Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-02-20-002594-b ● 415128175c754ea8a7002d3bb7457e09
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго» |
Код ЄДРПОУ: | 05471247 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , Київська обл., м Київ, вул. Козацька,120/4, літера «Є» |
Контактна особа: |
Шрамко В'ячеслав Григорович +380574752236 alena39@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 15:34 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 15:34 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Строк поставки товарів - протягом 15 робочих днів з дати отримання Постачальником письмової заявки Покупця
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 найменувань
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63460, Україна, Харківська область, смт Слобожанське, Зміївська ТЕС ПАТ "Центренерго", Балаклійське шосе,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Продукцію здійснюються Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника в наступному порядку: протягом 30 календарних днів з моменту поставки продукції до складу Покупця та підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання – передачі продукції окремо за кожну партію продукції | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 15:31 |
Додаток 9 перелік документів що подається переможцем.docx | |
20 лютого 2020 15:31 |
Додаток 8 Цінова пропозиція.doc | |
20 лютого 2020 15:31 |
Додаток 7 Письмова згода учасника.doc | |
20 лютого 2020 15:31 |
Додаток 6 Довідка про обмежувальні заходи.doc | |
20 лютого 2020 15:31 |
Додаток 5 Довідка про відсутність підстав для відмови.doc | |
20 лютого 2020 15:31 |
Додаток 4 Договір.pdf | |
20 лютого 2020 15:31 |
Додаток 3 Технічні вимоги.pdf | |
20 лютого 2020 15:31 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії до учасників.pdf | |
20 лютого 2020 15:31 |
Додаток 1 Довідка про відповідність пропозиції.doc | |
20 лютого 2020 15:31 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:08
Дата відповіді: 21 лютого 2020 11:45
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація щодо Ваших запитань викладена в тендерній документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-20-002594-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:31939411
Дата подання: 17 березня 2020 15:47
на рішення замовника
В складі нашої пропозиціі надано Протокол рішення на вчинення пправочину(підписання договору) який підписано директором Іващенко Олегом Валерійовичем, який вололодіє 100%м Статутного капіталу Товариства та уповноважений приймати рішення з усіх питань одноособно., тому просимо Тендерний комітет Зміївської ТЕС поянити на якій підставі нас було відхилено, як переможця аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2020 10:49
Згідно Статуту ТОВ «ДМД-Сервіс» , вищим органом товариства є загальні збори учасників. Відповідно пункту 15.2 Статуту, рішення про надання згоди на вивчення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників.
Протокол, наданий ТОВ «ДМД-Сервіс», про надання згоди на підписання договору, підписано не уповноваженою особою - директором, а не учасником.
Протокол, наданий ТОВ «ДМД-Сервіс», про надання згоди на підписання договору, підписано не уповноваженою особою - директором, а не учасником.
Інформація про відміну
Дата відміни
30 березня 2020 13:11
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі