Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне ДГКО 25-80 або еквівалент
Очікувана вартість
1 332 929,00 UAH
UA-2020-02-21-001216-b ● 912d3a3426be425793b64ed85126bb56
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Межівське професійно - технічне училище" |
Код ЄДРПОУ: | 02541831 |
Вебсайт: | http://dptnzmptu.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 52900, Україна , Дніпропетровська обл., Межова, Сонячна , 2 |
Контактна особа: |
Кропивянський Володимир Віталійович +380563060290 ptu76@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2020 12:02 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2020 12:02 |
Початок аукціону: | 27 березня 2020 15:17 |
Очікувана вартість: | 1 332 929,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 664,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
317 т
Вугілля кам’яне ДГКО 25-80 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52900, Україна, Дніпропетровська область, смт Межова, смт Петропавлівка, вул. Сонячна, 2, вул. Садова, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 12:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 11:58 |
Тендерна_документацiя (25-80).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001216-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП ПІК-Інвест, Код ЄДРПОУ:38329477
Дата подання: 26 лютого 2020 11:57
вимога
не правомірні вимоги тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2020 09:32
Шановний учаснику, ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне.
1. Кінцевим строком подачі тендерної пропозиції є 07 березня 2020 року. Водночас, початок аукціону призначений на 10 березня 2020 року. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Крім того, строк оскарження становить 10 днів. Враховуючи зазначене, договір може бути укладено вже у двадцятих числах березня, що жодним чином не буде заважати здійснити постачання частини товару до кінця березня.
Крім того, за п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» строк дії договору та виконання зобов’язання може бути продовжено.
2. (2 і 3 запитання)
Вимога щодо надання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, як документу, що підтверджує наявність власного (орендованого чи такого, що використовується) транспортного засобу не є дискримінаційною. Так, відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність обладнання та матеріально-технічної бази є одним з кваліфікаційних критеріїв, який може встановлювати замовник у своїй тендерній документації. Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
З урахуванням вказаного у тендерній документації для підтвердження того, що учасник буде мати змогу здійснити поставку товару, замовник прописав надання учасником у складі своєї пропозиції відповідних документів, зокрема договорів та свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
3. Кваліфікаційний критерій у вигляді надання аналогічного договору було встановлено з урахуванням положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». У системі «Прозорро», можна знайти чимало закупівель, предметом яких було вугілля кам’яне ДГКО 25-80. Враховуючи вказане, чимало потенційних учасників мають досвід виконання договорів, предметом яких є вугілля ДГКО 25-80. А отже, жодних дискримінаційних ознак у даній вимозі не вбачаються. Водночас, саме надання копії аналогічних договорів із вказаним предметом підтвердить факт того, що, по-перше, учасник має досвід поставок саме цієї марки вугілля, а, по-друге, гарантує вже наявність у таких учасників джерела придбання якісного вугілля, що постачалося за аналогічними договорами.
4. Вимога же щодо адресування листа-відгуку даному замовнику закупівлі жодним чином не впливає на обмеження (звуження) кола потенційних учасників.
Вимога щодо того, що показники вугілля, поставленого за аналогічним договором не повинні бути гіршими за ті показники, що вказані у даній закупівлі направлені на те, щоб замовник міг переконатися у тому, що учасник вже мав позитивний досвід поставки вугілля необхідних характеристик.
Крім того, наявність досвіду укладання договору саме з бюджетною організацією є підтвердженням реальності договору та реальності поставки вугілля, технічні характеристик якого відповідають вимогам даної закупівлі. Це зумовлено, зокрема, тим, що такі договори можна перевірити у системі закупівель Прозорро.
5. Відповідно до ст. 17 п.1, пп.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Саме з урахуванням цього положення і буде вирішуватись замовником питання щодо наявності чи відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника.
6. Вимога щодо наявності договору, укладеного із виробником (або постачальником) направлена на те, щоб замовник міг пересвідчитись у реальній можливості учасника поставити вугілля у кількості, вказаній у даній тендерній документації.
7. У кожного легального виробника є дозвіл на користування надрами та дозвіл на виконання підземних гірничих робіт. Саме ці документи підтверджують реальність походження вугілля. У зв’язку з цим, а також з метою того, щоб переконатися у легальності походження вугілля і була встановлена відповідна вимога. Так як ці документи є у кожного виробника вугілля, тож жодних дискримінаційних проявів не вбачається. Те ж саме і стосується тих документів, що учасник повинен надати від збагачувальної фабрики (від переробника чи власника сертифікату).
8. Наявність інформації щодо місця видобування вугілля не має ознак втручання у господарську діяльність виробника. Така інформація необхідна для пересвідчення замовника у реальності походження вугілля, що у свою чергу, мінімізує ризики закупівлі неякісного товару та нераціонального використання бюджетних коштів.
9. Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України «Про відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дефекту продукції» несе виробник товару. Крім того, користувачем такої продукції є як фізична, так і юридична особа. Продукцією ж відповідно до цього закону є будь-яке рухоме майно, в тому числі готова продукція, сировина. Таким чином дія цього Закону поширюється на замовника в частині купівлі вугілля. Крім того, вимога щодо наявності солідарної відповідальності виробника направлена на мінімізацію поставки неякісного товару. Така вимога відповідає нормам чинного законодавства України.
Враховуючи вище наведене жодних дискримінаційних умов у тендерній документації немає.
1. Кінцевим строком подачі тендерної пропозиції є 07 березня 2020 року. Водночас, початок аукціону призначений на 10 березня 2020 року. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Крім того, строк оскарження становить 10 днів. Враховуючи зазначене, договір може бути укладено вже у двадцятих числах березня, що жодним чином не буде заважати здійснити постачання частини товару до кінця березня.
Крім того, за п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» строк дії договору та виконання зобов’язання може бути продовжено.
2. (2 і 3 запитання)
Вимога щодо надання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, як документу, що підтверджує наявність власного (орендованого чи такого, що використовується) транспортного засобу не є дискримінаційною. Так, відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність обладнання та матеріально-технічної бази є одним з кваліфікаційних критеріїв, який може встановлювати замовник у своїй тендерній документації. Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
З урахуванням вказаного у тендерній документації для підтвердження того, що учасник буде мати змогу здійснити поставку товару, замовник прописав надання учасником у складі своєї пропозиції відповідних документів, зокрема договорів та свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
3. Кваліфікаційний критерій у вигляді надання аналогічного договору було встановлено з урахуванням положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». У системі «Прозорро», можна знайти чимало закупівель, предметом яких було вугілля кам’яне ДГКО 25-80. Враховуючи вказане, чимало потенційних учасників мають досвід виконання договорів, предметом яких є вугілля ДГКО 25-80. А отже, жодних дискримінаційних ознак у даній вимозі не вбачаються. Водночас, саме надання копії аналогічних договорів із вказаним предметом підтвердить факт того, що, по-перше, учасник має досвід поставок саме цієї марки вугілля, а, по-друге, гарантує вже наявність у таких учасників джерела придбання якісного вугілля, що постачалося за аналогічними договорами.
4. Вимога же щодо адресування листа-відгуку даному замовнику закупівлі жодним чином не впливає на обмеження (звуження) кола потенційних учасників.
Вимога щодо того, що показники вугілля, поставленого за аналогічним договором не повинні бути гіршими за ті показники, що вказані у даній закупівлі направлені на те, щоб замовник міг переконатися у тому, що учасник вже мав позитивний досвід поставки вугілля необхідних характеристик.
Крім того, наявність досвіду укладання договору саме з бюджетною організацією є підтвердженням реальності договору та реальності поставки вугілля, технічні характеристик якого відповідають вимогам даної закупівлі. Це зумовлено, зокрема, тим, що такі договори можна перевірити у системі закупівель Прозорро.
5. Відповідно до ст. 17 п.1, пп.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Саме з урахуванням цього положення і буде вирішуватись замовником питання щодо наявності чи відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника.
6. Вимога щодо наявності договору, укладеного із виробником (або постачальником) направлена на те, щоб замовник міг пересвідчитись у реальній можливості учасника поставити вугілля у кількості, вказаній у даній тендерній документації.
7. У кожного легального виробника є дозвіл на користування надрами та дозвіл на виконання підземних гірничих робіт. Саме ці документи підтверджують реальність походження вугілля. У зв’язку з цим, а також з метою того, щоб переконатися у легальності походження вугілля і була встановлена відповідна вимога. Так як ці документи є у кожного виробника вугілля, тож жодних дискримінаційних проявів не вбачається. Те ж саме і стосується тих документів, що учасник повинен надати від збагачувальної фабрики (від переробника чи власника сертифікату).
8. Наявність інформації щодо місця видобування вугілля не має ознак втручання у господарську діяльність виробника. Така інформація необхідна для пересвідчення замовника у реальності походження вугілля, що у свою чергу, мінімізує ризики закупівлі неякісного товару та нераціонального використання бюджетних коштів.
9. Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України «Про відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дефекту продукції» несе виробник товару. Крім того, користувачем такої продукції є як фізична, так і юридична особа. Продукцією ж відповідно до цього закону є будь-яке рухоме майно, в тому числі готова продукція, сировина. Таким чином дія цього Закону поширюється на замовника в частині купівлі вугілля. Крім того, вимога щодо наявності солідарної відповідальності виробника направлена на мінімізацію поставки неякісного товару. Така вимога відповідає нормам чинного законодавства України.
Враховуючи вище наведене жодних дискримінаційних умов у тендерній документації немає.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-21-001216-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП ПІК-Інвест, Код ЄДРПОУ:38329477
Дата подання: 02 березня 2020 17:19
Дата подання: 02 березня 2020 17:19
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: не встигаємо підготувати документи
Дата: 05 березня 2020 17:30
Рішення від 05.03.2020 №4286+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 19:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.03.2020 № 5119.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 16:06
Рішення від 17.03.2020 № 5119.pdf
Дата публікації: 20 березня 2020 17:38
Номер скарги: UA-2020-02-21-001216-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 02 березня 2020 21:07
Дата подання: 02 березня 2020 21:07
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: за відсутністю подальшої потреби
Дата: 05 березня 2020 17:12
рішення від 05.03.2020 № 4260 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 19:57
рішення від 23.03.2020 № 5465.pdf
Дата публікації: 24 березня 2020 15:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2020 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
1 332 927,94
UAH з ПДВ
|
1 332 927,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬЯНС ІНДУСТРІЯ" |
1 332 929,00
UAH з ПДВ
|
1 332 929,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Переможець |
1 332 927,94
UAH з ПДВ
|
30 березня 2020 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2020 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 13:18
|
протокол зміни вугілля.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 13:13
|
доп угода вугілля.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2020 10:49
|
договір | укладений |
13 квітня 2020 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, виправлення технічних помилок |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |