Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 15110000-2 - М'ясо (Чверть задня куряча, курчата бройлерів, печінка куряча, м'ясо яловичини (великокускове, м’якушеве, безкісткове))
Очікувана вартість
1 899 700,00 UAH
UA-2020-02-20-002058-a ebd6a20da25840129c19ad95fabc0f41
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України
Код ЄДРПОУ: 01982028
Місцезнаходження: 67663, Україна , Одеська обл., Одеса, Об’їзна дорога,1
Контактна особа: Коржан Наталія Олександрівна
380482308563
corzhan.n2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 15:23
Очікувана вартість: 1 899 700,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25500 кілограми
Чверть задня куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67663, Україна, Одеська область, Одеса, Об’їзна дорога, 1; 67660, Одеська область, Біляївський район, с.Холодна Балка, вул.Санаторна, 1; 65044, м.Одеса, пров. Каркашадзе, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1500 кілограми
Курчата бройлерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67663, Україна, Одеська область, Одеса, Об’їзна дорога, 1; 67660, Одеська область, Біляївський район, с.Холодна Балка, вул.Санаторна, 1; 65044, м.Одеса, пров. Каркашадзе, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
100 кілограми
Печінка куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67663, Україна, Одеська область, Одеса, Об’їзна дорога, 1; 67660, Одеська область, Біляївський район, с.Холодна Балка, вул.Санаторна, 1; 65044, м.Одеса, пров. Каркашадзе, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
3300 кілограми
М'ясо яловичини (великокускове, м’якушеве, безкісткове)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67663, Україна, Одеська область, Одеса, Об’їзна дорога, 1; 67660, Одеська область, Біляївський район, с.Холодна Балка, вул.Санаторна, 1; 65044, м.Одеса, пров. Каркашадзе, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 березня 2020 18:03
Електронний цифровий підпис
03 березня 2020 18:02
перелік змін.docx
03 березня 2020 18:01
ТД_(мясо)_- зі змінами.rtf
03 березня 2020 18:01
Проект_договору_мясо - зі зімнами.doc
03 березня 2020 18:03
Електронний цифровий підпис
20 лютого 2020 17:35
Електронний цифровий підпис
03 березня 2020 18:02
перелік змін.docx
03 березня 2020 18:01
ТД_(мясо)_- зі змінами.rtf
20 лютого 2020 17:34
ТД_(мясо).rtf
03 березня 2020 18:01
Проект_договору_мясо - зі зімнами.doc
20 лютого 2020 17:34
Проект_договору_мясо.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Реєстрація потужностей операторів ринку
Дата подання: 25 лютого 2020 13:01
Дата відповіді: 27 лютого 2020 14:18
Пункт 8 Додатку 1 тендерної документації містить вимогу про надання довідки в довільній формі з інформацією про реєстрацію потужностей у державному реєстрі потужностей операторів ринку харчових продуктів з інформацією про особистий реєстраційний номер Учасника- оператора ринку, видану уповноваженим органом Держпродспоживслужби та копію акта Держпродспоживслужби стосовно перевірки додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами. Однак, згідно ч. 1 ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. В той же час, відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Оскільки, Замовник проводить процедуру закупівлі м’яса, тобто харчового продукту тваринного походження, він не має права вимагати у учасників документу, що підтверджує державну реєстрацію потужності оператора ринку, виданого управлінням Держпродспоживслужби, оскільки для виробництва та/або обігу продуктів харчування тваринного походження суб’єкти господарювання, у відповідності до приписів вказаного Закону, повинні отримувати саме експлуатаційні дозволи. За таких підстав, вище вказана вимога суперечить чинному законодавству та є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Замовником буде здійснення уточнення до тендерної документації шляхом внесення змін.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-20-002058-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Код ЄДРПОУ:32521649
Дата подання: 10 квітня 2020 18:59
Скарга
Скарга в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» на рішення Замовника у процедурі відкритих торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 11:08
рішення від 14.04.2020 №7049+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 11:08
рішення від 05.05.2020 №8692 .pdf
Дата публікації: 08 травня 2020 19:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8692-р/пк-пз від 05.05.2020 року за процедурою відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 15110000-2 - М'ясо (Чверть задня куряча, курчата бройлерів, печінка куряча, м'ясо яловичини (великокускове, м’якушеве, безкісткове) на засіданні тендерного комітету від 19.05.2020 року прийнято рішння скасувати: 1. рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальність "Проект Інвест ХХІ" 2. рішення про визначення Приватного підприємства «МАСІС-ЕКСПРЕС» переможцем процедури закупівлі – Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 15110000-2 - М'ясо (Чверть задня куряча, курчата бройлерів, печінка куряча, м'ясо яловичини (великокускове, м’якушеве, безкісткове), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-20-002058-a
Дата виконання рішення замовником: 19 травня 2020 15:49

Документи подані скаржником

10 квітня 2020 18:59
Додаток до скарги.pdf

Документи подані замовником

23 квітня 2020 13:50
акт автомобиль.pdf
23 квітня 2020 13:50
листи.pdf
23 квітня 2020 13:58
відповідь.zip
05 травня 2020 16:02
255кур.мясо.ялч.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-03-000031 ● a5bcbeb713e541d496f5c6f09e5710d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-03 16:37:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2020 Одеса № 169

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 02.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.06.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 03.06.2020 № 169
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2020-02-20-002058-a 20.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 17:33:42

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 03.06.2020 № 169 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо, яка проводиться Державним закладом «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-20-002058-a, дата оприлюднення 20.02.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- просимо надати пояснення щодо включення Замовником до підпункту 4.7 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції учасником гарантійного листа, згідно якого такий учасник підтверджує повну та безумовну згоду з умовами збільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії договору про закупівлю, що викладені згідно п. 4.6. цього Розділу, та у випадку, якщо таке збільшення є результатом об’єктивного та належним чином документально підтвердженого коливання ціни товару на ринку, що протирічить вимогам частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципу максимальної економії та ефективності?
- прошу надати пояснення з приводу включення до проекту договору (пункт 10.1) вимогу частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України щодо умов договору між сторонами, що застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення, що не є можливим при застосуванні відкритих торгів як конкурентної процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-10 16:24:47

Відповідь на запит

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-22 12:28:55

Замовник не погоджується з висновком моніторингу

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 30 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Державний заклад «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України, 01982028, Україна, Одеса, Об’їзна дорога,1
  2. Інформація про предмет закупівлі: М'ясо яловичини (великокускове, м’якушеве, безкісткове), 1899700UAH, 15110000-2, ДК021, 3300, кілограми
  3. Інформація про оприлюднення: ebd6a20da25840129c19ad95fabc0f41, 2020-02-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, укладення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного закладу «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 03.03.2020 б/н, тендерні пропозиції ФОП Костенюк В.С., ТОВ «ТИТАН», ТОВ «Проект Інвест ХХІ», ПП «МАСІС-ЕКСПРЕС», рішення органу оскарження від 05.05.2020 № 8692-р/пк-пз, пояснення Замовника від 10.06.2020, договір про закупівлю товару від 09.06.2020 № 04/06. За результатом розгляду Замовником тендерної пропозиції ПП «МАСІС-ЕКСПРЕС» встановлено його відповідність умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, внаслідок чого прийнято рішення про намір укласти договір з Учасником (протокол від 28.05.2020 б/н). Учасником процедури закупівлі ТОВ «Проект Інвест ХХІ» 10.04.2020 подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – орган оскарження) щодо необґрунтованого відхилення його тендерної пропозиції та скасування рішення Замовника щодо визначення переможцем ПП «МАСІС-ЕКСПРЕС» (далі – Учасник). Органом оскарження прийнято рішення від 05.05.2020 № 8692-р/пк-пз щодо скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» та визначення переможцем ПП «МАСІС-ЕКСПРЕС». Замовником, в свою чергу, рішення органу оскарження виконано. Питання, що були предметом розгляду органу оскарження під час моніторингу не розглядались. За результатом моніторингу встановлено, що Замовником на порушення статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла на момент оприлюднення оголошення про відкриті торги) (далі – Закон) щодо принципу максимальної економії та ефективності включено до підпункту 4.7 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасником гарантійного листа, згідно якого такий учасник підтверджує повну та безумовну згоду з умовами збільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії договору про закупівлю, що викладені згідно п. 4.6. цього Розділу, та у випадку, якщо таке збільшення є результатом об’єктивного та належним чином документально підтвердженого коливання ціни товару на ринку. Південним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель було направлено Замовнику запит про надання пояснень від 04.06.2020. Замовником, у наданій відповіді на запит від 10.06.2020 це пояснюється необхідністю протидії зловживання з боку недобросовісних учасників та відсутності скарг щодо цієї умови тендерної документації. Проте частиною четвертою статті 36 Закону передбачається лише зміна ціни (пункти 2, 5, 6, 7) у разі коливання ціни на ринку, у зв’язку із зміною ставок податків і зборів та зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни або узгоджена зміна у бік зменшення. Керуючись викладеним, Замовник, всупереч принципам максимальної економії та ефективності використання коштів державного бюджету, маючи статус бюджетної установи з ознакою неприбутковості (згідно даних Реєстру неприбуткових організацій, який веде та формує Державна податкова служба України за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/non-profit), необґрунтовано встановив вимогу щодо збільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії договору про закупівлю. Також, всупереч принципу добросовісної конкуренції (на порушення статті 3 Закону) Замовником у проекті договору (пункт 10.1) включено вимогу частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України щодо умов договору між сторонами, що застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. Вказана норма не може бути застосована для конкурентної процедури якою є відкриті торги, оскільки Замовник не міг заздалегідь передбачити результат проведення процедури (у зв’язку з відмовою переможця торгів від підписання договору про закупівлю або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону).
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення статті 3 Закону (у редакції, що діяла на момент оприлюднення оголошення про процедуру відкритих торгів). За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, укладення договору – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЕНЮК ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ 1 424 475,00
UAH з ПДВ
1 424 475,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 1 674 084,00
UAH з ПДВ
1 671 378,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТИТАН" 1 792 000,00
UAH з ПДВ
1 674 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МАСІС-ЕКСПРЕС" 1 899 650,00
UAH з ПДВ
1 899 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 березня 2020 19:20
sign.p7s
08 березня 2020 19:16
транспорт.pdf
08 березня 2020 19:16
проект договора.pdf
08 березня 2020 19:16
тендерная пропоз.pdf
08 березня 2020 19:16
-ОБЩИЕ ДОІДКИ КОСТЕНЮК.pdf
08 березня 2020 19:16
УСТАВНЫЕ ДОКУМЕНТЫ.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 21:42
sign.p7s
11 березня 2020 21:27
3. МТБ Моторна.pdf
11 березня 2020 21:27
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 20:37
sign.p7s
11 березня 2020 20:35
проект договору.pdf
11 березня 2020 20:35
уповноваження.pdf
11 березня 2020 20:35
Техпаспорт автом.1.pdf
11 березня 2020 20:35
Техпаспорт авт.2.pdf
11 березня 2020 20:35
технична специфікація.pdf
11 березня 2020 20:35
статут.pdf
11 березня 2020 20:35
Стаття 17.pdf
11 березня 2020 20:35
Свидетельство ПДВ.pdf
11 березня 2020 20:35
пропозиція.pdf
11 березня 2020 20:35
посвідчення.pdf
11 березня 2020 20:35
персон. дані.pdf
11 березня 2020 20:35
Паспорт та ІНН.pdf
11 березня 2020 20:35
Мед.довідка ОМК 1.jpg
11 березня 2020 20:35
Мед.довідка керув.jpg
11 березня 2020 20:35
машини.pdf
11 березня 2020 20:35
Мат.тех.база.pdf
11 березня 2020 20:35
лист-згода техн..pdf
11 березня 2020 20:35
лист щодо ціни.pdf
11 березня 2020 20:35
лист щодо санкцій.pdf
11 березня 2020 20:35
лист щодо кримін.провад..pdf
11 березня 2020 20:35
кредити.pdf
11 березня 2020 20:35
згода.pdf
11 березня 2020 20:35
довкілля.pdf
11 березня 2020 20:35
довідка про підпр..pdf
11 березня 2020 20:35
декларація.pdf
11 березня 2020 20:35
відгук.jpg
11 березня 2020 20:35
витяг.pdf
11 березня 2020 20:35
аналогічний договор.pdf
11 березня 2020 20:35
ISO 22000-2005.jpg
11 березня 2020 20:35
ISO 9001-2015.pdf

Публічні документи

30 травня 2020 18:17
sign.p7s
30 травня 2020 18:16
Довідки МВС ДФС.pdf
30 травня 2020 18:15
Цінова пропозиція.pdf
01 квітня 2020 16:23
sign.p7s
01 квітня 2020 15:59
ДОВІДКИ.pdf
01 квітня 2020 15:56
ДОВІДКА 31.03.pdf
01 квітня 2020 15:55
Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2020 22:39
sign.p7s
11 березня 2020 22:38
ДОВІДКИ БАНК.pdf
11 березня 2020 22:38
Проект_договору.pdf
11 березня 2020 22:38
Довіреність.PDF
11 березня 2020 22:38
ДОВІДКА ТРАНСПОРТ ЗАСІБ.pdf
11 березня 2020 22:38
відгук.pdf
11 березня 2020 22:38
Аналогичн дог.pdf
11 березня 2020 22:38
ЗАГАЛЬНІ ДОВІДКИ.pdf
11 березня 2020 22:38
Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2020 22:38
Уставные документы.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЕНЮК ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ
#3345615111
Рішення скасоване 1 424 475,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 15:46
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Рішення скасоване 1 671 378,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 15:46
ТОВ "ТИТАН"
#25415133
Рішення скасоване 1 674 000,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 15:46
ПП "МАСІС-ЕКСПРЕС"
#39603502
Рішення скасоване 1 899 650,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 15:46
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЕНЮК ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ
#3345615111
Відхилено 1 424 475,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 15:54
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Відхилено 1 671 378,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 16:05
ТОВ "ТИТАН"
#25415133
Відхилено 1 674 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 16:11
ПП "МАСІС-ЕКСПРЕС"
#39603502
Переможець 1 899 650,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 13:15

Документи

19 березня 2020 17:18
sign.p7s
19 березня 2020 17:16
ПРОТОКОЛ відхилення.docx
12 березня 2020 15:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2020 18:13
sign.p7s
19 березня 2020 17:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

31 березня 2020 17:09
sign.p7s
26 березня 2020 18:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 травня 2020 15:53
sign.p7s

Документи

21 травня 2020 16:04
sign.p7s

Документи

21 травня 2020 16:10
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2020 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МАСІС-ЕКСПРЕС"
#39603502
1 899 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 червня 2020 17:02
курятина04.06.pdf укладений
09 червня 2020 17:01

Актуальні тендери

До пошуку