Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафи керування
Control cabinets
Очікувана вартість
7 920 000,00 UAH
UA-2020-02-21-000696-c bee1e7827fb649839e9529992f809c80
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Голяк

+380564922711 kvk.zakupka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03341316
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А
Контактна особа: Ольга Голяк
+380564922711
kvk.zakupka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Communal enterprise "Kryvbasvodokanal"
National ID: 03341316
Contact point: Olga Golyak
+380564922711
kvk.zakupka@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 квітня 2020 12:35
Початок аукціону: 28 квітня 2020 12:35
Очікувана вартість: 7 920 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 158400 UAH
Publication date: 21 лютого 2020 13:25
Enquiries until: 16 березня 2020 00:00
Complaints submission until: до 22 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 березня 2020 00:00
Planned auction date: 28 квітня 2020 12:35

Information

Estimated total value: 7 920 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 79 200 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


Scope of the procurement
Шафи керування
Control cabinets
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 комплект
Шафи керування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

Control cabinets
CPV: 42960000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відтермінування платежу Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2020 16:00
Електронний підпис
18 березня 2020 15:59
ТД (зміни-шафи).doc
18 березня 2020 15:59
Додаток 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ(шафи).docx
18 березня 2020 15:58
Додаток 4 -Проект договору (шафи).doc
18 березня 2020 15:58
ЛИСТ про внесення змін- (шафи).docx
21 лютого 2020 13:26
схеми.PDF
21 лютого 2020 13:26
Додаток 2.doc
21 лютого 2020 13:26
Додаток 3.doc
18 березня 2020 16:00
Електронний підпис
21 лютого 2020 13:27
Електронний підпис
18 березня 2020 15:59
ТД (зміни-шафи).doc
21 лютого 2020 13:25
тендерна документація.doc
18 березня 2020 15:59
Додаток 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ(шафи).docx
21 лютого 2020 13:26
Додаток 1ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.docx
18 березня 2020 15:58
Додаток 4 -Проект договору (шафи).doc
21 лютого 2020 13:27
Додаток 4 -Проект договору.doc
18 березня 2020 15:58
ЛИСТ про внесення змін- (шафи).docx
21 лютого 2020 13:26
схеми.PDF
21 лютого 2020 13:26
Додаток 2.doc
21 лютого 2020 13:26
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка лицензированного ПО
Дата подання: 13 березня 2020 16:05
Дата відповіді: 17 березня 2020 16:23
Просим подтвердить "необходимость"/"ее отсутствие" поставки лицензионного программного обеспечения для случая поставки в ваш адрес шкафа управления на базе контроллера Schneider Modicon 241-1
Відповідь: Вимоги до предмету закупівлі, в тому числі і до ПЗ, зазначено у технічному завданні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-000696-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Преобразователь-комплекс", Код ЄДРПОУ:13626132
Дата подання: 03 березня 2020 11:06
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Наше підприємство є розробником і виробником обладнання, яке закуповується за даною
тендерною процедурою. Вивчивши вимоги тендерної документації ми прийшли до висновку щодо наявності в ній дискримінаційних вимог, а саме:
1. Вимога відносно строку постачання - 14 календарних днів з моменту отримання замовлення на постачання. Дане обладнання є технічно складним має велику вартість, а також містить комплектуючі з довготривалим терміном виготовлення. Отже строк постачання повинен бути збільшений.
2. Вимога щодо надання Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту — Вимоги та керівництво по використанню». Даний стандарт є добровільним і не встановлює екологічні вимоги до підприємств. Розцінюємо дану вимогу як дискримінаційну.
Згідно п.4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З метою усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації та створення реального конкурентного середовища вимагаємо внести зміни до тендерної документації та встановити:
1. Строк постачання обладнання 60 календарних днів з моменту отримання замовлення на постачання.
2. Вимогу щодо надання Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту — Вимоги та керівництво по використанню» - скасувати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 10:36
Шановний запитувачу, щодо Вашої вимоги інформуємо про наступне:



1.Є цілком очевидним, що до участі у торгах, особи та підприємства, які бажають взяти у них участь, повинні бути всебічно підготовленими, тобто: мати необхідну виробничу базу; мати необхідну кількість працівників з відповідною освітою, фахом та допусками; мати необхідну кількість комплектуючих, вузлів або агрегатів для виготовлення кінцевого продукту; мати можливість поставити готовий виріб у строки необхідні замовнику. Тому, посилання на те, що умови тендерної документації щодо строку поставки товару є дискримінаційними, на нашу думку, не можуть бути взяті до уваги оскільки дане питання стосується лише організації виробничого процесу на підприємстві учасника та виробничих стосунків з його постачальниками.



Звертаємо Вашу увагу, шановний учаснику, що на момент подання вимоги до кінця строку подання тендерної пропозиції залишається 22 дні. Враховуючи цей термін та строки на проведення аукціону, кваліфікацію, підписання договору та строку постачання товару згідно договору, який складає 14 календарних днів з моменту отримання замовлення, учасник має достатній строк для закупівлі всіх необхідних комплектуючих та виготовлення обладнання що є предметом закупівлі.



2. Стандарти ISO 14001:2015 установлюють вимоги до системи екологічного управління, які організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Основними результатами впровадження зазначеного стандарту у роботу суб’єктів господарювання є: підвищення екологічної дієвості; виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог; досягнення екологічних цілей.

Тобто, при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у свої діяльності дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик загрози навколишньому природному середовищу, його забруднення. Крім того, обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для надання послуг матеріально-технічну базу, яка виключає забруднення навколишнього природного середовища.

Таким чином, вимога тендерної документації щодо наявності копії сертифікатів ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» є обґрунтованою та такою, що не суперечить вимогам ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-07-000003 ● 53db0ac9ab7043619949eb5b08b03555
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 липня 2021 11:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

05.07.2021 № 343

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 343

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17 UA-2020-02-21-000696-c 21.02.2020 Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (ЄДРПОУ 03341316) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-15 11:22:22

Запит про надання пояснень (Інформації, документів)

Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:42960000-3 - Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації (UA-2020-02-21-000696-c) очікуваною вартістю 7 920 000,00 грн., яку проведено Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).

На порушення п.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, надані учасником - ТОВ "МЛ КОМПАНІ" сертифікати викладені німецькою мовою та не мають автентичного перекладу на українську мову, та не завірені підписом та печаткою.
Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Пунктом 4 Розділу ІІІ тендерної документації, передбачено термін дії - тендерні пропозиції вважаються дійсним протягом 120 календарних днів.
Відповідно тендерної пропозиції ТОВ "МЛ КОМПАНІ", термін дії банківській гарантії від 18.03.2020 № 008/309ГР, до 02.09.2020. Дата розкриття Протоколу розгляду тендерних пропозицій відповідно до даних сайту prozorro 22.04.2020 року. Отже, строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає 131 днів, що суперечить п. 2 розділу ІІІ тендерної документації від 18.03.2020 (нова редакція) (файл - БГ 008 309 ГР.rar).
Тобто на 11 днів більше, ніж вимагав Замовник.
Враховуюче, що ТОВ "МЛ КОМПАНІ" не надав повну інформацію, яка передбачена Тендерною документацією, просимо Вас пояснити чому пропозиція ТОВ "МЛ КОМПАНІ" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а допущена до аукціону?
Просимо Вас надати інформацію на якій стадії виконано договір від 19.05.2020 № 276-СНАБ: в повному обсязі або в разі якщо частково з яких причин і коли планується його виконання.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону № 922-VІІІ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-20 16:07:32

Відповідь на запит

У відповідь на Ваш Запит стосовно надання пояснень за моніторингом процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:42960000-3 - Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації (UA-2020-02-21-000696-c) очікуваною вартістю 7 920 000,00 грн.повідомляємо наступне:
З питання першого, щодо не надання Учасником - ТОВ «МЛ КОМПАНІ» автентичного перекладу сертифікатів:
На момент проведення пре-кваліфікації Замовником було направлено запит ТОВ «МЛ КОМПАНІ» щодо наявності перекладів сертифікатів, які вимагались тендерною документацією. На виконання вимог направленого запиту від учасника отримано офіційний переклад сертифіктів (надається до Відповіді до моніторингу). Отже, з метою максимальної економії та ефективності членами тендерного комітету було прийнято рішення про допущення до аукціону тендерну пропозицію ТОВ «МЛ КОМПАНІ», як таку, що відповідає вимогам Замовника.

З питання другого щодо надання ТОВ «МЛ КОМПАНІ» забезпечення тендерної пропозиції зі строком дії такого забезпечення більше ніж 120 календарних днів, пояснюємо, що тендерною документацією висунуто вимогу, щодо строку дії тендерного забезпечення не менше ніж строк дії тендерної пропозиції (тобто не менше 120 календарних днів). ТОВ «МЛ КОМПАНІ» надано забезпечення тендерної пропозиції зі строком дії 131 календарний день, що однозначно є більшим, ніж 120 календарних днів. Отже Учасником вимога щодо надання тендерного забезпечення строком дії НЕ МЕНШЕ НІЖ 120 календарних днів дотримано. Відповідно Замовником було прийнято рішення про допущення до аукціону тендерну пропозицію ТОВ «МЛ КОМПАНІ», як таку, що відповідає вимогам Замовника.

З питання третього, щодо стадії виконання договору, повідомляємо, що договір, від 19.05.2020 № 276-СНАБ, укладений за результатами відкритих торгів закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:42960000-3 - Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації (UA-2020-02-21-000696-c), виконано та оприлюднено звіт про його виконання.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник зобов’язується у подальшому здійснювати заходи з недопущення порушень у сфері публічних закупівель , шляхом підвищення кваліфікації працівників, які виконують обов’язки членів тендерного комітету підприємства.

2021-08-04 16:31:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 квітня 2020
UA-2020-02-21-000696-cbee1e7827fb649839e9529992f809c80
Найменування: Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03341316
Місцезнаходження: 50027, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МЛ КОМПАНІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЕСТЕЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

26 березня 2020 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2020 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 березня 2020 19:38
Електронний підпис
25 березня 2020 19:38
Електронний підпис
25 березня 2020 19:19
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 березня 2020 19:19
частина 5.zip
25 березня 2020 19:19
частина 4.zip
25 березня 2020 19:19
частина 3.zip
25 березня 2020 19:19
частина 2.zip
25 березня 2020 19:19
частина 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЛ КОМПАНІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЕСТЕЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЛ КОМПАНІ" 7 800 001,00
UAH з ПДВ
7 800 001,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЕСТЕЛ" 7 849 996,00
UAH з ПДВ
7 849 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 19:38
Електронний підпис
25 березня 2020 19:38
Електронний підпис
25 березня 2020 19:19
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 березня 2020 19:19
частина 5.zip
25 березня 2020 19:19
частина 4.zip
25 березня 2020 19:19
частина 3.zip
25 березня 2020 19:19
частина 2.zip
25 березня 2020 19:19
частина 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЛ КОМПАНІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЕСТЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЛ КОМПАНІ"
#35005133
Переможець 7 800 001,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЛ КОМПАНІ"
#35005133
7 800 001,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 14:13
276-СНАБ0001.PDF укладений
20 травня 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 15:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:38
ДУ1 до дог 276-СНАБ.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строки постачання Товару та дії Договору на підставі п. 4. ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 276-СНАБ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1/110-СНАБ від 30.12.2020р. до Договору 276-СНАБ від 19.05.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 7 800 001,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 300 000,17 UAH)