Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15510000-6- Молоко та вершки лот1 -(молоко коров’яче пастеризоване, вміст жиру не менше 2,5%); Лот2(молоко незбиране згущене з цукром - 8,5% жиру)
Очікувана вартість
357 000,00 UAH
UA-2020-02-21-000441-c eb4547ba35e54d639ff954cf402b2418
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 17:00
Очікувана вартість: 357 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Тендерна документація

12 березня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 16:47
ТД від від 12.03.doc
05 березня 2020 15:15
пелелік змін від 05..03.doc
12 березня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 16:47
ТД від від 12.03.doc
05 березня 2020 15:15
ТД від від 05.03.doc
21 лютого 2020 11:40
ТД від .doc
05 березня 2020 15:15
пелелік змін від 05..03.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Що до кількості
Дата подання: 28 лютого 2020 11:40
Дата відповіді: 04 березня 2020 16:58
Добрий день. Кілість продукції у оголошені не відповідає кількості продукції у технічних вимогах за лотом №2. Просимо внести яснісність.
Відповідь: Добрий день , стосовно Вашого запитання, будуть внесені відповідні зміни.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 15510000-6- Молоко та вершки лот1 -(молоко коров’яче пастеризоване, вміст жиру не менше 2,5%)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 264 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 320,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 березня 2020 11:19
Закінчення: 24 березня 2020 11:40
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12000 л
МОЛОКО КОРОВ’ЯЧЕ ПАСТЕРИЗОВАНЕ, ВМІСТ ЖИРУ НЕ МЕНШЕ 2,5%
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінасування - місцевий бюджет, власний бюджет та інші кошти Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВКФ "Агромарін" 261 360,00
UAH з ПДВ
261 360,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД" 264 000,00
UAH з ПДВ
264 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 15:05
Документи переможця
17 березня 2020 13:33
Проект договору.pdf
17 березня 2020 13:33
Технічна частина.pdf
17 березня 2020 13:33
Відповідність.pdf
17 березня 2020 13:33
Кваліфікація 1.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 15:28
1. Комерційна частина.pdf
20 березня 2020 15:28
2. Технічна частина.pdf
20 березня 2020 15:28
Реєстр Технічна частина.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВКФ "Агромарін"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВКФ "Агромарін"
#13925644
Переможець 261 360,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 18:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 18:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВКФ "Агромарін"
#13925644
261 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 10:46
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 12:44
Додаткова 5.pdf зміни до договору
01 березня 2021 12:42
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 11:50
Додаткова 4.pdf зміни до договору
11 січня 2021 11:23
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:41
Додаткова 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:39
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 13:35
Додаткова 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 12:24
Додаткова 1.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 12:19
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 09:22
підписаний контракт укладений
13 квітня 2020 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 61/4 П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 61/4 П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що на майданчику не передбачено можливість дворазового оприлюднення додаткової угоди на підставі ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» ( ч. 6 ст. 41 нової редакції Закону) , а зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди без суми ; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, в даному випадку обрано пункт змін «Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)» через необхідність оприлюднення додаткової угоди вже з сумою на підставі ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» ( ч. 6 ст. 41 нової редакції Закону)
Номер договору про закупівлю: 61/4 П
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, де необхідно зазначити таку саму дату завершення дії як за першим разом. Але через відсутність технічної можливості даного майданчику двічі зазначати таку саму дату завершення дії відповідної угоди, замовником було обрано пункт причини додання змін до договору «зміна сторонніх показників(за для можливості додати суму 20 % угоди)» замість «продовження строку дії договору на наступний рік» для можливості оприлюднення змін до договору відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 61/4 П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 651-654 ЦВК України
Номер договору про закупівлю: 61/4 П
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 112 674,24
UAH (в тому числі ПДВ 18 779,04 UAH)