Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2020 14:38 |
Очікувана вартість: | 3 258 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 290,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32580 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 13:42 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-15-000015 ● 3c1ecccaf3f64dcd94efad668b6cb0bb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2020 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.12.2020 № 57-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 15.12.2020 № 57-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-21-000734-c від 21.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Стосовно процедури закупівлі UA-2020-02-21-000734-c ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР повідомляємо наступне. На виконання вимог частини другої ст.21 Закону України в частині зазначення виду та умов надання тендерного забезпечення «Оголошення про проведення відкритих торгів» в тендерній документації містить п.15. «Вид забезпечення тендерних пропозиції – електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції». Таким чином , порушення вимог частини 2 ст.21 Закону України – відсутні. Вимогами ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII встановлено : «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті». Водночас спосіб надання зазначених вище документів у ст. 17 Законом не визначено. Таким чином , на виконання вимог ч.3 ст.17 в тендерній документації у розділі 4 додатку 2 визначено : «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ ЗАМОВНИКУ ПЕРЕМОЖЕЦЬ ТОРГІВ У СТРОК, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 5 ДНІВ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ ЧАСТИНАМИ ПЕРШОЮ І ДРУГОЮ 17 СТАТТІ ( ДОКУМЕНТИ МАЮТЬ БУТИ ПРОШИТІ , ПРОНУМЕРОВАНІ ТА СУПРОВОДЖЕНІ ОПИСОМ)» . У встановлений Законом термін переможець торгів - Зовнішньоторгове підприємство "МАГ" надав у паперовому вигляді усі документи на вимогу розд.4 додатку 2 тендерної документації . Слід зазначити, що регіональна філія «Придніпровська залізниця» здійснює кроки, спрямовані на уникнення в подальшому помилок у тендерних документаціях, неухильно дотримуючись вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Заступник голови тендерного комітету В.А.Губаренко
2020-12-30 13:54:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. Порушення вимог частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі - Закон). 2. Порушення частини першої статті 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюються в електронному вигляді через електронну систему закупівель.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2020 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Зовнішньоторгове підприємство "МАГ" |
3 255 000,00
UAH з ПДВ
|
3 255 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробниче Підприємство "РОСЬ-ГУМА" |
3 258 000,00
UAH з ПДВ
|
3 258 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Зовнішньоторгове підприємство "МАГ" #21071441 |
Переможець |
3 255 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:45
|
ДУ МАГ 20165 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:45
|
1_ДУ МАГ 20165.pdf | укладений |
29 грудня 2020 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 16:37
|
Договор 20165.docx | укладений |
02 квітня 2020 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-20165/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |