Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
229 144,40 UAH
UA-2020-02-20-003683-b 366efbafd88f4bc09154d9dcb9a4f221
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Горб

+380542779119
+380997408785
trksumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (філія публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Сумська регіональна дирекція»)
Код ЄДРПОУ: 40020661
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Петропавлівська, 125
Контактна особа: Лариса Горб
+380542779119,+380997408785
trksumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 19:30
Початок аукціону: 10 березня 2020 14:12
Очікувана вартість: 229 144,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 291,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Петропавлівська, 125
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 18:40
Зразок 1-3.pdf
20 лютого 2020 18:40
Додаток 1.pdf
20 лютого 2020 18:40
Додаток 2.pdf
20 лютого 2020 18:40
Додаток 4.pdf
20 лютого 2020 18:40
Додаток 3.pdf
20 лютого 2020 18:40
ТД Послуги з прибирання.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-20-003683-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПНВКФ "АРС", Код ЄДРПОУ:37845557
Дата подання: 17 березня 2020 16:33
Про скасування рішення про визначення переможця
Про скасування рішення про визначення переможця

Тендерному комітету філії ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Сумська регіональна дирекція» ВИМОГА Відповідно до протоколу №15 від 12.03.2020 року переможцем торгів визнано ТОВ «Клін Сіті Сервіс», тендерна пропозиція якого, на думку членів тендерного комітету, відповідає вимогам статей 16 і 17 Закону України «Про публічні закупівлі». На нашу ж думку, дане рішення було прийнято поспішно та з грубим порушенням чинного законодавства, а тому з ним не можна погодитись, виходячи з наступного. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. ЩОДО НАЯВНОСТІ ПІДСТАВ, ЗАЗНАЧЕНИХ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ Відповідно до п. 9 ч. 1 статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Відповідно до п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі повинна міститися інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій). У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. В нашому конкретному випадку засновниками ТОВ «Клін Сіті Сервіс» є фізична особа Мимрік Анастасія Ігорівна та юридична особа ТОВ «Смарт Сіті Груп». За таких обставин в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань має бути інформація не тільки про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи ТОВ «Клін Сіті Сервіс» - фізичну особу Мимрік А.І., а і про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи ТОВ «Смарт Сіті Груп», яке є засновником ТОВ «Клін Сіті Сервіс», а саме фізичної чи фізичних осіб. Статтею 64 1 Господарського кодексу України встановлено, що підприємства, крім державних та комунальних підприємств, зобов'язані встановлювати свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера), регулярно оновлювати і зберігати інформацію про нього та надавати її державному реєстратору у випадках та в обсязі, передбачених законом. Відповідно до статті 1 Закону України від 15.05.2003 N 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (далі - Закон про реєстрацію) термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Але, така інформація в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, на жаль, …відсутня, як відсутня в ЄДР і відмітка про причину відсутності таких даних. Вказана інформація є відкритою, а тому замовник …не просить в учасника будь-яких пояснень (роз’яснень) та оновлених довідок з ЄДР, а самостійно перевіряє її шляхом пошуку на сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. Ми інформації про бенефіціарного власника (контролера) ТОВ «Клін Сіті Сервіс» в ЄДР не знайшли, як не знайшли інформацію і про бенефіціарного власника (контролера) засновника ТОВ «Клін Сіті Сервіс» юридичної особи ТОВ «Смарт Сіті Груп». А відсутність такої інформації є нічим іншим, як порушенням ч. 1 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», а тому замовник не вправі, а…. зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника, адже це пряма норма Закону. ! ! ! ! ! ! ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, УСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 16 ЗАКОНУ Відповідно до п.2 додатку 1 тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник мав надати за пiдписом керiвника учасника та завiрену печаткою суб'скта господарської дiяльностi (у разi наявностi) довiдку про декiлька аналогiчних договорiв, ранiше укладених протягом трьох попереднiх poків (2017-2019), iз зазначенням предмету договору, найменування замовника, його мiсцезнаходження, достовiрних номерів телефонiв замовника за вiдповiдним договором, року виконання та вiдомостей про виконання таких договорiв у виглядi таблиці. При цьому довiдка має бути пiдтверджена наданням сканованих оригiналiв (не менше трьох) договорiв, зазначених у таблицi, та aктів прийому - передачi наданих послуг за цими договорами. ТОВ «Клін Сіті Сервіс» була надана довідка про аналогічні договори – один за 2018 рік та два за 2019 рік, але в ній не зазначено про їх виконання чи не виконання, хоча така вимога замовником передбачена у тендерній документації. Не підтверджено таким учасником про виконання вказаних у довідці договорів і актами наданих послуг. Так, учасник вказав у довідці 3 договори. Перший №13 від 16.08.2019 року, укладений з Волинською регіональною дирекцією до 31.12.2019 року на суму 56999.50 грн. До тендерної пропозиції надані копії не всіх, а лише трьох актів, а саме, № 27 від 01.10.2019 року на суму 12597.72 грн., № 28 від 31.10.2019 року на суму 12597.72 грн. та № 30 від 30.11.2019 року на суму 12597.72 грн., а всього на суму 37793.16 грн. Акти за інші місяці на суму 19206.34 грн. відсутні. Другий договір № 4 від 18.02.2019 року, укладений з Вінницькою регіональною дирекцією «Вінтера» на суму 138349.75 грн. На підтвердження його виконання учасник надав акти на суму 12577.25 грн. кожний, а саме, №8 від 25.04.2019 року, № 13 від 18.06.2019 року, № 14 від 05.08.2019 року, № 15 від 01.08.2019 року, № 16 від 04.09.2019 року, № 17 від 08.10.2019 року, № 43 від 07.11.2019 року, № 44 від 02.12.2019 року, № 45 від 16.12.2019 року на загальну суму 113195.25 грн. Учасником не надано актів за інші місяці на суму 25154.50 грн. Третій договір №1 від 28.09.2018 року, укладений з Запорізькою регіональною дирекцією на суму 68985.00 грн. На підтвердження його виконання надані два акти №1 від 31.10.2018 року на суму 22995.00 грн. та № 3 від 20.12.2018 року на суму 22995.00 грн. Не надано акту за ще один місяць та не підтверджено виконання договору на суму 22995.00 грн. Як бачимо відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону Замовник вимагав від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, але такого підтвердження учасником не надано. А це є ні чим іншим, як підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника. ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В тендерній документації п.5.9 замовник вимагає надати калькуляцію вартості послуг, яка повинна бути обґрунтованою і розрахованою, згідно з діючими на даний час нормативними документами, з обов’язковим зазначенням кількості працівників, яких необхідно залучити до роботи відповідно до нормативів, їх заробітну плату, яка повинна бути не нижче мінімальної, доплати, нарахування, витрати на миючі та дезінфікуючі засоби, витратні матеріали, які забезпечує виконавець. Тобто в даному випадку замовник передбачав надання послуг саме штатними працівниками учасника, а не особами, залученими учасником до роботи на умовах цивільно-правових договорів. Надана ж учасником ТОВ «Клін Сіті Сервіс» калькуляція передбачає надання послуг відповідно до договорів ЦПХ (3 особи, мінімальна заробітна плата по 4723.00грн., нарахування ЄСВ 22%). Доплати за прибирання туалетів, відпускні в розрахунку не передбачено, що, на нашу думку є не дотриманням учасником вимоги замовника, а отже не відповідає умовам тендерної документації, що є ще однією вагомою підставою для відхилення тендерної пропозиції. Ми вважаємо, що ознайомившись з нашою обгрунтованою вимогою,тендерний комітет скасує своє поспішне та незаконне рішення про визначення переможця, та відповідно убезпечить себе від подальших оскаржень протиправних дій до компетентних органів. На підставі викладеного, ВИМАГАЄМО: Cкасувати рішення про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «Клін Сіті Сервіс». З повагою, Директор ТОВ «ПНВКФ «АРС» І.О.Павленко 17.03.2020 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2020 16:31
Філія публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Сумська регіональна дирекція» на ВИМОГУ «Про скасування рішення про визначення переможця» від 17.03.2020 повідомляє наступне:
Тендерна пропозиція учасника, який визнаний переможцем торгів - ТОВ «Клін Сіті Сервіс» (Протокол № 15 від 12.03.2020), відповідає вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Підставою відмови не може виступати п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону, так як згадана у цьому пункті інформація є в наявності, що можна перевірити на сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, так як знаходиться вона у відкритому доступі.
Щодо вимог п. 2 додатку 1 Тендерної документації (ТД) Замовника, що розкриває наявність досвіду виконання аналогічних договорів учасника – переможця та надання ним довідки про досвід виконання аналогічних договорів і підтверджуючих документів, то вищезазначені документи були надані Замовнику і перевірені (за вказаними в Договорах номерами телефонів Замовників було перевірено виконання Договорів учасником-переможцем ТОВ «Клін Сіті Сервіс»). Зазначимо, що у вимогах цього пункту в ТД не було конкретних вимог щодо кількості запитуваних документів. Тобто учасник мав право завантажити необмежену кількість документів на власний розсуд, але з дотриманням вимоги періоду: «…Договори, укладені протягом трьох попередніх років (2017-2019)…»
Запитувана Замовником калькуляція передбачала надання учасником її у довільній формі. Представлена учасником-переможцем калькуляція задовільняє вимоги Замовника. Учасник під час розрахунку вартості планує залучати необхідну кількість працівників, що передбачена нормативами, для якісного надання послуг з прибирання Філії публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Сумська регіональна дирекція». Кожному працівнику учасник заклав мінімальну з/п - це відповідає вимогам Кодексу законів про працю України.
Отже, підсумовуючи вищевикладене, Замовник не вбачає підстав для скасування рішення про визначення переможцем торгів на закупівлю послуг Послуги з прибирання за кодом ДК 021:2015-90910000-9 – Послуги з прибирання ТОВ «Клін Сіті Сервіс». Протокол № 15 від 12.03.2020 є чинним.

Документи

19 березня 2020 16:31
ПРОТОКОЛ № 27.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-20-003683-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПНВКФ "АРС", Код ЄДРПОУ:37845557
Дата подання: 17 березня 2020 16:30
Про скасування рішення про визначення переможця
Тендерному комітету філії ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Сумська регіональна дирекція» ВИМОГА Відповідно до протоколу №15 від 12.03.2020 року переможцем торгів визнано ТОВ «Клін Сіті Сервіс», тендерна пропозиція якого, на думку членів тендерного комітету, відповідає вимогам статей 16 і 17 Закону України «Про публічні закупівлі». На нашу ж думку, дане рішення було прийнято поспішно та з грубим порушенням чинного законодавства, а тому з ним не можна погодитись, виходячи з наступного. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. ЩОДО НАЯВНОСТІ ПІДСТАВ, ЗАЗНАЧЕНИХ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ Відповідно до п. 9 ч. 1 статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Відповідно до п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі повинна міститися інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій). У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. В нашому конкретному випадку засновниками ТОВ «Клін Сіті Сервіс» є фізична особа Мимрік Анастасія Ігорівна та юридична особа ТОВ «Смарт Сіті Груп». За таких обставин в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань має бути інформація не тільки про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи ТОВ «Клін Сіті Сервіс» - фізичну особу Мимрік А.І., а і про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи ТОВ «Смарт Сіті Груп», яке є засновником ТОВ «Клін Сіті Сервіс», а саме фізичної чи фізичних осіб. Статтею 64 1 Господарського кодексу України встановлено, що підприємства, крім державних та комунальних підприємств, зобов'язані встановлювати свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера), регулярно оновлювати і зберігати інформацію про нього та надавати її державному реєстратору у випадках та в обсязі, передбачених законом. Відповідно до статті 1 Закону України від 15.05.2003 N 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (далі - Закон про реєстрацію) термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Але, така інформація в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, на жаль, …відсутня, як відсутня в ЄДР і відмітка про причину відсутності таких даних. Вказана інформація є відкритою, а тому замовник …не просить в учасника будь-яких пояснень (роз’яснень) та оновлених довідок з ЄДР, а самостійно перевіряє її шляхом пошуку на сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. Ми інформації про бенефіціарного власника (контролера) ТОВ «Клін Сіті Сервіс» в ЄДР не знайшли, як не знайшли інформацію і про бенефіціарного власника (контролера) засновника ТОВ «Клін Сіті Сервіс» юридичної особи ТОВ «Смарт Сіті Груп». А відсутність такої інформації є нічим іншим, як порушенням ч. 1 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», а тому замовник не вправі, а…. зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника, адже це пряма норма Закону. ! ! ! ! ! ! ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, УСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 16 ЗАКОНУ Відповідно до п.2 додатку 1 тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник мав надати за пiдписом керiвника учасника та завiрену печаткою суб'скта господарської дiяльностi (у разi наявностi) довiдку про декiлька аналогiчних договорiв, ранiше укладених протягом трьох попереднiх poків (2017-2019), iз зазначенням предмету договору, найменування замовника, його мiсцезнаходження, достовiрних номерів телефонiв замовника за вiдповiдним договором, року виконання та вiдомостей про виконання таких договорiв у виглядi таблиці. При цьому довiдка має бути пiдтверджена наданням сканованих оригiналiв (не менше трьох) договорiв, зазначених у таблицi, та aктів прийому - передачi наданих послуг за цими договорами. ТОВ «Клін Сіті Сервіс» була надана довідка про аналогічні договори – один за 2018 рік та два за 2019 рік, але в ній не зазначено про їх виконання чи не виконання, хоча така вимога замовником передбачена у тендерній документації. Не підтверджено таким учасником про виконання вказаних у довідці договорів і актами наданих послуг. Так, учасник вказав у довідці 3 договори. Перший №13 від 16.08.2019 року, укладений з Волинською регіональною дирекцією до 31.12.2019 року на суму 56999.50 грн. До тендерної пропозиції надані копії не всіх, а лише трьох актів, а саме, № 27 від 01.10.2019 року на суму 12597.72 грн., № 28 від 31.10.2019 року на суму 12597.72 грн. та № 30 від 30.11.2019 року на суму 12597.72 грн., а всього на суму 37793.16 грн. Акти за інші місяці на суму 19206.34 грн. відсутні. Другий договір № 4 від 18.02.2019 року, укладений з Вінницькою регіональною дирекцією «Вінтера» на суму 138349.75 грн. На підтвердження його виконання учасник надав акти на суму 12577.25 грн. кожний, а саме, №8 від 25.04.2019 року, № 13 від 18.06.2019 року, № 14 від 05.08.2019 року, № 15 від 01.08.2019 року, № 16 від 04.09.2019 року, № 17 від 08.10.2019 року, № 43 від 07.11.2019 року, № 44 від 02.12.2019 року, № 45 від 16.12.2019 року на загальну суму 113195.25 грн. Учасником не надано актів за інші місяці на суму 25154.50 грн. Третій договір №1 від 28.09.2018 року, укладений з Запорізькою регіональною дирекцією на суму 68985.00 грн. На підтвердження його виконання надані два акти №1 від 31.10.2018 року на суму 22995.00 грн. та № 3 від 20.12.2018 року на суму 22995.00 грн. Не надано акту за ще один місяць та не підтверджено виконання договору на суму 22995.00 грн. Як бачимо відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону Замовник вимагав від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, але такого підтвердження учасником не надано. А це є ні чим іншим, як підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника. ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В тендерній документації п.5.9 замовник вимагає надати калькуляцію вартості послуг, яка повинна бути обґрунтованою і розрахованою, згідно з діючими на даний час нормативними документами, з обов’язковим зазначенням кількості працівників, яких необхідно залучити до роботи відповідно до нормативів, їх заробітну плату, яка повинна бути не нижче мінімальної, доплати, нарахування, витрати на миючі та дезінфікуючі засоби, витратні матеріали, які забезпечує виконавець. Тобто в даному випадку замовник передбачав надання послуг саме штатними працівниками учасника, а не особами, залученими учасником до роботи на умовах цивільно-правових договорів. Надана ж учасником ТОВ «Клін Сіті Сервіс» калькуляція передбачає надання послуг відповідно до договорів ЦПХ (3 особи, мінімальна заробітна плата по 4723.00грн., нарахування ЄСВ 22%). Доплати за прибирання туалетів, відпускні в розрахунку не передбачено, що, на нашу думку є не дотриманням учасником вимоги замовника, а отже не відповідає умовам тендерної документації, що є ще однією вагомою підставою для відхилення тендерної пропозиції. Ми вважаємо, що ознайомившись з нашою обгрунтованою вимогою,тендерний комітет скасує своє поспішне та незаконне рішення про визначення переможця, та відповідно убезпечить себе від подальших оскаржень протиправних дій до компетентних органів. На підставі викладеного, ВИМАГАЄМО: Cкасувати рішення про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «Клін Сіті Сервіс». З повагою, Директор ТОВ «ПНВКФ «АРС» І.О.Павленко 17.03.2020 року
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Вимога була підготовлена Замовнику, але помилково направлена як скарга до АМКУ
Дата: 17 березня 2020 16:42
рішення від 20.03.2020 №5323 .pdf
Дата публікації: 20 березня 2020 17:04

Документи Органу Оскарження

20 березня 2020 17:04
рішення від 20.03.2020 №5323 .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛІН СІТІ СЕРВІС" 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПНВКФ "АРС" 229 144,00
UAH з ПДВ
229 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 18:06
Електронний підпис
18 березня 2020 18:02
Довідка з податкової.pdf
17 березня 2020 16:57
Електронний підпис
17 березня 2020 16:56
Лист-пояснення.pdf
17 березня 2020 16:36
Електронний підпис
17 березня 2020 16:32
МВС Суми.PDF
17 березня 2020 16:24
Електронний підпис
17 березня 2020 15:54
Лист-пояснення.PDF
17 березня 2020 15:53
Довідка з податкової.pdf
13 березня 2020 13:56
Електронний підпис
13 березня 2020 13:55
Лист-роз'яснення.PDF
13 березня 2020 13:55
Витяг оновлений.PDF
06 березня 2020 16:00
Електронний підпис
06 березня 2020 15:59
Цінова пропозиція.PDF
06 березня 2020 15:59
Технічні вимоги.PDF
06 березня 2020 15:59
Статут.PDF
06 березня 2020 15:59
СТ17.PDF
06 березня 2020 15:59
Протокол.PDF
06 березня 2020 15:59
Проект дговору.PDF
06 березня 2020 15:59
Наказ.PDF
06 березня 2020 15:59
Мат-тех база.PDF
06 березня 2020 15:59
Калькуляція.PDF
06 березня 2020 15:59
Згода на обробку даних.PDF
06 березня 2020 15:59
Документи директора.PDF
06 березня 2020 15:59
Договір досвід Волинь.pdf
06 березня 2020 15:59
Договір досвід Вінтера.pdf
06 березня 2020 15:59
Довідка про санкції.PDF
06 березня 2020 15:59
Довідка про працівників.PDF
06 березня 2020 15:59
Довідка про податки.PDF
06 березня 2020 15:59
Довідка про ліцензію.PDF
06 березня 2020 15:59
Довідка про досвід.PDF
06 березня 2020 15:59
Довідка про довкілля.PDF
06 березня 2020 15:59
Довідка з банку.pdf
06 березня 2020 15:59
Відомості про учасника.PDF
06 березня 2020 15:59
Витяг.PDF
06 березня 2020 15:59
Акти досвід Вінтера.PDF
06 березня 2020 15:59
Акт досвід Волинь 3.PDF
06 березня 2020 15:59
Акт досвід Волинь 2.PDF
06 березня 2020 15:59
Акт досвід Волинь 1.PDF

Публічні документи

06 березня 2020 10:43
Електронний підпис
06 березня 2020 10:39
Інформація про довкілля.pdf
06 березня 2020 10:39
Проект договору.pdf
06 березня 2020 10:39
Калькуляція.pdf
06 березня 2020 10:39
Копія договору за 2017 рік.pdf
06 березня 2020 10:39
Тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2020 10:39
Копія виписки з ЄДР.pdf
06 березня 2020 10:39
Копія статуту.pdf
06 березня 2020 10:39
Копія договору за 2019 рік.pdf
06 березня 2020 10:39
Довідка про учасника.pdf
06 березня 2020 10:39
Технічні вимоги.pdf
06 березня 2020 10:39
Копія договору за 2018 рік.pdf
06 березня 2020 10:39
Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛІН СІТІ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПНВКФ "АРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛІН СІТІ СЕРВІС"
#41405898
Переможець 195 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 10:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛІН СІТІ СЕРВІС"
#41405898
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 19:00
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 17:07
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 17:00
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 17:18
ду клин сити.pdf зміни до договору
21 січня 2021 17:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:08
ду уборка пролонгац.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:14
ду уборка пролонгац.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:13
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 18:58
ДУ № 1_Прибирання_ до Д-ру № 17.PDF зміни до договору
25 березня 2020 18:55
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 18:35
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 18:27
Договір № 17_Прибирання.PDF укладений
25 березня 2020 18:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни за Договором у зв'язку зі зміною строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: № 17
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, і внести зміни до пункту 9.1 розділу 9 договору виклавши його в новій редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.03.2021, а в частині розрахунків - до повного розрахунку між Сторонами.»
Номер договору про закупівлю: № 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, і внести зміни до пункту 9.1 розділу 9 договору виклавши його в новій редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.03.2021, а в частині розрахунків - до повного розрахунку між Сторонами.»
Номер договору про закупівлю: № 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»: 1.1. збільшити вартість надання послуг за Договором на суму 35100 (тридцять п’ять тисяч сто) грн. 00 коп., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, та викласти пункт 3.1 розділу 3 договору в новій редакції: «3.1. Загальна вартість Послуг за цим Договоромстановить 210600 (двісті десять тисяч шістсот) грн. 00 коп., ПДВ немає.»; 1.2. продовжити термін надання послуг та викласти пункт 5.2 розділу 5 Договору в наступній редакції: «5.2. Термін надання послуг – з 01.03.2020 до 22.02.2021.»
Номер договору про закупівлю: № 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: № 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 210 600,00
UAH