Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) та вугілля кам’яне марки АМ (13-25)
Очікувана вартість
2 106 300,00 UAH
UA-2020-02-21-001096-c 6927c277a88d4439aeec17cb2fe9cc3b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Анатоліївна Богун

0485722616 mikolaivka_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області
Код ЄДРПОУ: 02145234
Місцезнаходження: 67000, Україна , Одесская обл., Николаевка, 67000 Одеська область, смт Миколаївка, вул. Шкільна, 22-а
Контактна особа: Наталя Анатоліївна Богун
0485722616
mikolaivka_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 12:42
Початок аукціону: 09 квітня 2020 12:42
Очікувана вартість: 2 106 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


процедура проводиться для задоволення потреб протягом 2020 року

процедура проводиться для задоволення потреб протягом 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63 тони
вугілля кам’яне марки ДГ (13-100). Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67000, Україна, Одеська область, смт Миколаївка, вул. Шкільна, 22А, (загальноосвітні навчальні заклади Миколаївського району Одеської області згідно переліку зазначеного у тендерній документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
273 тони
вугілля кам’яне марки АМ (13-25). Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67000, Україна, Одеська область, смт Миколаївка, вул. Шкільна, 22-а, (загальноосвітні навчальні заклади Миколаївського району Одеської області згідно переліку зазначеного у тендерній документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника визначеними у цьому договорі, протягом 5-20 банківських днів з дати прийняття товару Замовником за актом передання-прийняття товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 11:24
Перелік змін.pdf
31 березня 2020 11:23
Додаток 1 Проект договору (нова редакція).docx
31 березня 2020 11:23
Тендерна_документацiя_вугiлля_ (нова редакція).doc
21 лютого 2020 15:44
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx
21 лютого 2020 15:44
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
31 березня 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 11:24
Перелік змін.pdf
31 березня 2020 11:23
Додаток 1 Проект договору (нова редакція).docx
21 лютого 2020 15:44
Додаток 1 Проект договору.docx
31 березня 2020 11:23
Тендерна_документацiя_вугiлля_ (нова редакція).doc
21 лютого 2020 15:43
Тендерна_документацiя_вугiлля_.doc
21 лютого 2020 15:44
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx
21 лютого 2020 15:44
Додаток 2 Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 25 лютого 2020 14:29
Дата відповіді: 27 лютого 2020 15:51
Шановний замовнику, чи може учасник надавати скан оригіналу документа замість копії?
Відповідь: Тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що виходячи з вимог Розділу 3 тендерної документації встановлено, що якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель кольорових скан - копій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад: копії документів, отриманих учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються відповідно до вимог даної тендерної документації, а потім робиться кольорова скан - копія документу).
Якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель кольорових скан-копій оригіналів документів, створених безпосередньо Учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника.
Якщо замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель кольорових скан-копій оригіналів документів, виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу).
Перевірка відповідності тендерних пропозицій учасників вимогам цієї тендерної документації (відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, відповідність кваліфікаційним критеріям, відсутність підстав для відмови в участі у торгах) на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників здійснюється замовником на підставі наявних документів, які надані учасником у складі своєї тендерної пропозиції в електронному вигляді (скановані копії).
У зв’язку з цим, під час підготовки тендерної пропозиції Вам необхідно враховувати вимоги Замовника та надавати документ у спосіб визначений тендерною документацією.
Дискримінаційні вимоги.
Дата подання: 25 лютого 2020 14:36
Дата відповіді: 27 лютого 2020 15:52
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги щод надання не менше трьох аналогічних договорів. Зазначаємо, що даа вимога суперчить ЗУ "Про публічні закупівлі" та звужує коло потенційних учасників, які мають два аналогічні договори. Вимагаємо внести зміни у ТД та привести ТД у відповідність ЗУ "Про публічні закупівлі". Крім того, встановлено дискримінаційна вимога, що листи -відгуки від контрагентів повині буди не раіше ніж за 20 днів до кінцевого сроку понадння ТП. Зазначаємо, що така вимога є дискримінаційною так як за вже виконаними договорами Учасник отримав відгучи, що свідчать про належне виконання договору у повному обсязі. Строк дії листа- відгуку необмежений, відповідно до діючого законодавтва України. По- перше просимо пояснити на підставі якого нормативно- правового акте Вами встановлено таку вимогу (назвати станню, пункут, назву нормативно-правового акту) а по - друге виключити дискримінаційну, обмежувальну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У свою чергу, згідно норм статті частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Оскільки мова йде про вугілля кам’яне, то така форма підтвердження вимоги статті 16 «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» прийнята комітетом з метою підтвердження наявного досвіду в учасника щодо поставки товару, а також відсутності зауважень до роботи учасника в такій сфері не в одного Замовника, а, щонайменше, в трьох.
уточнення
Дата подання: 25 лютого 2020 14:37
Дата відповіді: 27 лютого 2020 15:52
Чи вважається помилкою надання відомостей за ст. 17 у формі однієї довідки?
Відповідь: Тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що відповідно до вимог підпункту 5.4.1.-5.4.6. встановлено вимоги про надання документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. При цьому, маємо намір звернути Вашу увагу, що у разі надання у складі поданої Вами тендерної пропозиції однієї довідки з відомостями про відсутність підстав для надання відмови участі у торгах згідно статті 17 Закону не вважатиметься порушенням та у жодному разі не буде підставою для прийняття рішення про відхилення поданої Вами тендерної пропозиції.
уточнення
Дата подання: 25 лютого 2020 14:49
Дата відповіді: 27 лютого 2020 15:53
ТД встановлено вимогу щодо надання сертифікату походження товару. Просимо надати пояснення з вказнанням нормативно- правого акту згідно якого учасник повинен отримувати/надавати Замовнику сертифікат походження. У відповіді просимо зазаначити пункт, статтю, частину, назву нормативно-правовго акту, згідно якого Замовником встановлено дану вимогу. крім того, зазаначити пункт, статтю, частину, назву нормативно-правовго акту яким передбачено такий документ як "сертифікат походження" та встановлено порядок отримання такого документа. У разі ненадання розгорнутої відповіді будемо вимушені звернутись до контроюючих органів для захистом прав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що відповідно до вимог тендерної документації передбачено придбання вугілля антрациту марки АМ. Листом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.06.2015 №2/35-2062 повідомлялося, що "на території підконтрольній українській владі вугілля антрацитової групи не видобувається. Родовища вугілля, зокрема марки А (антрацит) розташовані у частині Луганської та Донецької областей, яка контролюється незаконними збройними формуваннями.
Відповідно до чинного законодавства України - на тимчасово окупованій території забороняється діяльність, що підлягає дерегулюванню (ліцензування, отримання дозвільних документів, сертифікація та інша) господарська діяльність, ввезення та або вивезення відповідних товарів, організація залізничних, автомобільних, морських, річкових, поромних, повітряних сполучень. Заборонено також користування державними ресурсами, в тому числі природними, фінансовими і кредитними, заборонено здійснення грошових переказів, а також фінансування або інше сприяння вище переліченої діяльності. Указом Президента України №62/2017 від 15.03.2017 введено в дію Рішення ради національної безпеки і оборони України від 15.03.2017 "Про невідкладні додаткові заходи із протидії гібридним загрозам національній безпеці України", яким заборонено переміщення вантажів через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей.
Тому тендерним комітетом було прийнято рішення про необхідність надання учасником в складі пропозиції для імпортованого вугілля марки АМ сертифікат походження.
У свою чергу, відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2012 № 737 «Про затвердження Порядку прийняття, відкликання попереднього рішення про країну походження товару, затвердження форми попереднього рішення про країну походження товару»: сертифікат про походження товару - документ, який однозначно свідчить про країну походження товару і виданий компетентним органом цієї країни або країни вивезення, якщо у країні вивезення сертифікат видається на підставі сертифіката, виданого компетентним органом у країні походження товару. Таким чином, жодних порушень під час встановлення зазначеної вище вимоги, тендерним комітетом допущено не було.
Щодо еквіваленту
Дата подання: 26 лютого 2020 09:58
Дата відповіді: 27 лютого 2020 15:53
Шановний,Замовнику! Прохання внести зміни в ТД,а саме, доповнити її виразом "або еквівалент"(зг.ЗУ "Про публічні закупівлі".)
Відповідь: Тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що відповідно до норм пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника….».
Згідно з визначенням, наведеним в частині 1 статті 492 глави 44 книги 4 розділу ІІ Цивільного кодексу України, «торговельною маркою» може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами.
У свою чергу згідно з положеннями ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» цей стандарт поширюється на буре, кам’яне вугілля та антрацит України і встановлює їхню класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики. Тобто, на підставі ДСТУ 3472:2015 визначають марку вугілля залежно від значень класифікаційних показників, зокрема показника відбиття вітриніту, виходу летких речовин, теплоти згорання на сухий беззольний стан, спікливості, тощо. При цьому у відповідності до підпункту 4.6 пункту 4 ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» марку вугілля вносять у нормативну документацію шахти.
У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, що технічні вимоги до предмета закупівлі (хімічно-технічні характеристики) наведені в межах показників Державних стандартів ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 3472-96 і не містять посилань на: конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а отже згідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» специфікація не повинна містити вираз "або еквівалент".
Також звертаємо Вашу увагу, що на звернення багатьох учасників ДП «НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» надає роз'яснення, що еквіваленти вугілля діючими стандартами, технічними умовами та нормативними документами в Україні не передбачені. На теперішній час питання марок та фракцій вугілля врегульовано ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб».
Разом з цим, вираз «марки АМ» не є посиланням на конкретну фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а отже замовником жодним чином не порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище викладене, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою.
уточнення
Дата подання: 26 лютого 2020 10:50
Дата відповіді: 27 лютого 2020 15:54
Шановний Замовнику, просимо надати пояснення яким нормативно-правовим актом встановлено показник якості "теплотворна здатніть палива". Просимо зазначити ДСТУ яким передбачено зазначений показник якості.
Відповідь: Тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що відповідно до норм пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
На виконання зазначеної вище норми чинного законодавства та з урахуванням умов ДСТУ 7146:2010 тендерним комітетом було встановлені вимоги до товару, який є предметом закупівлі, у тому числі показники теплотворної здатності, а тому порушене Вами питання є безпідставним та не зрозумілим.
Щодо товаро-транспортних накладних
Дата подання: 26 лютого 2020 12:03
Дата відповіді: 27 лютого 2020 15:54
Шановний Замовнику, чинним закнодавством не встановлено обовязку Сторонами складати та зберігати товарно-транспортні накладні. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації або зазначити видаткова накладана то/або тораротранспортні накладні. Документ який підтверджує виконання аналогічного договору є видаткова накладана або акт приймання передачі. У іншому видаку будемо змужені звернутися до конролюючих органів та АМКУ за захистом прав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що відповідно до підпункту 5.3.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачено надання у якості документального підтвердження досвіду аналогічних договорів передбачено надання копій документів, що підтверджують отримання вугілля покупцем згідно договору (копії видаткових накладних та товаро-транспортні накладні).
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
У свою чергу, відповідно до частини 1 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні затверджених Наказом від 14 жовтня 1997 р. № 363 Міністерства транспорту України товаротранспортна документація - комплект юридичних документів, на підставі яких здійснюється облік, приймання, передавання, перевезення, здавання вантажу та взаємні розрахунки між учасниками транспортного процесу, товарно-транспортна накладна - єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.
Згідно пунктів 11.1, 11.3, 11.4, 11.5, 11.7 вказаних правил основними документами на перевезення вантажів є товарно-транспортні накладні та дорожні листи вантажного автомобіля.
У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, що поставка товару буде відбуватися автомобільним транспортом тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення вимоги щодо надання видаткових накладних та товаро-транспортних накладних.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-001096-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТЕПЛОЮГ", Код ЄДРПОУ:41630430
Дата подання: 25 лютого 2020 14:07
Дискримінаційні вимоги
Переглянувши тендерну документацію Замовника, було виявлено, що документація містить порушення вимог статті 3, частини третьої статті 5, частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки містить дискримінаційні вимоги, що призводять до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного:
1) Відповідно до частини 1 Розділу III тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція повинна складатися з: … Документів, вказаних в п. 5 розділу ІІІ тендерної документації (крім документів, передбачених підпунктами 5.5.1.-5.5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації).
Підпунктом 5.1.2 пункту 5.1 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, встановленні кваліфікаційні критерії до учасників, а саме:
«…5.1.2. Копії документів, підтверджуючих наявність складу та вагової на території Миколаївського району Одеської області або сусіднього району (Якщо споруди для зберігання вугілля належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності на відповідні будівлі для зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту або іншого документу на ваги, в іншому випадку – копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, або копії договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля завірені підписом орендодавця або надавача послуг).…».
Згідно таких вимог, прийняти участь у процедурі закупівлі та пропозиції яких не будуть відхилені, можуть лише ті учасники, які вже мають у власності або які вже орендують (користуються послугами) складські приміщення та вагову на території Миколаївського району Одеської області або сусіднього району. В тому випадку, якщо учасник учасник має складські приміщення в іншому районі Одеської області, або інших областях його тендерна пропозиція буде відхилена.
Звертаємо увагу не те, що наше товариство має можливість постачати вугілля безпосередньо до місця призначення, а тому нема потреби орендувати (користуватися послугами) додатково склад та вагову на території Миколаївського району Одеської області або сусіднього району.
Встановлені Замовником вимоги є дискримінаційними та не відповідають вимогам діючого законодавства України, оскільки обмежують коло учасників, що можуть взяти участь у процедурі закупівлі, лише тими учасниками, які вже мають у власності або які вже орендують (користуються послугами) відповідні складські приміщення та вагову на території Миколаївського району Одеської області або сусіднього району.
Вимога, щодо наявності складу на території Миколаївського району Одеської області або сусіднього району є необґрунтованою та недоречною.
Встановлена вимога позбавляє значну кількість потенційних учасників, що мають можливість постачання товару по мірі необхідності та за заявками Замовника з інших районів Одеської області прийняти участь у тендері, що призведе до спотворення закупівлі шляхом обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Наявність складських приміщень на території району жодним чином не є заходом, щодо гарантії своєчасної поставки товару.
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення, щодо визнання подібних вимог дискримінаційними.
Замовник (в частині встановлення зазначеної вище умови тендерної документації), порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону та основний принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Вважаємо що, встановлення Замовником даної умов порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника, а також порушують принципи здійснення закупівель, що визначені статтею 3 Закону а саме – максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПРОСИМО:
1) Внести зміни до тендерної документації, а саме: привести у відповідність з чинним законодавством підпункт 5.1.2 пункту 5.1 частини 5 Розділу ІІІ.
2) Привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України усунувши дискримінаційні вимоги, які передбаченні документацію.
У разі, якщо Замовником не будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та не будуть усуненні дискримінаційні вимоги, будемо вимушені звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2020 15:55
Тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У свою чергу, згідно норм статті частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
У зв’язку з цим, тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення вимоги щодо надання Копії документів, підтверджуючих наявність складу та вагової на території Миколаївського району Одеської області або сусіднього району (Якщо споруди для зберігання вугілля належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності на відповідні будівлі для зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту або іншого документу на ваги, в іншому випадку – копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, або копії договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля завірені підписом орендодавця або надавача послуг).
(Дана вимога не стосується Учасників, які мають мобільні автомобільні ваги та зможуть забезпечувати контроль зважування обсягу вугілля під час його відвантаження).
Що стосується аргументів зазначених у Вимозі маємо намір заперечити, оскільки виходячи з вимог тендерної документації учасник має право не лише мати у власності склад та вагову на території Миколаївського району, але й скористатись правом оренди такого майна або отриманням послуг з метою забезпечення виконання даної вимоги.
У свою чергу, встановлення даної вимоги передусім зумовлено відсутністю складських приміщень для зберігання вугілля безпосередньо в Управління освіти та необхідністю забезпечення належного контролю за якістю поставленого вугілля та його зважування з метою запобігання нецільового використання учасником-переможцем бюджетних коштів, оскільки мають місце зловживання з боку учасників, які надають фіктивні документи, в результаті чого Замовник несе збитки, виникають проблеми із своєчасним постачанням вугілля, і як наслідок проблеми з опаленням, що призводить до порушення санітарних норм.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на можливість використання учасником не лише власної матеріально-технічної бази, але й можливості її залучення на підставі договору оренди чи договору про надання послуг вважаємо що жодної дискримінаційної складової у даному випадку не має.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-21-001096-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС", Код ЄДРПОУ:42267684
Дата подання: 03 березня 2020 17:27
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
опис - у доданих файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 березня 2020 20:05
рішення від 05.03.2020 № 4222 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 20:05
рішення від 24.03.2020 № 5597.pdf
Дата публікації: 27 березня 2020 20:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: До тендерної документації внесено зміни
Дата виконання рішення замовником: 31 березня 2020 11:46

Документи подані скаржником

03 березня 2020 17:27
скарга UA-2020-02-21-001096-c.docx
03 березня 2020 17:27
скарга UA-2020-02-21-001096-c.pdf
03 березня 2020 17:27
Копія оренди складу.pdf

Документи подані замовником

23 березня 2020 09:56
Відповідь на скаргу.pdf
31 березня 2020 11:45
Перелік змін.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" 1 336 650,00
UAH з ПДВ
1 336 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 1 862 700,00
UAH з ПДВ
1 862 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 17:26
Електронний підпис
15 квітня 2020 17:26
file (1).pdf
09 квітня 2020 19:42
Електронний підпис
07 квітня 2020 16:01
Електронний підпис
07 квітня 2020 16:00
G0320-3382-GL1_tender.pdf
07 квітня 2020 16:00
Тендерна пропозиція (3).pdf
06 березня 2020 14:59
Електронний підпис
06 березня 2020 14:58
тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2020 14:58
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
06 березня 2020 14:58
Підписаний_gar3382.pdf
06 березня 2020 14:58
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 18:34
Електронний підпис
07 квітня 2020 18:31
платежка по гарантии.pdf
07 квітня 2020 18:31
Облпаливо гар.лист.PDF
07 квітня 2020 18:31
лист 1.pdf
07 квітня 2020 18:31
62.довідка підпис.pdf
07 квітня 2020 18:31
60.інф про необх..pdf
07 квітня 2020 18:31
59.копія рішення суду.pdf
07 квітня 2020 18:31
Сертификаты ПУГК (1).pdf
07 квітня 2020 18:31
. протокол зборів 11.pdf
07 квітня 2020 18:31
Копія договору Глобал.pdf
07 квітня 2020 18:31
54.Сертифікат1.PDF
07 квітня 2020 18:31
54.Сертифікат АМ Нопек.pdf
07 квітня 2020 18:31
50.Сертифікат якості АМ.pdf
07 квітня 2020 18:31
48.довідка.pdf
07 квітня 2020 18:30
37.податкова пільга.pdf
07 квітня 2020 18:30
34. довідка бенефіціар.pdf
07 квітня 2020 18:30
30.довідка п.4 ч.2 ст.6.pdf
07 квітня 2020 18:30
29. довідка.pdf
07 квітня 2020 18:30
28.Відгук 1.pdf
07 квітня 2020 18:30
23.довідка працівники.pdf
07 квітня 2020 18:30
22.лист-пояснення.pdf
07 квітня 2020 18:30
19..Довідка мат.-база.pdf
07 квітня 2020 18:30
11. витяг ПДВ.pdf
07 квітня 2020 18:30
8.Опис с кодом.pdf
07 квітня 2020 18:30
7. Статут 2019.pdf
07 квітня 2020 18:30
6.витяг зі статуту.pdf
07 квітня 2020 18:30
2.виписка з протоколу 21.pdf
07 квітня 2020 18:30
2.виписка з протоколу 11.pdf
07 квітня 2020 18:30
.протоколи 01 и 1.pdf
07 квітня 2020 18:30
.Протокол 21.pdf
07 квітня 2020 18:30
.протокол 2.pdf
07 квітня 2020 18:30
.протокол 2 13.pdf
07 квітня 2020 18:30
.протокол 1-1.16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"
#42267684
Переможець 1 336 650,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 10:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"
#42267684
1 336 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 19:32
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 14:22
Додаткова_угода.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 14:22
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 11:47
Договір1.pdf укладений
30 квітня 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 336 647,34
UAH