Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання (БФ принтер)
Очікувана вартість
21 860,00 UAH
UA-2020-02-20-002110-a ● 76ac878d97ba432c9209a336060594e4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВАТОР" |
Код ЄДРПОУ: | 22987900 |
Вебсайт: | http://www.novator-tm.com |
Місцезнаходження: | 29016, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Тернопільська, 17, |
Контактна особа: |
Микитчик Ольга Семенівна +380673895305 prozorro@novator-tm.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 21 860,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 131,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Комп'ютерне обладнання (БФ принтер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2020
—
10 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 17:46 |
Проект договору.docx |
20 лютого 2020 17:46 |
КД скорочена_без БФП.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:38
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:55
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
- Так, приймаємо, але характеристики та якість не гірша за заявлену.
-Питання не коректне так як все вказано
- Учасники закупівлі, згідно тендерної документації, повинні вкладати документи, де прописуються торгова марка та модель.
- Так, допускаємо. Ціни всіх учасників порівнюються без ПДВ.
- Так, приймаємо, але характеристики та якість не гірша за заявлену.
-Питання не коректне так як все вказано
- Учасники закупівлі, згідно тендерної документації, повинні вкладати документи, де прописуються торгова марка та модель.
- Так, допускаємо. Ціни всіх учасників порівнюються без ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" #40744685 |
Переможець |
21 860,00
UAH
|
26 лютого 2020 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Офіс систем ЛТД.PDF | укладений |
26 березня 2020 12:23
|