Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проектори за кодом ДК 021:2015 38650000-6 - Фотографічне обладнання
Очікувана вартість
2 584 000,00 UAH
UA-2020-02-20-003816-b ● 515e8f70025e42f992075af925574b72
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Маріупольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142862 |
Вебсайт: | http://mariupolosvita.wixsite.com/0629 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 70 |
Контактна особа: |
Тетяна Харіна +380977119482 zakupki_deposvity@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 21:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2020 13:47 |
Очікувана вартість: | 2 584 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
152 штуки
Проектори за кодом ДК 021:2015 38650000-6 - Фотографічне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Миру 70 (Фактичне місце поставки згідно Додатку 1 (Дислокація) до технічного завдання).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2020 09:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2020 09:46 |
Протокол № 21.pdf | |
04 березня 2020 09:46 |
Перелік змін.docx | |
04 березня 2020 09:46 |
ТД Проектор зі змінами.doc |
04 березня 2020 09:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 березня 2020 09:46 |
Протокол № 21.pdf
|
||||||
04 березня 2020 09:46 |
Перелік змін.docx
|
||||||
04 березня 2020 09:46 |
ТД Проектор зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ознаки обмеження конкуренції
Дата подання: 21 лютого 2020 10:31
Дата відповіді: 24 лютого 2020 13:14
Шановний Замовнику!
Вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачаємо, що процедура публічної закупівлі містить ознаки штучного обмеження конкуренції.
Технічні характеристики товару, що закуповується відповідають лише одній моделі проекторів, що офіційно присутні на ринку України, а саме
Epson EB-X400 (http://epson.ua/catalog/projectors/epson-eb-x400/?page=characteristics)
Еквівалентів цього проектора просто не існує, а значить технічні вимоги до товару в закупівлі UA-2020-02-20-003816-b є дискримінаційними та такими, що штучно обмежують конкуренцію.
Водночас, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Порушення цих вимог Закону України "Про публічні закупівлі" створює підстави для оскарження закупівлі до Антимонопольного Комітету України.
Просимо навести приклад хоча б одної моделі проектора окрім Epson EB-X400, яка б відповідала технічним вимогам, зазначеним в тендерній документації у закупівлі UA-2020-02-20-003816-b.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Вашу увагу! Дане питання буде опрацьовано тендерним комітетом та для уточнення технічних характеристик товару що закуповується, буде внесено зміни до тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:40
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:40
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Вашу увагу!
1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма тендерної пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Додатку №3 «Технічне завдання». Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.
1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма тендерної пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Додатку №3 «Технічне завдання». Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.
Документація
Дата подання: 21 лютого 2020 15:00
Дата відповіді: 21 лютого 2020 15:13
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі.Щодо Вашого запитання: до вартості товару входить вартість монтажу проектора на стелю з прокладанням кабелю живлення та відеосигналу у кабель-канал, налаштування та матеріали (стельове кріплення для проектора з регулюванням висоти, кабель відеосигналу (15м.), кабель живлення (15м.), кабель-канал (15м.)). Читайте, будь ласка, уважно технічне завдання закупівлі, там все чітко прописано.
Технічне завдання
Дата подання: 23 лютого 2020 11:04
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:48
Шановний замовник ! Чи допускаються в розгляд до тендеру моделі проекторів в яких деякі вказані Вами характеристикі будуть гірші ніж ви потребуєте, але інші виші ?
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Вашу увагу! Основні характеристики запропанованого товару мають відповідати Додатку №3 "Технічне завдання". Але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
Технічне завдання*
Дата подання: 23 лютого 2020 11:10
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:48
Шановний замовник ! Чи допускаються в розгляд до тендеру моделі проекторів в яких деякі вказані Вами характеристикі будуть гірші ніж вказані в ТЗ, але інші вище*
?
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Вашу увагу! Основні характеристики запропанованого товару мають відповідати Додатку №3 "Технічне завдання". Але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2020 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Азов-Арсенал" |
2 523 868,80
UAH з ПДВ
|
2 446 166,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" |
2 510 548,80
UAH з ПДВ
|
2 470 238,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
2 553 600,00
UAH з ПДВ
|
2 478 815,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
2 556 792,00
UAH з ПДВ
|
2 478 816,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Козакевич Іван Васильович |
2 568 800,00
UAH з ПДВ
|
2 568 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Азов-Арсенал" #32320793 |
Переможець |
2 446 166,40
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 11:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 19:43
|
4. Звіт (проектори НУШ).pdf | укладений |
04 січня 2021 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2020 14:49
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 14:48
|
Повідомлення про зміни у договорі.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2020 11:23
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2020 10:43
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2020 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 09:47
|
Договор №3865П.pdf | укладений |
01 квітня 2020 09:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 3865П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 3865П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |