Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стрічка паперова різна
Очікувана вартість
1 051 141,20 UAH
UA-2020-02-21-000310-c ce6763c6324f4a8a8d56fec867b12a3d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 051 141,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31530 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Секретар тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Дума Олександр з загальних питань, додаткові контактні особи вказані в п. 1.2.3. тендерної документації, тел. +38044-309-73-53, e-mail: pk_tend@uz.gov.ua.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
940 рулон
Стрічка телетайпна 210мм (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
85150 шт
Касова стрічка-квиткова для мобільних терміналів "СПЕККА" (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
85200 шт
Стрічка контрольна для мобільних терміналів (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
68000 шт
Стрічка паперова для реєстраторів розрахункових операцій ширина 57 мм термо (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
11000 шт
Стрічка для касових апаратів (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10000 шт
Стрічка паперова для реєстраторів розрахункових операцій, ширина 37мм (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору . Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 10:53
ТД_129-20_Стрічка паперова різна (3).doc
21 лютого 2020 10:53
проект договору.docx
21 лютого 2020 10:53
Оголошення (3).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Група компаній "Торгсервіс" 1 051 000,00
UAH з ПДВ
1 051 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 16:57
Електронний підпис
10 березня 2020 16:56
Т57 (23м).pdf
10 березня 2020 16:56
Т57 (17м).pdf
10 березня 2020 16:56
Стрічка телетайпна.doc.pdf
10 березня 2020 16:56
Висновок СЕС.pdf
10 березня 2020 16:56
Протокол НР.7Z
10 березня 2020 16:56
Наказ Фролова Ю.М.7Z
10 березня 2020 16:56
Лист для клієнтів.7z
10 березня 2020 16:56
Гарантія 1275-20.7z
10 березня 2020 16:56
Витяг із Статуту.7z
10 березня 2020 16:56
Банківська ліцензія.7z
10 березня 2020 16:56
ТУ ПП.pdf
10 березня 2020 16:56
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 березня 2020 16:56
Т57 (35м) УЗ.pdf
10 березня 2020 16:56
Т57 (25м).pdf
10 березня 2020 16:56
Т37 (19м).pdf
10 березня 2020 16:56
рішення 17 ПП877(1).jpg
10 березня 2020 16:56
пдв.jpg
10 березня 2020 16:56
Наказ Директор.pdf
10 березня 2020 16:56
Лист-згода перс дані.pdf
10 березня 2020 16:56
Лист-відгук.pdf
10 березня 2020 16:56
Лист про довкілля.pdf
10 березня 2020 16:56
Лист підтвердження.pdf
10 березня 2020 16:56
ДСТУ телетайпка.jpg
10 березня 2020 16:56
ДСТУ стр контрольна.jpg
10 березня 2020 16:56
ДСТУ стр кас апарат.jpg
10 березня 2020 16:56
ДСТУ СПЕККА.jpg
10 березня 2020 16:56
ДСТУ РРО 37 мм.jpg
10 березня 2020 16:56
ДСТУ РРО .jpg
10 березня 2020 16:56
Договір УКЗ.pdf
10 березня 2020 16:56
Договір Львівавтодор.pdf
10 березня 2020 16:56
ДОВІДКА ст 17.pdf
10 березня 2020 16:56
Довідка про працівників.pdf
10 березня 2020 16:56
Довідка про МТБ.pdf
10 березня 2020 16:56
ДОВІДКА про договора.pdf
10 березня 2020 16:56
Відомості про учасника.pdf
10 березня 2020 16:56
відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Група компаній "Торгсервіс"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 березня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій