Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони підприємства ВП "Автоматика та машинобудування" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Очікувана вартість
576 000,00 UAH
UA-2020-02-21-000751-c ● 96a40c0f1e684c4c86d234dfd112655d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом” |
Код ЄДРПОУ: | 39688675 |
Місцезнаходження: | 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Гагаріна, 4 |
Контактна особа: |
Климович Інна Миколаївна 0665361339 I.KLIMOVICH@DIREKCY.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 14:02 |
Очікувана вартість: | 576 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 міс
Послуги з охорони підприємства ВП "Автоматика та машинобудування" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за послуги здійснюються «Замовником» по факту надання послуг, щомісячно на підставі рахунку та підписаного акту виконаних робіт протягом 45 банківських днів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок «Охоронної фірми». | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 13:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 13:48 |
Додаток 4 до додатку 3 (до договору).doc | |
21 лютого 2020 13:48 |
Додаток 3 до додатку 2_Інструкція з пропускного режиму.doc | |
21 лютого 2020 13:48 |
Додаток №3.rtf | |
21 лютого 2020 13:48 |
ТД Послуги з охорони.docx | |
21 лютого 2020 13:48 |
Додаток №4.docx | |
21 лютого 2020 13:48 |
Додаток №2.doc | |
21 лютого 2020 13:48 |
Додаток №1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-21-000751-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 28 лютого 2020 16:25
Щодо сплати за виконані роботи
Вітаю. Тендерною документацію визначено, що оплата відбувається після відвантаження на протязі 45 днів після проходження вхідного контролю. Маючи інформацію, що ваше підприємство може затримувати оплату та не сплачує вже 150 днів. Просимо внести зміни та вказати в умовах платежу "попередня оплата 100%." Дякую.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 15:58
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені вимоги, які повинна містити Тендера документація, що оприлюднюється Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу , в переліку яких значиться проект договору про закупівлю.
Зазначеним проектом договору передбачена відповідальність сторін за порушення договірних зобов’язань. Права Постачальника захищені відповідними пунктами договору щодо стягнення з Покупця штрафних санкцій у разі порушення останнім грошових зобов’язань та нормами чинного законодавства, щодо відшкодування матеріальних втрат кредитора від знецінення коштів внаслідок інфляційних процесів за весь час прострочення в їх сплаті.
Враховуючи зазначене, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Зазначеним проектом договору передбачена відповідальність сторін за порушення договірних зобов’язань. Права Постачальника захищені відповідними пунктами договору щодо стягнення з Покупця штрафних санкцій у разі порушення останнім грошових зобов’язань та нормами чинного законодавства, щодо відшкодування матеріальних втрат кредитора від знецінення коштів внаслідок інфляційних процесів за весь час прострочення в їх сплаті.
Враховуючи зазначене, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-000751-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "СБ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 28 лютого 2020 17:43
Неправомірна вимога
Шановний Замовнику,
Додатком №2 до Тендерної документації передбачається наступне: "На виконавця послуг покладається повна матеріальна відповідальність за відшкодування збитків, що виникли в результаті неналежного надання охоронних послуг, тому учасник повинен надати копію статуту зі змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу, який підтверджує, що учасник провадить діяльність відповідно до положень статуту (для юридичних осіб), при цьому внесок учасників (сформований статутний фонд) складає не менше 5,0 % від очікуваної вартості закупівлі". На підставі яких нормативно-правових актів Ви встановлюєте дану вимогу? Вона є необґрунтованою та спрямованою на дискримінацію учасників. Якщо ж Вами на меті мається забезпечити собі відшкодування завданих збитків у разі виникнення таких, доцільніше вимагати від учасників надання договору страхування професійної відповідальності, укладеного, відповідно до норм чинного законодавства, зі страховою компанією.
Наразі, за фактом встановлення даної вимоги, фактично відбувається недопущення до участі у процедурах закупівель на рівних умовах, що протилежить принципам публічних закупівель та призводить до дискримінації учасників, що на сьогоднішній день є незаконним.
Тому, на підставі вище викладеного, вимагаємо виключити дану вимогу з Тендерної документації, як таку що не відповідає чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Додатком №2 до Тендерної документації передбачається наступне: "На виконавця послуг покладається повна матеріальна відповідальність за відшкодування збитків, що виникли в результаті неналежного надання охоронних послуг, тому учасник повинен надати копію статуту зі змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу, який підтверджує, що учасник провадить діяльність відповідно до положень статуту (для юридичних осіб), при цьому внесок учасників (сформований статутний фонд) складає не менше 5,0 % від очікуваної вартості закупівлі". На підставі яких нормативно-правових актів Ви встановлюєте дану вимогу? Вона є необґрунтованою та спрямованою на дискримінацію учасників. Якщо ж Вами на меті мається забезпечити собі відшкодування завданих збитків у разі виникнення таких, доцільніше вимагати від учасників надання договору страхування професійної відповідальності, укладеного, відповідно до норм чинного законодавства, зі страховою компанією.
Наразі, за фактом встановлення даної вимоги, фактично відбувається недопущення до участі у процедурах закупівель на рівних умовах, що протилежить принципам публічних закупівель та призводить до дискримінації учасників, що на сьогоднішній день є незаконним.
Тому, на підставі вище викладеного, вимагаємо виключити дану вимогу з Тендерної документації, як таку що не відповідає чинному законодавству.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 16:41
Статтею 22 частиною 4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерна документація не суперечить вимогам чинного законодавства, тому підстав для змін у Тендерній документації не вбачаємо.
Тендерна документація не суперечить вимогам чинного законодавства, тому підстав для змін у Тендерній документації не вбачаємо.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕКЕТ 2017" #41737349 |
Переможець |
567 914,76
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2021 14:48
|
доп бекет (1).pdf | зміни до договору |
01 березня 2021 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 08:11
|
Договір №12м-34.pdf | укладений |
01 квітня 2020 08:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 12М/34/28142-01-20-01194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |