Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (Пакети для забору крові: Пластиковий контейнер для крові з розчином антикоагулянту ЦФДА-1 подвійний (НК 024:2019 44034 - Набір для забору донорської крові, двокамерний),Пластиковий контейнер для крові людини та її компонентів з розчином антикоагулянту ЦФД та консерванту САГМ потрійний (НК 024:2019 44037 - Набір для забору донорської крові, трикамерний))
Очікувана вартість
50 500,00 UAH
UA-2020-02-20-003190-b 6897e1a49b1a45d98bbc56c8d231c7b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Крамар

+380523540107 oml1plan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05493838
Вебсайт: http://oml1.io.ua
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Ярмаркова, 15
Контактна особа: Лариса Крамар
+380523540107
oml1plan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 13:28
Очікувана вартість: 50 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 252,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Пластиковий контейнер для крові з розчином антикоагулянту ЦФДА-1 подвійний, 250 мл, з аксесуарами (НК 024:2019 44034 - Набір для забору донорської крові, двокамерний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Ярмаркова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
350 штуки
Пластиковий контейнер для крові з розчином антикоагулянту ЦФДА-1 подвійний, 350 мл, без аксесуарів (НК 024:2019 44034 - Набір для забору донорської крові, двокамерний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Ярмаркова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Пластиковий контейнер для крові людини та її компонентів з розчином антикоагулянту ЦФД та консерванту САГМ потрійний, одноразового використання стерильний 450 мл, з аксесуарами (НК 024:2019 44037- Набір для забору донорської крові, трикамерний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Ярмаркова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 16:40
ТД 3314 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 47 080,00
UAH з ПДВ
47 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Корж Ольга Володимирівна" 50 450,00
UAH з ПДВ
50 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 12:43
Електронний підпис
17 березня 2020 12:00
Документи Переможця.pdf
03 березня 2020 10:03
Електронний підпис
03 березня 2020 09:59
Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2020 17:09
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:06
Проект договору.pdf
26 лютого 2020 17:06
Повноваження підпису.pdf
26 лютого 2020 17:06
Лист щодо санкцій.pdf
26 лютого 2020 17:06
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2020 17:06
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

ФОП "Корж Ольга Володимирівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Переможець 47 080,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
47 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 08:34
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 15:49
ду 5 д 179.pdf зміни до договору
23 березня 2021 15:42
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 11:43
ДУ4дог179.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 11:40
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:05
ДУ3 дог 179.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:03
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 14:52
ду№2 дог179.pdf зміни до договору
28 травня 2020 14:52
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 12:51
ду №1 до дог179.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 12:51
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 16:22
Дог 179 від 30032020.pdf укладений
30 березня 2020 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з перерозподілом бюджетних призначень (асигнувань), зменшення видатків по загальному фонду та збільшення видатків по спеціальному фонду, а також доповнення банківських реквізитів замовника.
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з реєстрацією Замовника платником податку на додану вартість, сторони дійшли згоди внести зміни до реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Збільшення обсягу закупівлі на загальну суму 9416,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору на суму 32.10 грн.
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 56 463,90
UAH (в тому числі ПДВ 3 693,90 UAH)