Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Знаряддя
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001045-b 1b09408d756143ddb4d9ca27fba4e4c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Бобровський

+380675213412
+380522358247
prozorotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Кіровоградобленерго"
Код ЄДРПОУ: 23226362
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, Студентський бульвар, 15
Контактна особа: Андрій Бобровський
+380675213412,+380522358247
prozorotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 11:51
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 838,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,17%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15989 штуки
Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Аджамська, 9, центральний склад ПрАТ "Кіровоградобленерго"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  30 квітня 2021
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 11:33
24.Тендерна документація_Знаряддя 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення характеристик
Дата подання: 27 лютого 2020 12:14
Дата відповіді: 29 лютого 2020 10:18
Доброго дня! Для детальної ідентифікації номенклатури згідно Додатку №4 до тендерної документації, Просимо Замовника надати більш детальну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, або детальний опис, або посилання на стандартні характеристики, на наступні позиції: №30 - №36, №71, №106, №121, №221, №447 – вказати розмір, тип №54 – вказати тип, пояснити вислів (в комплекті) №101, №107, №203 - №205 - вказати розмір №122 - №126, №230-№233 – вказати профіль різьби мітчика (К – 60градусів чи Rc – 55градусів?) №179 -№184, №186 - №189, №191 -№192, №194, №196-№198, №201-№206, №209 – описати комплектність наборів (кількість, розміри, посилання на артикул конкретного виробника тощо) №210-№212, №216 - №219 – вказати номер насічки №230 - №232 – вказати ГОСТ,ТУ чи посилання на артикул конкретного виробника №354 - №423 – вказати ДСТУ (ГОСТ) , або серію (середня, довга, подовжена) та тип хвостовика №428 – вказати вагу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Граблі (в комплекті) з держаком; Мітчик для нарізки різьблення 1 дюйм; Мітчик конусний ½ дюйма; Мітчик конусний ¼ дюйма; Мітчик конусний 1/8 дюйма; Мітчик конусний ¾ дюйма; Мітчик конусний 3/8 дюйма; Набір головок торцевих 6-27 мм.; Набір зенковок для ремонту двигуна ЗМЗ-53; Набір ключів гнуто-накідних 6-27мм.; Набір ключів рожкових 6-27 мм.; Набір ключів рожково-накидних 6-27 мм.; Набір ключів торцевих 6-27 мм.; Набір ключів шестигранних 4-24 мм.; Набір мітчиків та плашок 4-16 мм; Набір надфілів трикутний, квадратний, круг і тд; Набір напилків трикутний, квадратний, круг і тд; Набір свердел по дереву 2-18 мм; Набір свердел по металу 1-18 мм.; Плашка конусна ¼ дюйма; Плашка конусна 3/8 дюйма; Плашка конусна 1/8 дюйма; Плашка конусна ¾ дюйма

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-001045-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40258719
Дата подання: 28 лютого 2020 15:42
Прошу Надати роз’яснення та внести зміни до тендерної документації
Доброго дня! Для детальної ідентифікації номенклатури згідно Додатку №4 до тендерної документації, Просимо Замовника надати більш детальну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, або детальний опис, або посилання на стандартні характеристики, на наступні позиції: №30 - №36, №71, №106, №121, №221, №447 – вказати розмір, тип №54 – вказати тип, пояснити вислів (в комплекті) №101, №107, №203 - №205 - вказати розмір №122 - №126, №230-№233 – вказати профіль різьби мітчика (К – 60градусів чи Rc – 55градусів?) №179 -№184, №186 - №189, №191 -№192, №194, №196-№198, №201-№206, №209 – описати комплектність наборів (кількість, розміри, посилання на артикул конкретного виробника тощо) №210-№212, №216 - №219 – вказати номер насічки №230 - №232, №63, №71 – вказати ГОСТ,ТУ чи посилання на артикул конкретного виробника №354 - №423 – вказати ДСТУ (ГОСТ) , або серію (середня, довга, подовжена) та тип хвостовика №428 – вказати вагу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 лютого 2020 10:16
Граблі (в комплекті) з держаком; Мітчик для нарізки різьблення 1 дюйм; Мітчик конусний ½ дюйма; Мітчик конусний ¼ дюйма; Мітчик конусний 1/8 дюйма; Мітчик конусний ¾ дюйма; Мітчик конусний 3/8 дюйма; Набір головок торцевих 6-27 мм.; Набір зенковок для ремонту двигуна ЗМЗ-53; Набір ключів гнуто-накідних 6-27мм.; Набір ключів рожкових 6-27 мм.; Набір ключів рожково-накидних 6-27 мм.; Набір ключів торцевих 6-27 мм.; Набір ключів шестигранних 4-24 мм.; Набір мітчиків та плашок 4-16 мм; Набір надфілів трикутний, квадратний, круг і тд; Набір напилків трикутний, квадратний, круг і тд; Набір свердел по дереву 2-18 мм; Набір свердел по металу 1-18 мм.; Плашка конусна ¼ дюйма; Плашка конусна 3/8 дюйма; Плашка конусна 1/8 дюйма; Плашка конусна ¾ дюйма.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001045-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 18 березня 2020 15:35
щодо визначення переможця
Шановний замовник.
Просимо розглянути вимогу з приводу рішення щодо визнання переможцем ТОВ "ОРГТЕХКОМ"
Згідно тендерної документації (далі - ТД), а саме частини 2 підпункту 1.6 пункту 1 розділу ІІІ ТД, учасник подає тендерну пропозицію, яка повинна складатись з комерційної та технічної частини, яка, у свою чергу, повинна містити документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно Додатку 4.
Учасник визнаний переможцем надав у складі своєї тендерної пропозиції файл "технічна частина.rar", який містить "лист-гарантію" у довільній формі, де фактично вказано, що він: "гарантує відповідність товару технічним, якісним та кількісним вимогам замовника викладеним в тендерній документації". "Вся продукція не раніше 2019 року випуску, відповідає ГОСТам, стандартам і технічним вимогам, що підтверджуватиметься сертифікатами якості (відповідності) або паспортом виробника при поставці продукції. Документи заводу виробника, що підтверджують відповідність та якість товару, будуть надані під час поставки продукції».
Таким чином учасник не подав жоден підтверджуючий документ, згідно вимоги частини 2 підпункту 1.6 пункту 1 розділу ІІІ ТД та пункту 6 розділу ІІІ ТД. Та навіть більше - підтвердив, що ці документи будуть надані тільки при постачанні товарів.
Враховуючи те, що Замовником у додатку 4 встановлені вимоги щодо відповідності деяких позицій "ГОСТам, DIN, ISO та іншим стандартам" на нашу думку учасник мав подати у складі тендерної пропозиції сертифікати/декларації відповідності, а в разі відсутності обов’язкової сертифікації позицій щодо яких вимагалось підтвердження відповідності надати декларацію відповідності постачальника за формою встановленою діючим законодавством (ДСТУ ISO 17050-1:2006).
(Довідково: замовник в додатку 4 ТД вимагає постачання: поз. 32 Викрутка діелектрична 1000В, поз. 293-296 Плоскогубці (різної довжини) діелектричні. Даний тип продукції підлягає оцінці відповідності технічних регламентів та відповідно оформлення декларації відповідності уповноваженим органом з оцінки відповідності)
На нашу думку замовник при прийнятті рішення щодо відповідності пропозиції Учасника вимогам тендерної документації не прийняв до уваги пункт 6 розділу ІІІ ТД, а саме підпункт 6.1 – Учасник повинен надати в ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ документи та інформацію, що підтверджують відповідність запропонованого предмета закупівлі, визначеним у додатку 4 до цієї ТД.
Відповідно замовник мав відхилити пропозицію учасника згідно вимоги підпункту 6.2 пункту 6 розділу ІІІ ТД, як невідповідну вимогам тендерної документації
Просимо надати оцінку викладеному вище та переглянути результати оцінки пропозиції учасника. Нагадуємо про право учасників звернутись до органу оскарження для вирішення спорів щодо дій або бездіяльності замовника які порушили охоронювані Законом інтереси учасників процедури закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2020 11:47
Додатком 4 до Тендерної документації не передбачено прямої вимоги надання сертифікатів/декларацій відповідності. Тендерна пропозиція учасника-переможця торгів, відповідає умовам тендерної документації.

Документи подані скаржником

18 березня 2020 15:34
Вимога.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ „ОРГТЕХКОМ” 3 104 526,60
UAH з ПДВ
2 599 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "Електропромремонт"" 3 449 915,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІ УКРАЇНА" 3 120 000,00
UAH з ПДВ
3 096 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торгова марка плюс 3 198 045,60
UAH з ПДВ
3 198 045,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інкос лайн" 3 491 800,80
UAH з ПДВ
3 491 800,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 11:36
Електронний підпис
19 березня 2020 17:51
Довідка МВС
19 березня 2020 17:50
Довідка ДПС
12 березня 2020 10:27
Комерційна пропозиція
10 березня 2020 15:27
Електронний підпис
10 березня 2020 15:25
Лист підтвердження.pdf
10 березня 2020 15:25
Технічна частина.rar
10 березня 2020 15:25
Комерційна частина.rar
10 березня 2020 15:25
Кваліфікаційна частина.rar

Публічні документи

10 березня 2020 15:11
30Довідка про Учасника.pdf
10 березня 2020 15:11
26Ліцензія.pdf
10 березня 2020 15:11
25ISO ДСТУ.pdf
10 березня 2020 15:11
23Дозвільні документи.pdf
10 березня 2020 15:11
18Витяг з ЄДР.pdf
10 березня 2020 15:11
17Витяг ПДВ.pdf
10 березня 2020 15:11
16Статут Товариства.pdf
10 березня 2020 15:11
14Опис.pdf
10 березня 2020 15:11
КП.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 14:01
Електронний підпис
10 березня 2020 14:00
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O.pdf
10 березня 2020 14:00
Підписаний_G0320-3570-GL_tender.pdf
10 березня 2020 14:00
Підписаний_Лицензия.pdf
10 березня 2020 14:00
Договор аренды склад 2020.pdf
10 березня 2020 14:00
6.2.Договор аренды_ СКЛАД.pdf
10 березня 2020 14:00
3.4 Дод.1_часть2_1.2_Статут.pdf
10 березня 2020 14:00
3.1.2 Приказ на директора.pdf
10 березня 2020 13:59
Електронний підпис
10 березня 2020 13:51
Електронний підпис
10 березня 2020 13:50
Електронний підпис
10 березня 2020 13:48
Договор аренды склад 2020.pdf
10 березня 2020 13:47
6.2.Договор аренды_ СКЛАД.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 12:11
Електронний підпис
10 березня 2020 12:06
Техн часть.rar
10 березня 2020 12:06
Стаття 17.rar
10 березня 2020 12:06
Відповідність.rar
10 березня 2020 12:06
Statut.rar
10 березня 2020 12:06
Кваліфікація.rar
10 березня 2020 12:06
Комерц пропоз.rar

Публічні документи

10 березня 2020 15:30
Електронний підпис
10 березня 2020 15:29
Ч3 Довідка ст 17 5.1.pdf
10 березня 2020 15:29
Ч3 Довідка ст 17 3.1.pdf
10 березня 2020 15:29
Ч3 Довідка ст 17 2.1.pdf
10 березня 2020 15:29
Ч3 Довідка ст 17 1.1.pdf
10 березня 2020 15:29
Ч2 1.8.2 наказ на директора.PDF
10 березня 2020 15:29
Ч2 1.7 Лист щодо санкцій.pdf
10 березня 2020 15:29
Ч2 1.6 Лист щодо довкілля.pdf
10 березня 2020 15:29
Ч2 1.4 Витяг ПДВ.PDF
10 березня 2020 15:29
Ч2 1.3 Витяг ЄДРПОУ 27 02 2020.pdf
10 березня 2020 15:28
Ч2 1.1 Довідки отп.pdf
10 березня 2020 15:28
Ч1 2.1 Довідка працівники.pdf
10 березня 2020 15:28
Лист згода з договором.pdf
10 березня 2020 15:28
Додаток 4 Тех пропозиція.pdf
10 березня 2020 15:28
Додаток 2 Ком пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ „ОРГТЕХКОМ”

ТОВ "ВКФ "Електропромремонт""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІ УКРАЇНА"

ТОВ Торгова марка плюс

ТОВ "Інкос лайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ „ОРГТЕХКОМ”
#24336012
Переможець 2 599 999,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ „ОРГТЕХКОМ”
#24336012
2 599 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 09:34
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 10:58
Доп.угода №2_Оргтехком(НР14.06.21р.).pdf зміни до договору
30 червня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 14:17
Дод.угода №1 до договору №709_04 від 02.04.2020р...pdf зміни до договору
28 квітня 2021 14:17
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 15:09
Скан-копія договору №709-04_Знаряддя_ТОВ Оргтехком.PDF укладений
02 квітня 2020 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 709/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1297
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 709/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1769
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 462 622,00
UAH (в тому числі ПДВ 77 103,50 UAH)