Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021-2015 (CPV) 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля)
Очікувана вартість
835 000,00 UAH
UA-2020-02-20-003474-b ● decd05c3098b402a90b310fe36af6875
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Самбірськоі міськоі ради |
Код ЄДРПОУ: | 33465030 |
Місцезнаходження: | 81400, Україна , Львівська обл., Самбір, вул.Мазепи,17 |
Контактна особа: |
Войтко Любов Степанівна +380679989798 sammvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 14:53 |
Очікувана вартість: | 835 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70000 кг
Код ДК 021-2015 (CPV) 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81400, Україна, Львівська область, м. Самбір, навчальні заклади та установи освіти м. Самбора Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 12:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 12:04 |
перелік змін.docx | |
24 лютого 2020 12:04 |
ТД (Картопля).docx | |
20 лютого 2020 17:15 |
Додаток_4_(перелiк_документiв) картопля.docx | |
20 лютого 2020 17:15 |
Додаток_3_(проект_договоруи)Картопля.docx | |
20 лютого 2020 17:15 |
Додаток_2_(специфiкацiя)Картопля.docx | |
20 лютого 2020 17:15 |
Додаток 1_(пропозицiя)Картопля.doc |
24 лютого 2020 12:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2020 12:04 |
перелік змін.docx
|
|||
24 лютого 2020 12:04 |
ТД (Картопля).docx
|
|||
20 лютого 2020 17:15 |
Додаток_4_(перелiк_документiв) картопля.docx
|
|||
20 лютого 2020 17:15 |
Додаток_3_(проект_договоруи)Картопля.docx
|
|||
20 лютого 2020 17:15 |
Додаток_2_(специфiкацiя)Картопля.docx
|
|||
20 лютого 2020 17:15 |
Додаток 1_(пропозицiя)Картопля.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо поставки
Дата подання: 21 лютого 2020 15:13
Дата відповіді: 24 лютого 2020 12:16
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Доброго дня!
Поставка здійснюється відповідно до заявок Замовника, але не менше 1 разу на тиждень. Кількість товару також вказується у заявках згідно з потребами замовника.
Поставка здійснюється відповідно до заявок Замовника, але не менше 1 разу на тиждень. Кількість товару також вказується у заявках згідно з потребами замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-20-003474-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Перетятко Віталій Михайлович, Код ЄДРПОУ:2749414959
Дата подання: 20 березня 2020 15:05
Оскарження визнання переможця
Оскарження результату кваліфікації
в рамках оголошення Код ДК 021-2015 (CPV) 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля)
Шановний замовник!
Із прийнятим Вами рішенням від 17.03.2020 про визначення ФОП Баворовського Є.О. переможцем закупівлі не погоджуємося, адже пропозиція цього учасника містить безліч невідповідностей вимогам тендерної документації і повинна була бути відхилена.
Учасник ФОП Баворовський Є.О не надав документів, які ви вимагали відповідно до Додатку 4 ТД, а саме: Договір зі спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та дератизації, дезінсекції складських приміщень та Акт/довідку про дезінфекцію, дератизацію, дезінсекцію складських приміщень не більше 14-денної давності до моменту кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вищезгадані документи не надані на приміщення площею 30 кв.метрів, яке ФОП Баворовський Є.О. орендує у ФОП Собенко Н.Б. на підставі договору оренди нежитлового приміщення б/н від 28.11.2019 року.
У складі пропозиції учасника немає інформації про графік проведення дезінфекції транспортного засобу, хоча така інформація вимагалася відповідно до Додатку 4 ТД.
Також,у наданому учасником Договорі обробки приміщення (№161/020 , №104/02 ) від 02.01.2020р відсутнє найменування об’єкта в КАЛЬКУЛЯЦІЇ вартості робіт.
Учасник не виконав вимогу щодо надання Акта обстеження складського приміщення Держпродспоживслужбою за чинною формою. У складі пропозиції є акт за 2018 рік (нечинна форма) і Акт за 2020 рік, який є дуже розмитим. Так як прочитати цей документ неможливо через його нечіткість, такий документ повинен вважатися ненаданим або наданим у неналежній формі.
Отже, очевидно, що пропозиція ФОП Баворовський Є.О. містить дуже багато недоліків. Визначивши його переможцем, ви порушили мої права як учасника закупівлі і позбавили мене можливості претендувати на перемогу.
З огляду на вищенаведене, прошу відмінити своє рішення про визначення ФОП Баворовський Є.О. переможцем закупівлі. У випадку неможливості усунення порушень – ВІДМІНИТИ процедуру закупівлі. Залишаю за собою право звернення в АМКУ для захисту своїх порушених прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
в рамках оголошення Код ДК 021-2015 (CPV) 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля)
Шановний замовник!
Із прийнятим Вами рішенням від 17.03.2020 про визначення ФОП Баворовського Є.О. переможцем закупівлі не погоджуємося, адже пропозиція цього учасника містить безліч невідповідностей вимогам тендерної документації і повинна була бути відхилена.
Учасник ФОП Баворовський Є.О не надав документів, які ви вимагали відповідно до Додатку 4 ТД, а саме: Договір зі спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та дератизації, дезінсекції складських приміщень та Акт/довідку про дезінфекцію, дератизацію, дезінсекцію складських приміщень не більше 14-денної давності до моменту кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вищезгадані документи не надані на приміщення площею 30 кв.метрів, яке ФОП Баворовський Є.О. орендує у ФОП Собенко Н.Б. на підставі договору оренди нежитлового приміщення б/н від 28.11.2019 року.
У складі пропозиції учасника немає інформації про графік проведення дезінфекції транспортного засобу, хоча така інформація вимагалася відповідно до Додатку 4 ТД.
Також,у наданому учасником Договорі обробки приміщення (№161/020 , №104/02 ) від 02.01.2020р відсутнє найменування об’єкта в КАЛЬКУЛЯЦІЇ вартості робіт.
Учасник не виконав вимогу щодо надання Акта обстеження складського приміщення Держпродспоживслужбою за чинною формою. У складі пропозиції є акт за 2018 рік (нечинна форма) і Акт за 2020 рік, який є дуже розмитим. Так як прочитати цей документ неможливо через його нечіткість, такий документ повинен вважатися ненаданим або наданим у неналежній формі.
Отже, очевидно, що пропозиція ФОП Баворовський Є.О. містить дуже багато недоліків. Визначивши його переможцем, ви порушили мої права як учасника закупівлі і позбавили мене можливості претендувати на перемогу.
З огляду на вищенаведене, прошу відмінити своє рішення про визначення ФОП Баворовський Є.О. переможцем закупівлі. У випадку неможливості усунення порушень – ВІДМІНИТИ процедуру закупівлі. Залишаю за собою право звернення в АМКУ для захисту своїх порушених прав та інтересів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 березня 2020 18:24
Шановний учасник!
Із твердженнями у вашій скарзі ми не погоджуємось.
1. По пункту 1 скарги: про те, що учасник «не надав документів, які ви вимагали відповідно до Додатку 4 ТД, а саме: Договір зі спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та дератизації, дезінсекції складських приміщень та Акт/довідку про дезінфекцію, дератизацію, дезінсекцію складських приміщень не більше 14-денної давності до моменту кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вищезгадані документи не надані на приміщення площею 30 кв.метрів, яке ФОП Баворовський Є.О. орендує у ФОП Собенко Н.Б. на підставі договору оренди нежитлового приміщення б/н від 28.11.2019 року. Згідно вимог документації не конкретизується на які конкретно приміщення учасники повинні надавати Договір зі спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та дератизації, дезінсекції складських приміщень та Акт/довідку про дезінфекцію, дератизацію, дезінсекцію складських приміщень не більше 14-денної давності до моменту кінцевого строку подання тендерних пропозицій. А тому учасники самостійно приймають рішення, на які саме приміщення їм надавати вказані документи. А тому учасник не порушив вимоги документації.
2. По пункту 2 скарги «У складі пропозиції учасника немає інформації про графік проведення дезінфекції транспортного засобу, хоча така інформація вимагалася відповідно до Додатку 4 ТД.»
У договорі про надання послуг №04/002 від 02.01.2020р. в пункті 3.3 вказано що Замовлення виконуються у строк не більше 30 к.днів з моменту виконання Замовником зобов’язань у п. 2.3-2.5 договору, якщо інше не погоджено Сторонами. Тобто сторони самотійно мають право узгоджувати графік надання послуг. А тому учасник не порушив вимоги документації.
По пункту 3 скарги: «у наданому учасником Договорі обробки приміщення (№161/020 , №104/02 ) від 02.01.2020р відсутнє найменування об’єкта в КАЛЬКУЛЯЦІЇ вартості робіт». У пунктах 2.1 вказаних договорів наведена калькуляція, та в п 1.1. чітко наведене найменування об’єкта. Так як калькуляція є невід’ємною частиною договору, то немає потреби в ній вказувати найменування, адже воно наведене у договорі.
По пункту 4 скарги: «Учасник не виконав вимогу щодо надання Акта обстеження складського приміщення Держпродспоживслужбою за чинною формою. У складі пропозиції є акт за 2018 рік (нечинна форма) і Акт за 2020 рік, який є дуже розмитим. Так як прочитати цей документ неможливо через його нечіткість, такий документ повинен вважатися ненаданим або наданим у неналежній формі». У документації не вказано і не конкретизовано за який конкретний рік повинен бути вказаний акт, а тому учасник самостійно обирає рік надання такого акту. Що саме залищилося нечитабельним для скаржника невідомо.
Із твердженнями у вашій скарзі ми не погоджуємось.
1. По пункту 1 скарги: про те, що учасник «не надав документів, які ви вимагали відповідно до Додатку 4 ТД, а саме: Договір зі спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та дератизації, дезінсекції складських приміщень та Акт/довідку про дезінфекцію, дератизацію, дезінсекцію складських приміщень не більше 14-денної давності до моменту кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вищезгадані документи не надані на приміщення площею 30 кв.метрів, яке ФОП Баворовський Є.О. орендує у ФОП Собенко Н.Б. на підставі договору оренди нежитлового приміщення б/н від 28.11.2019 року. Згідно вимог документації не конкретизується на які конкретно приміщення учасники повинні надавати Договір зі спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та дератизації, дезінсекції складських приміщень та Акт/довідку про дезінфекцію, дератизацію, дезінсекцію складських приміщень не більше 14-денної давності до моменту кінцевого строку подання тендерних пропозицій. А тому учасники самостійно приймають рішення, на які саме приміщення їм надавати вказані документи. А тому учасник не порушив вимоги документації.
2. По пункту 2 скарги «У складі пропозиції учасника немає інформації про графік проведення дезінфекції транспортного засобу, хоча така інформація вимагалася відповідно до Додатку 4 ТД.»
У договорі про надання послуг №04/002 від 02.01.2020р. в пункті 3.3 вказано що Замовлення виконуються у строк не більше 30 к.днів з моменту виконання Замовником зобов’язань у п. 2.3-2.5 договору, якщо інше не погоджено Сторонами. Тобто сторони самотійно мають право узгоджувати графік надання послуг. А тому учасник не порушив вимоги документації.
По пункту 3 скарги: «у наданому учасником Договорі обробки приміщення (№161/020 , №104/02 ) від 02.01.2020р відсутнє найменування об’єкта в КАЛЬКУЛЯЦІЇ вартості робіт». У пунктах 2.1 вказаних договорів наведена калькуляція, та в п 1.1. чітко наведене найменування об’єкта. Так як калькуляція є невід’ємною частиною договору, то немає потреби в ній вказувати найменування, адже воно наведене у договорі.
По пункту 4 скарги: «Учасник не виконав вимогу щодо надання Акта обстеження складського приміщення Держпродспоживслужбою за чинною формою. У складі пропозиції є акт за 2018 рік (нечинна форма) і Акт за 2020 рік, який є дуже розмитим. Так як прочитати цей документ неможливо через його нечіткість, такий документ повинен вважатися ненаданим або наданим у неналежній формі». У документації не вказано і не конкретизовано за який конкретний рік повинен бути вказаний акт, а тому учасник самостійно обирає рік надання такого акту. Що саме залищилося нечитабельним для скаржника невідомо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
553 000,00
UAH з ПДВ
|
553 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛАШНИК ОЛЕСЯ МИРОНІВНА |
679 000,00
UAH з ПДВ
|
674 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Перетятко Віталій Михайлович |
815 000,00
UAH з ПДВ
|
678 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3135420598 |
Переможець |
553 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 17:02
|
Скановані документи (14).pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 10:43
|
Filekkkkk.PDF | зміни до договору |
13 січня 2021 18:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 17:26
|
Filekkkkk (1).PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 14:08
|
картопдя пдф.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 13:11
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 13:09
|
картопля зняття.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2020 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 14:09
|
Договір | укладений |
01 квітня 2020 14:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 1-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення суми додаткової угоди на продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 1-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни у зв'язку із зменшенням обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 1-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |