Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Білгород-Дністровського району
maintenance of public roads of public importance of the Belgorod-Dnestrovsky district
Очікувана вартість
20 460 670,00 UAH
UA-2020-02-21-001228-c d38cb48c248245329adc8906cb91da92
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 15:50
Очікувана вартість: 20 460 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 21 лютого 2020 16:37
Enquiries until: 13 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 19 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 20 460 670 UAH including VAT
Minimal lowering step: 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,98 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Білгород-Дністровського району (джерело фінансування - кошти державного, місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

maintenance of public roads of public importance of the Belgorod-Dnestrovsky district
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Більш детально викладено в умовах договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 15:22
перелік змін Білгород Дністровський.doc
12 березня 2020 15:22
ЗТД Білгород Дністровський.docx
21 лютого 2020 16:34
Проект договору ЕУ 2020 +.docx
12 березня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 15:22
перелік змін Білгород Дністровський.doc
12 березня 2020 15:22
ЗТД Білгород Дністровський.docx
21 лютого 2020 16:34
+ТД Білгород Дністровський (1).docx
21 лютого 2020 16:34
Проект договору ЕУ 2020 +.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-24-000030 ● 06c36ee1e4b441d5ba7940f6827a251b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020 14:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2020 Одеса № 228

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 24.07.2020



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2020 № 228
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-02-21-001228-c 21.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-28 11:48:09

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 24.07.2020 № 228 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводиться Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-21-001228-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника Дочірнього підприємства «Одеський облавтодор» вимогам пункту 1.1. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації кваліфікаційним критеріям, враховуючи, що тендерна пропозиція учасника не містить документів, що підтверджують наявність машин та механізмів, адже учасником було внесено зміни до тендерної пропозиції, а саме до Довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 13.03.2020 № 4-1/217 (оприлюднено 22.03.2020), яку змінено та оприлюднено 23.03.2020 без підтверджуючих документів?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-31 15:14:46

Відповьдб на запит

Відповідно до п. 1.1 частини І Додатку 3 тендерної документації вимагалося надання довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Також, в підтвердження наявності машин та механізмів, мали бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, вказаного в табличці Учасника. Якщо з наданих документів не вбачається підтвердження наявності відвалів, навісного обладнання для тракторів або навісного обладнання для КДМ, це підтверджується додатково, наприклад оборотно-сальдовою відомістю.
Учасник ДП «Одеський облавтодор» завантажував документи 22.03.2020р. в тому числі і файл «Довідка про обладання», який містив всю запитувану інформацію та є доступним для перегляду. Також 23.03.2020р. учасником завантажено ще один файл «довідка про обладнання» , який містив тільки частину запитуваних документів. Ми, як Замовник, звернулися до Учасника за роз’ясненням стосовно цього питання, та отримали відповідь, що відповідна зміна відбулася через некоректну роботу майданчика ТОВ «Ньютенд», з якого завантажувалися документи, що додатково підтверджено і листом від відповідного майданчика. (Листи додаються). Отже,Замовник прийняв рішення про допущення учасника ДП «Одеський облавтодор» до аукціону з огляду на те, що файл з вірними документами наявний , доступний для перегляду для усіх зацікавлених осіб, та повною мірою відповідає умовам тендерної документації. Також нами прийнято до уваги той факт, що відповідна зміна відбулася через технічну помилку майданчика. Тобто мали вплив обставини, незалежні від учасника . Та учасник додатково в листі підтвердив, що необхідно брати до уваги файл завантажений 22.03.2020р, коли завантажувався основний пакет документів тендерної пропозиції.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 квітня 2020
UA-2020-02-21-001228-cd38cb48c248245329adc8906cb91da92
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 квітня 2020 15:24
Тендерна пропозиція.PDF
13 квітня 2020 15:23
Довідка МВС України.PDF
23 березня 2020 09:55
Довідка про обладнання.PDF
22 березня 2020 12:36
Інші документи 1.pdf
22 березня 2020 12:36
Лист НБУ по ліцензії.pdf
22 березня 2020 12:36
Статут.PDF
22 березня 2020 12:32
Гарантійні листи.PDF
22 березня 2020 12:32
Довідка про обладнання.PDF
22 березня 2020 12:31
ДОВІДКА.PDF

Документи

23 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 березня 2020 08:59
Електронний підпис
23 березня 2020 08:59
Електронний підпис
23 березня 2020 08:59
9. Довідка про санкції.PDF
23 березня 2020 08:59
7. Ліцензія.PDF
23 березня 2020 08:59
6. Витяг ПДВ.pdf
23 березня 2020 08:59
19. Довідка про базу.PDF
23 березня 2020 08:59
16. Гарантійний лист ТЗ.PDF
23 березня 2020 08:59
15. Відгуки.PDF
23 березня 2020 08:59
12. Гарантійний лист.PDF
23 березня 2020 08:59
10. Довідка про довкілля.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" 20 174 220,00
UAH з ПДВ
20 174 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" 20 256 000,00
UAH з ПДВ
20 256 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 15:24
Тендерна пропозиція.PDF
13 квітня 2020 15:23
Довідка МВС України.PDF
23 березня 2020 09:55
Довідка про обладнання.PDF
22 березня 2020 12:36
Інші документи 1.pdf
22 березня 2020 12:36
Лист НБУ по ліцензії.pdf
22 березня 2020 12:36
Статут.PDF
22 березня 2020 12:32
Гарантійні листи.PDF
22 березня 2020 12:32
Довідка про обладнання.PDF
22 березня 2020 12:31
ДОВІДКА.PDF

Публічні документи

23 березня 2020 08:59
Електронний підпис
23 березня 2020 08:59
Електронний підпис
23 березня 2020 08:59
9. Довідка про санкції.PDF
23 березня 2020 08:59
7. Ліцензія.PDF
23 березня 2020 08:59
6. Витяг ПДВ.pdf
23 березня 2020 08:59
19. Довідка про базу.PDF
23 березня 2020 08:59
16. Гарантійний лист ТЗ.PDF
23 березня 2020 08:59
15. Відгуки.PDF
23 березня 2020 08:59
12. Гарантійний лист.PDF
23 березня 2020 08:59
10. Довідка про довкілля.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"
#32018511
Переможець 20 174 220,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 13:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"
#32018511
20 174 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 09:56
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 12:44
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 16:17
15У 20 ЕУ Б-Дн Облавтодор 29 04 20.pdf укладений
30 квітня 2020 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п. 5.1.1. розділу 5. «Надання послуг», пункт 5.1. розділу 5. «Надання послуг» та пункт 10.1. розділу Х. «Cтрок дії договору» викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2022 року. п. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 15У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 8 387 832,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 397 972,00 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з відсутністю подальшої потреби закупівлі послуг за цим договором, Сторони дійшли згоди розірвати договір № 15У/20 від 29.04.2020р. , укладений між Замовником та Виконавцем, відповідно до п.11.1 розділу ХІ «Інші умови» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України. дата розірвання - 31.05.21