Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Control cabinets
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Контактна особа: |
Ольга Голяк +380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Communal enterprise "Kryvbasvodokanal" |
National ID: | 03341316 |
Contact point: |
Olga Golyak +380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2020 12:35 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2020 12:35 |
Очікувана вартість: | 7 920 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 158400 UAH |
Publication date: | 21 лютого 2020 13:25 |
Enquiries until: | 16 березня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 березня 2020 00:00 |
Planned auction date: | 28 квітня 2020 12:35 |
Information
Estimated total value: | 7 920 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 79 200 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відтермінування платежу | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2020 16:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2020 15:59 |
ТД (зміни-шафи).doc | |
18 березня 2020 15:59 |
Додаток 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ(шафи).docx | |
18 березня 2020 15:58 |
Додаток 4 -Проект договору (шафи).doc | |
18 березня 2020 15:58 |
ЛИСТ про внесення змін- (шафи).docx | |
21 лютого 2020 13:26 |
схеми.PDF | |
21 лютого 2020 13:26 |
Додаток 2.doc | |
21 лютого 2020 13:26 |
Додаток 3.doc |
18 березня 2020 16:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 березня 2020 15:59 |
ТД (зміни-шафи).doc
|
|||
18 березня 2020 15:59 |
Додаток 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ(шафи).docx
|
|||
18 березня 2020 15:58 |
Додаток 4 -Проект договору (шафи).doc
|
|||
18 березня 2020 15:58 |
ЛИСТ про внесення змін- (шафи).docx
|
|||
21 лютого 2020 13:26 |
схеми.PDF
|
|||
21 лютого 2020 13:26 |
Додаток 2.doc
|
|||
21 лютого 2020 13:26 |
Додаток 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
тендерною процедурою. Вивчивши вимоги тендерної документації ми прийшли до висновку щодо наявності в ній дискримінаційних вимог, а саме:
1. Вимога відносно строку постачання - 14 календарних днів з моменту отримання замовлення на постачання. Дане обладнання є технічно складним має велику вартість, а також містить комплектуючі з довготривалим терміном виготовлення. Отже строк постачання повинен бути збільшений.
2. Вимога щодо надання Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту — Вимоги та керівництво по використанню». Даний стандарт є добровільним і не встановлює екологічні вимоги до підприємств. Розцінюємо дану вимогу як дискримінаційну.
Згідно п.4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З метою усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації та створення реального конкурентного середовища вимагаємо внести зміни до тендерної документації та встановити:
1. Строк постачання обладнання 60 календарних днів з моменту отримання замовлення на постачання.
2. Вимогу щодо надання Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту — Вимоги та керівництво по використанню» - скасувати.
1.Є цілком очевидним, що до участі у торгах, особи та підприємства, які бажають взяти у них участь, повинні бути всебічно підготовленими, тобто: мати необхідну виробничу базу; мати необхідну кількість працівників з відповідною освітою, фахом та допусками; мати необхідну кількість комплектуючих, вузлів або агрегатів для виготовлення кінцевого продукту; мати можливість поставити готовий виріб у строки необхідні замовнику. Тому, посилання на те, що умови тендерної документації щодо строку поставки товару є дискримінаційними, на нашу думку, не можуть бути взяті до уваги оскільки дане питання стосується лише організації виробничого процесу на підприємстві учасника та виробничих стосунків з його постачальниками.
Звертаємо Вашу увагу, шановний учаснику, що на момент подання вимоги до кінця строку подання тендерної пропозиції залишається 22 дні. Враховуючи цей термін та строки на проведення аукціону, кваліфікацію, підписання договору та строку постачання товару згідно договору, який складає 14 календарних днів з моменту отримання замовлення, учасник має достатній строк для закупівлі всіх необхідних комплектуючих та виготовлення обладнання що є предметом закупівлі.
2. Стандарти ISO 14001:2015 установлюють вимоги до системи екологічного управління, які організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Основними результатами впровадження зазначеного стандарту у роботу суб’єктів господарювання є: підвищення екологічної дієвості; виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог; досягнення екологічних цілей.
Тобто, при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у свої діяльності дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик загрози навколишньому природному середовищу, його забруднення. Крім того, обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для надання послуг матеріально-технічну базу, яка виключає забруднення навколишнього природного середовища.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо наявності копії сертифікатів ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» є обґрунтованою та такою, що не суперечить вимогам ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-07-000003 ● 53db0ac9ab7043619949eb5b08b03555
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 11:04 |
05.07.2021 № 343
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 343
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17 UA-2020-02-21-000696-c 21.02.2020 Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (ЄДРПОУ 03341316) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-15 11:22:22
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:42960000-3 - Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації (UA-2020-02-21-000696-c) очікуваною вартістю 7 920 000,00 грн., яку проведено Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
На порушення п.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, надані учасником - ТОВ "МЛ КОМПАНІ" сертифікати викладені німецькою мовою та не мають автентичного перекладу на українську мову, та не завірені підписом та печаткою.
Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Пунктом 4 Розділу ІІІ тендерної документації, передбачено термін дії - тендерні пропозиції вважаються дійсним протягом 120 календарних днів.
Відповідно тендерної пропозиції ТОВ "МЛ КОМПАНІ", термін дії банківській гарантії від 18.03.2020 № 008/309ГР, до 02.09.2020. Дата розкриття Протоколу розгляду тендерних пропозицій відповідно до даних сайту prozorro 22.04.2020 року. Отже, строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає 131 днів, що суперечить п. 2 розділу ІІІ тендерної документації від 18.03.2020 (нова редакція) (файл - БГ 008 309 ГР.rar).
Тобто на 11 днів більше, ніж вимагав Замовник.
Враховуюче, що ТОВ "МЛ КОМПАНІ" не надав повну інформацію, яка передбачена Тендерною документацією, просимо Вас пояснити чому пропозиція ТОВ "МЛ КОМПАНІ" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а допущена до аукціону?
Просимо Вас надати інформацію на якій стадії виконано договір від 19.05.2020 № 276-СНАБ: в повному обсязі або в разі якщо частково з яких причин і коли планується його виконання.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону № 922-VІІІ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-20 16:07:32
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш Запит стосовно надання пояснень за моніторингом процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:42960000-3 - Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації (UA-2020-02-21-000696-c) очікуваною вартістю 7 920 000,00 грн.повідомляємо наступне:
З питання першого, щодо не надання Учасником - ТОВ «МЛ КОМПАНІ» автентичного перекладу сертифікатів:
На момент проведення пре-кваліфікації Замовником було направлено запит ТОВ «МЛ КОМПАНІ» щодо наявності перекладів сертифікатів, які вимагались тендерною документацією. На виконання вимог направленого запиту від учасника отримано офіційний переклад сертифіктів (надається до Відповіді до моніторингу). Отже, з метою максимальної економії та ефективності членами тендерного комітету було прийнято рішення про допущення до аукціону тендерну пропозицію ТОВ «МЛ КОМПАНІ», як таку, що відповідає вимогам Замовника.
З питання другого щодо надання ТОВ «МЛ КОМПАНІ» забезпечення тендерної пропозиції зі строком дії такого забезпечення більше ніж 120 календарних днів, пояснюємо, що тендерною документацією висунуто вимогу, щодо строку дії тендерного забезпечення не менше ніж строк дії тендерної пропозиції (тобто не менше 120 календарних днів). ТОВ «МЛ КОМПАНІ» надано забезпечення тендерної пропозиції зі строком дії 131 календарний день, що однозначно є більшим, ніж 120 календарних днів. Отже Учасником вимога щодо надання тендерного забезпечення строком дії НЕ МЕНШЕ НІЖ 120 календарних днів дотримано. Відповідно Замовником було прийнято рішення про допущення до аукціону тендерну пропозицію ТОВ «МЛ КОМПАНІ», як таку, що відповідає вимогам Замовника.
З питання третього, щодо стадії виконання договору, повідомляємо, що договір, від 19.05.2020 № 276-СНАБ, укладений за результатами відкритих торгів закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:42960000-3 - Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації (UA-2020-02-21-000696-c), виконано та оприлюднено звіт про його виконання.
- Rittal_1380500_TV_20_681_UA_з_штампом_перекладача.pdf
- 9001^2015_.pdf
- 14001^2015_.pdf
- VDE_UA_з_штампом_перекладача.pdf
- RohS_UA_з_штампом_перекладача.pdf
- Rittal_8806000_Lloyds_Register_of_Shipping_20_1506_UA_з_штампом_перекладача.pdf
- Rittal_1380500_UL_+_C-UL_20_31_UA_з_штампом_перекладача.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник зобов’язується у подальшому здійснювати заходи з недопущення порушень у сфері публічних закупівель , шляхом підвищення кваліфікації працівників, які виконують обов’язки членів тендерного комітету підприємства.
2021-08-04 16:31:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "МЛ КОМПАНІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЕСТЕЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЛ КОМПАНІ" #35005133 |
Переможець |
7 800 001,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 15:38
|
ДУ1 до дог 276-СНАБ.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2020 14:13
|
276-СНАБ0001.PDF | укладений |
20 травня 2020 14:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строки постачання Товару та дії Договору на підставі п. 4. ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 276-СНАБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1/110-СНАБ від 30.12.2020р. до Договору 276-СНАБ від 19.05.2020р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |