Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30230000-0 (Компакт-диски (CD) з паперовими конвертами та універсальні цифрові диск (DVD) з паперовими конвертами)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-02-21-000685-c 70e10818c0d4401ebf0b01243982c28d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маштабей Олександр Степанович

+380577325535 dsa-tender@hr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 26281249
Вебсайт: https://hr.court.gov.ua/tu21/
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, 36
Контактна особа: Маштабей Олександр Степанович
+380577325535
dsa-tender@hr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 13:26
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2020 13:26
Початок аукціону: 10 березня 2020 11:15
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99000 шт
Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30230000-0 (Компакт-диски (CD) з паперовими конвертами та універсальні цифрові диск (DVD) з паперовими конвертами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61050, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 13:22
Проект договору.doc
21 лютого 2020 13:22
Тендерна документація.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-21-000685-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Тугай Владислав Олександрович, Код ЄДРПОУ:3183706190
Дата подання: 03 березня 2020 19:35
ДИСКРИМІНАЦІЯ в ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області (далі по тексту - Замовник) на виконання вимог Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі по тексту - Закон) оголосив про проведення процедури закупівлі Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30230000-0 (Компакт-диски (CD) з паперовими конвертами та універсальні цифрові диск (DVD) з паперовими конвертами) з застосуванням процедури відкритих торгів, опублікувавши оголошення № UA-2020-02-21-000685-c в електронній системі ProZorro. Фізична особа-підприємець Тугай В.О. не погоджується з визначеними Замовником умовами тендерної документації (надалі по тексту Документація), та вважає її такою, що суперечить Законодавству про публічні закупівлі. Документація Замовника містить вимоги, що суперечать принципам здійснення закупівель, визначених ст.3, ст.5, ст.22 Закону. У відповідності до ст.3, ст.5, ст.22 Закону, Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та повинна містити інформацію відповідно до законодавства. Уважно вивчивши Документацію, вважаємо її незаконною та такою, що не відповідає нормам Закону з наступних підстав: 1) По-перше, конкретне найменування предмету закупівлі в оголошенні на титульному аркуші та п.4.1 тендерної документації не відповідає конкретній назві предмету закупівлі у проекті договору та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (додаток 1 до тендерної документації), що унеможливлює розуміння окремих учасників, що ж все-таки є предметом закупівлі «Компакт-диски (CD) з паперовими конвертами та універсальні цифрові диск (DVD) з паперовими конвертами» чи компакт-диски (CD-R) з паперовими конвертами, універсальні цифрові диски (DVD-R) з паперовими конвертами». Встановленням таких вимог у тендерній документації, Замовником створено непрозорі, штучні умови проведення закупівлі, чим порушуються наші права на конкретне розуміння, що є предметом закупівлі у Замовника. 2) По-друге, в порушення вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено строк подання пропозицій 120 днів замість 90 днів, що є порушенням діючого законодавства у сфері публічних закупівель. 3) По-третє, у наданому Замовником проекті договору, а саме п. 3.1 Проекту договору зазначено, що «Сума договору реалізується в межах бюджетного фінансування на 2019 рік». Яким чином Замовник може здійснювати закупівлі за рахунок коштів 2020 рокі згідно з Річним планом, а «здійснювати фінансування – за рахунок коштів 2019 року»? Просимо зобов'язати Замовника вилучити з оголошення, тендерної документації та додатків до неї дискримінаційні вимоги та такі, що суперечать нормам Бюджетного кодексу та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року. Враховуючи встановлені Замовником дискримінаційні умови торгів, Фізична особа-підприємець Тугай В.О. вважає, що може зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), його пропозиція може бути неправомірно відхилена, внаслідок порушення Замовником вимог статей 5, 11, 16, 22, 28 Закону, Конституції України, Господарського та Цивільного кодексів України, що може у подальшому призвести до перевитрачання публічних коштів та визначення переможцем заздалегідь «запланованого» учасника. З метою запобігання можливим зловживанням, приймаючи до уваги, що вищесказані порушення встановленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об'єктивність визначення переможця процедури закупівлі та порушенню учасником та Замовником діючого законодавства, а також захисту своїх прав та законних інтересів, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 3. Визнати дії замовника такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та інших нормативно-правових актів та зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 05.03.2020 №4248.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 19:20

Документи подані скаржником

03 березня 2020 19:35
Скарга диски.pdf
03 березня 2020 19:35
Оплата.pdf

Документи Органу Оскарження

05 березня 2020 19:20
Рішення від 05.03.2020 №4248.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-30-000011 ● 8a919d32745e4e14a10e33003879d2e7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020 17:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
30.03.2020 №70
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.03.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.03.2020 № 70
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9.UA-2020-02-21-000685-c 21.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області надає інформацію щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель (ID моніторингу UA-M-2020-03-30-000011) по закупівлі Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015-30230000-0 (Компакт-диски (CD) з паперовими конвертами та універсальні цифрові диск (DVD) з паперовими конвертами) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-21-000685-с). Тендерний комітет Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області керуючись вимогами: - ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення закупівель за принципом максимальної економії та ефективності; - абзацем 4 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо вимог до розгляду та оцінки тендерних пропозицій, а саме – критеріями оцінки є у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом) для яких існує постійно діючий ринок, - ціна, прийняв рішення № 01-68/69-20 від 10.03.2020 про визначення переможцем закупівлі: Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30230000-0 (Компакт-диски (CD) з паперовими конвертами та універсальні цифрові диск (DVD) з паперовими конвертами). Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-21-000685-c - учасника ТОВ "МЕРКУРІЙ-08", як такого, чия пропозиція за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною. Зокрема, слід відмітити, що пропозиція учасника ТОВ "МЕРКУРІЙ-08" складала 339 840,00 грн. (триста тридцять дев’ять тисяч вісімсот сорок гривень 00 коп.), що на 64 320,00 грн. (шістдесят чотири тисячі триста двадцять гривень 00 коп.) є меншою від пропозиції наступного учасника закупівлі ФОП Романов Олександр Вікторович, який запропонував 404 160,00 грн. (чотириста чотири тисячі сто шістдесят гривень 00 коп.) та на 90 060,00 грн. (дев’яносто тисяч шістдесят гривень 00 коп) є меншою від пропозиції учасника закупівлі ФОП «Довгаль Олексій Юрійович», який запропонував 429 900,00 грн. (чотириста двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.). Таким чином, при укладанні Договору № 25т-20 від 23.03.2020 з переможцем закупівлі: Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30230000-0 (Компакт-диски (CD) з паперовими конвертами та універсальні цифрові диск (DVD) з паперовими конвертами). Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-21-000685-c - учасником ТОВ "МЕРКУРІЙ-08", Тендерний комітет Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» здійснив економію коштів Державного бюджету України у розмірі 64 320,00 грн. (шістдесят чотири тисячі триста двадцять гривень 00 коп.), що свідчить про максимальну економію та максимальну ефективність при проведенні зазначеної процедури закупівлі. На сьогоднішній день Договір № 25т-20 від 23.03.2020 частково виконаний сторонами.

2020-04-06 19:50:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕРКУРІЙ-08" 339 840,00
UAH з ПДВ
339 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП РОМАНОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ 404 160,00
UAH з ПДВ
404 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Довгаль Олексій Юрійович" 429 900,00
UAH з ПДВ
429 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 12:15
Електронний підпис
06 березня 2020 12:02
тендерна пропозиція 1 001.jpg
06 березня 2020 12:02
проект договору с.2 001.jpg
06 березня 2020 12:02
проект договору с.1 001.jpg
06 березня 2020 12:02
проект договору 4 001.jpg
06 березня 2020 12:02
проект договору 3 001.jpg
06 березня 2020 12:02
Гарантія 568-20.zip
06 березня 2020 12:02
ТЗ ALERUS.rar
06 березня 2020 12:02
Статут(копія) зі змінами.rar
06 березня 2020 12:02
оптичний диск DVD-R ALERUS.jpg
06 березня 2020 12:02
код ідентифікаційний.JPG
06 березня 2020 12:02
договір оренди складу.rar
06 березня 2020 12:02
Відомості з ЄДРПОУ 2.jpeg
06 березня 2020 12:02
Відомості з ЄДРПОУ 1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕРКУРІЙ-08"

ФОП РОМАНОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ

ФОП "Довгаль Олексій Юрійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕРКУРІЙ-08"
#39331120
Переможець 339 840,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕРКУРІЙ-08"
#39331120
339 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:01
Звіт про виконання договору укладений
04 січня 2021 19:00
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 10:10
Договір укладений
23 березня 2020 10:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 339 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 640,00 UAH)