Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Пейзажної алеї у Шевченківському районі
Очікувана вартість
123 125 649,15 UAH
UA-2020-02-20-002141-a eb7175b4dbad4d17a91acab7e93b8f56
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2020 21:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 15:31
Очікувана вартість: 123 125 649,15 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 615 628,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 615000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Пейзажної алеї у Шевченківському районі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. За письмовим зверненням Виконавця Замовник приймає попереднє рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на виконання робіт. Перед початком робіт в кожному бюджетному році надається аванс в розмірі до 30% виключно на придбання матеріалів, виробів, конструкцій на строк не більше 3 (трьох) місяців. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк до трьох місяців, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Держказначейську службу України, м. Києва. Подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 18:12
ТД Рек Пейзажної алеї.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000030 ● 08f44664dfc544e6b92e724186fb7e12
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 14:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2020 № 44
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
45 UA-2020-02-20-002141-a 20.02.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Додаток №1 та Додаток №2 надається учасником – переможцем процедури закупівлі з договором, що підписується Замовником та учасником. Оскільки, відповідно до ст. 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо роботи виконуються відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набуває чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його Замовником. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи, що при цьому умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна (кошторис) буде погоджуватись сторонами під час укладення договору про закупівлю. Отже, за результатами проведення аукціону та визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції кошторисна частина пропозиції учасника-переможця згідно п 21.1.1. Розділу ХХІ надається після електронного аукціону разом з договором. Перед укладенням договору про закупівлю учасник надає замовнику на погодження розрахунки ціни тендерної пропозиції, що визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною та з урахуванням остаточної ціни тендерної пропозиції такого учасника згідно аукціону, а саме розрахунки за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, тощо); розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок прибутку, розрахунку розміру кошторисної заробітної плати. Це стосується також календарного плану, який складає учасник перможець, що погоджується Замовником та публікується одночасно з договором як його додаток. 01.04.2020 року договір було підписано та оприлюднено в системі Prozorro зі всіма додатками до нього.

2020-04-16 16:26:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2" 115 738 110,00
UAH з ПДВ
110 718 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 121 320 700,00
UAH з ПДВ
110 720 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 122 500 000,00
UAH з ПДВ
122 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 12:04
Електронний підпис
06 березня 2020 17:50
Електронний підпис
06 березня 2020 17:46
Мостицький 2_17722_p7s.zip
06 березня 2020 17:46
34 Ліцензія.pdf
06 березня 2020 17:46
26 Відгук.pdf
06 березня 2020 17:46
24 Накази працівники.pdf
06 березня 2020 17:46
23 Довідка працівники.pdf
06 березня 2020 17:45
16 Довідка ч.1 ч2. ст 17.pdf
06 березня 2020 17:45
14 Лист код доступу.pdf
06 березня 2020 17:45
13 Статут.pdf
06 березня 2020 17:45
11 Сканований паспорт.pdf
06 березня 2020 17:45
4 проект договору.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 16:16
Електронний підпис
18 березня 2020 16:12
Пропозиція (2).pdf
18 березня 2020 16:12
Довідка Податкова.pdf
18 березня 2020 16:12
Довідка МВД.pdf
18 березня 2020 16:12
Довідка за ст. 50.PDF
18 березня 2020 16:12
140.imd
07 березня 2020 18:04
Електронний підпис
07 березня 2020 18:02
Електронний підпис
07 березня 2020 18:00
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
07 березня 2020 18:00
Технічне завдання.PDF
07 березня 2020 18:00
Статут Оттема (1).pdf
07 березня 2020 18:00
Скан витягу ПДВ.pdf
07 березня 2020 18:00
Сертифікат Лаборатория.pdf
07 березня 2020 18:00
Сертифікат ИССО.PDF
07 березня 2020 18:00
Роботи у 3 зміни.PDF
07 березня 2020 18:00
Рішення Оттема (2).PDF
07 березня 2020 17:59
Рішення засновника.PDF
07 березня 2020 17:59
Проект Дог.PDF
07 березня 2020 17:59
Орієнтовні обсяги.PDF
07 березня 2020 17:59
Новий статут РДС.pdf
07 березня 2020 17:59
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
07 березня 2020 17:59
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
07 березня 2020 17:59
Код доступу до Статуту.PDF
07 березня 2020 17:59
Інформація про учасника.PDF
07 березня 2020 17:59
Згода с обробкою даних.PDF
07 березня 2020 17:59
Згода з Тех. завданням.PDF
07 березня 2020 17:59
Експертний звіт.pdf
07 березня 2020 17:59
Договір Лабораторія.pdf
07 березня 2020 17:59
Договір з Бізань Плюс.pdf
07 березня 2020 17:59
Довідка щодо санкцій.PDF
07 березня 2020 17:59
Довідка Ст 17.PDF
07 березня 2020 17:59
Довідка про працівників.PDF
07 березня 2020 17:59
Довідка по техніці.PDF
07 березня 2020 17:59
Довідка - лабораторія.PDF
07 березня 2020 17:59
Довідка - база.PDF
07 березня 2020 17:59
Відгук Преображенська.pdf
07 березня 2020 17:59
Акт червень 2018 по дог. 49.PDF
07 березня 2020 17:59
Акт червень 2017 по дог 49.PDF
07 березня 2020 17:59
Акт серпень 2017 по дог 49.PDF
07 березня 2020 17:58
Акт листопад 2018 по дог 49.PDF
07 березня 2020 17:58
Акт липень 3 2018 по дог 49.PDF
07 березня 2020 17:58
Акт липень 2018 по дог 49.PDF
07 березня 2020 17:58
Акт липень 2 2018 по дог. 49.PDF
07 березня 2020 17:58
Акт грудень 3 2017 по дог 49.PDF
07 березня 2020 17:58
Акт грудень 2017 по дог 49.PDF
07 березня 2020 17:58
Акт грудень 2016 по дог 49.PDF
07 березня 2020 17:58
Акт грудень 2 2017 по дог 49.PDF
07 березня 2020 17:58
Акт вересень 2018 по дог. 49.PDF
07 березня 2020 17:58
Акт березень 2018 по дог.49.PDF
07 березня 2020 17:58
15587-34 РДС p7s.7z

Публічні документи

06 березня 2020 18:45
Електронний підпис
06 березня 2020 18:44
Електронний підпис
06 березня 2020 18:43
Електронний підпис
06 березня 2020 18:41
8. Статут.pdf
06 березня 2020 18:41
30 Додаток 4.pdf
06 березня 2020 18:41
32. Проект Договору.pdf
06 березня 2020 18:41
15. Рембуд договор.pdf
06 березня 2020 18:41
22 Експертний звіт.pdf
06 березня 2020 18:41
17. laboratoriya LVIV.pdf
06 березня 2020 18:41
17739 Онур К.І. p7s.rar
06 березня 2020 18:41
27 Ліцензія.pdf
06 березня 2020 18:41
7. Лист-згода Їлдиз.pdf
06 березня 2020 18:41
10 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
06 березня 2020 18:41
33 Гарантійний лист.pdf
06 березня 2020 18:41
28. Гарантійний лист.pdf
06 березня 2020 18:41
4 Копія наказу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2"
#35331394
Відхилено 110 718 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 09:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 110 720 700,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 13:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
110 720 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 13:07
Додаткова 8.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 13:07
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 13:33
Додаткова 7.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 13:32
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 14:06
Додаткова 6.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 14:06
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 12:03
Додаткова 5.pdf зміни до договору
18 березня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 14:32
Додаткова 4.pdf зміни до договору
11 лютого 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:26
Додаткова 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:25
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 13:45
Додаткова 2.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:44
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 11:58
Додаткова 1.pdf зміни до договору
16 червня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 15:56
12-10.pdf укладений
01 квітня 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання п.3.2 Договору Сторони затвердили Лінійний графік виконання робіт. 2. На виконання п.4.4 Договору Сторони затвердили план фінансування робіт. 3. Зміна реквізитів Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 12-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.1 Договору викласти в новій редакції: «4.1. Обсяги фінансування робіт на 2020 рік, відповідно до бюджетних призначень м. Києва становлять: 45 994 640,00 грн. (сорок п’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі шістсот сорок грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 7 665 773,33 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи». 2. Додаток № 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт», Додаток № 4 до Договору «Лінійний графік виконання робіт» та Додаток № 5 «План фінансування робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору. Всі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. Ця Угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 12-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1 Договору викласти в новій редакції: «4.1. Вартість виконання робіт у 2020 році відповідно до бюджетних призначень м. Києва становить: 31 918 023,82 грн. (тридцять один мільйон дев’ятсот вісімнадцять тисяч двадцять три грн. 82 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 5 319 670,64 грн.». 2. Додаток № 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт», Додаток № 4 до Договору «Лінійний графік виконання робіт» та Додаток № 5 «План фінансування робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 12-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 4.2, 20.1 та 20.2 договору підряду, враховуючи лист головного розпорядника бюджетних коштів від 04.02.2021 № 053-1487 про незабезпечення фінансуванням в повному обсязі, уклали цю додаткову угоду (далі – Угода) про таке: 1. Договірна ціна не змінюється, є динамічною та складає: 110 720 700,00 грн. 2. Розділ IV Договору викласти в наступній редакції «4.1. Вартість фактично виконаних та оплачених робіт у 2020 році становить: 31 918 023,82 грн. (тридцять один мільйон дев’ятсот вісімнадцять тисяч двадцять три грн. 82 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 5 319 670,64 грн. 4.2. Обсяги фінансування робіт на березень - травень 2021 року, відповідно до бюджетних призначень м. Києва, становлять: 55 595 800,00 грн. (п’ятдесят п’ять мільйонів п’ятсот дев’яносто п’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 9 265 966,67 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи. 4.3. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період, про що Сторонами укладається відповідна додаткова угода до цього Договору. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. 4.4. Фінансування робіт, визначених цим Договором, здійснюється за рахунок бюджетних коштів. 4.5. Фінансування робіт проводиться за Планом фінансування, який складається протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання дозволу Державної архітектурно-будівельної інспекції України на виконання будівельних робіт на підставі титулу об’єкта будівництва, проекту організації будівництва з урахуванням Лінійного графіку виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. План фінансування складається на весь період реконструкції за роками, а на поточний рік – за місяцями із визначенням джерел та після підписання Сторонами стає невід’ємною частиною цього Договору». 3. Абзац 2 пункту 5.1 Договору викласти в наступній редакції: «Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс.». 4. Після підпункту 6.4.19 пункту 6.4 Розділу VI Договору доповнити новим підпунктом такого змісту: «6.4.20. Після завершення робіт/частини робіт із встановлення опор зовнішнього освітлення та/або опор контактної мережі типу ОКМ, за свій рахунок замовити у спеціалізованій сертифікованій організації Експертну оцінку (звіт) відповідності нанесеного захисного покриття на такі опори методу, передбаченому технічними умовами та затверджетними проектними рішеннями. Врахувати, що без надання зазначеної Експерної оцінки (звіту) Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) повертаються Замовником Виконавцю без підпису.». У зв’язку з цим підпункти 6.4.20 та 6.4.21 Договору вважати відповідно підпунктами 6.4.21 та 6.4.22. 5. Пункти 12.2, 12.3 та 12.4 Договору викласти в новій редакції: «12.2. З метою контролю за обсягами та вартістю виконаних будівельних робіт, які включені до Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в), на вимогу Замовника, Виконавець зобов’язується замовити у КП «Київекспертиза» перевірку обсягів та вартості даних робіт. 12.3. Виконавець надає Замовнику на підпис Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). У разі вимоги Замовника щодо необхідності перевірки обсягу та вартості виконаних робіт, Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) приймаються Замовником лише з відповідною відміткою КП «Київекспертиза» на них. 12.4. Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в), на яких відсутня відмітка КП «Київекспертиза» про їх перевірку (у разі такої вимоги), Замовником не приймаються та підлягають поверненню Виконавцю без підпису.». 6. Сторони погодили внести зміни в п. 19.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «19.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором. В частині виконання гарантійних зобов’язань та відповідальності за їх невиконання умови Договору залишаються дійсними впродовж гарантійних строків.». 7. Додаток № 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт», додаток № 4 до Договору «Лінійний графік виконання робіт» та додаток № 5 «План фінансування робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 12-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Обсяги фінансування робіт на березень - травень 2021 року, відповідно до бюджетних призначень м. Києва, становлять: 55 595 800,00 грн. (п’ятдесят п’ять мільйонів п’ятсот дев’яносто п’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 9 265 966,67 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи. 2. Внеси зміни до додатку № 5 Договору «План фінансування робіт» та викласти його в новій редакції, що додається, та є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору. 3.Всі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4.Ця Угода є невід’ємною частиною Договору. 5.Ця Угода укладена українською мовою, у двох аутентичних примірниках. Кожній із Сторін належить по одному примірнику, що мають однакову юридичну силу. 6.Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 12-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Розділу XXII. Договору, виклавши реквізити Виконавця в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 12-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до п.2.1 Розділу ІІ «Ціна Договору» та викласти його в новій редакції. 2. Сторони погодились внести зміни до п.4.2 Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт» та викласти його в новій редакції. 3. Сторони погодились внести зміни до п.19.1 Розділу ХІХ Договору «Строк дії цього Договору» та викласти його в новій редакції. 4. Сторони погодились внести зміни в Додаток № 1 «Договірна ціна», Додаток №2 «Календарний план виконання робіт», Додаток № 4 «Лінійний графік виконання робіт» та Додаток № 5 «План фінансування робіт» та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 12-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до п.2.1 Розділу ІІ «Ціна Договору» та викласти його в новій редакції. 2. Сторони погодились внести зміни до п.4.2 Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт» та викласти його в новій редакції. 3. Сторони погодились внести зміни в Додаток № 1 «Договірна ціна», Додаток №2 «Календарний план виконання робіт», Додаток № 5 «План фінансування робіт» та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 12-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 88 556 321,45
UAH (в тому числі ПДВ 14 759 386,91 UAH)