Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
103 400,00 UAH
UA-2020-02-21-000262-c ● cf2f987da83d4c5dbfef4a6597c557e8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький апеляційний суд |
Код ЄДРПОУ: | 42257550 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 6 |
Контактна особа: |
Гаврилюк Ніна Вікторівна +380432592024 inbox@vna.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 14:43 |
Очікувана вартість: | 103 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 517,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1260 пачка
Папір офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 5-ти (п'яти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткової накладної) | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 10:30 |
Додаток 4 Форма Договір закупівлі.doc | |
21 лютого 2020 10:30 |
Кваліфікаційні вимоги папір.PDF | |
21 лютого 2020 10:30 |
Додаток 2 Форма цінової пропозиції.doc | |
21 лютого 2020 10:30 |
Технічні вимоги папір.PDF | |
21 лютого 2020 10:30 |
Оголошення папір.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 10:38
Дата відповіді: 26 лютого 2020 10:02
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Торгова марка або модель не повинна відрізнятись від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації;
2. Учасники закупівлі зобов`язанні вказувати торгову марку та модель запропонованого товару. Без зазначення відповідних моделей та торгових марок пропозиції розглядатися не будуть.
3. Ціна пропозиції повинна включати ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. Якщо учасник не є платником ПДВ, він розраховує ціну пропозиції без ПДВ. ПДВ нараховується відповідно до норм Податкового кодексу України. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію “ціна”. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ.
4. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до бюджетних призначень, визначених у кошторисі, тобто з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності - неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ. Цінова пропозиція учасника не може перевищувати очікувану вартість предмету закупівлі.
2. Учасники закупівлі зобов`язанні вказувати торгову марку та модель запропонованого товару. Без зазначення відповідних моделей та торгових марок пропозиції розглядатися не будуть.
3. Ціна пропозиції повинна включати ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. Якщо учасник не є платником ПДВ, він розраховує ціну пропозиції без ПДВ. ПДВ нараховується відповідно до норм Податкового кодексу України. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію “ціна”. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ.
4. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до бюджетних призначень, визначених у кошторисі, тобто з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності - неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ. Цінова пропозиція учасника не може перевищувати очікувану вартість предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
81 874,80
UAH з ПДВ
|
81 874,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
99 565,20
UAH з ПДВ
|
99 565,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" |
103 181,40
UAH з ПДВ
|
103 181,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
81 874,80
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 16:42
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
99 565,20
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2020 12:21
|
Контракт | укладений |
06 березня 2020 12:19
|