Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30210000-4 машини для обробки даних (апаратна частина) системні блоки (згідно технічних характеристик)
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2020-02-20-003470-b ● 4bc9e9bf0de4435da911b23edce11ebe
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БАХМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02147368 |
Місцезнаходження: | 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач,, вул. Соборності, буд. 42 |
Контактна особа: |
Юлія Ополонська +380680859006 bahadm_vo@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 17:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2020 17:45 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2020 12:14 |
Очікувана вартість: | 175 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
ДК 021:2015 30210000-4 машини для обробки даних (апаратна частина) системні блоки (згідно технічних характеристик)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Пушкіна, 3 (склад відділу освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 17:14 |
Лист.doc |
20 лютого 2020 17:14 |
Технічні характеристики.doc |
20 лютого 2020 17:14 |
Форма пропозиції.doc |
20 лютого 2020 17:14 |
Оголошення.doc |
20 лютого 2020 17:14 |
Проект договору на системні блоки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:23
Дата відповіді: 24 лютого 2020 14:24
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, як предметом закупівлі є системні блоки з попередньо встановленим Windows 10 professional з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft зробила процес активації нової операційної системи Windows за допомогою ОА 3.0 активації для виробників комп'ютерних систем для того, щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера, де розташована SLIC (Software Licensing Description Table), тобто таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Зараз вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш кращий спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво і який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків зі встановленим програмним забезпеченням, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Учасник зауважив, що лише один дистриб’ютор системних блоків в Україні має таку технологію. Ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників комп’ютерів, системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві. Але в Україні представлено багато продукції іноземних виробників, таких як DELL, HP, LENOVO, ASUS, ACER та інші, які використовують в своєму виробництві технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Тендерна документація не містить опис конкретної марки чи моделі, а містить опис технічних характеристик предмета закупівлі. Також, згідно ч. 3 статті 22 Закону України передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за потрібне додати до неї. Тому для запобігання купівлі неякісного та не ліцензійного товару, і були встановлені деякі вимоги у тендерній документації, які не призводять до дискримінації потенційних учасників та недобросовісної конкуренції. Враховуючи вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для внесення змін до тендерної документації.
Отже, кожен виробник системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво і який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків зі встановленим програмним забезпеченням, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Учасник зауважив, що лише один дистриб’ютор системних блоків в Україні має таку технологію. Ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників комп’ютерів, системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві. Але в Україні представлено багато продукції іноземних виробників, таких як DELL, HP, LENOVO, ASUS, ACER та інші, які використовують в своєму виробництві технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Тендерна документація не містить опис конкретної марки чи моделі, а містить опис технічних характеристик предмета закупівлі. Також, згідно ч. 3 статті 22 Закону України передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за потрібне додати до неї. Тому для запобігання купівлі неякісного та не ліцензійного товару, і були встановлені деякі вимоги у тендерній документації, які не призводять до дискримінації потенційних учасників та недобросовісної конкуренції. Враховуючи вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для внесення змін до тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 лютого 2020 11:50
Дата відповіді: 25 лютого 2020 12:12
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно загального запитання щодо оголошення до замовника:
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Звертаємо Вашу увагу, що згідно пункту 3 Статті 22 Розділу ІІІ Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в Додатку № 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів. Всі посилання згідно цього додатку та в тексті тендерної документації в цілому на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент». Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку №1 до цієї Документації та тендерній документації. Запропоновані учасником характеристики товару мають бути не гірше, ніж вказані у Додатку №1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів “Технічні характеристики ДК 021:2015 30210000-4 машини для обробки даних (апаратна частина) системні блоки (згідно технічних характеристик)”.
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас, згідно з частиною третьою статті 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. З огляду на викладене, замовник у тендерній документації встановлює необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Згідно Статті 5 Розділу І Закону України "Про публічні закупівлі" вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Критерії та методика оцінки визначаються Замовником відповідно до частини 1 Статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до п.6.1 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі. При розрахунку ціни, за яку учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору (ПДВ, прямі витрати, адміністративні та загальновиробничі витрати, а також витрати на доставку товару Замовнику та витрати, пов’язані з поверненням документів Постачальнику ). Тобто цінові пропозиції всіх учасників за результатом аукціону є остаточними, пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде оцінюватися так само, як платника ПДВ.
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Відповідно до п.6.1 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі. При розрахунку ціни, за яку учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору (ПДВ, прямі витрати, адміністративні та загальновиробничі витрати, а також витрати на доставку товару Замовнику та витрати, пов’язані з поверненням документів Постачальнику ). Тобто цінові пропозиції всіх учасників за результатом аукціону є остаточними, пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде оцінюватися так само, як платника ПДВ.
Відповідно до Додатку № 3: у разі надання тендерних пропозицій учасником – не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ.
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Звертаємо Вашу увагу, що згідно пункту 3 Статті 22 Розділу ІІІ Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в Додатку № 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів. Всі посилання згідно цього додатку та в тексті тендерної документації в цілому на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент». Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку №1 до цієї Документації та тендерній документації. Запропоновані учасником характеристики товару мають бути не гірше, ніж вказані у Додатку №1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів “Технічні характеристики ДК 021:2015 30210000-4 машини для обробки даних (апаратна частина) системні блоки (згідно технічних характеристик)”.
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас, згідно з частиною третьою статті 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. З огляду на викладене, замовник у тендерній документації встановлює необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Згідно Статті 5 Розділу І Закону України "Про публічні закупівлі" вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Критерії та методика оцінки визначаються Замовником відповідно до частини 1 Статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до п.6.1 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі. При розрахунку ціни, за яку учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору (ПДВ, прямі витрати, адміністративні та загальновиробничі витрати, а також витрати на доставку товару Замовнику та витрати, пов’язані з поверненням документів Постачальнику ). Тобто цінові пропозиції всіх учасників за результатом аукціону є остаточними, пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде оцінюватися так само, як платника ПДВ.
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Відповідно до п.6.1 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі. При розрахунку ціни, за яку учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору (ПДВ, прямі витрати, адміністративні та загальновиробничі витрати, а також витрати на доставку товару Замовнику та витрати, пов’язані з поверненням документів Постачальнику ). Тобто цінові пропозиції всіх учасників за результатом аукціону є остаточними, пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде оцінюватися так само, як платника ПДВ.
Відповідно до Додатку № 3: у разі надання тендерних пропозицій учасником – не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-20-003470-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2976218289
Дата подання: 20 лютого 2020 21:58
1
Вимогоа що предінстальована виробником системного блоку, з використанням технологію ОЕМ активації ОА 3.0 – доступна для одного дистрибьютора в Україні, Ви тендер прописували під конкретного учасника. Просимо убрати вимогу що до активації ОА 3.0.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 14:36
Так, як предметом закупівлі є системні блоки з попередньо встановленим Windows 10 professional з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft зробила процес активації нової операційної системи Windows за допомогою ОА 3.0 активації для виробників комп'ютерних систем для того, щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера, де розташована SLIC (Software Licensing Description Table), тобто таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Зараз вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш кращий спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво і який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків зі встановленим програмним забезпеченням, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Учасник зауважив, що лише один дистриб’ютор системних блоків в Україні має таку технологію. Ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників комп’ютерів, системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві. Але в Україні представлено багато продукції іноземних виробників, таких як DELL, HP, LENOVO, ASUS, ACER та інші, які використовують в своєму виробництві технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Тендерна документація не містить опис конкретної марки чи моделі, а містить опис технічних характеристик предмета закупівлі. Також, згідно ч. 3 статті 22 Закону України передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за потрібне додати до неї. Тому для запобігання купівлі неякісного та не ліцензійного товару, і були встановлені деякі вимоги у тендерній документації, які не призводять до дискримінації потенційних учасників та недобросовісної конкуренції. Враховуючи вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для внесення змін до тендерної документації.
Отже, кожен виробник системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво і який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків зі встановленим програмним забезпеченням, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Учасник зауважив, що лише один дистриб’ютор системних блоків в Україні має таку технологію. Ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників комп’ютерів, системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві. Але в Україні представлено багато продукції іноземних виробників, таких як DELL, HP, LENOVO, ASUS, ACER та інші, які використовують в своєму виробництві технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Тендерна документація не містить опис конкретної марки чи моделі, а містить опис технічних характеристик предмета закупівлі. Також, згідно ч. 3 статті 22 Закону України передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за потрібне додати до неї. Тому для запобігання купівлі неякісного та не ліцензійного товару, і були встановлені деякі вимоги у тендерній документації, які не призводять до дискримінації потенційних учасників та недобросовісної конкуренції. Враховуючи вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
125 548,14
UAH з ПДВ
|
125 548,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
128 462,76
UAH з ПДВ
|
128 462,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна |
175 000,00
UAH з ПДВ
|
175 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Переможець |
125 548,14
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір.pdf | укладений |
17 березня 2020 10:42
|