Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункційний пристрій
Очікувана вартість
68 000,00 UAH
UA-2020-02-20-003688-b 6ced25c8cd0347eba17d776b2659dd2c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Шарабан

+380501756243 02215466@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОГО ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНОГО ЗАПОВІДНИКА У М. СВЯТОГІРСЬКУ"
Код ЄДРПОУ: 02215466
Місцезнаходження: 84130, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, м. Святогірськ, вул. Зарічна, буд. 3, корпус 20
Контактна особа: Світлана Шарабан
+380501756243
02215466@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 18:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 19:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 19:15
Очікувана вартість: 68 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Додаток до річного плану закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
БФП Xerox VersaLink C7030 (пристрій та додатковий лоток с тумбою (для підлоги)/520 аркушів/А3/256 gsm)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, Святогірськ, Зарічна, 3, корпус 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після доставки товару замовнику, налаштування та надання офіційної гарантії на поставлене обладнання на підставі підписаної обома сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:39
Дата відповіді: 24 лютого 2020 12:29
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! 1. Замовник визначився з параметрами, необхідними для товару, який є предметом даної закупівлі, що відображено в Додатку 2 до оголошення. Також, Замовник вказав необхідні технічні характеристики та виробника. Важливо! Технічні та якісні вимоги (технічні характеристики, гарантія тощо) мають бути не нижчими за визначені в тендерній документації. 2. В тендерній документації, зокрема, в формі Попередньої цінової пропозиції (Додаток 1) та в Специфікації проекту договору (Додаток 4) вказана повна назва моделі та комплектація. Є вимога надати дані форми заповненими та засвідченими уповноваженою особою. Недотримання даної вимоги буде розцінюватися як невідповідність умовам тендерної документації. Тож, всі учасники закупівлі будуть мати доступ до даної інформації та ПРИНЦИП ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ буде дотриманий. 3. Замовник не уповноважений допускати, чи не допускати до участі суб'єктів підприємницької діяльності. Замовника цікавить остаточна цінова пропозиція з усіма податками та зборами, та доставкою товару на адресу Замовника (згідно тендерної документації та проекту договору), включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ. Кожен учасник надає свою остаточну ціну (платник ПДВ - ціну з ПДВ, неплатник ПДВ - ціну без ПДВ).
Документація
Дата подання: 21 лютого 2020 13:51
Дата відповіді: 24 лютого 2020 12:29
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Дякуємо за звернення! В тендерній документації, зокрема в оголошенні п. 10.2. та в проекті договору (п. 2.4.) вказано, хто, згідно тендерної документації, здійснює налаштування, запуск тощо поставленого обладнання, та умови підписання видаткової накладної.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 19:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 64 026,00
UAH з ПДВ
64 026,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 08:31
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:36
17 Аналогічний договір.pdf
26 лютого 2020 16:36
18 Видаткова накладна.pdf
26 лютого 2020 16:36
22 Лист від виробника.pdf
26 лютого 2020 16:36
11 Проєкт договору.pdf
26 лютого 2020 16:36
2 Витяг ЄДРПОУ 2020.pdf
26 лютого 2020 16:36
7 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
Переможець 64 026,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 15:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978

№ рішення у справі

70/69-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

03 березня 2020 15:35
Електронний підпис
03 березня 2020 15:33
Протокол 24.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
64 026,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 15:35
Електронний підпис
03 березня 2020 15:33
Протокол 24.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 14:45
Договір № 18-20_БФП.pdf укладений
24 березня 2020 14:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 64 026,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 671,00 UAH)