Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивні сенсорні панелі
Очікувана вартість
82 000,00 UAH
UA-2020-02-20-003543-b ● ec398a5f8fda4566b709c7b95acb2ab7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП «Управління справами» ДП «НАЕК «Енергоатом» |
Код ЄДРПОУ: | 26200529 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок 22-24 |
Контактна особа: |
Блізнюкова Анна Анатоліївна +380445234014 a.bliznyukova@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2020 14:34 |
Очікувана вартість: | 82 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 410,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од.
Інтерактивні сенсорні панелі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, Київська область, Київ, Гоголівська, 22-24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | власні кошти | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2020 13:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2020 13:10 |
ТД Інтерактивні сенсорні панелі ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
06 березня 2020 13:10 |
Перелік змін 2 до ТД.pdf | |
06 березня 2020 13:10 |
Додаток 2 до ТД Технічні вимоги ЗІ ЗМІНАМИ 2.pdf | |
27 лютого 2020 16:38 |
Перелік змін 1 до ТД.pdf | |
20 лютого 2020 17:30 |
Витяг 15.pdf | |
20 лютого 2020 17:30 |
Додаток 4 до ТД - Довідка про аналогічний договір.docx | |
20 лютого 2020 17:30 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.pdf | |
20 лютого 2020 17:30 |
Додаток 3 до ТД - Проект договору.docx | |
20 лютого 2020 17:30 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція з тех хар.docx |
06 березня 2020 13:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 березня 2020 13:10 |
ТД Інтерактивні сенсорні панелі ЗІ ЗМІНАМИ.docx
|
||||||
06 березня 2020 13:10 |
Перелік змін 2 до ТД.pdf
|
||||||
06 березня 2020 13:10 |
Додаток 2 до ТД Технічні вимоги ЗІ ЗМІНАМИ 2.pdf
|
||||||
27 лютого 2020 16:38 |
Перелік змін 1 до ТД.pdf
|
||||||
20 лютого 2020 17:30 |
Витяг 15.pdf
|
||||||
20 лютого 2020 17:30 |
Додаток 4 до ТД - Довідка про аналогічний договір.docx
|
||||||
20 лютого 2020 17:30 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.pdf
|
||||||
20 лютого 2020 17:30 |
Додаток 3 до ТД - Проект договору.docx
|
||||||
20 лютого 2020 17:30 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція з тех хар.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:37
Дата відповіді: 21 лютого 2020 14:33
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Якщо предмет закупівлі відповідає технічним вимогам то марка або модель може відрізнятися від марки або моделі наведеної в технічних вимогах до предмету закупівлі, тобто виробник предмету закупівлі може бути іншим ніж наведений у технічних вимогах.
В додатку № 1 до тендерної документації вказано інформацію щодо предмета закупівлі.
2. Учасники подають цінові пропозиції згідно умов п. 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Оцінюється остаточна цінова пропозиція учасника.
3. Згідно умов п. 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації : « Учасники подають свої тендерні пропозиції з урахуванням ПДВ.»
В додатку № 1 до тендерної документації вказано інформацію щодо предмета закупівлі.
2. Учасники подають цінові пропозиції згідно умов п. 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Оцінюється остаточна цінова пропозиція учасника.
3. Згідно умов п. 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації : « Учасники подають свої тендерні пропозиції з урахуванням ПДВ.»
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:37
Дата відповіді: 21 лютого 2020 14:38
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Якщо предмет закупівлі відповідає технічним вимогам то марка або модель може відрізнятися від марки або моделі наведеної в технічних вимогах до предмету закупівлі, тобто виробник предмету закупівлі може бути іншим ніж наведений у технічних вимогах.
В додатку № 1 до тендерної документації вказано інформацію щодо предмета закупівлі.
2. Учасники подають цінові пропозиції згідно умов п. 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Оцінюється остаточна цінова пропозиція учасника.
3. Згідно умов п. 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації : « Учасники подають свої тендерні пропозиції з урахуванням ПДВ.»
В додатку № 1 до тендерної документації вказано інформацію щодо предмета закупівлі.
2. Учасники подають цінові пропозиції згідно умов п. 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Оцінюється остаточна цінова пропозиція учасника.
3. Згідно умов п. 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації : « Учасники подають свої тендерні пропозиції з урахуванням ПДВ.»
товщина
Дата подання: 25 лютого 2020 11:04
Дата відповіді: 27 лютого 2020 16:40
можлива товщина корпусу з металу 1,5 мм?
Відповідь: Так, товщина корпусу з металу 1,5 мм можлива. Внесено зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2020 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОМАТІКА" |
77 880,00
UAH з ПДВ
|
77 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТАЧ СИСТЕМЗ |
80 946,00
UAH з ПДВ
|
80 946,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Андрущенко Олег Ігорович |
81 900,00
UAH з ПДВ
|
81 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОМАТІКА" #40645744 |
Рішення скасоване |
77 880,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 15:53
|
|
ТОВ "ТЕХНОМАТІКА" #40645744 |
Рішення скасоване |
77 880,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 16:38
|
|
ТОВ "ТЕХНОМАТІКА" #40645744 |
Відхилено |
77 880,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 16:39
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТАЧ СИСТЕМЗ #42978395 |
Переможець |
80 946,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 15:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2022 18:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2020 14:46
|
00749 Тач Системз (1829) ДУ1 (1).pdf | зміни до договору |
14 травня 2020 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 17:31
|
00749 Тач Системз 1829.tif | укладений |
27 квітня 2020 17:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з затримкою фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 53-125-01-20-00749 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |