Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А3
Очікувана вартість
330 044,00 UAH
UA-2020-02-21-000230-c ● 68f3ff1660134fd68a02149941428282
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Ісаєва Олена Сергіївна (048) 727-27-62 ontvm5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 330 044,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 650,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Джерело фінансування: власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2860 пач.
Папір А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2020 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2020 16:54 |
7.3 Проект договору на 2020 рік.doc | |
14 травня 2020 16:54 |
7.2 ТД Папір А3 - ЗМІНИ 4.doc | |
14 травня 2020 16:54 |
7.1 Протокол щодо внесення змін 4.doc |
14 травня 2020 16:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
14 травня 2020 16:54 |
7.3 Проект договору на 2020 рік.doc
|
||||||||||||
14 травня 2020 16:54 |
7.2 ТД Папір А3 - ЗМІНИ 4.doc
|
||||||||||||
14 травня 2020 16:54 |
7.1 Протокол щодо внесення змін 4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-21-000230-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 28 квітня 2020 15:34
Повідомляємо Замовника, що очікуванна вартість закупівлі, а саме : 330 315 грн без ПДВ,( 396 378 грн з ПДВ),.таким чином враховуючи кількість паперу 3050 пач,маємо що пачка паперу формату А3(щильність-80гр) ,за очікуванною вартістю складає 129 грн.96 коп. Зазначаємо,що ані виробники, ані інші постачальники паперу не мають можливості постачання папреру А3(щильність-80гр) , за ціною 129гр.96коп за пачку з ПДВ . Інформацію відповідно актуальної ціни на папер формату А3(щильність-80гр) ,можливо отримати, наприклад з Prozorro Market,з якої вбачається ,що ціна на папір формату А3(щильність-80гр) коливається від 164 грн до 189 грн за пачку. Тому, Вимгаємо зменшити кількість паперу ,або збільшити очікувану вартість закупівлі.
Повідомляємо Замовника, що очікуванна вартість закупівлі, а саме : 330 315 грн без ПДВ,( 396 378 грн з ПДВ),.таким чином враховуючи кількість паперу 3050 пач,маємо що пачка паперу формату А3(щильність-80гр) ,за очікуванною вартістю складає 129 грн.96 коп. Зазначаємо,що ані виробники, ані інші постачальники паперу не мають можливості постачання папреру А3(щильність-80гр) , за ціною 129гр.96коп за пачку з ПДВ . Інформацію відповідно актуальної ціни на папер формату А3(щильність-80гр) ,можливо отримати, наприклад з Prozorro Market,з якої вбачається ,що ціна на папір формату А3(щильність-80гр) коливається від 164 грн до 189 грн за пачку. Тому, Вимгаємо зменшити кількість паперу ,або збільшити очікувану вартість закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 квітня 2020 11:17
Доброго дня, шановний учасник.
Ваша вимога прийнята до уваги, у разі можливості будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Ваша вимога прийнята до уваги, у разі можливості будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Інформація про відміну
Дата відміни
26 травня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій