Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія
Очікувана вартість
886 886,00 UAH
UA-2020-02-20-003630-b d87ce7cc31c84d30b9fd3d8f3aafc7d4
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Обласна стоматологічна поліклініка

+380664298952
+380677044675
ospdpzp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 05494573
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 65
Контактна особа: Обласна стоматологічна поліклініка
+380664298952,+380677044675
ospdpzp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
пункт 2 частини другої статті 35 Закону "Про публічні закупівлі - відсутність конкуренції(у тому числі з технічних причин)на відповідному ринку,внаслідок чого,договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником,за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 18:22
Оскарження наміру укласти договір: 26 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 гігакалорія
Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Михайла Грушевського,буд.65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

20 лютого 2020 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 18:09
Протокол теплоенерго.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-18-000004 ● 64fe583952b6493cbaf1476bef579c8f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020 14:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.05.2020 № 87

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.05.2020 № 87

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13

UA-2020-02-20-003630-b 20.02.2020 Комунальне підприємство «Обласна стоматологічна поліклініка» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ: 05494573) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-19 15:27:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 09320000 - 8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-20-003630-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2020-02-20-003630-b зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015: 09320000 - 8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція відповідно до ст.35, п.2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Чому в порушення частини третьої статті 35 Закону та пункту другого наказу МЕРТУ від 22.03.2016 №490 у Повідомленні про намір укласти договір необґрунтовано застосування переговорної процедури (п.14) не підтверджено відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин ) на відповідному ринку на дату проведення закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-21 13:00:01

У відповідь на запит щодо оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі ID:UA-2020-02-20-003630-b по ДК 021:2015:09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

У відповідь на запит щодо оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі ID:UA-2020-02-20-003630-b по ДК 021:2015:09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція пояснюємо, що нами не було порушено частини третьої статті 35 Закону та пункту другого наказу МЕРТУ від 22.03.2016 №490 у Повідомленні про намір укласти договір, а саме: в оприлюдненому протоколі №29 засідання тендерного комітету з проведення закупівель в системі ProZorro Про намір укласти договір на закупівлю послуг з теплопостачання від 20.02.2020р. йдеться про те, що до КП «Обласна стоматологічна поліклініка» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського,65 підведені мережі для надання послуг з постачання теплової енергії, які є власністю виключно КП «Теплоенерго» Дніпровської міської ради, альтернатива надання послуг іншим постачальником відсутня з технічних причин. Тому і зазначено умову застосування переговорної процедури відповідно до ст.35, п.2 Відсутність конкуренції. Внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено з одним постачальником, за відсутністю при цьому альтернативи. Вважаємо, що нами було надано достатньо інформації. Надаємо Протокол засідання комітету з проведення закупівель в системі ProZorro КП «Обласна стоматологічна поліклініка» ДОР» № 28/1 від 19.02.2020р. Засідання було проведено напередодні проведення переговорної процедури, де було проаналізовано, що саме на цей період підтверджується відсутність конкуренції .

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-05-21 12:54:04

У відповідь на запит щодо оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі ID:UA-2020-02-20-003630-b по ДК 021:2015:09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

У відповідь на запит щодо оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі ID:UA-2020-02-20-003630-b по ДК 021:2015:09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція пояснюємо, що нами не було порушено частини третьої статті 35 Закону та пункту другого наказу МЕРТУ від 22.03.2016 №490 у Повідомленні про намір укласти договір, а саме: в оприлюдненому протоколі №29 засідання тендерного комітету з проведення закупівель в системі ProZorro Про намір укласти договір на закупівлю послуг з теплопостачання від 20.02.2020р. йдеться про те, що до КП «Обласна стоматологічна поліклініка» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського,65 підведені мережі для надання послуг з постачання теплової енергії, які є власністю виключно КП «Теплоенерго» Дніпровської міської ради, альтернатива надання послуг іншим постачальником відсутня з технічних причин. Тому і зазначено умову застосування переговорної процедури відповідно до ст.35, п.2 Відсутність конкуренції. Внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено з одним постачальником, за відсутністю при цьому альтернативи. Вважаємо, що нами було надано достатньо інформації. Надаємо Протокол засідання комітету з проведення закупівель в системі ProZorro КП «Обласна стоматологічна поліклініка» ДОР» № 28/1 від 19.02.2020р. Засідання було проведено напередодні проведення переговорної процедури, де було проаналізовано, що саме на цей період підтверджується відсутність конкуренції .

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-04 16:48:17

Інформація та документи , що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель,викладених у висновку:

КП "Обласна стоматологічна поліклініка" ДОР" інформує , що нами 04 червня 2020р.був розірван договір №080028 від 05.03.2020р.на постачання теплової енергії з КП" Теплоенерго"ДМР. Тобто заходи щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівель, викладених у висновку, виконано.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація та документи , що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель,викладених у висновку: КП "Обласна стоматологічна поліклініка" ДОР" інформує , що нами 04 червня 2020р.був розірван договір №080028 від 05.03.2020р.на постачання теплової енергії з КП" Теплоенерго"ДМР. Тобто заходи щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівель, викладених у висновку, виконано.

2020-06-04 16:50:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуті шляхом розірвання договору про закупівлю теплової енергії від 05.03.2020 № 080028 на підставі додаткової угоди від 04.06.2020 №3 . Звіт про виконання договору про закупівлю від 04.06.2020.

2020-07-10 10:38:15

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
Переможець 886 886,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 18:22

Документи

20 лютого 2020 18:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 18:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
886 886,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2020 18:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 16:15
Доп угода.pdf укладений
04 червня 2020 16:12
Прот (2).pdf укладений
04 червня 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2020 14:47
Документ923.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 14:45
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2020 12:19
Скан Тепло 2.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 12:18
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2020 12:14
Скан Тепло.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 12:08
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 16:08
Договор Теплоенерго.pdf укладений
06 березня 2020 13:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодження планів ,джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 080028
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни договору ( знижена ціна за гігакалорію)
Номер договору про закупівлю: 080028
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів,робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 080028
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 180 769,03
UAH (в тому числі ПДВ 30 128,17 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвання договору щодо усунень виявлених порушень в ході моніторінгу Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)