Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
424 760,00 UAH
UA-2020-02-21-000793-b 05d51c82bd0d44ef86d1662738a4fc51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Квітчук

+380362281910
+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02000010
Місцезнаходження: 33007, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г
Контактна особа: Віталій Квітчук
+380362281910,+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 13:06
Очікувана вартість: 424 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 123,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 комплект
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Київська, 78-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - обласний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 10:57
Додаток_1.doc
21 лютого 2020 10:57
Додаток_2.doc
21 лютого 2020 10:57
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 21 лютого 2020 11:21
Дата відповіді: 26 лютого 2020 00:20
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію.
Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення:
«Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)».
Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 22 лютого 2020 11:03
Дата відповіді: 26 лютого 2020 00:20
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію.
Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення:
«Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)».
Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 10:44
Дата відповіді: 26 лютого 2020 00:23
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери), не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель.
Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації.
Водночас, згідно п.6 розділу III. Тендерної документації: «у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».
Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» містить вимогу щодо зазначення Учасниками моделі та виробника пропонованих у відкритих торгах ноутбуків.

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 11:58
Дата відповіді: 28 лютого 2020 14:36
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "Еквівалент товару" - його рівноцінність іншому товарові за технічними та якісними характеристиками.
Згідно п.6 розділу III. Тендерної документації та Додатку 1 до Тендерної документації: «у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».
Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-000793-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 23 лютого 2020 19:27
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 12:33
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію.
Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення:
«Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)».
Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-000793-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СІ-ЕЛ", Код ЄДРПОУ:30404738
Дата подання: 16 березня 2020 12:39
невідповідність тендерній документації
Ознайомившись та детально проаналізувавши пропозицію Переможця хочемо звернути Вашу увагу, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Детальна інформація у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 11:12
Відповідно до звернення ТОВ "СІ-ЕЛ" № UA-2020-02-21-000793-b.b2 від 16.03.2020 року повідомляємо наступне:
Учасником ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна запропоновано персональні комп'ютери ARMA PC A1139 виробництва ТОВ "АННА-ПЛАСТ" у кількості 24 комплекти, до складу яких входить монітор, системний блок, клавіатура та миша, що підтверджується авторизаційним листом № 0603/06 від 06 .03.2020р від кінцевого виробника даних комплектів.
Враховуючи інформацію, що зазначена виробником у листі підтвердженням технічної специфікації параметрів та строків гарантії на персональний комп'ютер ARMA PC A1139 розміщено на офіційній веб-сторінці виробника за посиланням:
https://armapc.com.ua/компютер-arma-pc-a1139/
На даній офіційній сторінці міститься інформація, що гарантійний термін на монітор, що входить до складу ПК ARMA PC A1139 складає 36 місяців.
Крім того, учасником-переможцем надано гарантійний лист №5822/01 від 05.03.2020р , абзацом 3 якого учасник підтверджує терміни гарантії на монітор та системний блок - 24 та 36 місяців відповідно.
Враховуючи вище надану інформацію у замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення переможця.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-000793-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СІ-ЕЛ", Код ЄДРПОУ:30404738
Дата подання: 20 березня 2020 14:31
Перегляд рішення
Оскарження визначення переможця. Детальна інформація у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2020 12:41
Відповідь на вимогу міститься в протоколі засідання тендерного комітету, що додається

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи

23 березня 2020 12:41
Протокол 389.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 252 158,40
UAH з ПДВ
249 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна 257 040,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 310 080,00
UAH з ПДВ
307 728,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 316 771,20
UAH з ПДВ
309 974,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 334 368,00
UAH з ПДВ
316 979,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 316 980,00
UAH з ПДВ
316 980,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 324 419,04
UAH з ПДВ
322 295,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 360 000,00
UAH з ПДВ
346 682,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 346 682,88
UAH з ПДВ
346 682,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 14:43
Електронний підпис
10 березня 2020 14:41
5321756 цінова онов.pdf
08 березня 2020 10:31
Цінова пропозиція.pdf
08 березня 2020 10:31
Статут СМБ.pdf
08 березня 2020 10:31
Проєкт договору.PDF
08 березня 2020 10:31
Лист-згода.PDF
08 березня 2020 10:31
Лист відгук Борівської .jpg
08 березня 2020 10:31
лист авторизація.pdf
08 березня 2020 10:31
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 17:40
Електронний підпис
17 березня 2020 17:38
Довідка заборгованість
17 березня 2020 17:31
Довідка несудимість
17 березня 2020 17:31
Гарантійний_лист ст. 17
08 березня 2020 01:37
Електронний підпис
08 березня 2020 01:36
Паспорт-код.pdf
08 березня 2020 01:30
Електронний підпис
08 березня 2020 01:29
Цінова пропозиція.pdf
08 березня 2020 01:29
Проект договору.pdf
08 березня 2020 01:29
Несертифікація.pdf
08 березня 2020 01:28
Лист-згода.pdf
08 березня 2020 01:28
Лист-гарантія.pdf
08 березня 2020 01:28
Довідки та листи.pdf
08 березня 2020 01:28
Довідка сервісний центр.pdf
08 березня 2020 01:28
Гарантійний лист.pdf
08 березня 2020 01:28
Витяг.pdf
08 березня 2020 01:28
Виписка.pdf
08 березня 2020 01:28
Аналогічний договір.pdf
08 березня 2020 01:28
Автор.-лист-перс-комп.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 17:15
Електронний підпис

Публічні документи

06 березня 2020 17:34
Електронний підпис
06 березня 2020 17:33
Технічна частина.pdf
06 березня 2020 17:33
Проект договору.pdf
06 березня 2020 17:33
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

07 березня 2020 15:36
Електронний підпис
07 березня 2020 15:35
10д_Проект договору.pdf
07 березня 2020 15:35
4є_Сертифікати якості.pdf
07 березня 2020 15:34
4а_Гарантійний лист.pdf
07 березня 2020 15:34
4е_Лист про сертифікацію.pdf
07 березня 2020 15:34
4в_Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 17:12
Електронний підпис
05 березня 2020 17:10
Проект договору.pdf
05 березня 2020 17:10
Лист щодо санкцій.pdf
05 березня 2020 17:10
Виписка ЄДР оригінал.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 14:28
Електронний підпис
06 березня 2020 14:27
Acer-20200217T143701Z-001 (1).zip
06 березня 2020 14:20
Тендерна Пропозиція.pdf
06 березня 2020 14:20
Гарантійний лист_1.pdf
06 березня 2020 14:20
Досвід 2000.rar
06 березня 2020 14:20
Новий витяг від 03_03_20.rtf
06 березня 2020 14:20
Документы Компаком 2000_1.rar
06 березня 2020 14:20
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 10:22
Електронний підпис
06 березня 2020 10:21
Acer деклар про від-ть 2.pdf
06 березня 2020 10:21
Acer деклар про від-ть 1.pdf
06 березня 2020 10:21
6. Протокол повноваження.pdf
06 березня 2020 10:21
4. Статут (оригінал).pdf
06 березня 2020 10:21
32. Проект договору.pdf
06 березня 2020 10:21
3. Витяг ПДВ оригінал.pdf
06 березня 2020 10:21
25. Паспорт Лєбєдєва.pdf
06 березня 2020 10:20
24. Лист з кодом доступу.pdf
06 березня 2020 10:20
21. Лист про висновки СЕС.pdf
06 березня 2020 10:20
20. Лист про сертифікацію.pdf
06 березня 2020 10:20
2. Витяг ЄДРПОУ 21.02.2020.pdf
06 березня 2020 10:20
12. Лист-гарантія по ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна

ТОВ "СІ-ЕЛ"

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Відхилено 249 984,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 11:36
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна
#3014604285
Переможець 250 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна
#3014604285
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 09:23
Договір 141 від 30.03.2020 Галушкіна.pdf укладений
30 березня 2020 09:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 250 000,00
UAH