Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з технічного обслуговування і ремонту комп`ютерної та офісної техніки, заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2020-02-20-003504-b 02fc62e3bc504f8097ed9b1da57a0f72
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердюк Алла Леонідівна

+380542779041 buh@dpss-sumy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 40356714
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25
Контактна особа: Сердюк Алла Леонідівна
+380542779041
buh@dpss-sumy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 17:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 17:25
Очікувана вартість: 125 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


обсяг надання послуг - умовний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
535 послуга
послуги з заправки картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
180 послуга
послуги з відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
80 послуга
послуги з ремонут із заміною комплектуючих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за послуги здійснюються Замовником на підставі Акту наданих послуг (виконаних робіт) Послуг протягом десяти банківських днів з дати підписання Акту наданих послуг (виконаних робіт) Сторонами. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів Замовника на рахунок Виконавця. Джерело фінансування - Державний бюджет України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 15:10
документація зі змінами.docx
24 лютого 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 15:10
документація зі змінами.docx
20 лютого 2020 17:21
документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-20-003504-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Руденко Євген Миколайович", Код ЄДРПОУ:2987408034
Дата подання: 22 лютого 2020 13:36
Дискримінаційні вимоги
Доводимо до Вашого відома, що ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року встановлено заборону дискримінації учасників торгів.
Вимога замовника: «У складі своєї пропозиції Учасник надає перелік працівників (не менше 2-х), які мають сертифікати сервісних інженерів компаній HP, Canon, Samsung, Xerox з наданням копій таких сертифікатів. Обов’язкова наявність сервісного інженера, який має сертифікат авторизованого інженера з курсу XEROX WorkCentre 3025.» є дискримінаційною і звужує коло учасників до одиниць у місті Суми, що призводить до відсутності конкуренції і, як наслідок, значного збільшення видатків на предмет закупівлі. Це підтверджується історією проведення торгів замовником за цим предметом за попередні роки та аналізом результатів аналогічних закупівель по даному предмету інших замовників у нашому регіоні.
Крім того, дана вимога замовника суперечить предмету закупівлі, який стосується заправки та відновлення картриджів, послуг, щодо яких категорично проти виробники друкуючої техніки майже всіх відомих торгівельних марок. Тобто організації, які мають договори авторизації з виробниками, порушують їх. Витратні матеріали, які використовуються сервісними центрами, не мають будь-якого відношення до виробників тієї чи іншої техніки і всі є сумісними. Технологія виробництва картриджів та витратних матеріалів до них не відкривається виробниками. Офіційно виробники не продають тонери, фотобарабани та інші витратні матеріали до своїх картриджів. Згідно з умовами використання друкуючої техніки, картридж є витратним матеріалом і не повинен заправлятися чи відновлюватись. Виходячи з цього, процес заправки та відновлення картриджа є процедурою, яка жодним чином не пов’язана з авторизацією сервісного центру чи окремих працівників виробником друкуючої техніки.
Просимо проаналізувати наведені вище факти та вилучити даний пункт з вимог замовника до учасників закупівлі, що призведе до збільшення кількості учасників закупівлі та, як результат, кращу ціну договору і зменшення бюджетних видатків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 16:00
Доброго дня. Ваші зауваження прийнято до уваги. Зміни внесено до документації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-20-003504-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Руденко Євген Миколайович", Код ЄДРПОУ:2987408034
Дата подання: 24 лютого 2020 17:18
Дискримінаційні вимоги
Доводимо до Вашого відома, що ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року встановлено заборону дискримінації учасників торгів.
Вимога замовника: «У складі своєї пропозиції Учасник надає перелік працівників (не менше 2-х), які мають сертифікати сервісних інженерів компаній HP, Canon, Samsung, Xerox з наданням копій таких сертифікатів. Обов’язкова наявність сервісного інженера, який має сертифікат авторизованого інженера з курсу XEROX WorkCentre 3025.» є дискримінаційною.
Внесені зміни по попередній вимогі - це перенесення цього пункту з розділу заправок та відновлень в розділ ремонтів, але не вилучення його взагалі.
Прошу звернути увагу тендерного комітету на поняття «авторизованого сервісний центру». Авторизований сервісний центр - це сервісний центр, що має договір з певним виробником, за яким сервісний центр має право здійснювати гарантійні ремонти техніки цього виробника, безкоштовні для споживача. У даній закупівлі не йде мова про гарантійні ремонти. Якщо техніка знаходиться на гарантійному обслуговуванні, вона ремонтується безкоштовно авторизованими сервісними центрами без підписання будь яких додаткових договорів. Також прошу звернути увагу на особливості формування мереж авторизованих сервісних центрів в Україні. По-перше: кожен виробник авторизує обмежену кількість сервісних центрів в регіоні в залежності від розмірів регіону. По-друге: інженер має можливість отримати сертифікат тільки як співробітник сервісного центру, який має статус авторизованого. В нашому регіоні авторизовані сервісні центри: HP - один, Canon - немає, Samsung - один, Xerox – два (дані наведено з офіційних сайтів виробників), причому загалом це дві організації (перша (HP, Samsung, Xerox) - була переможцем тендерів минулих років, друга (тільки Xerox, має одного авторизованого інженера, який не має сертифіката авторизованого інженера з курсу XEROX WorkCentre 3025) - не брала участі ні в одному тендері взагалі). Жоден з перелічених виробників на даний момент не розширює мережу авторизованих сервісних центрів в нашому регіоні, тобто на даний момент отримати статус авторизованого сервісного центру та сертифікувати інженерів за даною вимогою немає можливості у жодного сервісного центра міста Суми. Впевнений, що тендерний комітет не володів в повній мірі інформацією щодо ситуації з авторизованими сервісними центрами в нашому регіоні і не має наміру лобіювати інтереси окремих учасників закупівлі, що є протизаконним.
Просимо проаналізувати наведені вище факти та вилучити даний пункт з вимог замовника до учасників закупівлі, що призведе до збільшення кількості учасників закупівлі та, як результат, кращу ціну договору і зменшення бюджетних видатків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2020 17:09
Враховуючи специфіку предмета закупівлі, обсяг та строки надання послуг, фактичну кількість обладнання, вимоги до якості послуг, Замовник визначив обґрунтовані кваліфікаційні вимоги стосовно кількості працівників певної кваліфікації та документів, що підтверджують їх кваліфікацію.
Надання зазначених послуг некваліфікованими працівниками, можуть призвести до значних фінансових втрат, та виходу з ладу обладнання державної установи, яке не перебуває на гарантійному обслуговуванні, що неприпустимо та може призвести до значних втрат, що покриваються з державного бюджету. Заяви щодо дискримінації Учасників вимогами до кваліфікації працівників не відповідають дійсності, так як вимоги Замовника мають об’єктивне та раціональне пояснення. Замовник здійснюючи цю закупівлю, має на меті отримати якісну послугу з використанням якісних витратних матеріалів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 17:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПОКУТНІЙ О.А. 123 360,00
UAH з ПДВ
123 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПОКУТНІЙ О.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПОКУТНІЙ О.А.
#2773202935
Переможець 123 360,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 17:31

Документи

02 березня 2020 17:31
Електронний підпис
02 березня 2020 17:19
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПОКУТНІЙ О.А.
#2773202935
123 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2020 17:31
Електронний підпис
02 березня 2020 17:19
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 17:11
договір укладений
05 березня 2020 17:10