Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
maintenance of public roads of public importance of the Belgorod-Dnestrovsky district
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487932826 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 15:50 |
Очікувана вартість: | 20 460 670,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,98% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Publication date: | 21 лютого 2020 16:37 |
Enquiries until: | 13 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 19 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 березня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 20 460 670 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 200 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,98 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Більш детально викладено в умовах договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2020 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2020 15:22 |
перелік змін Білгород Дністровський.doc | |
12 березня 2020 15:22 |
ЗТД Білгород Дністровський.docx | |
21 лютого 2020 16:34 |
Проект договору ЕУ 2020 +.docx |
12 березня 2020 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2020 15:22 |
перелік змін Білгород Дністровський.doc
|
|||
12 березня 2020 15:22 |
ЗТД Білгород Дністровський.docx
|
|||
21 лютого 2020 16:34 |
Проект договору ЕУ 2020 +.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-24-000030 ● 06c36ee1e4b441d5ba7940f6827a251b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2020 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2020 Одеса № 228
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 24.07.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2020 № 228
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-02-21-001228-c 21.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-28 11:48:09
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 24.07.2020 № 228 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводиться Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-21-001228-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника Дочірнього підприємства «Одеський облавтодор» вимогам пункту 1.1. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації кваліфікаційним критеріям, враховуючи, що тендерна пропозиція учасника не містить документів, що підтверджують наявність машин та механізмів, адже учасником було внесено зміни до тендерної пропозиції, а саме до Довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 13.03.2020 № 4-1/217 (оприлюднено 22.03.2020), яку змінено та оприлюднено 23.03.2020 без підтверджуючих документів?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-31 15:14:46
Відповьдб на запит
Відповідно до п. 1.1 частини І Додатку 3 тендерної документації вимагалося надання довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Також, в підтвердження наявності машин та механізмів, мали бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, вказаного в табличці Учасника. Якщо з наданих документів не вбачається підтвердження наявності відвалів, навісного обладнання для тракторів або навісного обладнання для КДМ, це підтверджується додатково, наприклад оборотно-сальдовою відомістю.
Учасник ДП «Одеський облавтодор» завантажував документи 22.03.2020р. в тому числі і файл «Довідка про обладання», який містив всю запитувану інформацію та є доступним для перегляду. Також 23.03.2020р. учасником завантажено ще один файл «довідка про обладнання» , який містив тільки частину запитуваних документів. Ми, як Замовник, звернулися до Учасника за роз’ясненням стосовно цього питання, та отримали відповідь, що відповідна зміна відбулася через некоректну роботу майданчика ТОВ «Ньютенд», з якого завантажувалися документи, що додатково підтверджено і листом від відповідного майданчика. (Листи додаються). Отже,Замовник прийняв рішення про допущення учасника ДП «Одеський облавтодор» до аукціону з огляду на те, що файл з вірними документами наявний , доступний для перегляду для усіх зацікавлених осіб, та повною мірою відповідає умовам тендерної документації. Також нами прийнято до уваги той факт, що відповідна зміна відбулася через технічну помилку майданчика. Тобто мали вплив обставини, незалежні від учасника . Та учасник додатково в листі підтвердив, що необхідно брати до уваги файл завантажений 22.03.2020р, коли завантажувався основний пакет документів тендерної пропозиції.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 серпня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" #32018511 |
Переможець |
20 174 220,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2021 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 16:17
|
15У 20 ЕУ Б-Дн Облавтодор 29 04 20.pdf | укладений |
30 квітня 2020 16:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п. 5.1.1. розділу 5. «Надання послуг», пункт 5.1. розділу 5. «Надання послуг» та пункт 10.1. розділу Х. «Cтрок дії договору» викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2022 року. п. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 15У/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 квітня 2020 — 31 травня 2021 |
Сума оплати за договором: |
8 387 832,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 397 972,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з відсутністю подальшої потреби закупівлі послуг за цим договором, Сторони дійшли згоди розірвати договір № 15У/20 від 29.04.2020р. , укладений між Замовником та Виконавцем, відповідно до п.11.1 розділу ХІ «Інші умови» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України. дата розірвання - 31.05.21 |