Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони підприємства ВП "Автоматика та машинобудування" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Очікувана вартість
576 000,00 UAH
UA-2020-02-21-000751-c 96a40c0f1e684c4c86d234dfd112655d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Климович Інна Миколаївна

0665361339 I.KLIMOVICH@DIREKCY.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом”
Код ЄДРПОУ: 39688675
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Гагаріна, 4
Контактна особа: Климович Інна Миколаївна
0665361339
I.KLIMOVICH@DIREKCY.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 14:02
Очікувана вартість: 576 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 міс
Послуги з охорони підприємства ВП "Автоматика та машинобудування" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за послуги здійснюються «Замовником» по факту надання послуг, щомісячно на підставі рахунку та підписаного акту виконаних робіт протягом 45 банківських днів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок «Охоронної фірми». Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 13:48
Додаток 4 до додатку 3 (до договору).doc
21 лютого 2020 13:48
Додаток 3 до додатку 2_Інструкція з пропускного режиму.doc
21 лютого 2020 13:48
Додаток №3.rtf
21 лютого 2020 13:48
ТД Послуги з охорони.docx
21 лютого 2020 13:48
Додаток №4.docx
21 лютого 2020 13:48
Додаток №2.doc
21 лютого 2020 13:48
Додаток №1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-000751-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 28 лютого 2020 16:25
Щодо сплати за виконані роботи
Вітаю. Тендерною документацію визначено, що оплата відбувається після відвантаження на протязі 45 днів після проходження вхідного контролю. Маючи інформацію, що ваше підприємство може затримувати оплату та не сплачує вже 150 днів. Просимо внести зміни та вказати в умовах платежу "попередня оплата 100%." Дякую.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 15:58
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені вимоги, які повинна містити Тендера документація, що оприлюднюється Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу , в переліку яких значиться проект договору про закупівлю.
Зазначеним проектом договору передбачена відповідальність сторін за порушення договірних зобов’язань. Права Постачальника захищені відповідними пунктами договору щодо стягнення з Покупця штрафних санкцій у разі порушення останнім грошових зобов’язань та нормами чинного законодавства, щодо відшкодування матеріальних втрат кредитора від знецінення коштів внаслідок інфляційних процесів за весь час прострочення в їх сплаті.
Враховуючи зазначене, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-000751-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "СБ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 28 лютого 2020 17:43
Неправомірна вимога
Шановний Замовнику,
Додатком №2 до Тендерної документації передбачається наступне: "На виконавця послуг покладається повна матеріальна відповідальність за відшкодування збитків, що виникли в результаті неналежного надання охоронних послуг, тому учасник повинен надати копію статуту зі змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу, який підтверджує, що учасник провадить діяльність відповідно до положень статуту (для юридичних осіб), при цьому внесок учасників (сформований статутний фонд) складає не менше 5,0 % від очікуваної вартості закупівлі". На підставі яких нормативно-правових актів Ви встановлюєте дану вимогу? Вона є необґрунтованою та спрямованою на дискримінацію учасників. Якщо ж Вами на меті мається забезпечити собі відшкодування завданих збитків у разі виникнення таких, доцільніше вимагати від учасників надання договору страхування професійної відповідальності, укладеного, відповідно до норм чинного законодавства, зі страховою компанією.
Наразі, за фактом встановлення даної вимоги, фактично відбувається недопущення до участі у процедурах закупівель на рівних умовах, що протилежить принципам публічних закупівель та призводить до дискримінації учасників, що на сьогоднішній день є незаконним.
Тому, на підставі вище викладеного, вимагаємо виключити дану вимогу з Тендерної документації, як таку що не відповідає чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 16:41
Статтею 22 частиною 4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерна документація не суперечить вимогам чинного законодавства, тому підстав для змін у Тендерній документації не вбачаємо.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕКЕТ 2017" 567 914,76
UAH з ПДВ
567 914,76
UAH з ПДВ
Документи
ДП 38 відділ інженерно-технічних частин 575 000,00
UAH з ПДВ
575 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 20:06
Електронний підпис
23 березня 2020 20:03
Dovidka_20077634610090489024.pdf.p7s
23 березня 2020 20:03
Dovidka_20077634610090489024.pdf
18 березня 2020 13:52
Електронний підпис
17 березня 2020 17:34
T83.XML.pdf
17 березня 2020 17:34
Dovidka_20042443590260016992.pdf.p7s
17 березня 2020 17:34
Dovidka_20042443590260016992.pdf
10 березня 2020 09:44
Електронний підпис
06 березня 2020 14:52
Трудові книжки.pdf
06 березня 2020 14:52
Тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2020 14:52
Статут БЕКЕТ 2017.pdf
06 березня 2020 14:52
Паспорт пульт ПЦС.pdf
06 березня 2020 14:52
Наказ МВС №95 БЕКЕТ.pdf
06 березня 2020 14:52
Зразки форми.pdf
06 березня 2020 14:52
Довідка ст 17.pdf
06 березня 2020 14:52
Довідка реквізити.pdf
06 березня 2020 14:52
Довідка персонал.pdf
06 березня 2020 14:52
Довідка захист довкілля.pdf
06 березня 2020 14:52
Витяг з ЄДР Document_USR_1006029738.pdf
06 березня 2020 14:52
Dovidka_20042443590260016992.pdf.p7s
06 березня 2020 14:52
Dovidka_20042443590260016992.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 12:04
Електронний підпис
06 березня 2020 12:02
9. місцезнаходж. підпр-ва.pdf
06 березня 2020 12:02
8. захист довкілля.pdf
06 березня 2020 12:02
7. кінц. бенефіціар.pdf
06 березня 2020 12:02
6. відомості про підпр-во.pdf
06 березня 2020 12:02
5.2. наказ.pdf
06 березня 2020 12:02
5.1. признач. керівника.pdf
06 березня 2020 12:02
5. право підпису.pdf
06 березня 2020 12:02
4. пропозиція.pdf
06 березня 2020 12:02
3. техн. вимоги.pdf
06 березня 2020 12:02
2.3. наявн. МТБ.pdf
06 березня 2020 12:02
2.2. відповідн. охоронн..pdf
06 березня 2020 12:02
2.1. договір.pdf
06 березня 2020 12:02
2. аналог. договір.pdf
06 березня 2020 12:02
1. ст. 17 Закону.pdf
06 березня 2020 12:02
11. наявн. обладн..pdf
06 березня 2020 12:02
10. гр. швидк. реагув..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕКЕТ 2017"

ДП 38 відділ інженерно-технічних частин

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕКЕТ 2017"
#41737349
Переможець 567 914,76
UAH з ПДВ
17 березня 2020 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЕКЕТ 2017"
#41737349
567 914,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 16:01
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 14:48
доп бекет (1).pdf зміни до договору
01 березня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 08:11
Договір №12м-34.pdf укладений
01 квітня 2020 08:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 12М/34/28142-01-20-01194
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 30 травня 2021
Сума оплати за договором: 681 497,71
UAH