Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Paints (ПФ-115 enamel, ПФ-115 RAL enamel in assortment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 13:25 |
Очікувана вартість: | 5 406 409,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 032,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 162192 UAH |
Publication date: | 21 лютого 2020 15:50 |
Enquiries until: | 07 квітня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 квітня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 5 406 410 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 27 032 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 09:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 09:10 |
3574 ТД Емаль ПФ-115 нова редакція 09 04 2020.docx | |
10 квітня 2020 09:10 |
Зміни до тендеру_3574_09 04 2020.doc | |
08 квітня 2020 09:18 |
Зміни до тендеру_3574_07 04 2020.doc | |
21 лютого 2020 15:47 |
Додаток № 9.docx |
10 квітня 2020 09:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 квітня 2020 09:10 |
3574 ТД Емаль ПФ-115 нова редакція 09 04 2020.docx
|
||||||
10 квітня 2020 09:10 |
Зміни до тендеру_3574_09 04 2020.doc
|
||||||
08 квітня 2020 09:18 |
Зміни до тендеру_3574_07 04 2020.doc
|
||||||
21 лютого 2020 15:47 |
Додаток № 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Розглянувши умови тендерної документації та додатків до неї встановлені порушення Закону України «Про публічні закупівлі», які унеможливлюють участь потенційних учасників порушуючи їх права та призводять до дискримінації.
1. Згідно з вимогами додатку А до тендерної документації, Замовником визначається такий технічний показник, як «Твердість покриття по маятниковому приладі (маятник Кеніга), с, не менше:
Чорна - 20
Червона - 15
Інші кольори – 25».
В той же час, діючим ДСТУ ISO 1522:2006 «Фарби та лаки. Визначення твердості за маятниковим приладом» визначення твердості лакофарбового покриття передбачено в умовних одиницях, а не в секундах та за відповідною формулою.
Отже, враховуючи що в діючому ДСТУ ISO 1522:2006 твердість лакофарбового покриття визначається в умовних одиницях та за маятниковими приборами трьох типів (ТМЛ, М-3, МЕ-3) вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та викласти в новій редакції:
“Твердість покриття по маятниковому приладу (ТМЛ, М-3 або МЕ-3), умовних одиниць, не менше -”.
2. Згідно з вимогами додатку А до тендерної документації, Замовником визначається такий технічний показник, як «Блиск покриття (під кутом 60) ед.блеска:
- високоглянцові, що не менше - 60
- глянцеві, не менш – 50».
Таким чином, Замовник визначає фактично два види продукції для постачання (фарби високоглянцеві та глянцеві). Для чіткого визначення, яку саме продукцію потребує Замовник, пропонуємо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити один із показників блиску покриття.
В випадку залишення Замовником вимоги без задоволення, та залишення умов тендерної документації без змін, змушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-15-000031 ● 83a76402a39445b4b84064b3e2e5d258
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2020 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.12.2020 № 57-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 15.12.2020 № 57-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-21-001112-c від 21.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-21-001112-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 29 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті) (ДК 021:2015:44810000-1: Фарби) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-21-001112-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону; порушення частини першої статті 23 Закону; порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-21-001112-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість. 2. Щодо порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник 09.04.2020 р. вносив зміни до тендерної документації. Інформація про це була розміщена наступного дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3574 ТД Емаль ПФ-115 нова редакція 09 04 2020.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3574_09 04 2020.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3574 ТД Емаль ПФ-115 нова редакція 07 04 2020.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині. 3. Щодо порушення частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 4. Щодо порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. Пропозиція учасника ТОВ «ВП «ФАРБПРОМ» відповідає вимогам Додатку А тендерної пропозиції в повному обсязі, що підтверджується документами, наданими учасником у складі тендерної пропозиції, які підтверджують виконання заданих вимог у Додатку А тендерної документації. У пропозиції учасника ТОВ «ВП «ФАРБПРОМ» наявний протокол випробувань №42, який надано учасником на виконання заданих вимог на продукцію, що вимагався п. 2.5. Додатку 1 тендерної документації. В даному протоколі, за результатами проведених аналізів партії №0320-51 було встановлено, що Емаль алкідна Фарбпром ПФ-115 Classik (червона) має показник висихання плівки до повного висихання за температури (23 ± 2) - 24год., що повністю відповідає вимогам додатку А тендерної документації. Також, учасником у пропозиції надано паспорт №0320-51 на лакофарбовий матеріал «Емаль алкідна Фарбпром ПФ-115 Classik», колір - (червона), в якому також підтверджено показник висихання плівки до повного висихання за температури (23 ± 2) - 24год. В доповнення повідомляємо, що згідно таблиці № 1 ТУ У 24.3-30170534-005:2010 Емалі алкідні «Фарбпром» ПФ-115 зі зміною №1 (сторінка 6) зазначено, що показник висихання за температури (23 ± 2) визначають за вимогою споживача. Таким чином, пропозиція ТОВ «ВП «ФАРБПРОМ» відповідала вимогам тендерної документації. Щодо відхилення ПрАТ «КСЗ» Замовник повідомляє, що правомірно відхилив пропозицію в зв’язку з тим, що забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 3.3. тендерної документації форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Забезпечення тендерної пропозиції, що надане ПрАТ «КСЗ» у вигляду банківської гарантії, містить посиланням на тендерну документацію не в останній редакції, що не відповідає вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.
2021-01-06 14:53:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини другої статті 21 та абзацу другого частини другої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі")
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | 13.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Західний офіс Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області) про визнання протиправним та скасування висновків від 29.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором UA-2020-02-21-001112-c |
Дата публікації: | 14 січня 2021 |
Документи:
14 січня 2021 16:35
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВІТ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПрАТ ЯНТАР | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ВП"Фарбпром" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП"Фарбпром" #30170534 |
Переможець |
5 365 629,60
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 14:10
|
ЦЗВ-02-02620-01.pdf | укладений |
18 лютого 2021 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2020 15:24
|
ЦЗВ-02-02620-01 (1).pdf | зміни до договору |
23 липня 2020 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 15:58
|
ЦЗВ-02-02620-01.pdf | укладений |
12 червня 2020 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-02620-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |