Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги по охороні територій кладовищ, утримання та обслуговування виконавцем ручної тривожної сигналізації, технічний контроль патрулювання МКП "Історико-культурний заповідник «Кладовища по вул. Зеленій"
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2020-02-20-003829-b aa1bb8d8dbd941fa94423eddfb7ca095
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Олеся Вікторівна

+380372527461 mkpzapovednik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Історико-культурний заповідник "Кладовища по вул. Зеленій"
Код ЄДРПОУ: 21434004
Місцезнаходження: 58003, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Кишинівська, 1
Контактна особа: Бойчук Олеся Вікторівна
+380372527461
mkpzapovednik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 21:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 22:00
Очікувана вартість: 1 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги по охороні територій кладовищ, утримання та обслуговування виконавцем ручної тривожної сигналізації, технічний контроль патрулювання МКП "Історико-культурний заповідник «Кладовища по вул. Зеленій"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Кишинівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
умови оплати: 20%
погодження з умовами оплати: 20%
не погодження з умовами оплати: 0%
20 лютого 2020 21:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 21:43
Розрах МКП 2020р.- 3поста.doc
20 лютого 2020 21:43
Протокол МКП 2020р. (1).doc
20 лютого 2020 21:43
проект договору 2020.doc
20 лютого 2020 21:43
ТД охорона 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 25 лютого 2020 16:00
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:03
Шановний Замовнику, пп.4 п.4 "Вихідні дані для надання послуг", Технічних, якісних, кількісних та інших вимог до закупівлі передбачено наступне: - облаштування, утримання і обслуговування виконавцем на об’єктах власного пункту відеоспостереження (забезпечити роутером для прийому відеосигналу через інтернет-мережу та монітором від 32-х дюймів) Поясніть чому саме такого розміру має бути монітор і як це впливає на здійснення відеоспостереження?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: на території Об'єкту встановлено 32 відеокамери. Тому для якісного зображення відео та ефективного реагування необхідно монітор не менше 32-х дюймів
Технічне завдання
Дата подання: 25 лютого 2020 16:08
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:05
Шановний Замовнику, в пп.5.2 п.5 Технічних, якісних, кількісних та інших вимог до закупівлі передбачається -наявність власної технічної бази (транспорт швидкого реагування, технічних засобів охоронного призначення) в м. Чернівці або в Чернівецькій області (з наданням сканкопії відповідних підтверджуючих документів та технічних паспортів). Чи перебдачаєте Ви залучення орендного транспорту і чому наявність останнього необхідна саме в м. Чернівці або в Чернівецькій області? Адже у разі перемоги в закупівлі, за відсутності транспорту на цій території, він може бути направлений в м. Чернівці задля виконання умов договору
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно читайте тендерну документацію!!! Тендерна документація - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
- довідка, складена у вигляді таблиці, про наявність у учасника матеріально-технічної бази з наданням фотокопій транспортних засобів, а також фотокопії технічних паспортів, документів, підтверджуючих право власності або оренди;
Досвід роботи на ринку послуг з охорони не менше трьох років в даному регіоні. Чи не здається Вам, що працюючи на ринку охоронних послуг (фізична охорона) за відсутності транспорту в регіоні неможливо
Технічні вимоги
Дата подання: 25 лютого 2020 16:15
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:08
Шановний Замовнику, залишається незрозумілим формулювання, наведене в пп.5.2 п.5 Технічних, якісних, кількісних та інших вимог до закупівлі - "щозмінний фізичний контроль за якістю здійснення охорони". Що Ви мали на увазі під цим формулюванням?
Відповідь: З метою належної роботи персоналу охорони та якісного надання охоронних послуг є необхідність спільного періодичного контролю керівним складом Виконавця, групою швидкого реагування Виконавця, а також при залученні представників Замовника (фізичний контроль), а керівним складом Виконавця - щозмінний контроль
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-20-003829-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 24 лютого 2020 13:58
Дискримінаційна вимога повинно бути видалено з ТД
Шановний Замовнику!
Встановлюючи вимогу щодо погодження учасників на умови оплати їх роботи, а саме Умови оплати: відстрочка платежу на термін 161 день і більше та надаючи ціьому крітерію оцінки питому вагу у 0,2 Ви цім лякаєте потенційних учасників, окрім того учасника, до якого не буде встановлюватися у договорі про закупівлю таких умов оплати (Учасник з Вашею преференцією). Відстрочка платежу на термін більше ніж півроку змушує виконавців працювати безоплатно протягом півроку, що дорівнює наданню виконавцем Замовнику безвідсоткового кредиту на строк більше (й не визначено на скількі більше) 161 день. Субєкти охоронних послуг не є банківськими чи кредитними, позичальними установами та не мають на це відповідної ліцензії Національного банку України. Вимагаємо виддалити вимогу тендерної документації: Умови оплати: відстрочка платежу на термін 161 день і більше та не маючий відношення до якості коефіціент з питомою вагою 0,2 з критеріїв оцінки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2020 17:09
ст.22 п.2-9 ЗУ Про публічні закупівлі "Тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв...", ст22 п. 3 ЗУ Про публічні закупівлі "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити" Ст. 28 "Розгляд та оцінка тендерних пропозицій" передбачає, що у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер критеріями оцінки є ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати....." В нашому випадку закупівля охоронних послуг має спеціалізований характер. Оплата таких послуг проводиться за кошти міського бюджету - тому критеріями оцінки нами були визначені ціна та умови оплати. Проектом договору також передбачено, що розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування наданих послуг на свій реєстраційний рахунок."
Тендерною документацією передбачається максимальний термін 161 день і більше відстрочки платежу, що для оцінки становить 0,2. Учасник вправі не погодитися з таким терміном відстрочки і вказати свій термін, менший за вказаний, це означатиме зменшення питомої ваги критерію умови оплати

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 22:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ЛІГОР СІК`ЮРІТІ ЛЮКС 953 264,00
UAH з ПДВ
953 264,00
UAH з ПДВ
1.25 762 611.20 Документи

Публічні документи

06 березня 2020 13:33
Електронний підпис
06 березня 2020 13:12
Електронний підпис
05 березня 2020 12:49
Електронний підпис
05 березня 2020 12:46
46.Витяг ЄДРПОУ.pdf
05 березня 2020 12:46
44.Лист-гарантія санкції.jpg
05 березня 2020 12:46
41.Довідка довкілля.jpg
05 березня 2020 12:46
37.Шеврон ЛІГОР..jpg
05 березня 2020 12:46
36.Тех. вимоги Учасника.pdf
05 березня 2020 12:46
35.Журнал пож. безпека.pdf
05 березня 2020 12:46
34.Журнал охорона праці.pdf
05 березня 2020 12:46
32. Ліцензія ЛІГОР.jpg
05 березня 2020 12:45
28.Проект договору 2020..pdf
05 березня 2020 12:45
27.Свідоцтво податк..pdf
05 березня 2020 12:45
24.Довідка інтерес.jpg
05 березня 2020 12:45
21.Договір МКП 3 з Актами.pdf
05 березня 2020 12:45
20.Договір МКП 14 з Актами.pdf
05 березня 2020 12:45
19.2.Лист-відгук МКП _9.jpg
05 березня 2020 12:45
19.1.Лист-відгук МКП _8.jpg
05 березня 2020 12:45
16.Довідка про персонал.pdf
05 березня 2020 12:45
15.Фотогр. тр. засобів.pdf
05 березня 2020 12:45
14.Тех.паспорти.pdf
05 березня 2020 12:45
10.Статут стара ред..pdf
05 березня 2020 12:45
9.Статут.pdf
05 березня 2020 12:45
8.Рішення зборів.pdf
05 березня 2020 12:45
7.Паспорт директора.pdf
05 березня 2020 12:45
7.Довідка МВС директор.jpg
05 березня 2020 12:45
6. Директор.Наказ 1.jpg
05 березня 2020 12:45
5. Наказ підпис.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛІГОР СІК`ЮРІТІ ЛЮКС

Інформація про відміну

Дата відміни
06 березня 2020 22:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій