Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лісозаготівельні послуги (Послуги з видалення дерев та догляду за деревами)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-02-21-000485-b ec6676779c6c468fbc6e43134d07aded
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 14:49
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги


Лісозаготівельні послуги (Послуги з видалення дерев та догляду за деревами)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Лісозаготівельні послуги (Послуги з видалення дерев та догляду за деревами)
Джерело фінансування - місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником після підписання Сторонами акту прийняття - передачі (далі – акт) виконаних послуг (частини послуг) та отримання від Виконавця рахунку на оплату за виконаний обсяг послуг. Акти і рахунки повинні бути належним чином оформленими. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.5 ст.46 Бюджетного кодексу України.У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на реєстраційний рахунок Замовника. Здійснення попередньої оплати не передбачається. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 10:10
Додаток 4 проект договору.doc
21 лютого 2020 10:10
ДОДАТОК №3.docx
21 лютого 2020 10:09
Додаток 2 цінова пропозиція.doc
21 лютого 2020 10:09
Додаток 1 технічні вимоги.doc
21 лютого 2020 10:09
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-000485-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
Дата подання: 12 березня 2020 11:41
щодо рішення тендерного комітету від 11 березня 2020 року
ТОВ "Гарант Естейтс" в особі директора Хабінської Ольги Олександрівни звертається до Вас, з вимогою скасування рішення тендерного комітету від 11 березня 2020 року про відхилення пропозиції ТОВ "Гарант Естейтс" та повторний розгляд про обрання ТОВ "Гарант Естейтс" переможцем закупівлі.

Відповідно до вимог тендерної документації, ТОВ " Гарант Естейтс" було надано технічну специфікацію (згідно додатку 1 ТД) на двох аркушах (без підпису/печатки на одному з них).
Виходячи з умов частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:

«Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах;
технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції;
зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
відсутність (не зазначення) інформації в конкретному документі, якщо дана інформація міститься в іншому документі, який є частиною тендерної пропозиції;
інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст.»

просимо:

- відсутність підпису відповідальної особи та печатки підприємства на одному з аркушів документа вважати формальною (несуттєвою) помилкою
- вимогу щодо підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (згідно додатку 1) вважати підтвердженою
- переглянути своє рішення з приводу дискваліфікації ТОВ "Гарант Естейтс" та винести позитивне рішення так як пропозиція нашого підприємство є найбільш економічно вигідною та відповідає усім критеріям оцінки тендерної документації, а знехтування даними критеріями є прямим порушенням Закону України та тягне за собою кримінальну відповідальність.

В свою чергу ТОВ "Гарант Естейтс" у разі акцепту нашої тендерної пропозиції та укладання Договору з Замовником про поставку товарів згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати всі Технічні вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 10:56
Тендерний комітет відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради розглянувши повторно пропозицію Учасника ТОВ «Гарант Естейтс» дійшов висновку :
- в додатку №1 «Технічна специфікація» Порядок надання послуг зазначені об’єми надання послуг в кількості сімнадцять об’єктів закладів освіти, які учасник повинен погодити та підтвердити свою можливість і готовність виконувати всі технічні вимоги замовника. Однак, учасник ТОВ «Гарант Естейтс» погодив та засвідчив лише частково зазначені об’єми в кількості п’ять об’єктів. Додаток №1 Технічна специфікація, порядок надання послуг не оформлений належним чином.
Відповідно до п.п.1 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Документи, які надаються (завантажуються) у складі тендерної пропозиції, повинні бути відскановані та засвідчені відповідним чином, довідки та гарантійні листи повинні містити вихідний номер та дату. Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з документів, перелічених у цьому розділі, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, з причин невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації».
Тендерний комітет відділу освіти не вважає даний недолік формальною помилкою, оскільки зазначений документ передбачає вимоги, порядок та основне обсяги надання послуг предмета закупівлі, що суттєво впливає на зміст пропозиції;
- щодо твердження ТОВ «Гарант Естейтс» про визнання зазначеної підстави відхилення несуттєвою та вимагає визнання його переможцем, оскільки ТОВ «Гарант Естейтс» вважає, що його пропозиція є найбільш економічно вигідною, тендерний комітет відділу освіти не вважає, що різниця 0,01 грн. є найбільш економічно вигідною, порівняно з пропозицією ФОП Яловенко О.О., яка відповідає всім вимогам тендерної документації.
Крім того, відповідно до ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутись за підтвердженням достовірності інформації, наданої учасником, про відповідність його кваліфікаційним критеріям.

Документи подані скаржником

12 березня 2020 11:41
вимога.PDF

Документи

13 березня 2020 10:56
протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" 238 699,94
UAH з ПДВ
174 899,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 244 000,00
UAH з ПДВ
174 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО" 298 978,20
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МИХАЙЛЕНКО ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ" 255 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МОРОЗОВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 298 550,00
UAH з ПДВ
228 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУД ХАУЗ ПЛЮС 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 17:34
про учасника.PDF
06 березня 2020 17:34
21 виписка з єдр.pdf
06 березня 2020 17:34
про аналогічні договори.PDF
06 березня 2020 17:34
22 витяг з єдр 11.2019.pdf
06 березня 2020 17:34
проект договору.PDF
06 березня 2020 17:34
додаток 1.PDF
06 березня 2020 17:34
про субподряд.PDF
06 березня 2020 17:34
пропозиція.PDF
06 березня 2020 17:34
про санкції.PDF
06 березня 2020 17:34
аналогічні договори.pdf
06 березня 2020 17:34
про підпис.PDF
06 березня 2020 17:34
лист-гарантія.PDF
06 березня 2020 17:34
про довкілля.PDF
06 березня 2020 17:34
рішення власника.PDF
06 березня 2020 17:34
01 Статут.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 14:22
Електронний підпис
16 березня 2020 14:21
Довідки стаття 17.pdf
16 березня 2020 14:21
Dovidka_20055579950310245817.pdf.p7s
16 березня 2020 14:21
Dovidka_20055579950310245817.pdf
07 березня 2020 15:01
Електронний підпис
07 березня 2020 15:00
Довідка шодо субпідряду.pdf
07 березня 2020 14:48
Електронний підпис
07 березня 2020 14:48
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2020 14:44
Електронний підпис
07 березня 2020 14:43
довідка обладнання.pdf
07 березня 2020 14:43
довідка працівники.pdf
07 березня 2020 14:43
Паспорт.pdf
07 березня 2020 14:43
Код.pdf
07 березня 2020 14:43
Витяг з ЄДР 28022020.pdf
07 березня 2020 14:43
Витяг єдиний податок.pdf
07 березня 2020 14:43
стаття 17.pdf
07 березня 2020 14:43
Проект договору.pdf
07 березня 2020 14:43
довідка щодо санкцій.pdf
07 березня 2020 14:43
Довідка шодо субпідряду.pdf
07 березня 2020 14:43
довідка Статут.pdf
07 березня 2020 14:43
Довідка підпис.pdf
07 березня 2020 14:43
Довідка ліцензія.pdf
07 березня 2020 14:43
Відомості про учасника.pdf
07 березня 2020 14:43
Технічне завдання.pdf
07 березня 2020 14:43
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 17:22
Електронний підпис
05 березня 2020 17:21
Електронний підпис
05 березня 2020 17:20
транспорт.PDF
05 березня 2020 17:20
проект договору.PDF
05 березня 2020 17:20
працівники.PDF
05 березня 2020 17:20
лист.PDF
05 березня 2020 17:20
лист гарантія.PDF
05 березня 2020 17:20
лист відгук.PDF
05 березня 2020 17:20
додаток 3.PDF
05 березня 2020 17:20
додаток 2.PDF
05 березня 2020 17:20
додаток 1.PDF
05 березня 2020 17:20
довкілля.PDF
05 березня 2020 17:20
довідка.PDF
05 березня 2020 17:20
довідка з ан.договору.PDF
05 березня 2020 17:19
гарантійний лист.PDF
05 березня 2020 17:19
Аналогічний договір.PDF
05 березня 2020 17:19
Статут.pdf
05 березня 2020 17:19
ПДВ свідоцтво.PDF
05 березня 2020 17:19
Наказ про призначення.pdf
05 березня 2020 17:19
витяг.PDF

Публічні документи

06 березня 2020 22:10
Електронний підпис
06 березня 2020 22:01
9_Довідка статут.pdf
06 березня 2020 22:01
4_Договір оренди техніки.pdf
06 березня 2020 22:01
3_Паспорт.pdf
06 березня 2020 22:01
3_ІПН.pdf
06 березня 2020 22:01
3_Відомість про учасника.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 12:26
Електронний підпис
03 березня 2020 12:19
Паспорт.pdf
03 березня 2020 12:19
Про надання повноважень.pdf
03 березня 2020 12:19
Лист-пояснення..pdf
03 березня 2020 12:19
відг.PDF

Публічні документи

05 березня 2020 09:09
Електронний підпис
05 березня 2020 09:03
Паспорт.pdf
05 березня 2020 09:03
Технічна специфікація.pdf
05 березня 2020 09:03
Пропозиція.pdf
05 березня 2020 09:03
Лист-гарантія.pdf
05 березня 2020 09:03
Проект договору.pdf
05 березня 2020 09:03
Статут.pdf
05 березня 2020 09:03
Лист- гарантія .pdf
05 березня 2020 09:03
Інформаційна довідка.pdf
05 березня 2020 09:03
Довідка.pdf
05 березня 2020 09:03
Довідка..pdf
05 березня 2020 09:03
Довідка...pdf
05 березня 2020 09:03
Довідка про санкції.pdf
05 березня 2020 09:03
Довідка про працівників.pdf
05 березня 2020 09:03
Довідка про обладнання.pdf
05 березня 2020 09:03
Довідка .pdf
05 березня 2020 09:03
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"

ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО"

ФОП "МИХАЙЛЕНКО ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП МОРОЗОВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ БУД ХАУЗ ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
#38394787
Відхилено 174 899,99
UAH з ПДВ
11 березня 2020 16:24
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3266504459
Переможець 174 900,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3266504459
174 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 13:45
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 13:15
договір №34 від 23.03.2020.pdf укладений
23 березня 2020 13:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 174 900,00
UAH