Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
103 400,00 UAH
UA-2020-02-21-000262-c cf2f987da83d4c5dbfef4a6597c557e8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврилюк Ніна Вікторівна

+380432592024 inbox@vna.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький апеляційний суд
Код ЄДРПОУ: 42257550
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 6
Контактна особа: Гаврилюк Ніна Вікторівна
+380432592024
inbox@vna.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 14:43
Очікувана вартість: 103 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 517,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1260 пачка
Папір офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 5-ти (п'яти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткової накладної) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 10:30
Додаток 4 Форма Договір закупівлі.doc
21 лютого 2020 10:30
Кваліфікаційні вимоги папір.PDF
21 лютого 2020 10:30
Додаток 2 Форма цінової пропозиції.doc
21 лютого 2020 10:30
Технічні вимоги папір.PDF
21 лютого 2020 10:30
Оголошення папір.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 10:38
Дата відповіді: 26 лютого 2020 10:02
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Торгова марка або модель не повинна відрізнятись від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації;
2. Учасники закупівлі зобов`язанні вказувати торгову марку та модель запропонованого товару. Без зазначення відповідних моделей та торгових марок пропозиції розглядатися не будуть.
3. Ціна пропозиції повинна включати ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. Якщо учасник не є платником ПДВ, він розраховує ціну пропозиції без ПДВ. ПДВ нараховується відповідно до норм Податкового кодексу України. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію “ціна”. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ.
4. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до бюджетних призначень, визначених у кошторисі, тобто з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності - неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ. Цінова пропозиція учасника не може перевищувати очікувану вартість предмету закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 81 874,80
UAH з ПДВ
81 874,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 99 565,20
UAH з ПДВ
99 565,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" 103 181,40
UAH з ПДВ
103 181,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 16:28
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:24
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:24
ЦП.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 10:53
Xerox Premier-80 от 21.06.2018.pdf
28 лютого 2020 10:53
цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2020 10:53
Свідоцтво ПДВ.pdf
28 лютого 2020 10:53
Протокол.pdf
28 лютого 2020 10:53
Наказ.pdf
28 лютого 2020 10:53
загальні відомості.pdf
28 лютого 2020 10:53
Документи.pdf
28 лютого 2020 10:53
Довідка ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 10:53
Витяг ПДВ Ромус.pdf
28 лютого 2020 10:53
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
28 лютого 2020 10:53
Виписка.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 08:35
технічні_вимоги.pdf
28 лютого 2020 08:35
пропозиція.pdf
28 лютого 2020 08:35
згода_опд.pdf
28 лютого 2020 08:35
код_паспорт.pdf
28 лютого 2020 08:35
витяг_рпєп.pdf
28 лютого 2020 08:35
витяг_єдрпоу.pdf
28 лютого 2020 08:35
виписка_єдрпоу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 81 874,80
UAH з ПДВ
03 березня 2020 16:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 99 565,20
UAH з ПДВ
03 березня 2020 16:47

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

03 березня 2020 16:42
Електронний підпис
03 березня 2020 16:41
Рішення

Документи

03 березня 2020 16:45
Електронний підпис
03 березня 2020 16:44
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
99 565,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 16:45
Електронний підпис
03 березня 2020 16:44
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 12:21
Контракт укладений
06 березня 2020 12:19