Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-02-21-000986-a ● 78a0fdf4b3334162b5bb8014629a7840
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Київтранспарксервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 35210739 |
Вебсайт: | http://parkservis.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10 |
Контактна особа: |
Ларіонова Ірина Вікторівна +380443832037 LIVI@KTPS.KIEV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Технічні, кількісні та якісні характеристики до предмету закупівлі наведені у Додатку 2 до Оголошення.
Постачання Товару буде здійснюватися протягом року, окремими партіями.
Джерело фінансування: власні кошти.
Постачання Товару буде здійснюватися протягом року, окремими партіями.
Джерело фінансування: власні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
154 набір
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, Київська область, Київ, вул. Копилівська, 67, корпус 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості Товару здійснюється на умовах 100% післяоплати, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки (передачі) Товару Покупцю на підставі отриманого рахунку-фактури Постачальника, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 12:53 |
Оголошення канцтовари 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 11:16
Дата відповіді: 24 лютого 2020 12:00
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Допорогові закупівлі регламентуються інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженою наказом ДП "ПРОЗОРРО" № 10 від 19.03.2019 (зі змінами). Виходячи з положень вказаної інструкції, при проведенні допорогових закупівель у вимогах, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів та послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників». Тобто зазначення «або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов’язком. В даній закупівлі аналоги та еквіваленти не розглядаються, оскільки товари зазначених виробників та брендів задовольняють потреби підприємства. Стосовно учасників не платників ПДВ інформація зазначена в п. 15.2. Оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі. Визначення найбільш економічно вигідної цінової пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна грн. з ПДВ».
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій