Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Змішувач для умивальника
Очікувана вартість
8 250,00 UAH
UA-2020-02-20-003467-b ● f9a7bc46762a48cfb7b59ed00ffc0cf2
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад "Республіканська клінічна лікарня МОЗ України" |
Код ЄДРПОУ: | 01981856 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Володимира Винниченка, буд. 9 |
Контактна особа: |
Людмила Омельчук +380444840030 ludmila840420@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2020 11:43 |
Очікувана вартість: | 8 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Змішувач для умивальника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. В. Винниченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 17:14 |
Додаток 1(Кваліфікаційні вимоги до учасників).doc |
20 лютого 2020 17:14 |
Додаток 3 (Договір).doc |
20 лютого 2020 17:14 |
Оголошення_змішувач_02.doc |
20 лютого 2020 17:14 |
Додаток 2(Цінова пропозиція).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:23
Дата відповіді: 21 лютого 2020 11:47
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в тендерній документації торгові марки або моделі товару не вказані. Обмежень щодо участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ документація не містить. Питання щодо ціни визначене в документах Замовника.
Матеріал змішувачів
Дата подання: 21 лютого 2020 14:23
Дата відповіді: 21 лютого 2020 15:07
З якого матеріала мають бути вироблені змішувачі, з латуні чи з силумінового сплава?
Відповідь: змішувачі мають бути вироблені з латуні
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-20-003467-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД, Код ЄДРПОУ:41569560
Дата подання: 27 лютого 2020 14:48
Вимога до Замовника
Оскарження рішення Замовника
Шановний Замовник!
ТОВ «СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД» заперечує проти визнання переможцем закупівлі за ДК 021:2015: 44410000-7 «Вироби для ванної кімнати та кухні» ФОП Фоміних Ігор Миколайович, оскільки його тендерна пропозиція має порушення вимог Замовника, та має бути відхилена як така, що не відповідає умовам документації.
ФОП Фоміних Ігор Миколайович, якого було визнано переможцем закупівлі, не надав наступну запитувану інформацію та документи:
- копію паспорту (сертифікату) якості товару, згідно п.6 Кваліфікаційних вимог до учасника, чим не підтвердив технічні та якісні характеристики товару.
- копію договору оренди або іншого офіційного документа, підтверджуючого наявність складського приміщення для здійснення діяльності, згідно п.7 Кваліфікаційних вимог до учасника. У складі тендерної пропозиції ФОП Фоміних Ігор Миколайович міститься документ «Дополнительное соглашение № 1 к Договору аренды №3 от 01 декабря 2017г.», але він є не дійсним без Договору оренди.
- довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно п. 8 Кваліфікаційних вимог до учасника.
- оригінал гарантійного листа щодо безперебійного постачання товару незалежно від своєчасності фінансування замовника, згідно п. 9 Кваліфікаційних вимог до учасника, що може привезти до відміни або несвоєчасної поставки товару.
- надана довідка, яка містить детальний опис предмету закупівлі (Технічна характеристика), згідно п. 10 Кваліфікаційних вимог до учасника, не містить інформації з обов’язковою вказівкою виробника продукції, із зазначенням ДСТУ (ТУ), чим не підтверджує, що запропонований товар виготовлений відповідним виробником згідно технічних вимог.
- позитивний відгук щодо виконання умов попередніх договорів (якості товару, строків , умов поставки), згідно п. 12 Кваліфікаційних вимог до учасника, чим не підтвердив наявність позитивного виконання договірних зобов’язань в якості постачальника.
- Лист-згоду на обробку персональних даних, згідно п. 13 Кваліфікаційних вимог до учасника.
- ФОП Фоміних Ігор Миколайович не надав інформацію щодо погодження з Договором (Додаток 3 до документації Замовника), чим не підтвердив згоду з його основними умовами.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо переглянути рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Фоміних Ігор Миколайович та перейти до наступного учасника, як того вимагають норми чинного законодавства.
В додаток, звертаємо увагу Замовника, що ФОП "Черненко Дмитро Анатолійович" та ФОП Тарасенко Наталія Вікторівна також не відповідають вимогам Оголошення про проведення закупівлі, а саме:
1. ФОП "Черненко Дмитро Анатолійович" не надав наступну запитувану інформацію та документи:
- копію паспорту (сертифікату) якості товару, згідно п.6 Кваліфікаційних вимог до учасника, чим не підтвердив технічні та якісні характеристики товару.
- надана довідка, яка містить детальний опис предмету закупівлі (Опис товару), згідно п. 10 Кваліфікаційних вимог до учасника, не містить інформації з обов’язковою вказівкою виробника продукції, із зазначенням ДСТУ (ТУ), чим не підтвердив, що запропонований товар виготовлений відповідним виробником згідно технічних вимог.
- копію витягу ЄДРПОУ, видану державною службою статистики України, згідно п. 3 Кваліфікаційних вимог до учасника.
2. ФОП Тарасенко Наталія Вікторівна не надала наступну запитувану інформацію та документи:
- копію паспорту (сертифікату) якості товару, згідно п.6 Кваліфікаційних вимог до учасника, чим не підтвердив технічні та якісні характеристики товару.
- довідка, яка містить ретельний опис товару, який буде постачатися з обов’язковою вказівкою виробника продукції, із зазначенням ДСТУ (ТУ), згідно п. 10 Кваліфікаційних вимог до учасника
- відсутнє підтвердження гарантії якості товару, що постачається Замовнику за договором, згідно технічних вимог та якісних характеристик предмету закупівлі, що може призвести до поставки Замовнику неякісного товару.
- ФОП Тарасенко Наталія Вікторівна не надала інформацію щодо погодження з Договором (Додаток 3 до документації Замовника), чим не підтвердила згоду з його основними умовами.
Підсумовуючи, зазначене вище, у разі не невиконання нашої вимоги, ТОВ «СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД» буде вимушено розмістити відповідний негативний відгук про дану процедуру закупівлі на веб-ресурсі dozzoro.org, а також надіслати відповідні звернення до антикорупційних органів, громадських організацій.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовник!
ТОВ «СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД» заперечує проти визнання переможцем закупівлі за ДК 021:2015: 44410000-7 «Вироби для ванної кімнати та кухні» ФОП Фоміних Ігор Миколайович, оскільки його тендерна пропозиція має порушення вимог Замовника, та має бути відхилена як така, що не відповідає умовам документації.
ФОП Фоміних Ігор Миколайович, якого було визнано переможцем закупівлі, не надав наступну запитувану інформацію та документи:
- копію паспорту (сертифікату) якості товару, згідно п.6 Кваліфікаційних вимог до учасника, чим не підтвердив технічні та якісні характеристики товару.
- копію договору оренди або іншого офіційного документа, підтверджуючого наявність складського приміщення для здійснення діяльності, згідно п.7 Кваліфікаційних вимог до учасника. У складі тендерної пропозиції ФОП Фоміних Ігор Миколайович міститься документ «Дополнительное соглашение № 1 к Договору аренды №3 от 01 декабря 2017г.», але він є не дійсним без Договору оренди.
- довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно п. 8 Кваліфікаційних вимог до учасника.
- оригінал гарантійного листа щодо безперебійного постачання товару незалежно від своєчасності фінансування замовника, згідно п. 9 Кваліфікаційних вимог до учасника, що може привезти до відміни або несвоєчасної поставки товару.
- надана довідка, яка містить детальний опис предмету закупівлі (Технічна характеристика), згідно п. 10 Кваліфікаційних вимог до учасника, не містить інформації з обов’язковою вказівкою виробника продукції, із зазначенням ДСТУ (ТУ), чим не підтверджує, що запропонований товар виготовлений відповідним виробником згідно технічних вимог.
- позитивний відгук щодо виконання умов попередніх договорів (якості товару, строків , умов поставки), згідно п. 12 Кваліфікаційних вимог до учасника, чим не підтвердив наявність позитивного виконання договірних зобов’язань в якості постачальника.
- Лист-згоду на обробку персональних даних, згідно п. 13 Кваліфікаційних вимог до учасника.
- ФОП Фоміних Ігор Миколайович не надав інформацію щодо погодження з Договором (Додаток 3 до документації Замовника), чим не підтвердив згоду з його основними умовами.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо переглянути рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Фоміних Ігор Миколайович та перейти до наступного учасника, як того вимагають норми чинного законодавства.
В додаток, звертаємо увагу Замовника, що ФОП "Черненко Дмитро Анатолійович" та ФОП Тарасенко Наталія Вікторівна також не відповідають вимогам Оголошення про проведення закупівлі, а саме:
1. ФОП "Черненко Дмитро Анатолійович" не надав наступну запитувану інформацію та документи:
- копію паспорту (сертифікату) якості товару, згідно п.6 Кваліфікаційних вимог до учасника, чим не підтвердив технічні та якісні характеристики товару.
- надана довідка, яка містить детальний опис предмету закупівлі (Опис товару), згідно п. 10 Кваліфікаційних вимог до учасника, не містить інформації з обов’язковою вказівкою виробника продукції, із зазначенням ДСТУ (ТУ), чим не підтвердив, що запропонований товар виготовлений відповідним виробником згідно технічних вимог.
- копію витягу ЄДРПОУ, видану державною службою статистики України, згідно п. 3 Кваліфікаційних вимог до учасника.
2. ФОП Тарасенко Наталія Вікторівна не надала наступну запитувану інформацію та документи:
- копію паспорту (сертифікату) якості товару, згідно п.6 Кваліфікаційних вимог до учасника, чим не підтвердив технічні та якісні характеристики товару.
- довідка, яка містить ретельний опис товару, який буде постачатися з обов’язковою вказівкою виробника продукції, із зазначенням ДСТУ (ТУ), згідно п. 10 Кваліфікаційних вимог до учасника
- відсутнє підтвердження гарантії якості товару, що постачається Замовнику за договором, згідно технічних вимог та якісних характеристик предмету закупівлі, що може призвести до поставки Замовнику неякісного товару.
- ФОП Тарасенко Наталія Вікторівна не надала інформацію щодо погодження з Договором (Додаток 3 до документації Замовника), чим не підтвердила згоду з його основними умовами.
Підсумовуючи, зазначене вище, у разі не невиконання нашої вимоги, ТОВ «СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД» буде вимушено розмістити відповідний негативний відгук про дану процедуру закупівлі на веб-ресурсі dozzoro.org, а також надіслати відповідні звернення до антикорупційних органів, громадських організацій.
Скасована
Дата: 02 березня 2020 17:34
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-02-20-003467-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ТАРАСЕНКО НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2909016822
Дата подання: 02 березня 2020 18:45
оскарження
Повна назва змішувача вказана в пропозиції,стандарти відповідності-в документах якості.прошу переглянути рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 15:23
не виконано вимоги п.10 кваліфікаційних вимог (додаток № 1)
Номер вимоги: UA-2020-02-20-003467-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ТАРАСЕНКО НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2909016822
Дата подання: 02 березня 2020 18:48
вимога
Довідка з описом і стандартами надана,прошу переглянути файл Довідки
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 15:25
не виконано п.10 кваліфікаційних вимог (додаток № 1)
Номер вимоги: UA-2020-02-20-003467-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД, Код ЄДРПОУ:41569560
Дата подання: 03 березня 2020 16:48
Оскарження рішення Замовника
Шановний Замовник!
ТОВ «СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД» заперечує проти прийняття рішення Замовника про дискваліфікацію, оскільки заявником були виконані кваліфікаційні вимоги викладені в п. 7. Кваліфікаційних вимог до учасника. ТОВ «СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД» в складі тендерної пропозиції була надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій згідно п.3 зазначено, що станом на дату подання цієї довідки, у ТОВ «СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД» відсутні власні та/або орендовані складські приміщення. При відвантаженні запропонованої продукції, що є предметом закупівлі, ТОВ «СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД» буде використовувати транзитні складські приміщення підприємства-імпортера продукції, що розташовані за адресом: Україна, м. Одеса, вул. Князівська, 38. Крім того, Замовником у Кваліфікаційних вимогах до учасника не було чітко визначено, що для участі у процедурі закупівлі за ДК 021:2015: 44410000-7 «Вироби для ванної кімнати та кухні» учасник повинен мати наявне власне складське приміщення.
Також, ТОВ «СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД» заперечує проти прийняття рішення Замовника про дискваліфікацію, оскільки заявником були чітко виконані технічні вимоги. Замовник зазначав, що згідно з сертифікатом відповідності змішувач ТМ ROZZY JENORI призначені для умивальників відповідної серії, що не відповідає дійсності, оскільки в сертифікаті відповідності за №UA.PN.191.0168-19 від 16.10.2019 р., наданим заявником в складі тендерної пропозиції, зазначені серії не для умивальників, а серії змішувачів, на які розповсюджується даний сертифікат.
Враховуючи зазначене вище, ТОВ «СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД» вимагає Замовника повторно переглянути нашу тендерну пропозицію та прийняти рішення згідно чинного законодавства. У разі не невиконання нашої вимоги, будемо вимушені розмістити відповідний негативний відгук про дану процедуру закупівлі на веб-ресурсі dozzoro.org, а також надіслати відповідні звернення до антикорупційних органів, громадських організацій.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД» заперечує проти прийняття рішення Замовника про дискваліфікацію, оскільки заявником були виконані кваліфікаційні вимоги викладені в п. 7. Кваліфікаційних вимог до учасника. ТОВ «СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД» в складі тендерної пропозиції була надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій згідно п.3 зазначено, що станом на дату подання цієї довідки, у ТОВ «СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД» відсутні власні та/або орендовані складські приміщення. При відвантаженні запропонованої продукції, що є предметом закупівлі, ТОВ «СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД» буде використовувати транзитні складські приміщення підприємства-імпортера продукції, що розташовані за адресом: Україна, м. Одеса, вул. Князівська, 38. Крім того, Замовником у Кваліфікаційних вимогах до учасника не було чітко визначено, що для участі у процедурі закупівлі за ДК 021:2015: 44410000-7 «Вироби для ванної кімнати та кухні» учасник повинен мати наявне власне складське приміщення.
Також, ТОВ «СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД» заперечує проти прийняття рішення Замовника про дискваліфікацію, оскільки заявником були чітко виконані технічні вимоги. Замовник зазначав, що згідно з сертифікатом відповідності змішувач ТМ ROZZY JENORI призначені для умивальників відповідної серії, що не відповідає дійсності, оскільки в сертифікаті відповідності за №UA.PN.191.0168-19 від 16.10.2019 р., наданим заявником в складі тендерної пропозиції, зазначені серії не для умивальників, а серії змішувачів, на які розповсюджується даний сертифікат.
Враховуючи зазначене вище, ТОВ «СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД» вимагає Замовника повторно переглянути нашу тендерну пропозицію та прийняти рішення згідно чинного законодавства. У разі не невиконання нашої вимоги, будемо вимушені розмістити відповідний негативний відгук про дану процедуру закупівлі на веб-ресурсі dozzoro.org, а також надіслати відповідні звернення до антикорупційних органів, громадських організацій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 15:29
не виконано вимоги п.7 кваліфікаційних вимог додатку № 1 до умов закупівлі
Номер вимоги: UA-2020-02-20-003467-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ", Код ЄДРПОУ:30728887
Дата подання: 02 березня 2020 18:09
Безпідставна непровомірна дискваліфікація
ПрАТ "Нова Лінія" як Учасника тендерної закупівлі UA-2020-02-20-003467-b було дискваліфіковано непровомірно .Всі документи,які були оголошені Замовником Учасник ПрАТ "Нова Лінія" надала у складі своєї пропозиції, а саме: сертифікат відповідності+ та лист який згідно з законодавством України свідчить про те, що дана продукція не підлягає обовязковій сертифікації, оригінал гарантійного листа щодо постачанная товару та лист- згоду на обробку персональних даних(всі ці документи було надано).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 15:21
не виконано п.6 кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі (додаток №1)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Фоміних Ігор Миколайович |
2 850,00
UAH з ПДВ
|
2 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Черненко Дмитро Анатолійович" |
3 300,00
UAH з ПДВ
|
3 169,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТАРАСЕНКО НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА |
3 333,00
UAH з ПДВ
|
3 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД |
4 500,00
UAH з ПДВ
|
3 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" |
5 299,20
UAH з ПДВ
|
5 299,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА |
7 755,00
UAH з ПДВ
|
7 755,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Фоміних Ігор Миколайович #2532900753 |
Рішення скасоване |
2 850,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 17:34
|
ФОП Фоміних Ігор Миколайович #2532900753 |
Відхилено |
2 850,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 17:35
|
ФОП "Черненко Дмитро Анатолійович" #2953802816 |
Відхилено |
3 169,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 17:36
|
ФОП ТАРАСЕНКО НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА #2909016822 |
Відхилено |
3 170,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 17:37
|
ТОВ СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД #41569560 |
Відхилено |
3 240,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 17:38
|
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА #3072602781 |
Очікує рішення |
7 755,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 17:40
|
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" #30728887 |
Відхилено |
5 299,20
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 17:40
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 05 березня 2020 16:46 |
Коментар щодо відміни: | закупівлю скасовано у звязку з неповним визначенням технічних вимог до предмету закупівлі |