Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (діагностичні прилади)
Очікувана вартість
1 580 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001122-c 6ecf41674cc648cab9217e8fb285f778
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Масло Анатолій Григорович

+380456351953 btshospital1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 24880520
Місцезнаходження: 09107, Україна , Київська обл., Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 49
Контактна особа: Масло Анатолій Григорович
+380456351953
btshospital1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 15:58
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 15:58
Початок аукціону: 11 березня 2020 15:25
Очікувана вартість: 1 580 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
діагностична ультразвукова система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09107, Україна, Київська область, м.Біла Церква, вул.Ярослава Мудрого буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
1 шт
датчик фазірований з технологією матричної решітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09107, Україна, Київська область, м.Біла Церква, вул.Ярослава Мудрого буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 40768 — Датчик системи екстракорпоральної ультразвукової візуалізації, ручний
1 шт
датчик лінійний з технологією монокристальної матричної решітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09107, Україна, Київська область, м.Біла Церква, вул.Ярослава Мудрого буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 40768 — Датчик системи екстракорпоральної ультразвукової візуалізації, ручний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 15:44
ТД УЗД зі змінами.PDF
26 лютого 2020 15:44
перелік змін ТД від 26.02.2020.PDF
26 лютого 2020 15:44
протокол _28 від 26.02.2020.PDF
21 лютого 2020 15:54
кваліфікаційні вимоги.PDF
21 лютого 2020 15:54
проект договору.PDF
21 лютого 2020 15:54
Медико-тех характеристика.PDF
21 лютого 2020 15:54
ТД система реєстрації медінформа.PDF
26 лютого 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 15:44
ТД УЗД зі змінами.PDF
26 лютого 2020 15:44
перелік змін ТД від 26.02.2020.PDF
26 лютого 2020 15:44
протокол _28 від 26.02.2020.PDF
21 лютого 2020 15:54
кваліфікаційні вимоги.PDF
21 лютого 2020 15:54
проект договору.PDF
21 лютого 2020 15:54
Медико-тех характеристика.PDF
21 лютого 2020 15:54
ТД система реєстрації медінформа.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до ТД
Дата подання: 26 лютого 2020 10:57
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:59
Наша організація має намір прийняти участь у вказаній закупівлі, але проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено, що технічний опис предмету закупівлі має ознаки дискримінації учасників, а це суперечить чинному законодавству про публічні закупівлі. У зв'язку з цим, просимо Вас внести зміни в таблицю технічного опису до предмету закупівлі, задля усунення даної ситуації та розширення кола потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, замовник прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-17-000026 ● ec5ad65c0c7c46c5b9f7776b201f5e06
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2021 11:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

Дніпро

16.09.2021 №491



Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.






Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області

Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу від 16.09.2021
№ 491
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №1» UA-2020-02-21-001122-c 21.02.2020 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-20 10:33:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Система реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (діагностичні прилади) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-21-001122-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-21 16:35:33

Обгрунтування

Пояснення та обгрунтування
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені перш за все відповідно до потреб замовника (для забезпечення належної діагностичної бази лікарні в області загальної та кардіологічної УЗ діагностики) та відповідно до аналізу характеристик апаратів, що присутні на сучасному українському ринку ультразвукових систем. Для забезпечення відповідності усім необхідним характеристикам товару замовником було максимально донесено до потенційних учасників усі якісні, технічні та функціональні характеристики предмету закупівлі. При цьому у тендерній документації передбачалося можливість надання пропозиції «еквіваленту» товару з аналогічним переліком експлуатаційних та функціональних вимог.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося за результатами проведення моніторингу цін на УЗ системи, що задовольняють потреби замовника, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро» тощо.
Рішенням сесії Білоцерківської міської ради № 4885-88 сьомого скликання від 09.01.2020року, яке розміщено на сайті Білоцерківської міської ради за посиланням :
https://bc-rada.gov.ua/node/1847 було передбачено виділення коштів для закупівлі основних засобів.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-20 11:32:24

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Система реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (діагностичні прилади) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-21-001122-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Відповідно до пункту 10.1 розділу 10 договору про закупівлю товарів від 30.03.2020 № 204 зазначено, що цей договір вступає в силу з моменту підписання його сторонами і діє до 31.12.2020, але в будь-якому випадку до повного виконання взятих на себе зобов’язань.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором про закупівлю товарів від 30.03.2020 № 204. У разі здійснення розрахунків за вказаним договором просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору з урахуванням змін до нього.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-21 12:19:26

підтвердження виконання договору та вартості догово

Протокол про затвердження змін, що вносяться до договору №204 від 30.03.2020року
Накладна на підтвердження кількості та вартості товару, що придбаний згідно з договором про закупівлю
Платіжне доручення на підтвердження оплати за договором про закупівлю

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання частини першої ст. 10 Закону "Про публічні закупівлі" та на виконання зобов'язання щодо усунення порушення, виявленого під час перевірки замовником оприлюднено звіт про виконання договору в електронній системі закупівель

2021-10-01 09:42:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Порушення усунуто.

2021-10-01 10:27:44

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕДХОЛДІНГ 1 577 394,00
UAH з ПДВ
1 577 394,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВІДАН 1 579 320,00
UAH з ПДВ
1 579 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 14:16
Електронний підпис
17 березня 2020 14:15
Документи переможця
11 березня 2020 17:04
Електронний підпис
06 березня 2020 13:08
Електронний підпис
06 березня 2020 13:07
7 Технічний опис.pdf
06 березня 2020 13:07
6 Проект договору.pdf
06 березня 2020 13:07
2 Тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2020 13:07
1 Опис документів.pdf

Публічні документи

07 березня 2020 14:39
Електронний підпис
07 березня 2020 14:36
ТОВ АВІДАН.PDF
07 березня 2020 14:36
Опис.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДХОЛДІНГ

ТОВ АВІДАН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕДХОЛДІНГ
#38406011
Переможець 1 577 394,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕДХОЛДІНГ
#38406011
1 577 394,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 09:26
платіжне доручення укладений
01 жовтня 2021 08:59
видаткова накладна укладений
01 жовтня 2021 08:59
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 15:59
Додаткова угода _1 від 29.04.20.PDF зміни до договору
29 квітня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 10:07
договір укладений
30 березня 2020 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.6 ч.5 ст41
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 474 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 245 700,00 UAH)