Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (ДК 021:2015 - 33140000-3) (47201 - Гемостатичний засіб на основі колагену; 45814 - Хірургічна нитка з поліглекапрону; 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну; 16584 - Хірургічна нитка з полідіоксанона;)
Очікувана вартість
209 580,00 UAH
UA-2020-02-21-000805-b fb7926dbfe474d6185c1036c28f27dc3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 12:58
Очікувана вартість: 209 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 047,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1268 штуки
(47201 - Гемостатичний засіб на основі колагену; 45814 - Хірургічна нитка з поліглекапрону; 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну; 16584 - Хірургічна нитка з полідіоксанона;) (Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київська область, Київ, вул. Братиславська 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 березня 2020  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання покупцем на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом та/або можливості здійснити платежі Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 10:59
Проєкт Договору_Шовний матеріал.docx
21 лютого 2020 10:59
ТД - медичні матеріали _Шовний матеріал.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквіваленти
Дата подання: 27 лютого 2020 09:33
Дата відповіді: 03 березня 2020 13:36
Добрий день. Просимо сказати які саме еквіваленти приймаються лікарнею за поз. 1 «Губка гемостатична колагенова, без покриття 7см*3см. Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, без покриття, для місцевого гемостазу з хемотаксичним стимулом, вміст колагенових волокон кінського походження 2,8 мг на 1 см², розмір 7см*3см» замість виробів КОЛЛАГЕН РЕСОРБ, які є виключною пропозицією ТОВ «Український медичний дім»? Наскільки важлива повна відповідність розміру (саме 7*3) та складу (колаген) саме з таким вмістом колагенових волокон (2,8 мг в 1 см2)? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 6.1 частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі», зокрема «Інформація про відповідність запропонованого товару встановленим вимога (медико-технічні вимоги) закупівлі відповідно до Додатку 2 тендерної документації, з вказанням характеристик запропонованого товару.
Стосовно єквіваленту товару, повідомляємо, що еквівалент (аналог) продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками. Тобто, учасник на власний розсуд, може надати будь-який еквівалент товару, що відповідає зазначеним медико-технічним вимогам Додатку 2 тендерної документації. Відповідність вимогам, а саме розмір і склад матеріалу є важливим у зв’язку із властивостями в галузі використання даного матеріалу.
Губка гемостатична колагенова
Дата подання: 27 лютого 2020 09:34
Дата відповіді: 03 березня 2020 13:37
Добрий день. Дайте, будь-ласка, відповідь стосовно позиції 1 «Губка гемостатична колагенова, без покриття 7см*3см. Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, без покриття, для місцевого гемостазу з хемотаксичним стимулом, вміст колагенових волокон кінського походження 2,8 мг на 1 см², розмір 7см*3см.» Які приклади саме таких виробів є, які конкретно марки та їх еквіваленти по цим позиціям саме з такими медико-технічними характеристиками є, окрім продукції ТМ Resorba, єдиним офіційним дистриб’ютером і уповноваженим представником якої є ТОВ «Український медичний дім»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Закон України «Про здійснення публічних закупівель» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Тобто, для організації проведення закупівель витратними матеріалами, лікарськими засобами, тощо, замовник повинен дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом.
Зауважимо, що Законом не передбачено моніторингу замовником конкретних марок чи еквівалентів закуповуваного товару, визначення кола офіційних дистриб’ютерів або уповноважених представників на території України.

ПГА
Дата подання: 27 лютого 2020 09:39
Дата відповіді: 03 березня 2020 13:38
Згідно Медико-технічних вимог за позицією 3 закуповується нитка ПГА 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну. Але в описі предмета закупки вказано: «Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 2, колюча голка 48 мм, 1/2 кола, довжина 120см», «Хірургічний шовний матеріал синтетичний, поліфіламентний (плетений з покриттям), що розсмоктується. Складається з полімера гліколевої кислоти з покриттям із суміші стеарату кальцію і полікапролактона, повне розсмоктування від 56 до 70 днів. Розмір USP 2, кількість ниток -1, довжина не менша ніж 120 см». Звертаємо Вашу увагу на суттєве порушення в описі медико-технічних характеристик: Полімер гліколієвої кислоти – це чистий ПГА, полігліколід. Термін розсмоктування 56-70 днів не характерний для ниток з полімера гліколевої кислоти з покриттям (ПГА), у цих ниток термін розсмоктування 60-90 днів. Такий термін розсмоктування для полімера гліколієвої кислоти з невідомої причини вказує виключно Resorba і її уповноважений представник в Україні ТОВ «Український медичний дім». Тобто, у тендерній документації вказано протиріччя між матеріалом та строками розсмоктування: Шовний матеріал, що розсмоктується, з полімера гліколевої кислоти з покриттям плетений – це матеріал полігліколід (ПГА), який має строки розсмоктування 60-90 днів, а строк розсмоктується 56-70 днів – це поліглактин 910 (ПГЛА 910) виготовлений на основі співполімеру гліколіду і L-лактиду (90:10). Просимо уточнити в тендерній документації що саме необхідно лікарні – функціональність у вигляді розсмоктування у 56-70 днів чи склад нитки (полігліколід)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Певний хімічний склад, матеріал виготовлення та певні параметри, характеристики продукту обумовлюють його функціональне призначення, якісні характеристики та можливість використання в тій чи іншій галузі та сфері.
На такий матеріал, як нитка з полімеру гліколевої кислоти та/або поліглактіну в результаті хімічної, технічної обробки та стерилізації різними виробниками, формуються різні строки розсмоктування, це впливає на біологічні властивості хірургічних ниток, таким чином термін розсмоктування може варіювати.
В даному випадку, визначався більш поширений термін розсмоктування серед виробників, а саме 56-70 днів. Такий термін розсмоктування надає можливість максимально ефективно та в повному обсязі надати необхідну допомогу пацієнту.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-000805-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна", Код ЄДРПОУ:3043618347
Дата подання: 27 лютого 2020 14:34
Поділ на лоти
Доброго дня!
У зв’язку з бажанням прийняти участь в даній закупівлі та можливістю поставити шовний матеріал згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, звертаємося до Вас із наступним:
В п. 1 Медико-технічних вимог до Тендерної документації вказано, що разом із шовним матеріалом лікарні потрібні 20 губок гемостатичних колагенових розміром 7*3 см: «Губка гемостатична колагенова, без покриття 7см*3см. Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, без покриття, для місцевого гемостазу з хемотаксичним стимулом, вміст колагенових волокон кінського походження 2,8 мг на 1 см², розмір 7см*3см.»
Дане замовлення є специфічним, медико-технічні характеристики даних виробів відповідають лише одному продукту одного виробника – продукту KOLLAGEN resorb торгової марки Resorba http://www.resorba.com/region/germany/produkte/biosurgicals/kollagens-ohne-antibiotika-kollagen-resorb/.
Єдиним уповноваженим представником цього виробника, даної торгової марки та даного продукту в Україні є ТОВ «Український медичний дім», про що вказано на сайті ТОВ «Український медичний дім» https://umd.org.ua/sitemap-xml/ та в Сертифікаті № UA.DE.074-19 від 23.10.2019 р. (копія з інтернету додається).
У всіх інших виробників, представлених в Україні, такий продукт відсутній.
Об’єднання всіх найменувань шовного матеріалу в один предмет закупівлі разом із колагеновими гемостатичними губками, які не є шовним матеріалом, позбавляє всіх українських виробників і імпортерів, окрім одного-єдиного, права взяти участь у процедурі закупівлі, що є очевидною дискримінацією.
У даній Тендерній документації необґрунтовано об’єднано в одній закупівлі різні за функціоналом медичні вироби.
З наведеного очевидно, що ніхто інший, окрім офіційного дистриб’ютора ТОВ «Український медичний дім» або постачальника від офіційного дистриб’ютора ТОВ «Український медичний дім» продукту KOLLAGEN resorb не зможе стати переможцем у даному тендері.
Таким чином, дані позиції є блокуючими, порушують принцип недискримінації учасників, передбачений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Те, що визначення предмету закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника відповідає Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, не може бути виправданням для створення блокуючих умов.
Крім вказаного Наказу існує ще і Закон України «Про публічні закупівлі», який має вищу юридичну силу. Згідно ст. 3 даного Закону в закупівлях обов’язковим є дотримання принципів прозорості, недискримінації, максимальної ефективності та економії.
З даного приводу Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала питання об’єднання в одну закупівлю різних виробів і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Тобто, визначення предмету закупівлі за Наказом МЕРТ повинно відповідати ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також хочемо звернути увагу, що виключення даних позицій з одного лоту з шовними матеріалами дозволить прийняти участь в закупівлі іншим постачальникам шовного матеріалу, при цьому ціни таких постачальників у два, а по деяким позиціям і у три рази менші, ніж на аналогічні шовні матеріали торгової марки Resorba.
Для прикладу приводимо роздрібні ціни інших відповідних, належної якості виробів, розміщені на загальнодоступному сайті Prom.ua:
https://prom.ua/ua/c255683-viko-med.html?category=161301&a18=14025
https://prom.ua/ua/c2850321-golnit.html
https://prom.ua/ua/c968523-kompaniya-prestizh-medikal.html?category=161301
І для порівняння – єдиний сайт, де вдалося знайти у відкритому доступі ціни торгової марки Resorba https://tigers-groomvet.com/ua/shovnye-materialy/1412/filter/brand=146/. На сайті самого ТОВ «Український медичний дім» ціни не вказані, жодних прайсів не розміщено, інформація закрита.
Таким чином, об’єднання в один лот шовного матеріалу та матеріалів, які не є шовним матеріалом і постачаються на території України виключно лише однією компанією, згідно позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель буде однозначно визнано порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Виокремлення блокуючої позиції в окремий лот буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів».
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі шляхом видалення з шовного матеріалу блокуючих дискримінаційних позицій, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 13:35
Закон України «Про здійснення публічних закупівель» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також відповідно до Наказу Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами та доповненнями) (надалі – Наказ).
Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
Отже, виходячи з вищенаведеного законодавством не визначено імперативної норми щодо обґрунтування замовником необхідності об’єднання всіх найменувань в 1 лот чи визначення окремих частин предмета закупівлі. А також, об’єднання в один лот декількох позицій, дозволить отримати найкращу ціну та збільшить конкуренцію між учасниками.


Документи подані скаржником

27 лютого 2020 14:34
колагенова губка.pdf
27 лютого 2020 14:34
P1089_Genta-Foil-Handsurgery_EN_Screen.pdf

Документи

03 березня 2020 13:35
Протокол від 03.03.2020 №27.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ" 181 791,92
UAH з ПДВ
181 791,92
UAH з ПДВ
Документи
ПП ОПТІМА-М 208 900,80
UAH з ПДВ
208 900,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 11:03
Електронний підпис
16 березня 2020 17:15
Довідка.pdf
16 березня 2020 17:14
Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 16:27
Електронний підпис
11 березня 2020 16:26
Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2020 13:18
Електронний підпис
05 березня 2020 13:17
аналогічний договрір 2.pdf
05 березня 2020 13:17
Аналогічний договір 1.pdf
05 березня 2020 13:17
Технічна частина.pdf
05 березня 2020 13:17
Проект договору.pdf
05 березня 2020 13:17
Документи щодо підпису.pdf
05 березня 2020 13:17
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 14:35
Електронний підпис
06 березня 2020 14:32
тех час.pdf
06 березня 2020 14:32
квал час.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"

ПП ОПТІМА-М

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"
#36113325
Переможець 181 791,92
UAH з ПДВ
16 березня 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"
#36113325
181 791,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 14:53
Звіт_3314-15Т.pdf укладений
03 червня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 11:16
ДУ 3 від 18.02. до Д 3314-15Т _УМД.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 11:16
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 13:49
ДУ 2 від 18.12.20 до Д 3314-15Т УМД.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:48
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 09:42
ДУ 1 від 03.07.2020 до Д 3314-15Т від 27.03.2020 ТОВ УМД.pdf зміни до договору
06 липня 2020 09:42
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 16:02
Договір 3314-15Т від 27.03.20_УМД.pdf укладений
27 березня 2020 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі товару
Номер договору про закупівлю: 3314-15Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку (Ця закупівля створена до 19.04.2020 тому проводиться згідно з попередньою редакцією Закону "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 3314-15Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3314-15Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 174 330,72
UAH (в тому числі ПДВ 11 404,81 UAH)