
Complaints submission until: до 09 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 квітня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 7 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 35 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проєктування (Розроблення регіонального плану управління відходами у Дніпропетровській області до 2030 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект О.Поля, буд.2
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

DK 021:2015:71320000-7 Engineering design services (Development of a regional waste management plan in Dnepropetrovsk region by 2030 year)
CPV: 71320000-7
Період постачання: з 01 червня 2020 по 30 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Детальніше про умови оплати читати в Проєкті договору (Розділ ІV. Порядок здійснення оплати) Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 11:56
Протокол 060420_0001.pdf
06 квітня 2020 11:42
Протокол 060420.pdf
19 березня 2020 14:56
Протокол засідання ТК про зміни в ТД.pdf
19 березня 2020 14:56
Тендерна документація зі змінами _19.03.20.docx
21 лютого 2020 12:22
Тендерна документація.docx
19 березня 2020 14:56
Перелік змін.pdf
02 березня 2020 09:42
Додатки 2 і 3 до Договору.docx
02 березня 2020 09:41
Повідомлення про внесення змін.pdf
21 лютого 2020 12:23
Технічне завдання (Додаток 4 до ТД, Додаток 1 до Договору).docx
21 лютого 2020 12:23
Додаток8-Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно кваліфікаційних критеріїв та цінової пропозиції
Дата подання: 26 лютого 2020 13:33
Дата відповіді: 02 березня 2020 09:39
1. Якими документами підтверджується досвід працівників з розробки документів: національних чи регіональних планів управління твердими відходами; концепцій комплексного управління твердими відходами; техніко-економічних обґрунтувань для комплексного управління твердими відходами; економічна та фінансова оцінки заходів управління твердими відходами? 2. В якій формі подається кошторис послуги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання 1 «Якими документами підтверджується досвід працівників з розробки документів: національних чи регіональних планів управління твердими відходами; концепцій комплексного управління твердими відходами; техніко-економічних обґрунтувань для комплексного управління твердими відходами; економічна та фінансова оцінки заходів управління твердими відходами?»:

Досвід працівників з розробки відповідних планів, концепцій, обгрунтувань, оцінки може бути підтверджений документами, які за формою та змістом відповідають вимогам чинного законодавства та змісту кваліфікаційної вимоги. Учасник самостійно визначає, яким документом можуть бути підтверджені відомості, що подаються ним на підтвердження відповідності кваліфікаційній вимозі. Подана Учасником інформація може бути перевірена Замовником в порядку ч.7 ст.28 ЗУ "Про публічні закупівлі" .
Так, наприклад, це можуть бути копії договорів щодо розроблення учасником відповідної документації з відомостями про період виконання, копії наказів про прийняття на роботу відповідного працівника за напрямком, копії трудової книжки працівника з вказівкою про місце роботи за відповідний період, закріплення працівника відповідальною за виконання певного обсягу послуги розроблення відповідної документації, копії посадових інструкцій працівників, що діяли в період, що відповідає періоду виконання учасником послуги з розробки відповідних документів, копії договорів цивільно-правового характеру за відповідним предметом договору тощо.

Відповідь на питання 2 «В якій формі подається кошторис послуги?»:

Невід’ємною частиною договору згідно проєкту Договору про закупівлю послуги є калькуляція кошторисної вартості (Додаток № 3). Форма калькуляції кошторисної вартості надається Замовником додатково окремим файлом в порядку внесення змін до тендерної документації. Таким чином, просимо учасників торгів додержуватись форми, зазначеній в проєкті договору.


Питання відносно положень тендерної документації
Дата подання: 11 березня 2020 17:12
Дата відповіді: 13 березня 2020 10:12
Тендерна документація на закупівлю СPV ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проєктування (Розроблення регіонального плану управління відходами у Дніпропетровській області до 2030 року), Додаток №1, містить наступне: «2.1. Інформаційна довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника виконавчого органу або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника (за наявності), що містить інформацію про наявність в Учасника працівників або найманих осіб, що будуть залучатись до надання послуг. Обов’язкова наявність в Учасника або можливість залучення працівників або найманих осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у одній або кількох з наведених сфер: розробка національних чи регіональних планів управління твердими відходами; розробка концепцій комплексного управління твердими відходами; розробка техніко-економічних обґрунтувань для комплексного управління твердими відходами, економічна та фінансова оцінки заходів управління твердими відходами 3.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника виконавчого органу або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника (за наявності) за змістом, наведеним нижче, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (заповнюється Учасником відповідно до предмету, що закуповується): Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: стороною договору є відповідний учасник закупівлі, який подає тендерну пропозицію, виконання послуг за аналогічним договором здійснено на території України, предметом договору є закупівля послуг з розробки національних чи регіональних планів управління твердими відходами, або розробки концепцій комплексного управління твердими відходами, або розробки техніко-економічних обґрунтувань для комплексного управління твердими відходами, або економічної та фінансової оцінки заходів управління твердими відходами.» Просимо надати роз’яснення щодо змісту п.3.1. Додатку №1 до тендерної документації на закупівлю СPV ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проєктування (Розроблення регіонального плану управління відходами у Дніпропетровській області до 2030 року), а саме: -чи вважається наявність у Учасника працівників або найманих осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у одній або кількох з наведених сфер: розробка національних чи регіональних планів управління твердими відходами; розробка концепцій комплексного управління твердими відходами; розробка техніко-економічних обґрунтувань для комплексного управління твердими відходами; економічна та фінансова оцінки заходів управління твердими відходами – наявністю в Учасника досвіду виконання аналогічного договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Додатком №1 до тендерної документації встановлені вимоги за трьома кваліфікаційними критеріями, серед яких вимоги, встановлені п.2.1. Додатку №1, належать до кваліфікаційного критерію, а саме - наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а вимоги, встановлені п. 3.1. Додатку №1- до кваліфікаційного критерію наявності досвіду Учасника виконання аналогічного договору. Названі критерії не є ідентичними згідно положень тендерної документації та вимог ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Досвід фізичної особи (працівника, найманої особи) у виконанні певного напрямку роботи може мати ознаки ідентичності з досвідом Учасника у виконанні такого напрямку роботи (аналогічний договір) виключно у випадках, якщо така фізична особа набула відповідний досвід в порядку виконання аналогічного договору в інтересах Учасника, тобто стороною в такому аналогічному договорі має бути безпосередньо Учасник, а фізичні особи згідно наданих у тендерній пропозиції документів набули відповідний досвід в порядку виконання такого аналогічного договору на стороні Учасника.
В інших випадках досвід виконання аналогічних видів робіт/послуг фізичної особи (працівника, найманої особи) Учасника не матиме ознак аналогічного договору, оскільки не буде дотримано вимоги п.3.1. Додатку №1 до тендерної документації «стороною договору є відповідний учасник закупівлі».

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 квітня 2020
UA-2020-02-21-001365-b78ffe3d51a8f4c4e91dade9719b07039
Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 33383791
Місцезнаходження: 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Учасник Документи Рішення
Resources and Waste Advisory Group Ltd SCE Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОІНТЕХНО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" Документи
Відхилено
Документи

Документи

13 квітня 2020 13:02

код ЄДРПОУ 204728478 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

01 травня 2020 15:00
Довідка переможця №4.pdf
01 травня 2020 14:59
Довідка переможця №2.pdf
01 травня 2020 14:59
Довідка переможця №1.pdf

Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 12:38
Електронний підпис
13 квітня 2020 12:38
Електронний підпис
13 квітня 2020 12:37
inquiry_print.pdf
13 квітня 2020 12:37
11_Гарантійний лист.pdf
13 квітня 2020 12:37
2_вимоги ст. 17 Закону.pdf
13 квітня 2020 12:37
Підписаний_Лицензия_.pdf
13 квітня 2020 12:37
1_Реєстр документів.pdf
13 квітня 2020 12:37
6.1_Проєкт договору.pdf
13 квітня 2020 12:37
6.2_згода з договором.pdf
13 квітня 2020 12:37
Підписаний_G0420-5291-GL_tender.pdf
13 квітня 2020 12:37
3_Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 12:47
Електронний підпис
13 квітня 2020 12:45
Довідка+виписка.pdf
13 квітня 2020 12:45
23.Копія Статуту.pdf
13 квітня 2020 12:45
0.Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Resources and Waste Advisory Group Ltd SCE

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОІНТЕХНО"

ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Resources and Waste Advisory Group Ltd SCE 6 200 000,00
UAH з ПДВ
5 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОІНТЕХНО" 6 540 000,00
UAH з ПДВ
5 045 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 травня 2020 15:00
Довідка переможця №4.pdf
01 травня 2020 14:59
Довідка переможця №2.pdf
01 травня 2020 14:59
Довідка переможця №1.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 12:38
Електронний підпис
13 квітня 2020 12:38
Електронний підпис
13 квітня 2020 12:37
inquiry_print.pdf
13 квітня 2020 12:37
11_Гарантійний лист.pdf
13 квітня 2020 12:37
2_вимоги ст. 17 Закону.pdf
13 квітня 2020 12:37
Підписаний_Лицензия_.pdf
13 квітня 2020 12:37
1_Реєстр документів.pdf
13 квітня 2020 12:37
6.1_Проєкт договору.pdf
13 квітня 2020 12:37
6.2_згода з договором.pdf
13 квітня 2020 12:37
Підписаний_G0420-5291-GL_tender.pdf
13 квітня 2020 12:37
3_Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Resources and Waste Advisory Group Ltd SCE

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОІНТЕХНО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Resources and Waste Advisory Group Ltd SCE
#204728478
Переможець 5 040 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 15:20

Документи

27 квітня 2020 15:20
Електронний підпис
27 квітня 2020 13:39
Протокол 270420.pdf
23 квітня 2020 12:32

код ЄДРПОУ 204728478 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Resources and Waste Advisory Group Ltd SCE
#204728478
5 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2020 15:20
Електронний підпис
27 квітня 2020 13:39
Протокол 270420.pdf
23 квітня 2020 12:32

код ЄДРПОУ 204728478 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 11:16
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 12:27
Л.Г..pdf зміни до договору
02 грудня 2020 12:20
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 14:38
ДУ № 5.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 13:31
Додаткова угода №4 001.jpg зміни до договору
20 серпня 2020 13:29
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 14:13
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
16 червня 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 14:08
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
16 червня 2020 13:55
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 13:04
договір_закупівлі_15052020.pdf укладений
15 травня 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про залучення субпідрядників
Номер договору про закупівлю: 15/05/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція Додатку 3 до Договору - "Калькуляція кошторисної вартості роботи виконання послуги
Номер договору про закупівлю: 15/05/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення до Договору п.6.4.6 наступним змістом: Виконавець може долучати субпідрядників, співвиконавців для виконання складових Послуги на Етапах 2-4 згідно Календарного плану виконання послуги за закупівлею (Додаток №2 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 15/05/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 6.4.6. Виконавець може долучати субпідрядників, співвиконавців для виконання складових Послуги на Етапах 2-4 згідно календарного плану виконання послуги за закупівлею
Номер договору про закупівлю: 15/05/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку надання послуги на Етапі 4 та встановити строк виконання 1 листопада-21 грудня 2020 року (замість: 1 листопада-30 листопада 2020 року), без зміни загального строку дії Договору (до 31 грудня 2020 року)
Номер договору про закупівлю: 15/05/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 040 000,00
UAH