Приладдя до офісної техніки
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001038-a 63341ea34ca9485e92aef426ae1582e1
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт замовника: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа замовника: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 11:23
Очікувана вартість: 66 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 штуки
Приладдя до офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 лютого 2020 13:10
Оголошення приладдя до офісної техніки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 11:18
Дата відповіді: 24 лютого 2020 11:23
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, допускаємо. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару з врахуванням свого статусу платника податків. Також наголошуємо, що Цінова пропозиція Учасника буде розглядатись як остаточна. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 11:19
Дата відповіді: 24 лютого 2020 11:21
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ознайомтесь будь ласка уважно з тендерною документацією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 10 968,84
UAH з ПДВ
10 968,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 17 862,00
UAH з ПДВ
17 862,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВАЩЕНКО Г.В. 59 940,00
UAH з ПДВ
59 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 12:11
Витяг ЄДР.pdf
27 лютого 2020 12:11
Проект договору.pdf
27 лютого 2020 12:11
Документи пропозиції.pdf
27 лютого 2020 12:11
Витяг з ПДВ.pdf
27 лютого 2020 12:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 лютого 2020 12:11
Технічна частина.pdf
27 лютого 2020 12:11
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 13:09
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 10 968,84
UAH з ПДВ
03 березня 2020 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
10 968,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір № 11 (приладдя для офісної техніки).pdf укладений
10 березня 2020 10:12

Актуальні тендери

До пошуку