Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби)
Очікувана вартість
72 800,00 UAH
UA-2020-02-20-003108-b 4b9dbe7e8e7c4b748c90b0eaa826e9e4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03

044-502-37-03 kmkl8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №8" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04201, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Контактна особа: Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03
044-502-37-03
kmkl8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 72 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 364,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 лот
39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04159, Україна, м. Київ, м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 лютого 2020  —  29 лютого 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання акту виконаних робіт з обох Сторін. Розрахунки за надані послуги здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданого Постачальником акту виконаних послуг протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок; Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 13:54
миючі засоби.docx
21 лютого 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 13:52
Кваліф. вимоги на обл..doc
21 лютого 2020 13:52
Кваліф. вимоги на обл..doc
21 лютого 2020 13:52
ДОГОВІР Лікарня 8 2020р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:11
Дата відповіді: 21 лютого 2020 13:50
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований товар повинен відповідати технічним вимогам Замовника. До участі допускаються всі учасники не залежно від форми господарювання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-20-003108-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МИЙДОДІР", Код ЄДРПОУ:30853700
Дата подання: 21 лютого 2020 12:02
Тендерна документація
Доброго дня.Вами не прикладена тендерна документація.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2020 14:02
опис товару, проект договору кваліф. вимоги додано
опис товару, проект договору кваліф. вимоги додано

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 65 050,80
UAH з ПДВ
65 050,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 16:14
Пропозиція.pdf
27 лютого 2020 16:14
Паспорт і код.pdf
27 лютого 2020 16:14
Наявність працівників.pdf
27 лютого 2020 16:14
Накладні до договорів.pdf
27 лютого 2020 16:14
Лист пояснення.pdf
27 лютого 2020 16:14
Гарантійний лист.pdf
27 лютого 2020 16:14
Витяг з ПДВ.pdf
27 лютого 2020 16:13
Витяг З ЄДР 27.01.20.pdf
27 лютого 2020 16:13
Виписка 2018.pdf
27 лютого 2020 16:13
Аналогічні договора.pdf
27 лютого 2020 16:13
4ОПП.pdf
27 лютого 2020 16:13
сертифікати.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 65 050,80
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 16:02

Документи

28 лютого 2020 16:02
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
65 050,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 16:02
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 16:53
28 10 миюч.PDF укладений
04 березня 2020 16:52