Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР - 250 000 шт.
Очікувана вартість
3 258 000,00 UAH
UA-2020-02-21-000734-c 5b82569eeac54d0aadd622333c9c723d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 19:00
Початок аукціону: 17 березня 2020 14:38
Очікувана вартість: 3 258 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32580 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР - 250 000 шт. (детальніше в Додатку 6 ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250000 шт
прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР - 250 000 шт. (детальніше в Додатку 6 ТД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52520, Україна, Дніпропетровська область, смт. Іларіонове, Харківська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 13:42
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-15-000015 ● 3c1ecccaf3f64dcd94efad668b6cb0bb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 грудня 2020 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.12.2020 № 57-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 15.12.2020 № 57-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-21-000734-c від 21.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Стосовно процедури закупівлі UA-2020-02-21-000734-c ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР повідомляємо наступне. На виконання вимог частини другої ст.21 Закону України в частині зазначення виду та умов надання тендерного забезпечення «Оголошення про проведення відкритих торгів» в тендерній документації містить п.15. «Вид забезпечення тендерних пропозиції – електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції». Таким чином , порушення вимог частини 2 ст.21 Закону України – відсутні. Вимогами ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII встановлено : «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті». Водночас спосіб надання зазначених вище документів у ст. 17 Законом не визначено. Таким чином , на виконання вимог ч.3 ст.17 в тендерній документації у розділі 4 додатку 2 визначено : «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ ЗАМОВНИКУ ПЕРЕМОЖЕЦЬ ТОРГІВ У СТРОК, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 5 ДНІВ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ ЧАСТИНАМИ ПЕРШОЮ І ДРУГОЮ 17 СТАТТІ ( ДОКУМЕНТИ МАЮТЬ БУТИ ПРОШИТІ , ПРОНУМЕРОВАНІ ТА СУПРОВОДЖЕНІ ОПИСОМ)» . У встановлений Законом термін переможець торгів - Зовнішньоторгове підприємство "МАГ" надав у паперовому вигляді усі документи на вимогу розд.4 додатку 2 тендерної документації . Слід зазначити, що регіональна філія «Придніпровська залізниця» здійснює кроки, спрямовані на уникнення в подальшому помилок у тендерних документаціях, неухильно дотримуючись вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Заступник голови тендерного комітету В.А.Губаренко

2020-12-30 13:54:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. Порушення вимог частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі - Закон). 2. Порушення частини першої статті 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюються в електронному вигляді через електронну систему закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Зовнішньоторгове підприємство "МАГ" 3 255 000,00
UAH з ПДВ
3 255 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробниче Підприємство "РОСЬ-ГУМА" 3 258 000,00
UAH з ПДВ
3 258 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2020 13:29
Електронний підпис
15 березня 2020 13:25
35 Лист НБУ по ліцензії.pdf
15 березня 2020 13:25
19-29 ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar
15 березня 2020 13:25
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 14:19
Електронний підпис
16 березня 2020 14:18
Проект договору.pdf
16 березня 2020 14:18
5_ДСТУ 2805-84 Копия.PDF
16 березня 2020 14:18
5_Тех.характеристики.pdf
16 березня 2020 14:17
1.3_Наявність обладнання.pdf
16 березня 2020 14:17
2.3_дод2Довідка з ЄДР юр.pdf
16 березня 2020 14:17
2.2_дод2Довідка з ЄДР фіз.pdf
16 березня 2020 14:17
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Зовнішньоторгове підприємство "МАГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробниче Підприємство "РОСЬ-ГУМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Зовнішньоторгове підприємство "МАГ"
#21071441
Переможець 3 255 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 16:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Зовнішньоторгове підприємство "МАГ"
#21071441
3 255 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 12:40
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:45
ДУ МАГ 20165 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:45
1_ДУ МАГ 20165.pdf укладений
29 грудня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 16:37
Договор 20165.docx укладений
02 квітня 2020 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-20165/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 3 906 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 651 000,00 UAH)