Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пoтoчний ремонт доріг: відновлення або нанесення нoвoї вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками
Очікувана вартість
1 249 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001077-a e65fccfb58e747e489513cc513f97211
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таволжанська Євгенія Сергіївна

380563723656 3723656@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32835620
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20
Контактна особа: Таволжанська Євгенія Сергіївна
380563723656
3723656@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 15:54
Очікувана вартість: 1 249 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 245,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24980 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пoтoчний ремонт доріг: відновлення або нанесення нoвoї вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, по м.Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконані послуги будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних послуг (робіт) по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних послуг (робіт) по формі №КБ-3 протягом 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 13:26
Проект договору.docx
21 лютого 2020 13:26
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікації учасника
Дата подання: 24 лютого 2020 08:51
Дата відповіді: 26 лютого 2020 11:19
Пунктом 2.4 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації необхідно надати копію аналогічного договору та зазначено, що аналогічним договір з виконання послуг з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками. Просимо роз'яснити, якщо учасником будуть надані акти виконаних робіт та відгук, що містить відомості про нанесення учасником нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками, чи буде вважатися договір на "Відновлення та/або нанесення нової горизонтальної дорожньої розмітки" аналогічним?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Предмет договору повинен відповідати актам виконаних робіт/послуг. Аналогічним буде вважатись договір "відновлення та/або нанесення горизонтальної дорожньої розмітки скляними кульками",
Уточнення обсягів робіт
Дата подання: 26 лютого 2020 11:29
Дата відповіді: 27 лютого 2020 16:27
Добрий день! Предмет закупівлі передбачє відновлення або нанесення нoвoї вертикальної дорожньої розмітки, всупереч цьому технічне завдання не містить обсягів, по відновленню або нанесенню нoвoї вертикальної дорожньої розмітки. Як це розуміти?
Відповідь: Доброго дня! Предмет закупівлі носить загальну назву, при цьому Додаток 5 до тендерної докуметації містить "Обсяги нанесеня дорожньої розмітки" де чітко вказані типи лінії та обсяги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛІР ПЛЮС" 1 248 318,00
UAH з ПДВ
1 238 452,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КАНДЕЛА ДНІПРО +" 1 249 000,00
UAH з ПДВ
1 242 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 14:35
Довідка по несудимість.pdf
10 березня 2020 19:15
Довідка банк.pdf
08 березня 2020 19:02
ТОВ АЛІР ПЛЮС гарантія.zip
08 березня 2020 19:02
37_Реєстр документів.pdf
08 березня 2020 19:02
34_ВИПИСКА з ЄДРПОУ.pdf
08 березня 2020 19:02
16_Витяг з ЄДРПОУ.pdf
08 березня 2020 19:02
12_ВИТЯГ ПЛАТНИКА ЄП.pdf
08 березня 2020 19:02
8_Статут ТОВ Алір Плюс.pdf
08 березня 2020 19:02
11_ІПН керівника.pdf
08 березня 2020 19:02
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 23:27
Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2020 23:27
FW_ ТОВ Кандела Дніпро +.zip
05 березня 2020 23:27
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 березня 2020 23:27
Довідки банку.pdf
05 березня 2020 23:27
Довідка про персонал.pdf
05 березня 2020 23:27
Банківська гарантія.pdf
05 березня 2020 23:27
Відомость про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛІР ПЛЮС"

ПП "КАНДЕЛА ДНІПРО +"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛІР ПЛЮС"
#37453081
1 238 452,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 15:00
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 12:01
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 13:30
Договір 23.pdf укладений
01 квітня 2020 13:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди про зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди про зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 093 038,88
UAH