Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання за кодом ДК 021-2015 (CPV) : 90910000-9 (Обслуговування димових та вентиляційних каналів)
Очікувана вартість
3 985 056,00 UAH
UA-2020-02-21-000500-c 6a30e7635fff49fa81198acc01f983c8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно п.4 ч. 2 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Згідно ч. 3 ст. 35 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури. Згідно наказу Мінекономрозвитку України № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднюється із зазначенням обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. «12» листопада 2019 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою та оголошено закупівлю «Послуги з прибирання за кодом ДК 021-2015 (CPV) : 90910000-9 (Обслуговування димових та вентиляційних каналів) (Maintenance of smoke and ventilation ducts)» ідентифікатор № UA-2019-11-12-000196-c. Станом на «12» грудня 2019 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому «15» січня 2019 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою та оголошено нову закупівлю «Послуги з прибирання за кодом ДК 021-2015 (CPV): 90910000-9 (Обслуговування димових та вентиляційних каналів) (Maintenance of smoke and ventilation ducts)» ідентифікатор № UA-2020-01-15-000161-b. Проте знову ж таки станом на «15» лютого 2019 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «Послуги з прибирання за кодом ДК 021-2015 (CPV): 90910000-9 (Обслуговування димових та вентиляційних каналів) (Maintenance of smoke and ventilation ducts)» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року. Замовник вирішив закупівлю згідно предмету «Послуги з прибирання за кодом ДК 021-2015 (CPV) : 90910000-9 (Обслуговування димових та вентиляційних каналів) здійснити шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з підстави, що визначена згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 14:04
Оскарження наміру укласти договір: 14 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з прибирання за кодом ДК 021-2015 (CPV) : 90910000-9 (Обслуговування димових та вентиляційних каналів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, Подільський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються в межах отриманих коштів від споживачів послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території та отриманих коштів з бюджету по призначеним пільгам та субсидіям згідно структури тарифу встановленого рішенням органу місцевого самоврядування. Розрахунки проводяться щомісяця не пізніше 15 числа на підставі отриманої Замовником інформації від комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» про суму отриманих коштів на транзитний рахунок Замовника в розрізі структури тарифу за звітний місяць. Оплата наданих послуг за рахунок отриманих з бюджету пільг та субсидій проводиться протягом трьох банківських днів наступних за днем отримання Замовником коштів на поточний рахунок за період в якому призначено дані пільги та субсидії. Розрахунки з Виконавцем можуть здійснюватися через транзитний рахунок комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» або з поточного рахунку Замовника. При надходженні Виконавцю коштів, які перевищують вартість виконаних робіт наданих послуг за поточний Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

21 лютого 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укрбіоекологія"
#34617039
Переможець 3 977 136,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 14:04

Документи

03 березня 2020 14:03
Електронний підпис
03 березня 2020 13:51
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 14:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укрбіоекологія"
#34617039
3 977 136,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 14:03
Електронний підпис
03 березня 2020 13:51
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:36
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 10:17
Договір укладений
23 березня 2020 10:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 960 144,00
UAH (в тому числі ПДВ 660 024,00 UAH)