Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001311-b 94c0b93c8cd540819d15d9dbf70a70f6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаінідзе

+380930939348 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Шаінідзе
+380930939348
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 14:41
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір для друку А4, конверти С6
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130125 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 11:11
Дата відповіді: 24 лютого 2020 12:57
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглядаються тендерні пропозиції, які відповідають технічним вимогам предмету закупівлі або покращують його, незалежно від марки або моделі.
Відповідно до Додатку № 6 Тендерної документації «Цінова пропозиція» кожен учасник за наведеною формою заповнює графу найменування товару. Передбачається, що кожним Учасником буде зазначено конкретну назву предмету закупівлі, із зазначенням запропонованої торгової марки та моделі товару.
Усі вітчизняні та іноземні учасники (не залежно від того чи є вони платниками ПДВ або платниками єдиного податку) беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Розглядатись буде остаточна ціна (найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ) за результатами аукціона (з ПДВ/без ПДВ відповідно до умов здійснення підприємницької діяльності).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 49 530,00
UAH з ПДВ
36 204,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 39 825,00
UAH з ПДВ
39 172,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 44 928,00
UAH з ПДВ
39 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 15:23
36204,00.pdf
26 лютого 2020 16:31
Гигиенвисновок Idea Simply.pdf
26 лютого 2020 16:31
Smart Line Office 1 .pdf
26 лютого 2020 16:31
Smart Line Office.pdf
26 лютого 2020 16:31
Висновок СЕС_IP Basic.pdf
26 лютого 2020 16:31
1040.pdf
26 лютого 2020 16:31
27сертифікат ІСО (1).pdf
26 лютого 2020 16:31
ЛИСТ (ліцензія).pdf
26 лютого 2020 16:31
СТ.17.pdf
26 лютого 2020 16:31
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
26 лютого 2020 16:31
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 лютого 2020 16:31
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 09:38
Електронний підпис

Публічні документи

27 лютого 2020 09:54
Изображение0019.JPG
27 лютого 2020 09:54
Изображение0016.JPG
27 лютого 2020 09:54
Изображение0011.JPG
27 лютого 2020 09:54
Изображение0006.JPG
27 лютого 2020 09:54
Изображение0005.JPG
27 лютого 2020 09:54
Изображение0007.JPG
27 лютого 2020 09:54
Изображение0006.JPG
27 лютого 2020 09:54
Изображение0005.JPG
27 лютого 2020 09:54
Изображение0004.JPG
27 лютого 2020 09:54
Изображение0003.JPG
27 лютого 2020 09:54
Изображение0002.JPG
27 лютого 2020 09:54
Изображение0001.JPG
27 лютого 2020 09:54
Изображение.JPG
27 лютого 2020 09:54
витяг ПДВ.JPG
27 лютого 2020 09:54
Довідки.rar
27 лютого 2020 09:54
Document_USR_1005639178 (2).rtf
27 лютого 2020 09:54
Статут.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 36 204,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:57

Документи

28 лютого 2020 15:57
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:56
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
36 204,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 15:57
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:56
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 11:45
Договір канцтовари.pdf укладений
05 березня 2020 11:44