Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
26 200,00 UAH
UA-2020-02-20-002079-a ● 4f4dfa6d5d30462f8e2991ddd0f520d1
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Позашкільний навчальний заклад «Центр естетичного виховання «Гармонія» Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26387769 |
Вебсайт: | http://center-garmonia.com.ua |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, Миколи Закревського, 19-б |
Контактна особа: |
Бурмістрова Світлана Володимирівна 380445152909 5152909@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 13:32 |
Очікувана вартість: | 26 200,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 131,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Лазерний принтер; Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Миколи Закревського 19-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 березня 2020
—
27 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів після фактичної поставки всього Товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування Замовнику, розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 17:36 |
Проект Договору.docx |
20 лютого 2020 17:36 |
Детальний опис Комп.обладнання.pdf |
20 лютого 2020 17:35 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:38
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:04
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У додатку №1 (Детальний опис предмета закупівлі та технічні вимоги) зазначено:
- Усі посилання на конкретну марку товару, виробника, фірму, конструкцію, тип, джерело походження тощо слід читати в розумінні " або еквівалент";
- Учасники повинні вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях;
- Закупка розглядається за найменшою ціновою пропозицією незалежно від статусу платника ПДВ.
У додатку 4 (проект Договору) зазначено:
Ціна за одиницю Товару включає в себе: податок на додану вартість (ПДВ), якщо Постачальник є платником ПДВ, вартість пакування, маркування, транспортні витрати, вартість вантажно-розвантажувальних робіт, а також інші податки та витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору.
Оприлюднені документи не містять обмежень щодо участі фізичних осіб – підприємців (ФОП).
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження визначено в додатку «Оголошення».
У додатку №1 (Детальний опис предмета закупівлі та технічні вимоги) зазначено:
- Усі посилання на конкретну марку товару, виробника, фірму, конструкцію, тип, джерело походження тощо слід читати в розумінні " або еквівалент";
- Учасники повинні вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях;
- Закупка розглядається за найменшою ціновою пропозицією незалежно від статусу платника ПДВ.
У додатку 4 (проект Договору) зазначено:
Ціна за одиницю Товару включає в себе: податок на додану вартість (ПДВ), якщо Постачальник є платником ПДВ, вартість пакування, маркування, транспортні витрати, вартість вантажно-розвантажувальних робіт, а також інші податки та витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору.
Оприлюднені документи не містять обмежень щодо участі фізичних осіб – підприємців (ФОП).
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження визначено в додатку «Оголошення».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-20-002079-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3447101710
Дата подання: 17 березня 2020 16:14
Скарга
Ми вимагаємо докладно пояснити, яким саме технічним вимогам не відповідає наша пропозиція. Адже при підготовці нашої пропозиції, ми враховували всі необхідні вимоги замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2020 11:32
Доброго дня!
У додатку №1 (Детальний опис предмета закупівлі та технічні вимоги) Замовником конкретизовано вимоги до технічних, якісних, кількісних та інших характеристик Товару.
Запропоновані ФОП Виничук А.Ю. технічні та якісні характеристики Товару не відповідають вимогам Замовника, а саме:
щодо Лазерного принтера не вказано продуктивність (за вимогою замовника не менше ніж 5000 сторінок на місяць); не вказано тип інтерфейсу; відсутня інформація щодо меж зони друку; не вказано термін гарантії на Товар та інш.
щодо Багатофункціонального пристроя не вказано ресурс фотобарабана; ємність подачі вказано до 850 арк., тоді як у вимозі Замовника зазначено ємність лотків не менше 1100 аркушів; не вказано термін гарантії на Товар та інш.
У додатку №1 (Детальний опис предмета закупівлі та технічні вимоги) Замовником конкретизовано вимоги до технічних, якісних, кількісних та інших характеристик Товару.
Запропоновані ФОП Виничук А.Ю. технічні та якісні характеристики Товару не відповідають вимогам Замовника, а саме:
щодо Лазерного принтера не вказано продуктивність (за вимогою замовника не менше ніж 5000 сторінок на місяць); не вказано тип інтерфейсу; відсутня інформація щодо меж зони друку; не вказано термін гарантії на Товар та інш.
щодо Багатофункціонального пристроя не вказано ресурс фотобарабана; ємність подачі вказано до 850 арк., тоді як у вимозі Замовника зазначено ємність лотків не менше 1100 аркушів; не вказано термін гарантії на Товар та інш.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 19 березня 2020 19:22 |
Коментар щодо відміни: | пропозиції учасників не відповідають вимогам замовника |