Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби (Медичні бланки та журнали)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-02-20-003177-b d70e6bf5a0484729bba4ced97c3b8b2f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бондар

+380332773455 voillutsk30@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинська обласна інфекційна лікарня" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03398983
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 30
Контактна особа: Оксана Бондар
+380332773455
voillutsk30@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 14:23
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Детальний опис предмету закупівлі і технічні вимоги до товару: згідно Вимоги до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31345 штуки
Медичні бланки та журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Шевченка, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 березня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 21 лютого 2020 11:12
Дата відповіді: 21 лютого 2020 13:52
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Якщо учасник є ФОП, не платник ПДВ, то остаточною є його кінцева ціна за результатами аукціону.
Уточнення
Дата подання: 21 лютого 2020 14:55
Дата відповіді: 21 лютого 2020 15:39
Для виготовлення журналів вам підійде зшивка внутрішнього блоку на скоби? "Зшитий ниткою" - розуміється як прошитий журнал для скріплення печаттю. А "шиття ниткою" , "шитво ниткою" - розуміється як виготовлення внутрішнього блоку на ниткошвейній машині. Ціна також різна. Дайте відповідь
Відповідь: Журнали повинні бути зшиті ниткою всередині (тобто листкі) по невеликим зошитами, щоб не розвалювались (не для печатки)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" 7 474,20
UAH з ПДВ
7 474,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 11 727,00
UAH з ПДВ
10 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 10:55
Висновок UPM News C.pdf
25 лютого 2020 10:55
Бумвинил (2).jpg
25 лютого 2020 10:55
MM karton Servis.pdf
25 лютого 2020 10:55
Висновки СЕС(2).PDF
25 лютого 2020 10:55
ДСЕЕ_фарба.PDF
25 лютого 2020 10:55
Mondi_offset_Slovakia.pdf
25 лютого 2020 10:55
Lumiset_Швеция.pdf
25 лютого 2020 10:55
Податкова 4-ОПП зав..pdf
25 лютого 2020 10:55
Цінова.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"

ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Рішення скасоване 7 474,20
UAH з ПДВ
03 березня 2020 12:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Відхилено 7 474,20
UAH з ПДВ
03 березня 2020 12:51
ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2199417435
Переможець 10 900,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 16:34

Документи

28 лютого 2020 16:34
Електронний підпис

Документи

03 березня 2020 12:51
Електронний підпис

Документи

04 березня 2020 16:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2199417435
10 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2020 16:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 14:58
Договір 16 ФОП Яросевич.pdf укладений
16 березня 2020 14:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 10 900,00
UAH