Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті)
Paints (ПФ-115 enamel, ПФ-115 RAL enamel in assortment)
Очікувана вартість
5 406 409,50 UAH
UA-2020-02-21-001112-c 4f3cfc233bed4474b31feabfbcab5d42
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 травня 2020 13:25
Очікувана вартість: 5 406 409,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 032,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 162192 UAH
Publication date: 21 лютого 2020 15:50
Enquiries until: 07 квітня 2020 10:00
Complaints submission until: до 13 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 квітня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 5 406 410 UAH including VAT
Minimal lowering step: 27 032 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Scope of the procurement
Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті)
Paints (ПФ-115 enamel, ПФ-115 RAL enamel in assortment)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 кг
Емаль ПФ-115 (біла)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (біла)
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
4200 кг
Емаль ПФ-115 (блакитна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (блакитна)
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
7000 кг
Емаль ПФ-115 (жовта)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (жовта)
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
13000 кг
Емаль ПФ-115 (зелена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (зелена)
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
2500 кг
Емаль ПФ-115 (коричнева)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (коричнева)
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
21000 кг
Емаль ПФ-115 (сіра)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (сіра)
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
9000 кг
Емаль ПФ-115 (синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (синя)
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
6000 кг
Емаль ПФ-115 (червона)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (червона)
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
10000 кг
Емаль ПФ-115 (червоно-коричнева)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (червоно-коричнева)
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
24000 кг
Емаль ПФ-115 (чорна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (чорна)
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
3940 кг
Емаль ПФ-115 (салатова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (салатова)
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
2870 кг
Емаль ПФ-115 (синя) RAL 5005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (синя) RAL 5005
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
3000 кг
Емаль ПФ-115 (сіра) RAL 7040
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (сіра) RAL 7040
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
2650 кг
Емаль ПФ-115 (жовта) RAL 1016
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (жовта) RAL 1016
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
2000 кг
Емаль ПФ-115 (сіра) RAL 7004
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (сіра) RAL 7004
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
2320 кг
Емаль ПФ-115 (біла) RAL 9016
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (біла) RAL 9016
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
1815 кг
Емаль ПФ-115 (чорна) RAL-9011
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (чорна) RAL-9011
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
4200 кг
Емаль ПФ-115 (зелена) RAL 6010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 (зелена) RAL 6010
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 09:10
3574 ТД Емаль ПФ-115 нова редакція 09 04 2020.docx
10 квітня 2020 09:10
Зміни до тендеру_3574_09 04 2020.doc
08 квітня 2020 09:18
Зміни до тендеру_3574_07 04 2020.doc
21 лютого 2020 15:47
Додаток № 9.docx
10 квітня 2020 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 09:10
3574 ТД Емаль ПФ-115 нова редакція 09 04 2020.docx
08 квітня 2020 09:18
3574 ТД Емаль ПФ-115 нова редакція 07 04 2020.docx
21 лютого 2020 15:47
3574 ТД Емаль ПФ-115.docx
10 квітня 2020 09:10
Зміни до тендеру_3574_09 04 2020.doc
08 квітня 2020 09:18
Зміни до тендеру_3574_07 04 2020.doc
21 лютого 2020 15:47
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-001112-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "УКРРЕСУРС-КР", Код ЄДРПОУ:42769738
Дата подання: 12 березня 2020 18:53
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Скасована
Дата: 12 березня 2020 18:53
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001112-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРРЕСУРС-КР", Код ЄДРПОУ:42769738
Дата подання: 12 березня 2020 19:18
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
21 лютого 2020 року філією «Центр забезпечення виробництва» (далі за текстом «Замовник») через електронний майданчик було оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу Prozorro.gov.ua оголошення UA-2020-02-21-001112-с про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби.
Розглянувши умови тендерної документації та додатків до неї встановлені порушення Закону України «Про публічні закупівлі», які унеможливлюють участь потенційних учасників порушуючи їх права та призводять до дискримінації.
1. Згідно з вимогами додатку А до тендерної документації, Замовником визначається такий технічний показник, як «Твердість покриття по маятниковому приладі (маятник Кеніга), с, не менше:
Чорна - 20
Червона - 15
Інші кольори – 25».
В той же час, діючим ДСТУ ISO 1522:2006 «Фарби та лаки. Визначення твердості за маятниковим приладом» визначення твердості лакофарбового покриття передбачено в умовних одиницях, а не в секундах та за відповідною формулою.
Отже, враховуючи що в діючому ДСТУ ISO 1522:2006 твердість лакофарбового покриття визначається в умовних одиницях та за маятниковими приборами трьох типів (ТМЛ, М-3, МЕ-3) вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та викласти в новій редакції:
“Твердість покриття по маятниковому приладу (ТМЛ, М-3 або МЕ-3), умовних одиниць, не менше -”.

2. Згідно з вимогами додатку А до тендерної документації, Замовником визначається такий технічний показник, як «Блиск покриття (під кутом 60) ед.блеска:
- високоглянцові, що не менше - 60
- глянцеві, не менш – 50».
Таким чином, Замовник визначає фактично два види продукції для постачання (фарби високоглянцеві та глянцеві). Для чіткого визначення, яку саме продукцію потребує Замовник, пропонуємо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити один із показників блиску покриття.
В випадку залишення Замовником вимоги без задоволення, та залишення умов тендерної документації без змін, змушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2020 09:19
Замовником внесено зміни

Документи подані скаржником

12 березня 2020 19:18
вимога_ЦЗВ_001112-с.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-15-000031 ● 83a76402a39445b4b84064b3e2e5d258
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 грудня 2020 16:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.12.2020 № 57-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 15.12.2020 № 57-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-21-001112-c від 21.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-21-001112-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 29 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті) (ДК 021:2015:44810000-1: Фарби) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-21-001112-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону; порушення частини першої статті 23 Закону; порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-21-001112-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість. 2. Щодо порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник 09.04.2020 р. вносив зміни до тендерної документації. Інформація про це була розміщена наступного дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3574 ТД Емаль ПФ-115 нова редакція 09 04 2020.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3574_09 04 2020.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3574 ТД Емаль ПФ-115 нова редакція 07 04 2020.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині. 3. Щодо порушення частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 4. Щодо порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. Пропозиція учасника ТОВ «ВП «ФАРБПРОМ» відповідає вимогам Додатку А тендерної пропозиції в повному обсязі, що підтверджується документами, наданими учасником у складі тендерної пропозиції, які підтверджують виконання заданих вимог у Додатку А тендерної документації. У пропозиції учасника ТОВ «ВП «ФАРБПРОМ» наявний протокол випробувань №42, який надано учасником на виконання заданих вимог на продукцію, що вимагався п. 2.5. Додатку 1 тендерної документації. В даному протоколі, за результатами проведених аналізів партії №0320-51 було встановлено, що Емаль алкідна Фарбпром ПФ-115 Classik (червона) має показник висихання плівки до повного висихання за температури (23 ± 2) - 24год., що повністю відповідає вимогам додатку А тендерної документації. Також, учасником у пропозиції надано паспорт №0320-51 на лакофарбовий матеріал «Емаль алкідна Фарбпром ПФ-115 Classik», колір - (червона), в якому також підтверджено показник висихання плівки до повного висихання за температури (23 ± 2) - 24год. В доповнення повідомляємо, що згідно таблиці № 1 ТУ У 24.3-30170534-005:2010 Емалі алкідні «Фарбпром» ПФ-115 зі зміною №1 (сторінка 6) зазначено, що показник висихання за температури (23 ± 2) визначають за вимогою споживача. Таким чином, пропозиція ТОВ «ВП «ФАРБПРОМ» відповідала вимогам тендерної документації. Щодо відхилення ПрАТ «КСЗ» Замовник повідомляє, що правомірно відхилив пропозицію в зв’язку з тим, що забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 3.3. тендерної документації форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Забезпечення тендерної пропозиції, що надане ПрАТ «КСЗ» у вигляду банківської гарантії, містить посиланням на тендерну документацію не в останній редакції, що не відповідає вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.

2021-01-06 14:53:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини другої статті 21 та абзацу другого частини другої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі")
  3. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  4. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 13.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Західний офіс Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області) про визнання протиправним та скасування висновків від 29.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором UA-2020-02-21-001112-c
Дата публікації: 14 січня 2021

Документи:

14 січня 2021 16:35
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 травня 2020
UA-2020-02-21-001112-c4f3cfc233bed4474b31feabfbcab5d42
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ІНВІТ ГРУП"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПрАТ ЯНТАР Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВП"Фарбпром" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД" Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ІНВІТ ГРУП" #39870071

№ рішення у справі

65/63-р/к

Дата рішення у справі

24.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 14:49
Електронний підпис
16 квітня 2020 14:45
Статут.pdf
16 квітня 2020 14:45
лист щодо змін в ТД.pdf
16 квітня 2020 14:45
додаток А зі змінами.pdf
16 квітня 2020 14:45
RE_ подписанная гарнтия.zip
23 березня 2020 09:32
Електронний підпис
20 березня 2020 21:42
Електронний підпис
20 березня 2020 21:37
довідка по санкціям.pdf
20 березня 2020 21:37
копія ТУ У ч 2.pdf
20 березня 2020 21:37
копія ТУ У ч 1.pdf
20 березня 2020 21:37
ТУ У Оригінал сжатый.pdf
20 березня 2020 21:37
сертифікати якості.pdf
20 березня 2020 21:37
Протокол випробувань.pdf
20 березня 2020 21:37
витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 березня 2020 21:37
по ст. 17 додаток 5.pdf
20 березня 2020 21:37
додаток 4 дані про товар.pdf
20 березня 2020 21:37
відомості про учасника.pdf
20 березня 2020 21:37
Довiдка про працiвникiв.pdf
20 березня 2020 21:37
захист довкілля.pdf
20 березня 2020 21:37
акти передачи ТУ У.pdf

Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 15:15
Сертифікат якості ISO.rar
16 квітня 2020 15:15
паспорти якості.rar
16 квітня 2020 15:15
Опис документів 2019.rar
16 квітня 2020 15:15
лист ПАТ ПрАТ.rar
16 квітня 2020 15:15
Лист НБУ по ліцензії.pdf
16 квітня 2020 15:15
лист згода.rar
16 квітня 2020 15:15
довідка ст 17.rar
16 квітня 2020 15:15
довідка про резидента.rar
16 квітня 2020 15:15
цінова пропозиція.rar
16 квітня 2020 15:15
довідка про витрати.rar
16 квітня 2020 15:15
довідка про виробника.rar
16 квітня 2020 15:15
ТУ 063.rar
16 квітня 2020 15:15
ТУ 063 оригинал.rar
16 квітня 2020 15:15
декларації виробника.rar
16 квітня 2020 15:15
дані на товар.rar
16 квітня 2020 15:15
Гігієна пф-115.rar
16 квітня 2020 15:15
Галузь компетентність.rar
16 квітня 2020 15:15
Витяг ПДВ 110619.rar

Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 17:36
Електронний підпис
16 квітня 2020 17:36
Електронний підпис
16 квітня 2020 17:35
ISO 9001 - 2015.pdf
16 квітня 2020 17:35
Додаток 7.pdf
16 квітня 2020 17:35
додаток 6.pdf
16 квітня 2020 17:35
додаток 5.pdf
16 квітня 2020 17:34
додаток 4.pdf
16 квітня 2020 17:34
додаток 3.pdf
16 квітня 2020 17:34
додаток 2.pdf
16 квітня 2020 17:34
додаток 1.pdf
16 квітня 2020 17:34
Договор лабораторія.pdf
16 квітня 2020 17:34
Дані на товар.pdf
16 квітня 2020 17:34
Гарантійний лист ФП.pdf
16 квітня 2020 17:34
Рейтинг.zip
16 квітня 2020 17:33
Лiцензiя.zip
16 квітня 2020 17:33
Довiренiсть_Рижий.zip
16 квітня 2020 17:33
Гарантия 2094.zip
16 квітня 2020 17:33
007 Додаток 8.pdf
16 квітня 2020 17:33
005 Додаток 5.pdf

Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 18:44
Довидка ст17.pdf.(2).P7S
16 квітня 2020 18:44
Довидка ст17.pdf.(1).P7S
16 квітня 2020 18:44
Довидка ст17.pdf
16 квітня 2020 18:44
ТУ ПФ115.PDF.(2).P7S
16 квітня 2020 18:44
ТУ ПФ115.PDF.(1).P7S
16 квітня 2020 18:44
ТУ ПФ115.PDF
16 квітня 2020 18:44
Сертифікати якості.pdf
16 квітня 2020 18:44
Сертифікат ISO_копія.PDF
16 квітня 2020 18:44
Сертификат ISO.PDF.(2).P7S
16 квітня 2020 18:44
Сертификат ISO.PDF.(1).P7S
16 квітня 2020 18:44
Сертификат ISO.PDF
16 квітня 2020 18:44
Протоколи випробувань.pdf
16 квітня 2020 18:44
Додаток1.pdf.(2).P7S
16 квітня 2020 18:44
Додаток1.pdf.(1).P7S
16 квітня 2020 18:44
Додаток1.pdf
16 квітня 2020 18:44
Додаток А.pdf.(2).P7S
16 квітня 2020 18:44
Додаток А.pdf.(1).P7S
16 квітня 2020 18:44
Додаток А.pdf
16 квітня 2020 18:44
Довидка час висихання.pdf
16 квітня 2020 18:44
Декларацияя ПФ-115.pdf.(2).P7S
16 квітня 2020 18:44
Декларацияя ПФ-115.pdf.(1).P7S
16 квітня 2020 18:44
Декларацияя ПФ-115.pdf
16 квітня 2020 18:44
Дані на товар Додаток4.pdf
16 квітня 2020 18:44
Висновок СЕЕ_копія.PDF
16 квітня 2020 18:44
Статут_копія.PDF.(2).P7S
16 квітня 2020 18:44
Статут_копія.PDF.(1).P7S
16 квітня 2020 18:44
Статут_копія.PDF
16 квітня 2020 18:44
Листзгода Додаток10.pdf
16 квітня 2020 18:44
Довидка про ПРАТ.pdf.(2).P7S
16 квітня 2020 18:44
Довидка про ПРАТ.pdf.(1).P7S
16 квітня 2020 18:44
Довидка про ПРАТ.pdf
16 квітня 2020 18:44
Довидка довкілля2.pdf.(2).P7S
16 квітня 2020 18:44
Довидка довкілля2.pdf.(1).P7S
16 квітня 2020 18:44
Довидка довкілля2.pdf
16 квітня 2020 18:44
Довидка довкілля.pdf.(2).P7S
16 квітня 2020 18:44
Довидка довкілля.pdf.(1).P7S
16 квітня 2020 18:44
Довидка довкілля.pdf
16 квітня 2020 18:44
Витяг ПДВ.PDF.(2).P7S
16 квітня 2020 18:44
Витяг ПДВ.PDF.(1).P7S
16 квітня 2020 18:44
Витяг ПДВ.PDF
16 квітня 2020 18:44
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВІТ ГРУП"

ПрАТ ЯНТАР

ТОВ "ВП"Фарбпром"

ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП"Фарбпром" 5 365 629,60
UAH з ПДВ
5 365 629,60
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ ЯНТАР 5 393 363,10
UAH з ПДВ
5 393 363,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 17:36
Електронний підпис
16 квітня 2020 17:36
Електронний підпис
16 квітня 2020 17:35
ISO 9001 - 2015.pdf
16 квітня 2020 17:35
Додаток 7.pdf
16 квітня 2020 17:35
додаток 6.pdf
16 квітня 2020 17:35
додаток 5.pdf
16 квітня 2020 17:34
додаток 4.pdf
16 квітня 2020 17:34
додаток 3.pdf
16 квітня 2020 17:34
додаток 2.pdf
16 квітня 2020 17:34
додаток 1.pdf
16 квітня 2020 17:34
Договор лабораторія.pdf
16 квітня 2020 17:34
Дані на товар.pdf
16 квітня 2020 17:34
Гарантійний лист ФП.pdf
16 квітня 2020 17:34
Рейтинг.zip
16 квітня 2020 17:33
Лiцензiя.zip
16 квітня 2020 17:33
Довiренiсть_Рижий.zip
16 квітня 2020 17:33
Гарантия 2094.zip
16 квітня 2020 17:33
007 Додаток 8.pdf
16 квітня 2020 17:33
005 Додаток 5.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 15:15
Сертифікат якості ISO.rar
16 квітня 2020 15:15
паспорти якості.rar
16 квітня 2020 15:15
Опис документів 2019.rar
16 квітня 2020 15:15
лист ПАТ ПрАТ.rar
16 квітня 2020 15:15
Лист НБУ по ліцензії.pdf
16 квітня 2020 15:15
лист згода.rar
16 квітня 2020 15:15
довідка ст 17.rar
16 квітня 2020 15:15
довідка про резидента.rar
16 квітня 2020 15:15
цінова пропозиція.rar
16 квітня 2020 15:15
довідка про витрати.rar
16 квітня 2020 15:15
довідка про виробника.rar
16 квітня 2020 15:15
ТУ 063.rar
16 квітня 2020 15:15
ТУ 063 оригинал.rar
16 квітня 2020 15:15
декларації виробника.rar
16 квітня 2020 15:15
дані на товар.rar
16 квітня 2020 15:15
Гігієна пф-115.rar
16 квітня 2020 15:15
Галузь компетентність.rar
16 квітня 2020 15:15
Витяг ПДВ 110619.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП"Фарбпром"

ПрАТ ЯНТАР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВП"Фарбпром"
#30170534
Переможець 5 365 629,60
UAH з ПДВ
27 травня 2020 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2020 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВП"Фарбпром"
#30170534
5 365 629,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 14:10
ЦЗВ-02-02620-01.pdf укладений
18 лютого 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 15:24
ЦЗВ-02-02620-01 (1).pdf зміни до договору
23 липня 2020 15:24
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 15:58
ЦЗВ-02-02620-01.pdf укладений
12 червня 2020 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-02-02620-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 709 955,70
UAH (в тому числі ПДВ 618 325,95 UAH)