Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Діркопробивачі на 1 отвір
Очікувана вартість
6 100,00 UAH
UA-2020-02-20-002352-b 411e2ae30fc54a68ad217af17a02cf42
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Баранова Анастасія Олександрівна

+380629334247 mariupol.ttu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління"
Код ЄДРПОУ: 05393725
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Миколаївська, 92
Контактна особа: Баранова Анастасія Олександрівна
+380629334247
mariupol.ttu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 15:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 15:08
Початок аукціону: 28 лютого 2020 14:51
Очікувана вартість: 6 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Діркопробивачі на 1 отвір, згідно специфікації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вкл. Миколаївська, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:06
Дата відповіді: 21 лютого 2020 11:44
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - приймаємо
- див. файл "Кваліфікаційні критерії"
- ніяких обмежень для участі ФОП неплатників ПДВ немає. Ціна, яка буде вказана в екранній формі пропозиції, буде являтися остаточною, без будь-яких додавань. Згідно ціні в екранній формі і буде проводитися порівняння.
- Учасник надає свою цінову пропозицію з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ " 4 395,00
UAH з ПДВ
4 395,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 5 988,00
UAH з ПДВ
5 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 12:55
Електронний підпис
27 лютого 2020 12:53
Згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "
#2592310439
Переможець 4 395,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:47

Документи

28 лютого 2020 15:45
Протокол переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "
#2592310439
4 395,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 15:45
Протокол переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 180 укладений
30 березня 2020 13:37