Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-02-20-003487-b 93339172282d442c9bae5ef6aff0c620
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симоненко Володимир Іванович

+380362635583 labses@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38503358
Вебсайт: http://www.sesrivne.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Котляревського, 3
Контактна особа: Симоненко Володимир Іванович
+380362635583
labses@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 00:00
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, ., за адресами відокремлених структурних підрозділів замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі актів прийомів передачі природного газу до 15 числа місяця, наступного за розрахунковим. Джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету за загальним та спеціальним фондами Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-20-003487-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД", Код ЄДРПОУ:38772399
Дата подання: 24 лютого 2020 14:30
вимога
Шановний, Замовнику! За результатами ознайомлення з вимогами Вашої Тендерної Документації, встановлено наявність дискримінаційної вимоги, що суперечить природі відкритих торгів та йде в протирічь з принципами, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі». Зокрема, звертаємо увагу на вимогу, що міститься у Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , а саме п.5., - вимога щодо щодо наявності точок контакту за місцем постачання ,точок за кожним місцем поставки товару, в межах населеного пункту (міста, селища, смт) підлягає виключенню, у зв’язку з тим, що не відповідає нормам чинного законодавства. Питання створення представництв (точок контакту) на рівні закону - не закріплено імперативно. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Висування вимоги, щодо територіального розміщення офісу, - звужує вибір для Вас, як замовника та суперечить принципам закупівлі. Встановлення подібних вимог - обумовлює створення дискримінаційних вимог. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими учасниками ринку. Таким чином, вищевикладене тягне за собою порушення, зокрема, Закону України «Про захист економічної конкуренції», Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу природного газу, Закону України «Про господарські товариства» та низки інших нормативно-правових актів. Просимо усунути Вас недолік Тендерної Документації у цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2020 17:12
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Тендерний комітет Державної установи «Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» утворений для організації та проведення процедур закупівель. У своїй діяльності тендерний комітет керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), Положенням про тендерний комітет та чинним законодавством України. Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Одними із принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону, є максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та інше.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ Документації нами, Замовником, визначено кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону, та визначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників тендерних торгів про їх відповідність таким критеріям, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання газу. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: « довідку, складену Учасником в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням інформації щодо найменування, кількості тощо; довідку у довільній формі щодо наявності точок контакту із зазначенням адреси, телефону та режиму роботи кожної контактної точки. Точка контакту за місцем постачання повинна функціонувати постійно. Надати гарантійний лист про те, що у будь-який робочий день працівник може звернутись до точки контакту за отриманням інформації; гарантійний лист про те, що за кожним місцем поставки товару, в межах населеного пункту (міста, селища, смт), в Учасника наявна точка контакту, яка повноцінно функціонує із зазначенням адреси; довідка в довільній формі що учасник має у власності чи користуванні офісні приміщення (із відповідним цільовим призначенням будівлі), в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів.».
Законом України «Про публічні закупівлі» визначено, що Учасник повинен підтвердити наявне обладнання та матеріально-технічну базу необхідну для постачання газу в Рівненській області (враховуючи, що об’єкти Замовника знаходяться на території області). У розумінні Замовника в матеріально-технічну базу входять офіси, точки контакту. Дійсно, питання створення представництв (точок контакту) на рівні закону не закріплено імперативно. Однак, жодним нормативним актом не вказано, що точки контакту не відносяться до матеріально-технічної бази та не заборонено висувати подібну вимогу.
З огляду на те, що договір постачання природного газу за результатами торгів укладається на весь очікуваний обсяг споживання природного газу, необхідний для потреб опалення Замовника протягом року, виникає необхідність щомісячної співпраці із переможцем торгів для оперативного вирішення питань пов’язаних із закупівлею газу.
Відсутність точок контакту у районах звужує можливість замовника як бюджетної установи безпосередньо співпрацювати з переможцем торгів в порядку постачання (наприклад, звужує право на коригування протягом розрахункового періоду підтверджених обсягів природного газу – адже неможливість оперативного коригування обсягів може призвести до штрафних санкцій), оперативного документального оформлення (додаткових угод, актів виконаних робіт, актів звірки тощо) та може призвести до додаткових витрат пов’язаних із пересилкою документів, оплатою поштових відправлень, відряджень, затрат робочого часу працівників на доїзд до обласного центру тощо. В ряді випадків затрудняється доступ до основного офісу як в телефонному, так і в електронному режимі, як результат, не можливо своєчасно отримати/передати належну інформацію, документи. Таким чином, створюються дискримінаційні умови до Замовника щодо оперативного вирішення питань для безперебійного постачання природного газу та можливе понесення додаткових витрат, порушується право Змовника на отримання належних умов співпраці.
Дана вимога не може вважатись дискримінаційною, оскільки ніщо не заважає Учаснику її виконати (наприклад, шляхом укладення договорів оренди та забезпечення функціонування точки контакту в орендованому приміщенні тощо). З метою уникнення додаткових витрат, безперебійного постачання природного газу та ризиків зриву опалювального сезону, що може призвести до негативних наслідків вважаємо, що дана вимога обґрунтована.
Замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених Законом, при оголошенні процедури Замовник керувався основним принципом максимальної економії та ефективності, та не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, повністю відповідають нормам законодавства. Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства і враховуючи надане право Замовнику відповідно до Закону ст.16 ч.2 встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, нами було передбачено в тендерній документації з метою безперебійного постачання природного газу для потреб Замовника.
Тому тендерним комітетом було прийнято рішення одноголосно, що в цій частині не має підстав для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-20-003487-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Газова Компанія", Код ЄДРПОУ:43260428
Дата подання: 24 лютого 2020 15:52
Вимога про внесення змін до тендерної документації
ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ
Закупівля: UA-2020-02-20-003487- b
Рядок плану закупівлі: UA-P-2020-02-20-002532-с


ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації

Замовник – Державна установа «Рівненський обласний лабораторний центр Міністрества охорони здоровʼя України» 20 лютого 2020 року оприлюднив оголошення про проведення закупівлі товару Природний газ (Код згідно ДК 021:2015 – 09120000-6) та оприлюднив тендерну документацію для проведення цієї закупівлі.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Газова Компанія», маючи намір взяти участь у зазначеній закупівлі як учасник, вивчив тендерну документацію Замовника та виявив, що тендерна документація містить дискримінаційні умови для новостворених суб’єктів господарювання.
Зазначені умови обмежують конкуренцію та дискримінують товариство з обмеженою відповідальністю «Газова Компанія», унеможливлюючи його участь в даний закупівлі, що суперечить ст.ст. З, 20, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Такі умови можуть бути усунуті Замовником шляхом внесення змін до тендерної документації:

Згідно п.5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу до учасника - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість встановлення кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, проте замовник безпідставно обмежив коло потенційних учасників виключно до тих, які мають досвід роботи.
ТОВ «Газова Компанія» є новоствореним підприємством, що зареєстроване вперше тільки 01.10.2019, а всі необхідні дозвільні документи, які надають право брати участь у відкритих торгах, предметом яких є Природний газ (Код згідно ДК 021:2015 – 09123000-7) отримало з 01.01.2020 року. А отже, така умова є дискримінаційною і може та повинна бути усунута з тендерної документації шляхом зазначення наступного – «кваліфікаційна вимога - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів не застосовується до новостворених суб’єктів господарювання».
Таку ж думку висловила постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 2155-р/пк-пз від 12.03.2018 року, висловивши свою позицію наступним чином:
«…Встановлення зазначеної вимоги Документації обмежує коло потенційних учасників Процедури закупівлі лише тими, які мають досвід виконання аналогічного договору (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника)…,
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель - недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації…».
ТОВ «Газова Компанія» поважає право Замовника визначити кваліфікаційні вимоги згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», і жодним чином не намагається вплинути на Замовника у будь який неправовий спосіб, проте зазначає, що якби Замовник погодився із викладеною позицією щодо внесення до тендерної документації, а саме до п. 5 розділу 3 тендерної документації змін у вигляді «вимога: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів не застосовується до новостворених суб’єктів господарювання.» - це б дало можливість всім новоствореним суб’єктам господарювання спробувати свої сили і взяти участь у процедурі торгів з даної закупівлі, підвищило б конкурентну спроможність, а також, ймовірно, в кінцевому результаті зменшило б ціну товару, що б призвело до економії коштів державного бюджету.
Враховуючи, що Замовник має право за результатами звернень внести зміни до тендерної документації, у відповідності до всього вище викладеного, -

ПРОСИМО ЗАМОВНИКА:

1. Внести зміни до тендерної документації шляхом зазначення: кваліфікаційна вимога – вимога: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів не застосовується до новостворених суб’єктів господарювання.

Директор ТОВ «Газова Компанія» _____________ Калька Я.З.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2020 17:08
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Тендерний комітет Державної установи «Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» утворений для організації та проведення процедур закупівель. У своїй діяльності тендерний комітет керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), Положенням про тендерний комітет та чинним законодавством України. Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Одними із принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону, є максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та інше.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ Документації нами, Замовником, визначено кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону, та визначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників тендерних торгів про їх відповідність таким критеріям, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до вимог тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- копію аналогічного договору* щодо постачання природного газу;
- копію документу (або документів), що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору** (постачання учасником природного газу), копія якого надана у складі тендерної пропозиції – акт приймання-передачі природного газу (або інший аналогічний документ, складений сторонами договору у письмовій формі, що у двосторонньому порядку підтверджує приймання-передачу природного газу – видаткова накладна, акт звірки взаєморозрахунків, тощо), або відгук від замовника (споживача) згідно аналогічного договору та щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути датований, а так само містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення.»
Статтею 16 ч.2 Закону передбачена можливість встановлення Замовником такого кваліфікаційного критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тому ми не вбачаємо безпідставного обмеження кола потенційних учасників.
Щодо зазначеного Вами Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ( № 2155-р/пк-пз від 12.03.2018 року), то в Рішенні вказано, що «Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вимоги щодо обов’язковості надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору саме з бюджетною установою». Тобто, в тому випадку, який розглядав АМКУ, в тендерній документації були встановленні вимоги, які “обмежували коло потенційних учасників Процедури закупівлі лише тими, які мають досвід виконання аналогічного договору з бюджетними установами (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника, який має досвід виконання договорів з установами, що не відносяться до бюджетної сфери)”.
Замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, повністю відповідають нормам законодавства. Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства і враховуючи надане право Замовнику відповідно до Закону ст.16 ч.2 встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, нами було передбачено в тендерній документації з метою безперебійного постачання природного газу для потреб Замовника.
Тому тендерним комітетом було прийнято рішення одноголосно, що в цій частині не має підстав для внесення змін до тендерної документації.

Документи подані скаржником

24 лютого 2020 15:51
Ясениницький НВК.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" 223 200,00
UAH з ПДВ
223 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 11:15
Електронний підпис
28 лютого 2020 11:15
фхп 1.02.pdf
28 лютого 2020 11:15
фінансова звітність.pdf
28 лютого 2020 11:15
технічна специфікація.pdf
28 лютого 2020 11:15
тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 11:15
Статут 15 04 2019.pdf
28 лютого 2020 11:15
Рішення 15 04 2019.pdf
28 лютого 2020 11:15
Протокол 2.pdf
28 лютого 2020 11:15
проект договору.pdf
28 лютого 2020 11:15
Припинення Рівне.pdf
28 лютого 2020 11:15
Оренда ТЗ.pdf
28 лютого 2020 11:15
Опис 16 04 2019.pdf
28 лютого 2020 11:14
Наказ на Величка.pdf
28 лютого 2020 11:14
код доступу до статуту.pdf
28 лютого 2020 11:14
інформація про уч..pdf
28 лютого 2020 11:14
згода з усіма умовами.pdf
28 лютого 2020 11:14
Документи ISO.pdf
28 лютого 2020 11:14
Договір зберігання.pdf
28 лютого 2020 11:14
Довіреність.pdf
28 лютого 2020 11:14
Довідка ч.2 ст.17.pdf
28 лютого 2020 11:14
Довідка ст.17.pdf
28 лютого 2020 11:14
довідка післяоплата.pdf
28 лютого 2020 11:14
Довідка п.9 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 11:14
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 11:14
Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 11:14
Довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 11:14
Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 11:14
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 11:14
Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 11:14
Довідка п.10 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 11:14
гарантійний лист ДСТУ.pdf
28 лютого 2020 11:14
гарантійний ГОСТ.pdf
28 лютого 2020 11:14
Відомості ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 11:14
Відгук Західгруп.pdf
28 лютого 2020 11:14
Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 11:14
Витяг ЄДРПОУ 26.02.20.pdf
28 лютого 2020 11:14
Виписка КАСТУМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 березня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій