Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
клавішні музичні інструменти
Очікувана вартість
2 313 400,00 UAH
UA-2020-02-20-002209-a ● a44b45d9b1984278ab4605aa298e39e8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА АКАДЕМІЯ МУЗИКИ ІМ. Р.М.ГЛІЄРА |
Код ЄДРПОУ: | 02214923 |
Вебсайт: | http://glierinstitute.org/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31 |
Контактна особа: |
Карюк Юрій Олексійович 380442883263 kievgliera@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 19:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 14:18 |
Очікувана вартість: | 2 313 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 567,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37310000-4: Музичні інструменти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
рояль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська область, Київ, вул. Льва Толстого, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 37310000-4 — Музичні інструменти
6 штуки
клавінова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська область, Київ, вул. Льва Толстого, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 37310000-4 — Музичні інструменти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 20:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 20:37 |
Додаток № 3 - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
20 лютого 2020 20:37 |
Додаток № 2 - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx | |
20 лютого 2020 20:37 |
Тендерна документація - МУЗИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ.docx | |
20 лютого 2020 20:37 |
Додаток № 1 - ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:39
Дата відповіді: 24 лютого 2020 20:10
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По-перше. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Додатком № 2 до тендерної документації визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема і детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому технічна специфікація містить вираз "або еквівалент" у зв’язку з посиланням на конкретну торговельну марку предмета закупівлі та виробника.
У випадку надання учасником еквіваленту він повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик запропонованого товару з технічними та якісними характеристиками товару, передбаченого умовами тендерної документації. При цьому технічні та якісні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими ніж такі, що передбачені умовами тендерної документації, та забезпечувати повноцінну роботу Товару.
По-друге. Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до частини другої статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Отже, тендерні пропозиції мають право подавати подають будь-які особи (юридичні та фізичні, у тому числі фізичні особи-підприємці) не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування.
По-третє. Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію визначені частиною першою розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Отже, оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель за кінцевою вартістю кожної тендерної пропозиції, незалежно від статусу платника податків учасника та обраної ним системи оподаткування.
По-четверте. Тендерна документація на закупівлю Товару складена відповідно до законодавства про публічні закупівлі з урахуванням вимог до її змісту, встановлених статтею 22 Закону на основі примірної тендерної документації, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Умовами тендерної документації передбачена необхідність зазначення учасниками в своїх тендерних пропозиціях конкретне найменування пропонованого Товару, його виробника та торгову марку, а також необхідні технічні характеристики.
Додатком № 2 до тендерної документації визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема і детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому технічна специфікація містить вираз "або еквівалент" у зв’язку з посиланням на конкретну торговельну марку предмета закупівлі та виробника.
У випадку надання учасником еквіваленту він повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик запропонованого товару з технічними та якісними характеристиками товару, передбаченого умовами тендерної документації. При цьому технічні та якісні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими ніж такі, що передбачені умовами тендерної документації, та забезпечувати повноцінну роботу Товару.
По-друге. Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до частини другої статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Отже, тендерні пропозиції мають право подавати подають будь-які особи (юридичні та фізичні, у тому числі фізичні особи-підприємці) не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування.
По-третє. Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію визначені частиною першою розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Отже, оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель за кінцевою вартістю кожної тендерної пропозиції, незалежно від статусу платника податків учасника та обраної ним системи оподаткування.
По-четверте. Тендерна документація на закупівлю Товару складена відповідно до законодавства про публічні закупівлі з урахуванням вимог до її змісту, встановлених статтею 22 Закону на основі примірної тендерної документації, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Умовами тендерної документації передбачена необхідність зазначення учасниками в своїх тендерних пропозиціях конкретне найменування пропонованого Товару, його виробника та торгову марку, а також необхідні технічні характеристики.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2020 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДЖАЗ-КЛУБ" |
2 312 172,00
UAH з ПДВ
|
2 312 172,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Кір’як Сергій Олексійович |
2 312 898,00
UAH з ПДВ
|
2 312 898,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДЖАЗ-КЛУБ" #25398541 |
Переможець |
2 312 172,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 09:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2020 19:57
|
Додаткова_угода_№1_від_11.08.2020_р._до_Договору_№73_від_02.04.2020_р..PDF | зміни до договору |
11 серпня 2020 19:57
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 23:18
|
Додаток_1_до_договору_на_постачання_товару_№73_від_02.04.2020.PDF | укладений |
02 квітня 2020 23:15
|
Договір_на_постачання_товару_№73_від_02.04.2020.PDF | укладений |
02 квітня 2020 23:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору, що не пов'язане із зміною істотних умов договору згідно із Законом України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |