Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект дошок, фліпчарт магнітно-маркерний, за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
1 216 000,00 UAH
UA-2020-02-20-003799-b 1dbfc87e10ef4e9f9503eb776637c880
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Харіна

+380977119482 zakupki_deposvity@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142862
Вебсайт: http://mariupolosvita.wixsite.com/0629
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 70
Контактна особа: Тетяна Харіна
+380977119482
zakupki_deposvity@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 20:53
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 14:39
Очікувана вартість: 1 216 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Кількість поставки товарів:
Комплект дошок – 152 компл. Фліпчарт магнітно-маркерний – 152 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
152 комплект
Комплект дошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Миру 70 (Фактичне місце поставки згідно Додатку 1 (Дислокація) до технічного завдання).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
152 штуки
Фліпчарт магнітно-маркерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Миру 70 (Фактичне місце поставки згідно Додатку 1 (Дислокація) до технічного завдання).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 20:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 20:53
ТД_Доски_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Техничні вимоги
Дата подання: 25 лютого 2020 12:45
Дата відповіді: 27 лютого 2020 12:06
Для коректного прорахунку прошу Вас уточнити які саме поверхні мають бути для письма маркером, а які для письма крейдою. Поверхня має бути лакованою чи керамічною? Пропонуємо Вам розглянути наступний варіант розміщення поверхонь: Дошка-триптіх 100х150/300 см Центральну частину (100х150 см) дошки виконати для письма маркером з керамічною поверхнею – таким чином Ви зможете проектувати зображення з проектора на цю поверхню і заощадите на придбанні екрану. Бокові поверхні (100х75) для письма крейдою (зелені), лакована матова поверхня з обох боків. З проекційних екранів Ви роздивляєтесь: EMPR2020 - Екран настінний у форматі 1:1, висота і ширина екрану 199х199 см. Плоска поверхня екрана, матеріал білий, матовий, з темною зворотною стороною. Чорна окантовка по краях екрану шириною 2,5 см - для кращого контрасту. Потужний пружинний механізм забезпечує легке висунення екрану. Висота регулюється завдяки системі блокування. Призначені для середніх і невеликих приміщень. Легко монтується на стіні або стелі. ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Дякуємо за Ваше питання! Уточнення щодо поверхні дошки під крейду або маркер - центральна частина та внутрішня сторона бокових частин - магнітно-крейдова, зовнішня сторона бокових частин - для маркера. Весь товар повинен відповідати вимогам Додатку №3 Технічне завдання.
монтаж
Дата подання: 25 лютого 2020 13:44
Дата відповіді: 26 лютого 2020 09:48
Добрий день, чи є умова монтажу дошок обов'язковою?
Відповідь: Доброго дня, Дякуємо за Вашу увагу! Відповідно до додатку №3 Технічне завдання Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування (транспортом постачальника), завантаження, розвантаження, занос в приміщення кожного закладу, монтаж та інших витрат, визначених законодавством (надати лист в довільній формі).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОЛОВКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА " 878 560,00
UAH з ПДВ
878 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 907 440,00
UAH з ПДВ
907 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 1 089 384,00
UAH з ПДВ
999 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 1 208 400,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 10:50
Електронний підпис

Публічні документи

10 березня 2020 14:36
Електронний підпис
10 березня 2020 14:34
1-Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2020 14:34
8-Відомості про учасника.pdf
10 березня 2020 14:34
6_Установчі документи.pdf
10 березня 2020 14:34
10_Аналогічні договори.pdf
10 березня 2020 14:34
14_Фінансова звітність.pdf
10 березня 2020 14:34
11 Декларація якості.pdf
10 березня 2020 14:34
7-ГЛ_захист довкілля.pdf
10 березня 2020 14:34
12-Довідка_стаття 17.pdf
10 березня 2020 14:34
15-Довідка_субпідрядники.pdf
10 березня 2020 14:34
13-Сертифікати.pdf
10 березня 2020 14:34
4-ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 14:52
Електронний підпис
20 березня 2020 14:50
ДФС.pdf
20 березня 2020 14:50
Довідки по ст.17.pdf
20 березня 2020 14:50
Довідка про банкрутство.pdf
20 березня 2020 14:50
Dovidka_20073458350220873625.pdf.p7s
20 березня 2020 14:50
Dovidka_20073458350220873625.pdf
06 березня 2020 15:29
Електронний підпис
06 березня 2020 15:23
23 Лист про продовження.pdf
06 березня 2020 15:23
22 Фін.звіт.pdf
06 березня 2020 15:23
21 Наявність обладнання.pdf
06 березня 2020 15:23
18 Проект договору.pdf
06 березня 2020 15:23
17 Фото.pdf
06 березня 2020 15:23
16 Декларація якості.pdf
06 березня 2020 15:23
14 Висновок СЕС дошки.PDF
06 березня 2020 15:23
13 Лист про послуги.pdf
06 березня 2020 15:23
12 Порівняльна таблиця.pdf
06 березня 2020 15:23
11 Тех. характеристики.pdf
06 березня 2020 15:23
10 Тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2020 15:23
9 ЛГ про санкції.pdf
06 березня 2020 15:23
8 Довідки по ст.17.pdf
06 березня 2020 15:23
7 Витяг ПДВ (оригінал).PDF
06 березня 2020 15:23
6 Виписка ЄДР.PDF
06 березня 2020 15:23
5.2 Статут.pdf
06 березня 2020 15:23
5.1 Протоколи, накази.pdf
06 березня 2020 15:23
3.1 ІПН Сідельник.pdf
06 березня 2020 15:23
3 Паспорт Сідельник О.Ю..pdf
06 березня 2020 15:23
2 Відомості про учасника.pdf
06 березня 2020 15:23
1.4 Видаткова накладна.PDF

Публічні документи

10 березня 2020 13:33
Електронний підпис
10 березня 2020 12:15
Електронний підпис
10 березня 2020 12:14
Технічна специфікація.pdf
10 березня 2020 12:14
Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2020 12:14
Установчі док..pdf
10 березня 2020 12:14
ДИСЛОКАЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОЛОВКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГОЛОВКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА "
#2918510367
Відхилено 878 560,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 15:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
Відхилено 907 440,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 10:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 999 994,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 11:53

Документи

17 березня 2020 15:59
Електронний підпис
17 березня 2020 15:58
Протокол № 28.pdf
11 березня 2020 15:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414

№ рішення у справі

70/33-р/к

Дата рішення у справі

09.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

19 березня 2020 10:15
Електронний підпис
19 березня 2020 09:38
Протокол № 29.pdf
17 березня 2020 15:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
999 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:24
2. Звіт (комплект дошок НУШ).pdf укладений
04 січня 2021 16:23
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2020 11:33
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 11:31
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 11:07
Договор № 3019Д.pdf укладений
07 квітня 2020 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 3019Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 999 992,80
UAH (в тому числі ПДВ 166 665,47 UAH)