Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2020-02-20-003408-b 84aab4f8c94645f18b8181ebcfe22e43
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Іванівна Махортова

+380577258748 bsmpapteka@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ ТА НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІМ. ПРОФ. О.І. МЕЩАНІНОВА" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://lshmd.city.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3-А
Контактна особа: Олена Іванівна Махортова
+380577258748
bsmpapteka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 11:48
Очікувана вартість: 270 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
239 штуки
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної (у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРДЕЗ" 269 616,00
UAH з ПДВ
269 616,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Український центр дезінфекції 270 000,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 12:10
sign.p7s
19 березня 2020 12:07
МВС.rar
19 березня 2020 12:07
ДПС.rar
19 березня 2020 11:27
sign.p7s
19 березня 2020 11:26
Довідка ДПІ.pdf
19 березня 2020 11:26
Довідка МВС.pdf
16 березня 2020 19:00
sign.p7s
16 березня 2020 18:59
Довідка МВС.pdf
16 березня 2020 18:59
Довідка ДПІ.pdf
11 березня 2020 13:28
sign.p7s
11 березня 2020 13:25
Інші документи.pdf
11 березня 2020 13:25
Заявка учасника.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 18:08
sign.p7s
11 березня 2020 18:06
Інші документи.pdf
11 березня 2020 18:06
Технічна частина 2.pdf
11 березня 2020 18:06
Технічна частина 1.pdf
11 березня 2020 18:06
Заявка учасника.pdf
11 березня 2020 18:06
Реєстр документів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРДЕЗ"
#37403360
Переможець 269 616,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 12:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРДЕЗ"
#37403360
269 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 березня 2020 12:54
Договір.PDF укладений
27 березня 2020 12:53
sign.p7s зміни до договору
19 серпня 2020 17:05
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 3.4., 11.1.6., 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 р.), пунктом 6 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в попередній редакції, враховуючи те, що тимчасово під час дії карантину, у відповідності до пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (в редакції Закону № 540-IX від 30.03.2020 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)»), Переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 року № 224, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території України таких товарів, як дезінфікуючий засіб для обробки поверхонь та дезінфікуючий засіб для інструментів та обладнання, що до яких відносяться дезінфекційні засоби (4 найменування), зазначених в Договорі, у зв'язку з тим, що Сторони при укладанні Договору , а під час поставки товару 04 квітня 2020року та здійснення оплати не могли передбачити ціну Договору без ПДВ, Сторони домовились встановити ціну за одиницю товару на вказані товари без ПДВ замість ціни з ПДВ, у зв’язку з чим внести наступні зміни до Договору: Зменшити ціну Договору з 269616,00 грн. (Двісті шістдесят дев’ять тисяч шістсот шіснадцять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 44936,00грн. (сорок чотири тисячі дев’ятсот тридцять шість гривень 00 копійок) на 224680,00 грн (двісті двадцять чотири тисячі шістсот вісімдесят гривень 00 копійки) без ПДВ». Додаток 1 «Специфікація» до Договору в редакції від 27 березня 2020 р. змінити та викласти Додаток 1 «Специфікація» в новій редакції. Сторони домовилися, що Постачальник має повернути (перерахувати) зайве сплачену Замовником суму ПДВ в розмірі 44936,00 грн ( сорок чотири тисячі дев’ятсот тридцять шість гривень 00 копійок) на наступний рахунок Замовника UA698201720344320001000039221 ДКСУ у м. Києві. 14. Сума договору після внесення змін - 224680,00 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 239 штук.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку