Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами
Очікувана вартість
616 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001123-a 39b51b09c04b4d8ab72905b603a2e42f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Світлана Михайлівна

+380343441830 vorokhta_sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ворохтянська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04354522
Вебсайт: http://www.vorohta.org
Місцезнаходження: 78595, Україна , Івано-Франківська обл., Ворохта, смт Ворохта, вул Д Галицького, 41
Контактна особа: Бойчук Світлана Михайлівна
+380343441830
vorokhta_sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 616 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поводження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78595, Україна, Івано-Франківська область, смт. Ворохта, територія Ворохтянської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Плата за послуги із збирання та вивезення ТПВ вноситься не пізніше ніж протягом останнього дня місяця, що настає за розрахунковим на підставі виставлених Виконавцем рахунків та актів приймання-передачі послуг (робіт) за фактично вивезений об’єм ТПВ Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 16:14
Перелік змін до тендерної документації.pdf
03 березня 2020 16:14
ТД_Вивезення ТПВ_із змінами.pdf
21 лютого 2020 13:33
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ _Вивезення ТПВ.pdf
03 березня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 16:14
Перелік змін до тендерної документації.pdf
03 березня 2020 16:14
ТД_Вивезення ТПВ_із змінами.pdf
21 лютого 2020 13:33
ТД_Вивезення ТПВ.pdf
21 лютого 2020 13:33
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ _Вивезення ТПВ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обсяг робіт
Дата подання: 25 лютого 2020 12:25
Дата відповіді: 28 лютого 2020 11:28
Яка кількість робочих днів на період закупівлі, ? Який обсяг ТПВ потрібно вивезти за один робочий день?
Відповідь: Вивіз сміття здійснюється 2 рази на тиждень (кожного вівторка та четверга) протягом 2020 року (з дати підписання відповідного договору до 31.12.2020 року) згідно узгодженого графіку Замовника, а в разі потреби, додатково, за письмовою чи усною заявкою Замовника.
Об’єм вивезення ТПВ за один робочий день складає 39,6 куб. метрів.
Щодо вилучення з тендерної документації дискримінаційних умов
Дата подання: 27 лютого 2020 11:09
Дата відповіді: 03 березня 2020 11:40
Після ознайомлення із текстом Тендерної документації за предметом закупівлі , нами було виявлено дискримінаційний підхід Замовника щодо вимог про надання учасниками деяких документів. Документи, які Замовником визначено обов’язковими до надання учасниками не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинному законодавству України. Замовником встановлено в тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме: І. Щодо надання Учасниками сертифікату відповідності системи управління якістю стандарту ISO 9001. 1. Підпунктом 5 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 Тендерної документації встановлено, що відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена, серед іншого, скан-копією або копією завіреною Учасником чинного сертифікату відповідності системи управління якістю стандарту ISO 9001 у сфері надання послуг зі збору, вивезення твердих побутових відходів, що виданий міжнародним або вітчизняним органом сертифікації. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною і такою що підлягає вилученню з тендерної документації з огляду на наступне: ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. Вказані положення кореспондуються із ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Дана умова тендерної документації є безпідставною, незаконною та такою що обмежує коло потенційних учасників закупівлі. ІІ. Щодо кваліфікаційних критеріїв. 1. Підпунктом 2 пункту 5 розділу 3 Тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій для учасників – наявність працівників відповідної кваліфікації. Підтверджуючим документом визначено оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції скан-копії або копії, завірені Учасником, трудових книжок працівників (водіїв, вантажників) або копії договорів цивільно-правового характеру. Встановлений Замовником перелік підтверджуючих документів є неповним з огляду на документи, передбачені чинним законодавством для оформлення трудових відносин. Окрім вказаних Замовником документів підтвердженням наявності трудових відносин можуть бути також, зокрема: письмовий трудовий договір, контракт (особлива форма трудового договору), наказ про прийом на роботу та інші документи передбачені КЗпП України. Тому, зазначення в тендерній документації лише трудових книжок або договорів цивільно-правового характеру обмежує коло потенційних учасників та є по відношенню до них дискримінаційним. Пропонуємо Підпункт 2 пункту 5 розділу 3 Тендерної документації після слів «…договорів цивільно-правового характеру.» доповнити словами «контрактів, трудових угод, наказів про прийняття на роботу, чи інших передбачених законодавством документів, які підтверджують наявність трудових відносин між Учасником та працівниками» 2. В підпункті 3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 Тендерної документації зазначено, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати скан-копію оригіналу або копію, завірену Учасником, договору (за 2018 або 2019 рік), який зазначений в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та документи про його виконання (акти та/або накладні). У примітці до цього пункту зазначено, що аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: надання послуг з поводження з побутовими відходами у населених пунктів, яким надається статус гірських. Жодним нормативно-правовим актом, що регулює правовідносини в сфері поводження з відходами не встановлено особливостей здійснення такої діяльності в населених пунктах, що мають статус гірських. Господарська діяльність з надання послуг з поводження з побутовими відходами не передбачає отримання суб’єктами такої діяльності спеціальних дозволів чи ліцензій. Законом України «Про статус гірських населених пунктів в Україні» не передбачено будь-яких особливостей здійснення господарської діяльності в таких населених пунктах. Вважаємо включення даної вимоги до переліку кваліфікаційних критеріїв безпідставною, незаконною та такою що обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Висновки. Встановлення вищеописаних умов та вимог в тендерній документації є порушенням принципів недискримінації та добросовісної конкуренції учасників, що встановлені ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до положень ст.5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно із ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. На підставі вищевикладеного просимо внести такі зміни до тендерної документації: - з пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 Тендерної документації виключити пункт 5 наступного змісту «Скан-копія або копія завірена Учасником чинного сертифікату відповідності системи управління якістю стандарту ISO 9001 у сфері надання послуг зі збору, вивезення твердих побутових відходів, що виданий міжнародним або вітчизняним органом сертифікації» в зв’язку з чим пункт 6 вважати пунктом 5. - підпункт 2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 Тендерної документації після слів «…договорів цивільно-правового характеру.» доповнити словами «трудових угод, контрактів, наказів про прийняття на роботу чи інших передбачених законодавством документів, які підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками» - з пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 Тендерної документації виключити слова «* аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: надання послуг з поводження з побутовими відходами у населених пунктів, яким надається статус гірських.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваші питання повідомляємо.
І. Щодо надання Учасниками сертифікату відповідності системи управління якістю стандарту ISO 9001.
З метою отримання якісних послуг з поводження з побутовими відходами, тендерною документацією встановлена вимога, зокрема, щодо надання сертифікату відповідності системи управління якістю стандарту ISO 9001 у сфері надання послуг зі збору, вивезення твердих побутових відходів.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. №3302-06/3812-06 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Система управління якістю (стандарт ISO серії 9001:2015) є загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість у сфері постачання продукції та надання послуг на всіх етапах виробничого циклу.
Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації.
Крім того, слід зазначити, що вищевказаний сертифікат, може отримати кожен учасник, який зацікавлений в участі у зазначеній процедурі закупівлі. Рекомендаційний характер сертифікування систем управління якістю не обмежує права суб’єктів господарювання в їх отриманні.
З огляду на вищезазначене, тендерна документація складена відповідно до вимог Закону та внесення змін із зазначеного у зверненні питання не потребує.

ІІ. Щодо кваліфікаційних критеріїв.
1. До тендерної документації щодо підтвердження інформації про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі будуть внесені відповідні зміни.
2. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про перелік населених пунктів, яким надається статус гірських» територія Ворохтянської селищної ради віднесена до переліку населених пунктів, яким надається статус гірських. У зв’язку з чим, з метою отримання якісних послуг з поводження з побутовими відходами, тендерною документацією встановлена вимога щодо наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного договору щодо надання послуг з поводження з побутовими відходами саме у гірських населених пунктах.
Разом з тим, тендерною документацією не встановлена вимога щодо надання «спеціальних дозволів чи ліцензій».
Шановний учасник! На Ваші питання повідомляємо.
І. Щодо надання Учасниками сертифікату відповідності системи управління якістю стандарту ISO 9001.
З метою отримання якісних послуг з поводження з побутовими відходами, тендерною документацією встановлена вимога, зокрема, щодо надання сертифікату відповідності системи управління якістю стандарту ISO 9001 у сфері надання послуг зі збору, вивезення твердих побутових відходів.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. №3302-06/3812-06 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Система управління якістю (стандарт ISO серії 9001:2015) є загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість у сфері постачання продукції та надання послуг на всіх етапах виробничого циклу.
Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації.
Крім того, слід зазначити, що вищевказаний сертифікат, може отримати кожен учасник, який зацікавлений в участі у зазначеній процедурі закупівлі. Рекомендаційний характер сертифікування систем управління якістю не обмежує права суб’єктів господарювання в їх отриманні.
З огляду на вищезазначене, тендерна документація складена відповідно до вимог Закону та внесення змін із зазначеного у зверненні питання не потребує.

ІІ. Щодо кваліфікаційних критеріїв.
1. До тендерної документації щодо підтвердження інформації про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі, будуть внесені відповідні зміни.
2. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про перелік населених пунктів, яким надається статус гірських» територія Ворохтянської селищної ради віднесена до переліку населених пунктів, яким надається статус гірських. У зв’язку з чим, з метою отримання якісних послуг з поводження з побутовими відходами, тендерною документацією встановлена вимога щодо наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного договору щодо надання послуг з поводження з побутовими відходами саме у гірських населених пунктах.
Разом з тим, тендерною документацією не встановлена вимога щодо надання «спеціальних дозволів чи ліцензій».
З огляду на вищезазначене, тендерна документація внесення змін із зазначеного у зверненні питання не потребує.
умови тендерної документації
Дата подання: 27 лютого 2020 12:14
Дата відповіді: 03 березня 2020 11:41
Тендерна документація містить ознаки антиконкурентних узгоджених дій, розроблена з метою допущення до участі в торгах та кваліфікації як переможця лише одного наперед визначеного учасника. Щоб розвіяти будь-які сумніви та спростити роботу Держаудитслужбі і Антимонопольному комітету пропоную доповнити тендерну документацію таким пунктом: «Найменування учасника повинно складатись з двох слів, загальною кількістю літер 18, перше слово має починатись на А і закінчуватись на Р».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: шановний аноніме!
Можливість звернутися анонімно та не вказавши які саме ознаки антиконкурентних узгоджених дій містить тендерна документація, не дає вам право огульними звинуваченнями порушувати основний Закон України - Конституцію України та посягати на честь і гідність та ділову репутацію представників Замовника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-001123-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа - підприємець Радкевич Микола Олександрович, Код ЄДРПОУ:2957313253
Щодо вилучення з тендерної документації дискримінаційних умов
Скарга
щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скасована
Дата: 05 березня 2020 19:25
Причина: уточнення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-21-001123-a.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Фізична особа - підприємець Радкевич Микола Олександрович, Код ЄДРПОУ:2957313253
Дата подання: 05 березня 2020 19:29
Щодо вилучення з тендерної документації дискримінаційних умов
№ Т-9/20 від 05.03.2020року. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Фізична особа - підприємець РАДКЕВИЧ МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ (код ЄДРПОУ 2957313253) 79056, м. Львів, вул. Тарнавка 3/1 e-mail: ecoifdoc@gmail.com телефон (067) 7755844 Замовник: Ворохтянська селищна рада Яремчанської міської ради Івано- Франківської області (код ЄДРПОУ 04354522 ) Адреса:78595, Івано-Франківська обл., м. Яремче, смт. Ворохта, вул. Данила Галицького, буд. 41. електронна пошта:vorokhta_sr@ukr.net телефон: +380343441830 Інформація про закупівлю ID:39b51b09c04b4d8ab72905b603a2e42f Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-02-21-001123-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 03.03.2020р. Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації 21 лютого 2020 року Ворохтянською селищною радою Яремчанської міської ради Івано-Франківської області (Далі — Замовник) оприлюднено Оголошення про заплановану закупівлю за кодом ДК 021:2015 (90510000-5) Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з поводження з побутовими відходами). Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: І. У Підпункті1 та Підпункті 3 Пункту 5 Розділу ІІІ Документації містяться вимоги:«З метою отримання якісних послуг, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати гарантійний лист про те що транспортні засоби, які зазначені в довідці, технічно здатні та додатково обладнані відповідними засобами, що дозволяє проїжджати по гірських дорогах з урахуванням зимового сезону (сніг, обледеніння, тощо)» та «* аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: надання послуг з поводження з побутовими відходами у населених пунктів, яким надається статус гірських.» Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги є незаконними та дискримінуючими з огляду на наступне: В підпункті 3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 Тендерної документації зазначено, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати скан-копію оригіналу або копію, завірену Учасником, договору (за 2018 або 2019 рік), який зазначений в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та документи про його виконання (акти та/або накладні). У примітці до цього пункту зазначено, що аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: надання послуг з поводження з побутовими відходами у населених пунктів, яким надається статус гірських. Також від учасника вимагається підтвердження, що транспортні засоби «додатково обладнані відповідними засобами, що дозволяє проїжджати по гірських дорогах з урахуванням зимового сезону» Жодним нормативно-правовим актом, що регулює правовідносини в сфері поводження з відходами не встановлено особливостей здійснення такої діяльності в населених пунктах, що мають статус гірських. Господарська діяльність з надання послуг з поводження з побутовими відходами взагалі не передбачає отримання суб’єктами такої діяльності спеціальних дозволів чи ліцензій. Чинними нормативними актами сфері безпеки дорожнього руху, Правилами дорожнього руху, Законом «Про дорожній рух» та ін. не передбачено обов’язку «додатково обладнувати транспортні засоби відповідними засобами, що дозволяє проїжджати по гірських дорогах з урахуванням зимового сезону», як того вимагає Замовник. п.28 Правил Дорожнього руху встановлює загальні і обов’язкові для всіх учасників дорожнього руху правила руху по гірських дорогах. Встановлення Замовником вимоги щодо обладнання транспортних засобів додатковими засобами не відповідає вимогам законодавства. Перелік такого обладнання відсутній в Тендерній документації і не передбачений в актах законодавства. Тому виконання даного кваліфікаційного критерію є завідомо неможливим для потенційних учасників процедури закупівлі. Законом України «Про статус гірських населених пунктів в Україні» не передбачено будь-яких особливостей здійснення господарської діяльності в таких населених пунктах. Вважаємо включення вищеперелічених вимог до переліку кваліфікаційних критеріїв безпідставним, незаконним та таким що обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Враховуючи вищезазначене, ці вимоги мають бути виключені з Тендерної Документації. ІІ.. Підпункт 5 Пункту 6 Розділу ІІІ Документації зазначає, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку 2 до тендерної документації «5. Скан-копія або копія завірена Учасником чинного сертифікату відповідності системи управління якістю стандарту ISO 9001 у сфері надання послуг зі збору, вивезення твердих побутових відходів, що виданий міжнародним або вітчизняним органом сертифікації.» Вважаємо дану вимогу дискримінаційною і такою що підлягає виключенню з тендерної документації з огляду на наступне: Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. Вказані положення кореспондуються із ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Дана умова тендерної документації є безпідставною, незаконною та такою що обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Таким чином, ця вимога також має бути виключена з Документації. Відповідно до умов закупівлі та тендерної документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено до 10:00 год 11 березня 2020 року. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, а саме: 1- з підпункту 3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 Тендерної документації виключити слова «* аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: надання послуг з поводження з побутовими відходами у населених пунктів, яким надається статус гірських.» 2- з підпункту 1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 Тендерної документації виключити слова «З метою отримання якісних послуг, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати гарантійний лист про те що транспортні засоби, які зазначені в довідці, технічно здатні та додатково обладнані відповідними засобами, що дозволяє проїжджати по гірських дорогах з урахуванням зимового сезону (сніг, обледеніння, тощо).» 3- з пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 Тендерної документації виключити пункт 5 наступного змісту: «Скан-копія або копія завірена Учасником чинного сертифікату відповідності системи управління якістю стандарту ISO 9001 у сфері надання послуг зі збору, вивезення твердих побутових відходів, що виданий міжнародним або вітчизняним органом сертифікації» Додаток: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету (платіжне доручення № 206 від 04.03.2020р.) ФОП Радкевич М.О. ______________ м.п.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 10.03.2020№4472.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 18:32

Документи подані скаржником

05 березня 2020 19:28
Плат дор Радкевич АМК 5000.pdf

Документи Органу Оскарження

10 березня 2020 18:32
рішення від 10.03.2020№4472.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Альтфатер Тернопіль" 615 184,62
UAH з ПДВ
615 184,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 17:37
Електронний підпис
10 березня 2020 17:36
Яблуниця с,р, відгук.jpg
10 березня 2020 17:36
уніят в.jpg
10 березня 2020 17:36
щерба а.jpg
10 березня 2020 17:36
федор1.jpg
10 березня 2020 17:36
цісельський в.jpg
10 березня 2020 17:36
шарков а.jpg
10 березня 2020 17:36
федор.jpg
10 березня 2020 17:36
техпаспорт3.jpg
10 березня 2020 17:36
техпаспорт5.jpg
10 березня 2020 17:36
техпаспорт6.jpg
10 березня 2020 17:36
техпаспорт4.jpg
10 березня 2020 17:36
техпаспорт1.jpg
10 березня 2020 17:36
техпаспорт2.jpg
10 березня 2020 17:36
техпаспорт.jpg
10 березня 2020 17:36
ІSO.jpg
10 березня 2020 17:36
довідка про довкілля.jpg
10 березня 2020 17:35
семенюк с.jpg
10 березня 2020 17:35
сароаків в.jpg
10 березня 2020 17:35
рижуля.jpg
10 березня 2020 17:35
пєцух м.jpg
10 березня 2020 17:35
паспорт Орденас.jpg
10 березня 2020 17:35
паспорт Орденас1.jpg
10 березня 2020 17:35
комаринец А.jpg
10 березня 2020 17:35
карий д..jpg
10 березня 2020 17:35
лебедик п.jpg
10 березня 2020 17:35
лисий ю.jpg
10 березня 2020 17:35
луціик А.jpg
10 березня 2020 17:35
кулецький А.jpg
10 березня 2020 17:35
іванців в.jpg
10 березня 2020 17:35
мандзюк в.jpg
10 березня 2020 17:35
лисий Д.jpg
10 березня 2020 17:35
іванчишен в.jpg
10 березня 2020 17:35
відлвський р.jpg
10 березня 2020 17:35
галела б.jpg
10 березня 2020 17:35
боднарук ю.jpg
10 березня 2020 17:35
билень Р.jpg
10 березня 2020 17:35
дог.білі ослави с.р.20184.jpg
10 березня 2020 17:35
дог.ябл.с.р.2019р2.jpg
10 березня 2020 17:35
дог.ябл.с.р.2019р1.jpg
10 березня 2020 17:35
дог.білі ослави с.р.20181.jpg
10 березня 2020 17:35
догов.яблун.с.р.2015р.jpg
10 березня 2020 17:35
дог.ябл.с.р.2019р.jpg
10 березня 2020 17:35
дог.білі ослави с.р.2018.jpg
10 березня 2020 17:35
дог.білі ослави с.р.20183.jpg
10 березня 2020 17:35
догов.яблун.с.р.2015р2.jpg
10 березня 2020 17:35
догов.яблун.с.р.2015р3.jpg
10 березня 2020 17:35
догов.яблун.с.р.2015р1.jpg
10 березня 2020 17:35
дог.білі ослави с.р.20182.jpg
10 березня 2020 17:35
дог.ябл.с.р.2019р3.jpg
10 березня 2020 17:35
дог.ябл.с.р.2019р4.jpg
10 березня 2020 17:35
білі ослави дог.2019р3.jpg
10 березня 2020 17:35
білі ослави дог.2019р.jpg
10 березня 2020 17:35
білі ослави дог.2019р1.jpg
10 березня 2020 17:35
білі ослави дог.2019р2.jpg
10 березня 2020 17:35
білі ослави дог.2019р4.jpg
10 березня 2020 17:35
Білі ослави -с.р. -відгук.jpg
10 березня 2020 17:35
акт білі ослави20194.jpg
10 березня 2020 17:35
акт білі ослави20191.jpg
10 березня 2020 17:35
акт білі ослави20195.jpg
10 березня 2020 17:35
акт білі ослави20197.jpg
10 березня 2020 17:35
акт білі ослави20192.jpg
10 березня 2020 17:35
актвик.робіт ябл.с.р8.jpg
10 березня 2020 17:35
акт білі ослави20196.jpg
10 березня 2020 17:35
актвик.робіт ябл.с.р3.jpg
10 березня 2020 17:35
актвик.робіт ябл.с.р2.jpg
10 березня 2020 17:35
актвик.робіт ябл.с.р6.jpg
10 березня 2020 17:35
актвик.робіт ябл.с.р1.jpg
10 березня 2020 17:35
акт білі ослави20193.jpg
10 березня 2020 17:35
актвик.робіт ябл.с.р9.jpg
10 березня 2020 17:35
актвик.робіт ябл.с.р7.jpg
10 березня 2020 17:35
акт білі ослави2019.jpg
10 березня 2020 17:35
актвик.робіт ябл.с.р.jpg
10 березня 2020 17:35
актвик.робіт ябл.с.р5.jpg
10 березня 2020 17:35
актвик.робіт ябл.с.р4.jpg
10 березня 2020 17:35
Довідка рішення РНБО.jpg
10 березня 2020 17:35
матеріально-техн.база.jpg
10 березня 2020 17:35
матеріально-техн.база1.jpg
10 березня 2020 17:35
рішення 11,07,19.jpg
10 березня 2020 17:35
рішення 11,07,191.jpg
10 березня 2020 17:35
статут.zip
10 березня 2020 17:35
наказ.jpg
10 березня 2020 17:35
наказ про перетворення.jpg
10 березня 2020 17:35
дані фірми.jpg
10 березня 2020 17:35
витяг 2.jpeg
10 березня 2020 17:35
витяг ПДВ.jpeg
10 березня 2020 17:35
витяг 1.jpeg
10 березня 2020 17:34
витяг.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Альтфатер Тернопіль"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 березня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій