Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України |
Код ЄДРПОУ: | 01982028 |
Місцезнаходження: | 67663, Україна , Одеська обл., Одеса, Об’їзна дорога,1 |
Контактна особа: |
Коржан Наталія Олександрівна 380482308563 corzhan.n2008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2020 15:23 |
Очікувана вартість: | 1 899 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,11% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2020 18:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2020 18:02 |
перелік змін.docx | |
03 березня 2020 18:01 |
ТД_(мясо)_- зі змінами.rtf | |
03 березня 2020 18:01 |
Проект_договору_мясо - зі зімнами.doc |
03 березня 2020 18:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2020 18:02 |
перелік змін.docx
|
|||
03 березня 2020 18:01 |
ТД_(мясо)_- зі змінами.rtf
|
|||
03 березня 2020 18:01 |
Проект_договору_мясо - зі зімнами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 10 квітня 2020 18:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-03-000031 ● a5bcbeb713e541d496f5c6f09e5710d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 16:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2020 Одеса № 169
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 02.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.06.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 03.06.2020 № 169
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2020-02-20-002058-a 20.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-04 17:33:42
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 03.06.2020 № 169 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо, яка проводиться Державним закладом «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-20-002058-a, дата оприлюднення 20.02.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- просимо надати пояснення щодо включення Замовником до підпункту 4.7 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції учасником гарантійного листа, згідно якого такий учасник підтверджує повну та безумовну згоду з умовами збільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії договору про закупівлю, що викладені згідно п. 4.6. цього Розділу, та у випадку, якщо таке збільшення є результатом об’єктивного та належним чином документально підтвердженого коливання ціни товару на ринку, що протирічить вимогам частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципу максимальної економії та ефективності?
- прошу надати пояснення з приводу включення до проекту договору (пункт 10.1) вимогу частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України щодо умов договору між сторонами, що застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення, що не є можливим при застосуванні відкритих торгів як конкурентної процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-10 16:24:47
Відповідь на запит
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-06-22 12:28:55
Замовник не погоджується з висновком моніторингу
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2020 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЕНЮК ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ |
1 424 475,00
UAH з ПДВ
|
1 424 475,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
1 674 084,00
UAH з ПДВ
|
1 671 378,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТИТАН" |
1 792 000,00
UAH з ПДВ
|
1 674 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МАСІС-ЕКСПРЕС" |
1 899 650,00
UAH з ПДВ
|
1 899 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЕНЮК ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ #3345615111 |
Рішення скасоване |
1 424 475,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 15:46
|
|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Рішення скасоване |
1 671 378,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 15:46
|
|
ТОВ "ТИТАН" #25415133 |
Рішення скасоване |
1 674 000,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 15:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "МАСІС-ЕКСПРЕС" #39603502 |
Рішення скасоване |
1 899 650,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 15:46
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЕНЮК ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ #3345615111 |
Відхилено |
1 424 475,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 15:54
|
|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Відхилено |
1 671 378,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2020 16:05
|
|
ТОВ "ТИТАН" #25415133 |
Відхилено |
1 674 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2020 16:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "МАСІС-ЕКСПРЕС" #39603502 |
Переможець |
1 899 650,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:55
|
МЕ2.30.12.2020.pdfмясо.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2020 15:08
|
МЕ05.11.20.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2020 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2020 17:02
|
курятина04.06.pdf | укладений |
09 червня 2020 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 04/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 04/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |