Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
(Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
424 760,00 UAH
UA-2020-02-21-000793-b ● 05d51c82bd0d44ef86d1662738a4fc51
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33007, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Контактна особа: |
Віталій Квітчук +380362281910,+380362281692 kzroklbuhc2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 13:06 |
Очікувана вартість: | 424 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 123,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 комплект
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Київська, 78-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі - обласний бюджет. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 10:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 10:57 |
Додаток_1.doc | |
21 лютого 2020 10:57 |
Додаток_2.doc | |
21 лютого 2020 10:57 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 21 лютого 2020 11:21
Дата відповіді: 26 лютого 2020 00:20
Шановний Замовник!
1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію.
Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення:
«Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)».
Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення:
«Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)».
Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 22 лютого 2020 11:03
Дата відповіді: 26 лютого 2020 00:20
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію.
Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення:
«Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)».
Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення:
«Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)».
Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 10:44
Дата відповіді: 26 лютого 2020 00:23
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери), не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель.
Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації.
Водночас, згідно п.6 розділу III. Тендерної документації: «у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».
Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» містить вимогу щодо зазначення Учасниками моделі та виробника пропонованих у відкритих торгах ноутбуків.
Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації.
Водночас, згідно п.6 розділу III. Тендерної документації: «у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».
Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» містить вимогу щодо зазначення Учасниками моделі та виробника пропонованих у відкритих торгах ноутбуків.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 11:58
Дата відповіді: 28 лютого 2020 14:36
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Еквівалент товару" - його рівноцінність іншому товарові за технічними та якісними характеристиками.
Згідно п.6 розділу III. Тендерної документації та Додатку 1 до Тендерної документації: «у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».
Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації.
Згідно п.6 розділу III. Тендерної документації та Додатку 1 до Тендерної документації: «у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».
Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-21-000793-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 23 лютого 2020 19:27
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути
Згорнути
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 12:33
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію.
Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення:
«Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)».
Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення:
«Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)».
Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-000793-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СІ-ЕЛ", Код ЄДРПОУ:30404738
Дата подання: 16 березня 2020 12:39
невідповідність тендерній документації
Ознайомившись та детально проаналізувавши пропозицію Переможця хочемо звернути Вашу увагу, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Детальна інформація у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 11:12
Відповідно до звернення ТОВ "СІ-ЕЛ" № UA-2020-02-21-000793-b.b2 від 16.03.2020 року повідомляємо наступне:
Учасником ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна запропоновано персональні комп'ютери ARMA PC A1139 виробництва ТОВ "АННА-ПЛАСТ" у кількості 24 комплекти, до складу яких входить монітор, системний блок, клавіатура та миша, що підтверджується авторизаційним листом № 0603/06 від 06 .03.2020р від кінцевого виробника даних комплектів.
Враховуючи інформацію, що зазначена виробником у листі підтвердженням технічної специфікації параметрів та строків гарантії на персональний комп'ютер ARMA PC A1139 розміщено на офіційній веб-сторінці виробника за посиланням:
https://armapc.com.ua/компютер-arma-pc-a1139/
На даній офіційній сторінці міститься інформація, що гарантійний термін на монітор, що входить до складу ПК ARMA PC A1139 складає 36 місяців.
Крім того, учасником-переможцем надано гарантійний лист №5822/01 від 05.03.2020р , абзацом 3 якого учасник підтверджує терміни гарантії на монітор та системний блок - 24 та 36 місяців відповідно.
Враховуючи вище надану інформацію у замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення переможця.
Учасником ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна запропоновано персональні комп'ютери ARMA PC A1139 виробництва ТОВ "АННА-ПЛАСТ" у кількості 24 комплекти, до складу яких входить монітор, системний блок, клавіатура та миша, що підтверджується авторизаційним листом № 0603/06 від 06 .03.2020р від кінцевого виробника даних комплектів.
Враховуючи інформацію, що зазначена виробником у листі підтвердженням технічної специфікації параметрів та строків гарантії на персональний комп'ютер ARMA PC A1139 розміщено на офіційній веб-сторінці виробника за посиланням:
https://armapc.com.ua/компютер-arma-pc-a1139/
На даній офіційній сторінці міститься інформація, що гарантійний термін на монітор, що входить до складу ПК ARMA PC A1139 складає 36 місяців.
Крім того, учасником-переможцем надано гарантійний лист №5822/01 від 05.03.2020р , абзацом 3 якого учасник підтверджує терміни гарантії на монітор та системний блок - 24 та 36 місяців відповідно.
Враховуючи вище надану інформацію у замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення переможця.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-000793-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СІ-ЕЛ", Код ЄДРПОУ:30404738
Дата подання: 20 березня 2020 14:31
Перегляд рішення
Оскарження визначення переможця. Детальна інформація у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2020 12:41
Відповідь на вимогу міститься в протоколі засідання тендерного комітету, що додається
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" |
252 158,40
UAH з ПДВ
|
249 984,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна |
257 040,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІ-ЕЛ" |
310 080,00
UAH з ПДВ
|
307 728,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
316 771,20
UAH з ПДВ
|
309 974,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
334 368,00
UAH з ПДВ
|
316 979,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
316 980,00
UAH з ПДВ
|
316 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович |
324 419,04
UAH з ПДВ
|
322 295,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
346 682,87
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
346 682,88
UAH з ПДВ
|
346 682,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" #41206217 |
Відхилено |
249 984,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 11:36
|
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна #3014604285 |
Переможець |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 09:23
|
Договір 141 від 30.03.2020 Галушкіна.pdf | укладений |
30 березня 2020 09:22
|