Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
26 200,00 UAH
UA-2020-02-20-002079-a 4f4dfa6d5d30462f8e2991ddd0f520d1
Допорогові закупівлі    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Позашкільний навчальний заклад «Центр естетичного виховання «Гармонія» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 26387769
Вебсайт замовника: http://center-garmonia.com.ua
Місцезнаходження замовника: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Миколи Закревського, 19-б
Контактна особа замовника: Бурмістрова Світлана Володимирівна
380445152909
5152909@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 09:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 13:32
Очікувана вартість: 26 200,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 131,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Лазерний принтер; Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Миколи Закревського 19-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  27 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів після фактичної поставки всього Товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування Замовнику, розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 лютого 2020 17:36
Проект Договору.docx
20 лютого 2020 17:36
Детальний опис Комп.обладнання.pdf
20 лютого 2020 17:35
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:38
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:04
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!

У додатку №1 (Детальний опис предмета закупівлі та технічні вимоги) зазначено:
- Усі посилання на конкретну марку товару, виробника, фірму, конструкцію, тип, джерело походження тощо слід читати в розумінні " або еквівалент";
- Учасники повинні вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях;
- Закупка розглядається за найменшою ціновою пропозицією незалежно від статусу платника ПДВ.
У додатку 4 (проект Договору) зазначено:
Ціна за одиницю Товару включає в себе: податок на додану вартість (ПДВ), якщо Постачальник є платником ПДВ, вартість пакування, маркування, транспортні витрати, вартість вантажно-розвантажувальних робіт, а також інші податки та витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору.

Оприлюднені документи не містять обмежень щодо участі фізичних осіб – підприємців (ФОП).
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження визначено в додатку «Оголошення».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-20-002079-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3447101710
Дата подання: 17 березня 2020 16:14
Скарга
Ми вимагаємо докладно пояснити, яким саме технічним вимогам не відповідає наша пропозиція. Адже при підготовці нашої пропозиції, ми враховували всі необхідні вимоги замовника.
customer_decision: Вимога задоволена
19 березня 2020 11:32
Доброго дня!

У додатку №1 (Детальний опис предмета закупівлі та технічні вимоги) Замовником конкретизовано вимоги до технічних, якісних, кількісних та інших характеристик Товару.
Запропоновані ФОП Виничук А.Ю. технічні та якісні характеристики Товару не відповідають вимогам Замовника, а саме:
щодо Лазерного принтера не вказано продуктивність (за вимогою замовника не менше ніж 5000 сторінок на місяць); не вказано тип інтерфейсу; відсутня інформація щодо меж зони друку; не вказано термін гарантії на Товар та інш.
щодо Багатофункціонального пристроя не вказано ресурс фотобарабана; ємність подачі вказано до 850 арк., тоді як у вимозі Замовника зазначено ємність лотків не менше 1100 аркушів; не вказано термін гарантії на Товар та інш.

Документи

19 березня 2020 11:29
відповідь на скаргу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 13 104,00
UAH
13 104,00
UAH
Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 18 640,00
UAH
18 640,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 14:02
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 березня 2020 08:42
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 березня 2020 08:17
Довідка без печатки.pdf
06 березня 2020 08:17
Довідка ст.17.pdf
06 березня 2020 08:17
Витяг розширений.pdf
06 березня 2020 08:17
Договір з НП.pdf
06 березня 2020 08:17
Довідка_рахунок.pdf
06 березня 2020 08:17
Про ліцензування.pdf
06 березня 2020 08:17
Лист-гарантія.pdf
06 березня 2020 08:17
Довідка підпис.pdf
06 березня 2020 08:17
Згода з договором.pdf
06 березня 2020 08:17
Паспорт.pdf
06 березня 2020 08:17
Витяг платника ПДВ.pdf
06 березня 2020 08:17
Статут.pdf
06 березня 2020 08:17
ІНН.pdf
06 березня 2020 08:17
Виписка.pdf
06 березня 2020 08:17
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
06 березня 2020 08:17
Довідка_рахунок _2_.pdf
06 березня 2020 08:17
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
06 березня 2020 08:17
Довідка захист довкілля.pdf
06 березня 2020 08:17
Книга протоколів.pdf
06 березня 2020 08:17
Довідка ст.17_повна.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 18:27
сан гиг Pantum.pdf
05 березня 2020 18:27
Довідка (4).pdf
05 березня 2020 18:27
ISO 14001, 9001.pdf
05 березня 2020 18:27
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (8).pdf
05 березня 2020 18:27
Установчі док.(підпис).pdf
05 березня 2020 18:27
Аналог.дог. відгук.pdf
05 березня 2020 18:27
Довідка без печатки.pdf
05 березня 2020 18:27
Відомості ФОП Виничук.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 13 104,00
UAH
17 березня 2020 15:42
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Відхилено 18 640,00
UAH
17 березня 2020 15:45

Документи

17 березня 2020 15:40
Рішення про відміну.pdf

Документи

17 березня 2020 15:44
Рішення про відміну.pdf

Інформація про відміну

Дата скасування
19 березня 2020 19:22
Причина скасування
пропозиції учасників не відповідають вимогам замовника
Документи
Немає

Актуальні тендери

До пошуку